Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00443899/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zapewnienie Usług Eksperckich (8 Ekspertów) dla aktualizacji Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze budownictwo (SRK - Bud)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Badań Edukacyjnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000178235
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Górczewska 8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-180
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@ibe.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.ibe.edu.pl/index.php/zamowienia-publiczne
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a7315e65-adf7-429e-86de-c6e98099a5d61.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zapewnienie Usług Eksperckich (8 Ekspertów) dla aktualizacji Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze budownictwo (SRK - Bud)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a7315e65-adf7-429e-86de-c6e98099a5d6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00514459
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
E4 FERS.01.08-IP.05-0001/23. Wspieranie dalszego rozwoju Zintegrowanego Systemu Kwalifikacji w Polsce (ZSK 6) współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Fundusze Europejskie dla Rozwoju Społecznego 2021 - 2027 (FERS)2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00443899
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Znak sprawy: IBE/32/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 132720 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotowa część zamówienia dotyczy zapewnienia usług Eksperta - Kategoria II.I – Prace (roboty) budowlano-montażowe,w tym prace wykończeniowe. podkategoria I: budownictwo kubaturowe
Przedmiotowe zamówienie dotyczy zapewnienia usług 8 ekspertów dla zespołu eksperckiego do aktualizacji Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze budownictwo (SRK-Bud).
Prace nad ramą sektorową będą odbywać się w formie zdalnej za wyjątkiem dwóch spotkań stacjonarnych (2 dniowe
stacjonarne seminarium rozpoczynające prace nad ramą oraz 1 dniowe spotkanie podsumowujące prace nad ramą).
Praca nad aktualizacją Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze budownictwo (SRK – Bud) będzie odbywała się w formie warsztatów i spotkań indywidualnych w formule online (za wyjątkiem dwóch spotkań stacjonarnych). Proces realizacji (SRK – Bud) został podzielony na 4 etapy:
1) Opracowanie wstępnej aktualizacji (SRK -Bud)
2) Przeprowadzenie konsultacji branżowych (bez udziału ekspertów)
3) Analiza uwag zebranych podczas konsultacji oraz opracowanie ostatecznej wersji aktualizacji (SRK - Bud)
4) Upowszechnianie informacji na temat zaktualizowanej (SRK – Bud) (udział Ekspertów i Kierownika w jednej z wybranych aktywności: artykuł, wywiad, prezentacja, udział w panelu eksperckim etc.)
Usługa ekspercka świadczona przez członka Zespołu Ekspertów Merytorycznych będzie obejmowała następujący zakres
prac:
1. Ścisła współpraca z Kierownikiem Zespołu Ekspertów Merytorycznych i Ekspertami Metodycznymi IBE w trakcie realizacji
zamówienia
2. Realizacja zadań merytorycznych w porozumieniu z Kierownikiem Zespołu Ekspertów Merytorycznych i Ekspertami
Metodycznymi
3. Aktywny udział w seminariach, spotkaniach roboczych, konferencji podsumowującej i innych wydarzeniach promujących
SRK (patrz: etap 4 prac nad aktualizacją)
4. Opracowanie wraz z pozostałymi członkami Zespołu Ekspertów Merytorycznych i Ekspertami Metodycznymi IBE wstępnej
aktualizacji SRK ze szczególnym uwzględnieniem zielonych kompetencji, wstępnej definicji sektora oraz wstępnej wersji
słownika SRK
5. Opracowanie wraz z pozostałymi członkami Zespołu Ekspertów Merytorycznych Ekspertami Metodycznymi IBE
ostatecznej wersji aktualizacji SRK ze szczególnym uwzględnieniem zielonych kompetencji wraz z definicją sektora i
słownikiem SRK
6. Udział w działaniach promujących SRK
Ekspert Merytoryczny jest odpowiedzialny za opracowanie wraz z innymi członkami Zespołu Ekspertów Merytorycznych,
Kierownikiem Zespołu Ekspertów Merytorycznych oraz Ekspertami Metodycznymi produktów opisanych we wskazanych
powyżej punktach 4-6 zgodnie z przyjętym harmonogramem prac.
Planowana liczba godzin realizacji usługi świadczonej przez każdego eksperta wynosi 70 godzin ( z możliwością
zwiększenia liczby godzin o 10%).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79414000-9 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79630000-9 - Usługi dotyczące personelu, z wyjątkiem rekrutacji i pozyskiwania personelu
4.5.5.) Wartość części: 16590 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotowa część zamówienia dotyczy zapewnienia usług Eksperta - Kategoria II.II – Prace (roboty) budowlano-montażowe, w tym prace wykończeniowe. podkategoria II: budownictwo liniowePrzedmiotowe zamówienie dotyczy zapewnienia usług 8 ekspertów dla zespołu eksperckiego do aktualizacji Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze budownictwo (SRK-Bud).
Prace nad ramą sektorową będą odbywać się w formie zdalnej za wyjątkiem dwóch spotkań stacjonarnych (2 dniowe
stacjonarne seminarium rozpoczynające prace nad ramą oraz 1 dniowe spotkanie podsumowujące prace nad ramą).
Praca nad aktualizacją Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze budownictwo (SRK – Bud) będzie odbywała się w formie warsztatów i spotkań indywidualnych w formule online (za wyjątkiem dwóch spotkań stacjonarnych). Proces realizacji (SRK – Bud) został podzielony na 4 etapy:
1) Opracowanie wstępnej aktualizacji (SRK -Bud)
2) Przeprowadzenie konsultacji branżowych (bez udziału ekspertów)
3) Analiza uwag zebranych podczas konsultacji oraz opracowanie ostatecznej wersji aktualizacji (SRK - Bud)
4) Upowszechnianie informacji na temat zaktualizowanej (SRK – Bud) (udział Ekspertów i Kierownika w jednej z wybranych aktywności: artykuł, wywiad, prezentacja, udział w panelu eksperckim etc.)
Usługa ekspercka świadczona przez członka Zespołu Ekspertów Merytorycznych będzie obejmowała następujący zakres
prac:
1. Ścisła współpraca z Kierownikiem Zespołu Ekspertów Merytorycznych i Ekspertami Metodycznymi IBE w trakcie realizacji
zamówienia
2. Realizacja zadań merytorycznych w porozumieniu z Kierownikiem Zespołu Ekspertów Merytorycznych i Ekspertami
Metodycznymi
3. Aktywny udział w seminariach, spotkaniach roboczych, konferencji podsumowującej i innych wydarzeniach promujących
SRK (patrz: etap 4 prac nad aktualizacją)
4. Opracowanie wraz z pozostałymi członkami Zespołu Ekspertów Merytorycznych i Ekspertami Metodycznymi IBE wstępnej
aktualizacji SRK ze szczególnym uwzględnieniem zielonych kompetencji, wstępnej definicji sektora oraz wstępnej wersji
słownika SRK
5. Opracowanie wraz z pozostałymi członkami Zespołu Ekspertów Merytorycznych Ekspertami Metodycznymi IBE
ostatecznej wersji aktualizacji SRK ze szczególnym uwzględnieniem zielonych kompetencji wraz z definicją sektora i
słownikiem SRK
6. Udział w działaniach promujących SRK
Ekspert Merytoryczny jest odpowiedzialny za opracowanie wraz z innymi członkami Zespołu Ekspertów Merytorycznych,
Kierownikiem Zespołu Ekspertów Merytorycznych oraz Ekspertami Metodycznymi produktów opisanych we wskazanych
powyżej punktach 4-6 zgodnie z przyjętym harmonogramem prac.
Planowana liczba godzin realizacji usługi świadczonej przez każdego eksperta wynosi 70 godzin ( z możliwością
zwiększenia liczby godzin o 10%).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79414000-9 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79630000-9 - Usługi dotyczące personelu, z wyjątkiem rekrutacji i pozyskiwania personelu
4.5.5.) Wartość części: 16590 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotowa część zamówienia dotyczy zapewnienia usług Eksperta - Kategoria II.III – Prace (roboty) budowlano-montażowe, w tym prace wykończeniowe. podkategoria III: budownictwo hydrotechnicznePrzedmiotowe zamówienie dotyczy zapewnienia usług 8 ekspertów dla zespołu eksperckiego do aktualizacji Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze budownictwo (SRK-Bud).
Prace nad ramą sektorową będą odbywać się w formie zdalnej za wyjątkiem dwóch spotkań stacjonarnych (2 dniowe
stacjonarne seminarium rozpoczynające prace nad ramą oraz 1 dniowe spotkanie podsumowujące prace nad ramą).
Praca nad aktualizacją Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze budownictwo (SRK – Bud) będzie odbywała się w formie warsztatów i spotkań indywidualnych w formule online (za wyjątkiem dwóch spotkań stacjonarnych). Proces realizacji (SRK – Bud) został podzielony na 4 etapy:
1) Opracowanie wstępnej aktualizacji (SRK -Bud)
2) Przeprowadzenie konsultacji branżowych (bez udziału ekspertów)
3) Analiza uwag zebranych podczas konsultacji oraz opracowanie ostatecznej wersji aktualizacji (SRK - Bud)
4) Upowszechnianie informacji na temat zaktualizowanej (SRK – Bud) (udział Ekspertów i Kierownika w jednej z wybranych aktywności: artykuł, wywiad, prezentacja, udział w panelu eksperckim etc.)
Usługa ekspercka świadczona przez członka Zespołu Ekspertów Merytorycznych będzie obejmowała następujący zakres
prac:
1. Ścisła współpraca z Kierownikiem Zespołu Ekspertów Merytorycznych i Ekspertami Metodycznymi IBE w trakcie realizacji
zamówienia
2. Realizacja zadań merytorycznych w porozumieniu z Kierownikiem Zespołu Ekspertów Merytorycznych i Ekspertami
Metodycznymi
3. Aktywny udział w seminariach, spotkaniach roboczych, konferencji podsumowującej i innych wydarzeniach promujących
SRK (patrz: etap 4 prac nad aktualizacją)
4. Opracowanie wraz z pozostałymi członkami Zespołu Ekspertów Merytorycznych i Ekspertami Metodycznymi IBE wstępnej
aktualizacji SRK ze szczególnym uwzględnieniem zielonych kompetencji, wstępnej definicji sektora oraz wstępnej wersji
słownika SRK
5. Opracowanie wraz z pozostałymi członkami Zespołu Ekspertów Merytorycznych Ekspertami Metodycznymi IBE
ostatecznej wersji aktualizacji SRK ze szczególnym uwzględnieniem zielonych kompetencji wraz z definicją sektora i
słownikiem SRK
6. Udział w działaniach promujących SRK
Ekspert Merytoryczny jest odpowiedzialny za opracowanie wraz z innymi członkami Zespołu Ekspertów Merytorycznych,
Kierownikiem Zespołu Ekspertów Merytorycznych oraz Ekspertami Metodycznymi produktów opisanych we wskazanych
powyżej punktach 4-6 zgodnie z przyjętym harmonogramem prac.
Planowana liczba godzin realizacji usługi świadczonej przez każdego eksperta wynosi 70 godzin ( z możliwością
zwiększenia liczby godzin o 10%).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79414000-9 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79630000-9 - Usługi dotyczące personelu, z wyjątkiem rekrutacji i pozyskiwania personelu
4.5.5.) Wartość części: 16590 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotowa część zamówienia dotyczy zapewnienia usług Eksperta - Kategoria III – Prace związane z utrzymaniem lub/i poprawą sprawności technicznej obiektu budowlanegoPrzedmiotowe zamówienie dotyczy zapewnienia usług 8 ekspertów dla zespołu eksperckiego do aktualizacji Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze budownictwo (SRK-Bud).
Prace nad ramą sektorową będą odbywać się w formie zdalnej za wyjątkiem dwóch spotkań stacjonarnych (2 dniowe
stacjonarne seminarium rozpoczynające prace nad ramą oraz 1 dniowe spotkanie podsumowujące prace nad ramą).
Praca nad aktualizacją Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze budownictwo (SRK – Bud) będzie odbywała się w formie warsztatów i spotkań indywidualnych w formule online (za wyjątkiem dwóch spotkań stacjonarnych). Proces realizacji (SRK – Bud) został podzielony na 4 etapy:
1) Opracowanie wstępnej aktualizacji (SRK -Bud)
2) Przeprowadzenie konsultacji branżowych (bez udziału ekspertów)
3) Analiza uwag zebranych podczas konsultacji oraz opracowanie ostatecznej wersji aktualizacji (SRK - Bud)
4) Upowszechnianie informacji na temat zaktualizowanej (SRK – Bud) (udział Ekspertów i Kierownika w jednej z wybranych aktywności: artykuł, wywiad, prezentacja, udział w panelu eksperckim etc.)
Usługa ekspercka świadczona przez członka Zespołu Ekspertów Merytorycznych będzie obejmowała następujący zakres
prac:
1. Ścisła współpraca z Kierownikiem Zespołu Ekspertów Merytorycznych i Ekspertami Metodycznymi IBE w trakcie realizacji
zamówienia
2. Realizacja zadań merytorycznych w porozumieniu z Kierownikiem Zespołu Ekspertów Merytorycznych i Ekspertami
Metodycznymi
3. Aktywny udział w seminariach, spotkaniach roboczych, konferencji podsumowującej i innych wydarzeniach promujących
SRK (patrz: etap 4 prac nad aktualizacją)
4. Opracowanie wraz z pozostałymi członkami Zespołu Ekspertów Merytorycznych i Ekspertami Metodycznymi IBE wstępnej
aktualizacji SRK ze szczególnym uwzględnieniem zielonych kompetencji, wstępnej definicji sektora oraz wstępnej wersji
słownika SRK
5. Opracowanie wraz z pozostałymi członkami Zespołu Ekspertów Merytorycznych Ekspertami Metodycznymi IBE
ostatecznej wersji aktualizacji SRK ze szczególnym uwzględnieniem zielonych kompetencji wraz z definicją sektora i
słownikiem SRK
6. Udział w działaniach promujących SRK
Ekspert Merytoryczny jest odpowiedzialny za opracowanie wraz z innymi członkami Zespołu Ekspertów Merytorycznych,
Kierownikiem Zespołu Ekspertów Merytorycznych oraz Ekspertami Metodycznymi produktów opisanych we wskazanych
powyżej punktach 4-6 zgodnie z przyjętym harmonogramem prac.
Planowana liczba godzin realizacji usługi świadczonej przez każdego eksperta wynosi 70 godzin ( z możliwością
zwiększenia liczby godzin o 10%).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79414000-9 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79630000-9 - Usługi dotyczące personelu, z wyjątkiem rekrutacji i pozyskiwania personelu
4.5.5.) Wartość części: 16590 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotowa część zamówienia dotyczy zapewnienia usług Eksperta - Kategoria IV – Prace związane z rozbiórką obiektu budowlanego i wykorzystaniem pozostałych materiałów i wyrobów budowlanychPrzedmiotowe zamówienie dotyczy zapewnienia usług 8 ekspertów dla zespołu eksperckiego do aktualizacji Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze budownictwo (SRK-Bud).
Prace nad ramą sektorową będą odbywać się w formie zdalnej za wyjątkiem dwóch spotkań stacjonarnych (2 dniowe
stacjonarne seminarium rozpoczynające prace nad ramą oraz 1 dniowe spotkanie podsumowujące prace nad ramą).
Praca nad aktualizacją Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze budownictwo (SRK – Bud) będzie odbywała się w formie warsztatów i spotkań indywidualnych w formule online (za wyjątkiem dwóch spotkań stacjonarnych). Proces realizacji (SRK – Bud) został podzielony na 4 etapy:
1) Opracowanie wstępnej aktualizacji (SRK -Bud)
2) Przeprowadzenie konsultacji branżowych (bez udziału ekspertów)
3) Analiza uwag zebranych podczas konsultacji oraz opracowanie ostatecznej wersji aktualizacji (SRK - Bud)
4) Upowszechnianie informacji na temat zaktualizowanej (SRK – Bud) (udział Ekspertów i Kierownika w jednej z wybranych aktywności: artykuł, wywiad, prezentacja, udział w panelu eksperckim etc.)
Usługa ekspercka świadczona przez członka Zespołu Ekspertów Merytorycznych będzie obejmowała następujący zakres
prac:
1. Ścisła współpraca z Kierownikiem Zespołu Ekspertów Merytorycznych i Ekspertami Metodycznymi IBE w trakcie realizacji
zamówienia
2. Realizacja zadań merytorycznych w porozumieniu z Kierownikiem Zespołu Ekspertów Merytorycznych i Ekspertami
Metodycznymi
3. Aktywny udział w seminariach, spotkaniach roboczych, konferencji podsumowującej i innych wydarzeniach promujących
SRK (patrz: etap 4 prac nad aktualizacją)
4. Opracowanie wraz z pozostałymi członkami Zespołu Ekspertów Merytorycznych i Ekspertami Metodycznymi IBE wstępnej
aktualizacji SRK ze szczególnym uwzględnieniem zielonych kompetencji, wstępnej definicji sektora oraz wstępnej wersji
słownika SRK
5. Opracowanie wraz z pozostałymi członkami Zespołu Ekspertów Merytorycznych Ekspertami Metodycznymi IBE
ostatecznej wersji aktualizacji SRK ze szczególnym uwzględnieniem zielonych kompetencji wraz z definicją sektora i
słownikiem SRK
6. Udział w działaniach promujących SRK
Ekspert Merytoryczny jest odpowiedzialny za opracowanie wraz z innymi członkami Zespołu Ekspertów Merytorycznych,
Kierownikiem Zespołu Ekspertów Merytorycznych oraz Ekspertami Metodycznymi produktów opisanych we wskazanych
powyżej punktach 4-6 zgodnie z przyjętym harmonogramem prac.
Planowana liczba godzin realizacji usługi świadczonej przez każdego eksperta wynosi 70 godzin ( z możliwością
zwiększenia liczby godzin o 10%).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79414000-9 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79630000-9 - Usługi dotyczące personelu, z wyjątkiem rekrutacji i pozyskiwania personelu
4.5.5.) Wartość części: 16590 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotowa część zamówienia dotyczy zapewnienia usług Eksperta - Kategoria V – Zastosowanie zrównoważonych wyrobów i materiałów budowlanych w procesach inwestycyjnychPrzedmiotowe zamówienie dotyczy zapewnienia usług 8 ekspertów dla zespołu eksperckiego do aktualizacji Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze budownictwo (SRK-Bud).
Prace nad ramą sektorową będą odbywać się w formie zdalnej za wyjątkiem dwóch spotkań stacjonarnych (2 dniowe
stacjonarne seminarium rozpoczynające prace nad ramą oraz 1 dniowe spotkanie podsumowujące prace nad ramą).
Praca nad aktualizacją Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze budownictwo (SRK – Bud) będzie odbywała się w formie warsztatów i spotkań indywidualnych w formule online (za wyjątkiem dwóch spotkań stacjonarnych). Proces realizacji (SRK – Bud) został podzielony na 4 etapy:
1) Opracowanie wstępnej aktualizacji (SRK -Bud)
2) Przeprowadzenie konsultacji branżowych (bez udziału ekspertów)
3) Analiza uwag zebranych podczas konsultacji oraz opracowanie ostatecznej wersji aktualizacji (SRK - Bud)
4) Upowszechnianie informacji na temat zaktualizowanej (SRK – Bud) (udział Ekspertów i Kierownika w jednej z wybranych aktywności: artykuł, wywiad, prezentacja, udział w panelu eksperckim etc.)
Usługa ekspercka świadczona przez członka Zespołu Ekspertów Merytorycznych będzie obejmowała następujący zakres
prac:
1. Ścisła współpraca z Kierownikiem Zespołu Ekspertów Merytorycznych i Ekspertami Metodycznymi IBE w trakcie realizacji
zamówienia
2. Realizacja zadań merytorycznych w porozumieniu z Kierownikiem Zespołu Ekspertów Merytorycznych i Ekspertami
Metodycznymi
3. Aktywny udział w seminariach, spotkaniach roboczych, konferencji podsumowującej i innych wydarzeniach promujących
SRK (patrz: etap 4 prac nad aktualizacją)
4. Opracowanie wraz z pozostałymi członkami Zespołu Ekspertów Merytorycznych i Ekspertami Metodycznymi IBE wstępnej
aktualizacji SRK ze szczególnym uwzględnieniem zielonych kompetencji, wstępnej definicji sektora oraz wstępnej wersji
słownika SRK
5. Opracowanie wraz z pozostałymi członkami Zespołu Ekspertów Merytorycznych Ekspertami Metodycznymi IBE
ostatecznej wersji aktualizacji SRK ze szczególnym uwzględnieniem zielonych kompetencji wraz z definicją sektora i
słownikiem SRK
6. Udział w działaniach promujących SRK
Ekspert Merytoryczny jest odpowiedzialny za opracowanie wraz z innymi członkami Zespołu Ekspertów Merytorycznych,
Kierownikiem Zespołu Ekspertów Merytorycznych oraz Ekspertami Metodycznymi produktów opisanych we wskazanych
powyżej punktach 4-6 zgodnie z przyjętym harmonogramem prac.
Planowana liczba godzin realizacji usługi świadczonej przez każdego eksperta wynosi 70 godzin ( z możliwością
zwiększenia liczby godzin o 10%).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79414000-9 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79630000-9 - Usługi dotyczące personelu, z wyjątkiem rekrutacji i pozyskiwania personelu
4.5.5.) Wartość części: 16590 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotowa część zamówienia dotyczy zapewnienia usług Eksperta - Kategoria VIII – Edukacja formalna – szkolnictwo wyższe z zakresu budownictwa.Przedmiotowe zamówienie dotyczy zapewnienia usług 8 ekspertów dla zespołu eksperckiego do aktualizacji Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze budownictwo (SRK-Bud).
Prace nad ramą sektorową będą odbywać się w formie zdalnej za wyjątkiem dwóch spotkań stacjonarnych (2 dniowe
stacjonarne seminarium rozpoczynające prace nad ramą oraz 1 dniowe spotkanie podsumowujące prace nad ramą).
Praca nad aktualizacją Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze budownictwo (SRK – Bud) będzie odbywała się w formie warsztatów i spotkań indywidualnych w formule online (za wyjątkiem dwóch spotkań stacjonarnych). Proces realizacji (SRK – Bud) został podzielony na 4 etapy:
1) Opracowanie wstępnej aktualizacji (SRK -Bud)
2) Przeprowadzenie konsultacji branżowych (bez udziału ekspertów)
3) Analiza uwag zebranych podczas konsultacji oraz opracowanie ostatecznej wersji aktualizacji (SRK - Bud)
4) Upowszechnianie informacji na temat zaktualizowanej (SRK – Bud) (udział Ekspertów i Kierownika w jednej z wybranych aktywności: artykuł, wywiad, prezentacja, udział w panelu eksperckim etc.)
Usługa ekspercka świadczona przez członka Zespołu Ekspertów Merytorycznych będzie obejmowała następujący zakres
prac:
1. Ścisła współpraca z Kierownikiem Zespołu Ekspertów Merytorycznych i Ekspertami Metodycznymi IBE w trakcie realizacji
zamówienia
2. Realizacja zadań merytorycznych w porozumieniu z Kierownikiem Zespołu Ekspertów Merytorycznych i Ekspertami
Metodycznymi
3. Aktywny udział w seminariach, spotkaniach roboczych, konferencji podsumowującej i innych wydarzeniach promujących
SRK (patrz: etap 4 prac nad aktualizacją)
4. Opracowanie wraz z pozostałymi członkami Zespołu Ekspertów Merytorycznych i Ekspertami Metodycznymi IBE wstępnej
aktualizacji SRK ze szczególnym uwzględnieniem zielonych kompetencji, wstępnej definicji sektora oraz wstępnej wersji
słownika SRK
5. Opracowanie wraz z pozostałymi członkami Zespołu Ekspertów Merytorycznych Ekspertami Metodycznymi IBE
ostatecznej wersji aktualizacji SRK ze szczególnym uwzględnieniem zielonych kompetencji wraz z definicją sektora i
słownikiem SRK
6. Udział w działaniach promujących SRK
Ekspert Merytoryczny jest odpowiedzialny za opracowanie wraz z innymi członkami Zespołu Ekspertów Merytorycznych,
Kierownikiem Zespołu Ekspertów Merytorycznych oraz Ekspertami Metodycznymi produktów opisanych we wskazanych
powyżej punktach 4-6 zgodnie z przyjętym harmonogramem prac.
Planowana liczba godzin realizacji usługi świadczonej przez każdego eksperta wynosi 70 godzin ( z możliwością
zwiększenia liczby godzin o 10%).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79414000-9 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79630000-9 - Usługi dotyczące personelu, z wyjątkiem rekrutacji i pozyskiwania personelu
4.5.5.) Wartość części: 16590 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotowa część zamówienia dotyczy zapewnienia usług Eksperta - Kategoria X– Edukacja pozaformalna w sektorze budowlanymPrzedmiotowe zamówienie dotyczy zapewnienia usług 8 ekspertów dla zespołu eksperckiego do aktualizacji Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze budownictwo (SRK-Bud).
Prace nad ramą sektorową będą odbywać się w formie zdalnej za wyjątkiem dwóch spotkań stacjonarnych (2 dniowe
stacjonarne seminarium rozpoczynające prace nad ramą oraz 1 dniowe spotkanie podsumowujące prace nad ramą).
Praca nad aktualizacją Sektorowej Ramy Kwalifikacji w sektorze budownictwo (SRK – Bud) będzie odbywała się w formie warsztatów i spotkań indywidualnych w formule online (za wyjątkiem dwóch spotkań stacjonarnych). Proces realizacji (SRK – Bud) został podzielony na 4 etapy:
1) Opracowanie wstępnej aktualizacji (SRK -Bud)
2) Przeprowadzenie konsultacji branżowych (bez udziału ekspertów)
3) Analiza uwag zebranych podczas konsultacji oraz opracowanie ostatecznej wersji aktualizacji (SRK - Bud)
4) Upowszechnianie informacji na temat zaktualizowanej (SRK – Bud) (udział Ekspertów i Kierownika w jednej z wybranych aktywności: artykuł, wywiad, prezentacja, udział w panelu eksperckim etc.)
Usługa ekspercka świadczona przez członka Zespołu Ekspertów Merytorycznych będzie obejmowała następujący zakres
prac:
1. Ścisła współpraca z Kierownikiem Zespołu Ekspertów Merytorycznych i Ekspertami Metodycznymi IBE w trakcie realizacji
zamówienia
2. Realizacja zadań merytorycznych w porozumieniu z Kierownikiem Zespołu Ekspertów Merytorycznych i Ekspertami
Metodycznymi
3. Aktywny udział w seminariach, spotkaniach roboczych, konferencji podsumowującej i innych wydarzeniach promujących
SRK (patrz: etap 4 prac nad aktualizacją)
4. Opracowanie wraz z pozostałymi członkami Zespołu Ekspertów Merytorycznych i Ekspertami Metodycznymi IBE wstępnej
aktualizacji SRK ze szczególnym uwzględnieniem zielonych kompetencji, wstępnej definicji sektora oraz wstępnej wersji
słownika SRK
5. Opracowanie wraz z pozostałymi członkami Zespołu Ekspertów Merytorycznych Ekspertami Metodycznymi IBE
ostatecznej wersji aktualizacji SRK ze szczególnym uwzględnieniem zielonych kompetencji wraz z definicją sektora i
słownikiem SRK
6. Udział w działaniach promujących SRK
Ekspert Merytoryczny jest odpowiedzialny za opracowanie wraz z innymi członkami Zespołu Ekspertów Merytorycznych,
Kierownikiem Zespołu Ekspertów Merytorycznych oraz Ekspertami Metodycznymi produktów opisanych we wskazanych
powyżej punktach 4-6 zgodnie z przyjętym harmonogramem prac.
Planowana liczba godzin realizacji usługi świadczonej przez każdego eksperta wynosi 70 godzin ( z możliwością
zwiększenia liczby godzin o 10%).
4.5.3.) Główny kod CPV: 79414000-9 - Usługi doradcze w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79630000-9 - Usługi dotyczące personelu, z wyjątkiem rekrutacji i pozyskiwania personelu
4.5.5.) Wartość części: 16590 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16450 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18942 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16450 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Falkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 71071314530
7.3.4) Miejscowość: Niewodnica Kościelna
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16450 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16730 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22386 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16730 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HANSA AIRPORTS ENGINEERING Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8513289145
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HANSA AIRPORTS ENGINEERING SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
HANSA AIRPORTS ENGINEERING SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22386 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-04-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16730 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 22386 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16730 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krystyna Kazimierowicz-Frankowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 67061707165
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16730 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16450 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18942 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16450 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MJB Consulting 2 Janusz Bochenek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5991225606
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MJB Consulting 2 Janusz Bochenek
jakie przetargi wygrała firma
MJB Consulting 2 Janusz Bochenek
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18942 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnił postępowanie z racji odrzucenia wszystkich złożonych ofert zgodnie z postanowieniami art. 255 pkt. 2 ustawy pzp.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18942,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18942 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadiusz Węglarz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 131043660
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16100 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16100 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20664 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16100 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DJL Dariusz Buchaniec
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9532356328
7.3.4) Miejscowość: Chełmno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16359 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16800 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16800 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 16800 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magdalena Bochenek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 80021806289
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 16800 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-31INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego na remont dachów budynków mieszkalnych, zlokalizowanych przy ul. Porębskiego 1-12 w Świnoujściu
- Wykonanie prac remontowych wraz z przebudową budynków przy ul. Jazdów 3/4, Jazdów 7/29 i Jazdów 10/6 w Warszawie
- Wykonanie dokumentacji technicznej i montaż latarni oświetleniowych (...) na podwórku pomiędzy budynkami przy ul. gen. W. Andersa 12-20A i Wałowej 7 w Warszawie (zaprojektuj i wybuduj)
- Zorganizowanie i przeprowadzenie dwóch imprez rekreacyjno-sportowych:"Powitanie wiosny przez Przedszkolaki" i "Świąteczno-wiosenne spotkanie na Woli", na terenie Dzielnicy Wola m.st. Warszawy- 5/ZP/25
- Usługa wykonywania okresowej konserwacji urządzeń i instalacji elektronicznych systemów zabezpieczeń w obiektach Straży Granicznej
- Pielęgnacja zieleni, utrzymanie czystości oraz ukwiecenie elementów małej architektury na pętlach komunikacji miejskiej na terenie m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.