Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00359545/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi dzierżawy i utrzymania włókien światłowodowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PAŃSTWOWY FUNDUSZ REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH
1.3.) Oddział zamawiającego: PFRON
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012059538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 13
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-828
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia_publiczne@pfron.org.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pfron.org.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9366981.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowy fundusz celowy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi dzierżawy i utrzymania włókien światłowodowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd2e48e9-2321-11ef-a500-1a0072d5d2bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00514450
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00226245/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Dzierżawa połączeń światłowodowych dla wszystkich lokalizacji PFRON w Warszawie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00359545
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/04/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 315002,87 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dzierżawa i utrzymanie włókien światłowodowych (tzw. ciemnych włókien) wraz z ich serwisem między czteroma warszawskimi lokalizacjami Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych (dalej łącznie jako „Lokalizacje”) ujętych pkt 7 Opisu Przedmiotu Zamówienia, który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ (dalej jako „OPZ”).
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i zasady świadczenia usługi dzierżawy i utrzymania włókien światłowodowych (tzw. ciemnych włókien) wraz z ich serwisem do czterech Lokalizacji zawiera Załącznik nr 1 i 7 do SWZ.
3. Zamawiający przewiduje możliwość odbycia przez wykonawcę wizji lokalnej w Lokalizacjach PFRON o których mowa w pkt 2 powyżej. Wniosek o odbycie wizji lokalnej należy przesłać za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/pfron (szczegóły składania dokumentów w Rozdziale IX SWZ) lub za pomocą poczty elektronicznej, na adres e-mail: zamowienia_publiczne@pfron.org.pl (w treści wiadomości należy podać nazwę i numer postępowania).
We Wniosku należy podać których Lokalizacji Wniosek dotyczy.
Zamawiający poinformuje Wykonawcę składającego wniosek o odbyciu wizji i o jej terminie drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/pfron lub zamowienia_publiczne@pfron.org.pl Minimalna liczba dni pomiędzy dniem złożenia wniosku przez Wykonawcę a terminem wizji ustalonym przez Zamawiającego, to 2 dni robocze. Wnioski o odbycie wizji lokalnej Wykonawcy powinni składać nie później niż na 5 dni roboczych przed wyznaczonym terminem składania ofert. Wnioski, które wpłyną od Wykonawców po tym terminie nie będą rozpatrywane przez Zamawiającego. Wykonawcy uczestniczący w wizji lokalnej będą zobowiązani do pisemnego potwierdzenia w protokole z wizji swojego udziału w wizji lokalnej wraz ze wskazaniem informacji o podmiocie z ramienia, którego dana osoba uczestniczy w wizji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32562300-3 - Światłowodowe kable do przesyłu danych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217075,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 584496,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217075,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NASK S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 365743505
7.3.3) Ulica: ul. 11 Listopada 23
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-446
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217075,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 36 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Modernizacja suwnicy o udźwigu Q=4,5 T
- Prowadzenie ochrony mostu na rz. Wisła w m. Warszawa w ciągu drogi ekspresowej S2
- "Rozbudowa DW 805 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w miejscowości Pogorzel w km 8+641 i budowie nowego obiektu przepustu wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 279/24
- Wykonanie robót drogowych w zakresie remontów uszkodzonych nawierzchni wewnętrznych ciągów komunikacyjnych i ich oznakowania oraz wykonanie nowych obiektów drogowych i utwardzeń (...)
- Usługa prania bielizny pościelowej, ręczników, ścierek, obrusów, narzut, koców, kołder, poduszek, dywaników, pokrowców w Domu Studenta Nr 7 Uniwersytetu Warszawskiego przy ul. Sulimy 4 w Warszawie
- Usługa dzierżawy dystrybutorów wody dla Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie przez okres 24-ch miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.