Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00433190/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem profesjonalnych ścian muzealnych w Sali wystaw czasowych Muzeum Historii Polski
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Historii Polski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140530761
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gwardii 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-538
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nfo@muzhp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: muzhp.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://muzhp.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa wraz z montażem profesjonalnych ścian muzealnych w Sali wystaw czasowych Muzeum Historii Polski2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-14f6eb36-8d64-4d64-87ca-9a252fd20780
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00514333
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00103920/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Zakup ścianek wystawienniczych na potrzeby realizacji wystaw czasowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00433190
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP/25/TP/D/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem profesjonalnych ścian muzealnych w Sali wystaw czasowych Muzeum Historii Polski. Ściany mają oddzielać od siebie dwie części ekspozycji o powierzchni łącznej ok. 1400 m2, tworząc dwie, niezależne od siebie przestrzenie ekspozycyjne.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SWZ.
3. Kody CPV:
44112310-4 - ścianki działowe
45421152-4 - instalowanie ścianek działowych
44112300-1 - przegrody
39133000 - zestawy wystawowe
39154000 - sprzęt wystawowy
4. Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych: dokumentacji patentowej systemu łączenia ścianek wykorzystanego w realizacji zamówienia.
5. Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 44112310-4 - Ścianki działowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
44112300-1 - Przegrody
39133000-3 - Zestawy wystawowe
39154000-6 - Sprzęt wystawowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 430377 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 430377 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 430377 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Omega System L. Polakowski, M. Serafińska-Polakowska s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9541003026
7.3.3) Ulica: ul. Pszczelnicza 14
7.3.4) Miejscowość: Siemianowice Śląskie
7.3.5) Kod pocztowy: 41-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
OMEGA SYSTEM L.POLAKOWSKI, M.SERAFIŃSKA-POLAKOWSKA SPÓŁKA CYWILNA
jakie przetargi wygrała firma
OMEGA SYSTEM L.POLAKOWSKI, M.SERAFIŃSKA-POLAKOWSKA SPÓŁKA CYWILNA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 430377 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przebudowy pomieszczeń Dziekanatu w budynku Wydziału Matematyki i Informatyki UJ.
- MODERNIZACJA POMIESZCZEŃ BIUROWYCH NA II PIĘTRZE ORAZ MODERNIZACJA TOALETY OGÓLNODOSTĘPNEJ NA PARTERZE W BUDYNKU PRZY UL. PARTYZANTÓW 2 W CHRZANOWIE
- Wykonanie przebudowy pomieszczeń, pomieszczenia techniczne, a także klatek schodowych w budynku Wydziału Fizyki Politechniki Warszawskiej przy ul. Koszykowej 75 w Warszawie.
- Modernizacja pokoi na parterze w Domu Studenckim nr 3
- Przebudowa i remont budynku wielorodzinnego położonego w Świętochłowicach przy ul. Szkolnej 7
- Sukcesywne prace remontowe, wykonywane w miarę zgłaszanych potrzeb w Wojewódzkim Szpitalu Rehabilitacyjnym dla Dzieci w Ameryce.
więcej: Zestawy wystawowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.