eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grodzisk Wielkopolski › Administrowanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Grodziska Wielkopolski



Ogłoszenie z dnia 2023-11-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Administrowanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Grodziska Wielkopolski

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA GRODZISK WIELKOPOLSKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 631259382

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Grodzisk Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-065

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grodzisk@grodzisk.wlkp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.grodzisk.wlkp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamawiajacy/gmina-grodzisk-wielkopolski

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Administrowanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Grodziska Wielkopolski

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fa7d2d0f-7c96-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00514414

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00478610

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WRG.271.0.19.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 231707,34 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest administrowanie Strefą Płatnego Parkowania, zwaną dalej SPP na terenie miasta Grodziska Wielkopolskiego z wykorzystaniem 7 parkomatów. Dla celów sporządzenia oferty należy przyjąć 170 miejsc parkingowych. Plan orientacyjny Strefy Płatnego Parkowania zawiera załącznik nr 4 do umowy. Zasady funkcjonowania SPP i obowiązki Wykonawcy zawiera załącznik nr 5 do umowy. Obszar objęty strefą płatnego parkowania oraz zasady funkcjonowania strefy określa uchwała Nr XVI/138/2012 Rady Miejskiej w Grodzisku Wielkopolskim z dnia 29 marca 2012 r. w sprawie ustalenia Strefy Płatnego Parkowania w mieście Grodzisk Wielkopolski, wysokości stawek opłat za parkowanie pojazdów samochodowych, określenia wysokości opłaty dodatkowej i sposobu pobierania opłat (Wielk. z 2012 r. poz. 1977; zm.: Wielk. z 2013 r. poz. 2972, z 2016 r. poz. 1630 i poz. 5315, z 2017 r. poz. 5817 oraz z 2021 r. poz. 8170).

4.5.3.) Główny kod CPV: 98351000-8 - Usługi zarządzania parkingami

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63712400-7 - Usługi w zakresie obsługi parkingów

79941000-2 - Usługi pobierania opłat

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na podst. art. 255 pkt 6 ustawy, zgodnie z którym „zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego”. Na skutek awarii Platformy e-Zamówienia w dniu 20 listopada br. (oficjalny komunikat UZP o przerwie technicznej) oraz w godzinach porannych w dniu 21 listopada, Zamawiający nie mógł zamieścić w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenia o zmianie ogłoszenia dotyczącego przesunięcia terminu składania i otwarcia ofert oraz terminu związania ofertą w związku z wyjaśnieniami treści SWZ. Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało przekazane do publikacji przed upływem terminu składania ofert, jednakże w związku z przeciążeniem Platformy nie zostało opublikowane. Tym samym Zamawiający nie mógł dokonać odpowiedniego przesunięcia terminów oraz zamieścić wyjaśnień treści SWZ na platformie prowadzonego postępowania. W związku z powyższym zachodzi przesłanka unieważnienia postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.