Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00573663/01 - Wynik z dnia 2024-10-31
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Goworowo do szkół, przedszkoli i placówek oświatowych"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GOWOROWO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668203
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ostrołęcka 21
1.5.2.) Miejscowość: Goworowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 07-440
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.7.) Numer telefonu: 29 761 40 43
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@goworowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.goworowo.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Dowóz dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Goworowo do szkół, przedszkoli i placówek oświatowych"
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-01508dd4-d4c1-4adf-9a95-d334e1e6fc8d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00514399
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-01508dd4-d4c1-4adf-9a95-d334e1e6fc8d3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl, www.goworowo.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zostały określone w rozdziale IX.
Specyfikacji Warunków Zamówienia pn. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie
komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania komunikacji elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Określono w dziale XXXIII Specyfikacji Warunków Zamówienia.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RI.271.17.2024.EM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dowóz dzieci niepełnosprawnych, w tym niepełnosprawnych ruchowo, z terenu gminy Goworowo do szkół, przedszkoli i placówek oświatowych w Ostrołęce wraz z zapewnieniem specjalistycznej opieki podczas przejazdu w okresie od 1 października 2024 r. do 30 czerwca 2025 r. Transport obejmuje 7 osób niepełnosprawnych, w tym dwoje ze specjalnymi potrzebami, z miejsca zamieszkania do placówki oświatowej i z powrotem do miejsca zamieszkania:
1. Jemieliste - placówka oświaty: Kolorowa Szkoła Ostrołęka ul. Poznańska 34 – powrót do miejsca zamieszkania - 1 niepełnosprawny ze szczególnymi potrzebami,
2. Kobylin - placówka oświaty: Kolorowa Szkoła Ostrołęka ul. Poznańska 34 – powrót do miejsca zamieszkania – 1 niepełnosprawny ze szczególnymi potrzebami,
3. Pasieki – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Ostrołęka ul. Traugutta 9 – powrót do miejsca zamieszkania – 1 niepełnosprawny,
4. Czarnowo – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Ostrołęka ul. Traugutta 9 – powrót do miejsca zamieszkania – 1 niepełnosprawny,
5. Brzeźno – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Ostrołęka ul. Traugutta 9 – powrót do miejsca zamieszkania – 1 niepełnosprawny,
6. Ponikiew – Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Ostrołęka ul. Traugutta 9 – powrót do miejsca zamieszkania – 1 niepełnosprawny,
7. Rębisze Działy - Niepubliczna Specjalna Szkoła Podstawowa w Laskowcu – powrót do miejsca zamieszkania – 1 niepełnosprawny.
Dzienna liczba dowozów - 1 kurs poranny z dowiezieniem dzieci z miejsc zamieszkania do placówek oświatowych, dzienna liczba odwozów - 2 kursy popołudniowe z odwiezieniem dzieci z placówek oświatowych do miejsc zamieszkania. Z uwagi na niezależne od Zamawiającego okoliczności, m.in. nieobecności uczniów, choroby, zmiany harmonogramu zajęć dzieci, nieprzewidziane wcześniej dni wolne w placówkach oświatowych itp., ilość kursów dziennych może ulec zmianie. Szacunkowa ilość kilometrów do przejechania dziennie to 255 km. Liczba dni dowozu przyjęta do wyceny przedmiotu zamówienia od 1 października 2024 r. do 30 czerwca 2025 r. - łącznie 180 dni, maksymalnie 540 kursów. UWAGA! Zamawiający będzie się rozliczał z Wykonawcą za faktycznie wykonaną liczbę dowozów i odwozów. Dowożenie dzieci będzie się odbywać 5 razy w tygodniu od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od zajęć tj. święta oraz pozostałe dni ustawowo wolne od nauki. Odbiór dzieci z miejsca zamieszkania. Wykonawca ma obowiązek ustalić szczegółowe godziny kursów z rodzicami uczniów oraz dyrektorami placówek oświatowych. Planowana trasa przewozu powinna uwzględniać, że dzieci ze szczególnymi potrzebami powinny być odbierane jako ostatnie i odwożone do miejsca zamieszkania w pierwszej kolejności. Przy transporcie dzieci wymagana jest większa przestrzeń między siedzeniami pasażerskimi 28-30 cm, trzypunktowe pasy bezpieczeństwa, w tym co najmniej dwa miejsca z możliwością użycia systemu ISOFIX oraz jedno miejsce z co najmniej 42 cm przestrzenią ze względu na budowę fotelika i niepełnosprawność dziecka. Z uwagi na specyficzne potrzeby dzieci odnośnie miejsca, konieczność zapewnienia opiekunowi bezproblemowego dostępu do wszystkich przewożonych, możliwość zwiększenia liczby osób przewożonym oraz zapewnienie niezbędnego komfortu i bezpieczeństwa korzystających z przewozu konieczne jest świadczenia usługi pojazdem minimum 20-sto osobowym, nie starszym niż 10 lat. Wykonawca winien dysponować co najmniej jednym dodatkowym pojazdem zastępczym o standardzie nie gorszym niż pojazd, którym wykonywany będzie przedmiot zamówienia, przystosowanym do przewozu osób niepełnosprawnych, aby w razie awarii jednego z pojazdów mógł wykonywać w terminie przedmiot zamówienia. Pojazdy, którymi będzie wykonywany przedmiot zamówienia, powinny zostać odpowiednio oznakowane zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązany jest posiadać minimum 3 letnie doświadczenie przy przewozie osób niepełnosprawnych oraz na własny koszt:
- ubezpieczyć pojazdy i dzieci na czas przewozu z tytułu szkód, które mogą powstać w związku z określonymi zdarzeniami losowymi;
- ubezpieczyć się od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem zamówienia;
- na bieżąco dostosowywać warunki dowozu do panującej sytuacji epidemicznej i obowiązujących przepisów, wydawanych w szczególności przez Ministerstwo Zdrowia oraz Głównego Inspektora Sanitarnego oraz przestrzegać przepisów bhp i p.poż.
W czasie przejazdu przewoźnik zobowiązany jest do zapewnienia stałej opieki nad dziećmi poprzez wykwalifikowaną osobę dorosłą, która m.in. udzieli pomocy dzieciom niepełnosprawnym podczas wsiadania i wysiadania z pojazdu, doprowadzi dzieci z auta do placówki oraz zaopiekuje się niepełnosprawnymi ze szczególnymi potrzebami. Osoba taka powinna przejść kurs pierwszej pomocy przedmedycznej dla opiekuna, posiadać minimum 3 letnie doświadczenie przy przewozie osób niepełnosprawnych oraz być wyposażona w telefon komórkowy do bezpośredniego kontaktu z opiekunami dzieci. Kierowca pojazdu musi posiadać prawo jazdy odpowiedniej kategorii oraz odbyty kurs pierwszej pomocy przedmedycznej. Wyklucza się łączenie funkcji kierowcy z funkcją opiekuna.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-10-01 do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty zostaną ocenione przez Zamawiającego w oparciu o następujące kryteria, którym zostały przypisane odpowiednio wagi punktowe:
1) Cena – 60 pkt (jako cenę oferty uznaje się wartość brutto),
2) Doświadczenie Wykonawcy przy przewozie osób niepełnosprawnych – 20 pkt (doświadczenie w latach)
3) Doświadczenie opiekuna przy przewozie osób niepełnosprawnych – 20 pkt (doświadczenie w latach)
2. Sposób wyliczenia punktacji w poszczególnych kryteriach:
1) Cena = (najniższa zaoferowana wartość brutto / wartość brutto oferty badanej) x 60 pkt
2) Doświadczenie Wykonawcy przy przewozie osób niepełnosprawnych będzie rozpatrywane na podstawie lat doświadczenia, potwierdzonych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym na następujących zasadach:
– Wykonawca, który potwierdzi doświadczenie przy przewozie osób niepełnosprawnych 5 lat i więcej otrzyma 20 pkt.
– Wykonawca, który potwierdzi doświadczenie przy przewozie osób niepełnosprawnych od 4 lat do 5 lat otrzyma 15 pkt.
– Wykonawca, który potwierdzi doświadczenie przy przewozie osób niepełnosprawnych od 3 lat do 4 lat otrzyma 10 pkt.
3) Doświadczenie opiekuna przy przewozie osób niepełnosprawnych będzie rozpatrywane na podstawie lat doświadczenia opiekuna, potwierdzonych przez Wykonawcę w formularzu ofertowym na następujących zasadach:
– Wykonawca, który potwierdzi doświadczenie opiekuna przy przewozie osób niepełnosprawnych 5 lat i więcej otrzyma 20 pkt.
– Wykonawca, który potwierdzi doświadczenie opiekuna przy przewozie osób niepełnosprawnych od 4 lat do 5 lat otrzyma 15 pkt.
– Wykonawca, który potwierdzi doświadczenie opiekuna przy przewozie osób niepełnosprawnych od 3 lat do 4 lat otrzyma 10 pkt.
3) Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona do 2 miejsca po przecinku z zachowaniem zaokrągleń matematycznych.
3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która po zsumowaniu uzyska łącznie największą liczbę punktów.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Wykonawcy przy przewozie osób niepełnosprawnych
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie opiekuna przy przewozie osób niepełnosprawnych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) nie podlegają wykluczeniu;
2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej – Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie,
d) zdolności technicznej lub zawodowej – Wykonawca w celu potwierdzenia, że spełnia warunek dotyczący zdolności technicznej zobowiązany jest wykazać, że:
- dysponuje minimum 2 pojazdami 20-sto osobowymi, nie starszymi niż 10 lat, z ważnymi badaniami technicznymi, przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych,
- posiada aktualną licencję/zezwolenie na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób,
- dysponuje kierowcą i opiekunem, którzy posiadają kwalifikacje, opisane w dziale III SWZ Opis przedmiotu zamówienia.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 2) wykaz środków transportu potwierdzający, że dysponuje on minimum dwoma 20-sto osobowymi środkami transportu, nie starszymi niż 10 lat, z ważnymi badaniami technicznymi, przystosowanymi do przewozu osób niepełnosprawnych – załącznik nr 6 do SWZ.
3) wykaz osób skierowanych do realizacji zamówienia potwierdzający, że dysponuje on kierowcą i opiekunem, którzy posiadają kwalifikacje, opisane w dziale III SWZ Opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 7 do SWZ.
4) aktualnej licencji/zezwolenia na wykonywanie krajowego transportu drogowego osób.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
W terminie składania ofert Wykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu Ofertę zawierającą:1) formularz oferty (wg załącznika nr 1 do SWZ),
2) pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, pełnomocnictwo powinno być udzielone, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym; zastosowanie ma art. 58 Ustawy Pzp (jeżeli dotyczy),
3) oświadczenia, o których mowa w dziale V pkt 2, jako własne oświadczenie Wykonawcy pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
4) oświadczenia, o których mowa w dziale V pkt 2, dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
Wymagane przez Zamawiającego inne dokumenty złożone w ofertach zostaną włączone do dokumentacji przetargowej.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Określono w rozdziale VII Specyfikacji Warunków Zamówienia.6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy (załącznik nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia) określają wszelkie możliwości zmiany umowy pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą.7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-02 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Portal e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-02 08:15
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja wyjazdu edukacyjnego do Centrum Brytyjskiego UMCS w Lublinie dla uczniów Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Kaplonosach w ramach projektu "Włączamy kształcenie w Gminie Wyryki"
- Świadczenie usługi transportu
- Dowozy uczestników do Środowiskowego Domu Samopomocy w Kąkolewie w roku 2025
- Dowóz i odwóz dzieci z terenu Gminy Gronowo Elbląskie do Zespołu Szkół w Gronowie Elbląskim i w Jegłowniku w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2025r. poprzez zakup biletów miesięcznych
- Przewóz dzieci niepełnosprawnych z Radlina do placówek oświatowych w Wodzisławiu Śl. wraz z opieką nad nimi w roku 2025 z podziałem na dwa zadania.
- "Przewóz osób niepełnosprawnych korzystających z pobytu w Dziennym Domu "Senior-WIGOR" w Dąbrowie Górniczej"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.