Ogłoszenie z dnia 2022-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00432658/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-09
- 2022/BZP 00448761/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-21
- 2023/BZP 00032995/01 - Wynik z dnia 2023-01-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Montaż odnawialnych źródeł energii na terenie posesji prywatnych w Gminie Pawonków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Pawonków
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398474
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lubliniecka 16
1.5.2.) Miejscowość: Pawonków
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-772
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.7.) Numer telefonu: 34/3534100
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@pawonkow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pawonkow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://josephine.proebiz.com/pl/tender/34267/summary1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Montaż odnawialnych źródeł energii na terenie posesji prywatnych w Gminie Pawonków2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-086f12f4-603a-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00514336
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00015975/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Montaż odnawialnych źródeł energii na terenie posesji prywatnych w Gminie Pawonków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-20202.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00432658/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.11/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu 138 instalacji fotowoltaicznych. Przedmiot zamówienia, w tym warunki realizacji zamówienia, określają szczegółowo:dokumentacja projektowa;
specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót (zawarta w treści dokumentacji projektowej);
projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
44112410-5 - Konstrukcje dachowe
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312310-3 - Ochrona odgromowa
4.5.5.) Wartość części: 3002450,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu 94 instalacje solarne. Przedmiot zamówienia, w tym warunki realizacji zamówienia, określają szczegółowo:dokumentacja projektowa;
specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót (zawarta w treści dokumentacji projektowej);
projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09331100-9 - Kolektory słoneczne do produkcji ciepła
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
44112410-5 - Konstrukcje dachowe
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45321000-3 - Izolacja cieplna
4.5.5.) Wartość części: 908500 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na wykonaniu 28 kotłów na biomasę. Przedmiot zamówienia, w tym warunki realizacji zamówienia, określają szczegółowo:dokumentacja projektowa;
specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót (zawarta w treści dokumentacji projektowej);
projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44621200-1 - Kotły grzewcze
44621220-7 - Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331110-0 - Instalowanie kotłów
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
42511000-1 - Wymienniki ciepła i maszyny do skraplania powietrza lub innych gazów
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 405000,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych polegających na budowie 42 instalacji pomp ciepła, w tym 20 pomp ciepła do c.w.u. oraz 22 pompy ciepła do c.o. i c.w.u., z czego 3 gruntowe . Przedmiot zamówienia, w tym warunki realizacji zamówienia, określają szczegółowo:dokumentacja projektowa;
specyfikacja techniczne wykonania i odbioru robót (zawarta w treści dokumentacji projektowej);
projektowane postanowienia umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45321000-3 - Izolacja cieplna
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
42511110-5 - Pompy grzewcze
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
42511000-1 - Wymienniki ciepła i maszyny do skraplania powietrza lub innych gazów
4.5.5.) Wartość części: 1045000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. Jak zaś wynika z treści art. 259 ustawy pzp „Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258.”
W niniejszym postępowaniu, dla części zamówienia nr 2 – złożone zostały dwie oferty, jednakże wszystkie złożone oferty dla powyższej części zamówienia znacząco przekraczają kwoty, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tych części zamówienia. Dodatkowo, Zamawiający nie może zwiększyć tych kwoty do cen najkorzystniejszych ofert. Z tego względu, Zamawiający zobowiązany był unieważnić przedmiotowe postępowanie w zgodzie z art. 255 pkt 3) w zw. z art. 259 ustawy pzp, w zakresie części zamówienia nr 2
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1438116,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1930000,00 PLN
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. Jak zaś wynika z treści art. 259 ustawy pzp „Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258.”
W niniejszym postępowaniu, dla części zamówienia nr 3 – złożone zostały dwie oferty, jednakże wszystkie złożone oferty dla powyższyej części zamówienia znacząco przekraczają kwoty, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tych części zamówienia. Dodatkowo, Zamawiający nie może zwiększyć tych kwoty do cen najkorzystniejszych ofert. Z tego względu, Zamawiający zobowiązany był unieważnić przedmiotowe postępowanie w zgodzie z art. 255 pkt 3) w zw. z art. 259 ustawy pzp, w zakresie części zamówienia nr 3.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 830023,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1279340,00 PLN
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 pkt 3) ustawy pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”. Jak zaś wynika z treści art. 259 ustawy pzp „Jeżeli zamawiający dopuścił możliwość składania ofert częściowych, do unieważnienia w części postępowania o udzielenie zamówienia stosuje się przepisy art. 255-258.”
W niniejszym postępowaniu, dla części zamówienia nr 4 – złożona została jedna oferta, jednakże wszystkie złożone oferty dla powyższej części zamówienia znacząco przekraczają kwoty, jakie Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tych części zamówienia. Dodatkowo, Zamawiający nie może zwiększyć tych kwoty do cen najkorzystniejszych ofert. Z tego względu, Zamawiający zobowiązany był unieważnić przedmiotowe postępowanie w zgodzie z art. 255 pkt 3) w zw. z art. 259 ustawy pzp, w zakresie części zamówienia nr 4.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1620000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1620000,00 PLN
INNE PRZETARGI PAWONKÓW
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Kośmidrach
- Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Pawonków w styczniu 2025 roku
więcej: przetargi PAWONKÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
- Budowa wybiegu dla psów oraz placu zabaw u zbiegu ul. Zemborzyckiej i ul. Słowackiego w Lublinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.