eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KomprachciceSukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego (oleju do celów grzewczych) do obiektów Gminy Komprachcice



Og³oszenie z dnia 2024-09-24

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego (oleju do celów grzewczych) do obiektów Gminy Komprachcice

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Komprachcice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531413082

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Kolejowa 3

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Komprachcice

1.5.3.) Kod pocztowy: 46-070

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 77 403 17 00

1.5.8.) Numer faksu: +48 77 403 17 25

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@komprachcie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.komprachcice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego (oleju do celów grzewczych) do obiektów Gminy Komprachcice

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-e9710433-5053-4e13-8b08-5b1614b3701a

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00514466

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00025694/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Sukcesywne dostawy oleju opa³owego do obiektów Gminy Komprachcice na sezon grzewczy 2024/2025

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://komprachcice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://komprachcice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 11.1. Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy Zakupowej https://komprachcice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html.
11.2. We wszelkich kontaktach z Zamawiaj±cym Wykonawcy powinni powo³ywaæ siê na numer procedury przetargowej: ZP.272.5.2024
11.3. Osob± uprawnion± przez Zamawiaj±cego do kontaktów z Wykonawcami jest::
1.) W zakresie procedury przetargowej: £ukasz Litwinowicz, e-mail: ug@komprachcie.pl
2.) W zakresie opisu przedmiotu zamówienia: Marek Heince, e-mail: ug@komprachcie.pl
11.4. Wszelkie wnioski sk³adane poza godzinami urzêdowania Zamawiaj±cego traktowane bêd± jako wniesione w nastêpnym dniu roboczym.
11.5. Zamawiaj±cy nie dopuszcza przesy³ania wniosków w trybie art. 284 ust. 1 Pzp poprzez pocztê elektroniczn±.
11.6. W sytuacjach awaryjnych w szczególno¶ci w przypadku braku dzia³ania platformy zakupowej https://komprachcice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html. Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej (z wy³±czeniem z³o¿enia oferty, dla której jedynym dopuszczalnym sposobem z³o¿enia jest przes³anie jej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej). W takim przypadku komunikacja odbywa siê za pomoc± adresu: ug@komprachcie.pl
11.7. Oferta, wniosek oraz przedmiotowe ¶rodki dowodowe (je¿eli by³y wymagane) sk³adane elektronicznie musz± zostaæ podpisane elektronicznym kwalifikowanym podpisem lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W procesie sk³adania oferty, wniosku w tym przedmiotowych ¶rodków dowodowych na platformie, kwalifikowany podpis elektroniczny wykonawca sk³ada bezpo¶rednio na dokumencie. Do wniosku o wyja¶nienie tre¶ci SWZ w trybie art. 284 ust. 1 Pzp, wskazane jest tak¿e za³±czenie przez Wykonawcê dodatkowo ww. dokumentu w formacie umo¿liwiaj±cym edytowanie tekstu przez Zamawiaj±cego (np. .docx).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie
o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Komprachcie, z siedzib± 46-070 Komprachcice, ul. Kolejowa 3, adres e-mail: ug@komprachcie.pl , tel. +48 77 403 17 00;
2) sposób kontaktu z inspektorem ochrony danych osobowych w Gmina Komprachcie, z siedzib± 46-070 Komprachcice, ul. Kolejowa 3, adres e-mail: iod@komprachcie.pl , tel. +48 77 403 17 00;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym
z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 Pzp, oraz spó³ka Logintrade S.A. z siedzib± we Wroc³awiu przy ul. Legnickiej 57D lok. B/J, 54-203 Wroc³aw, KRS: 0000438056, NIP: 8942953589, REGON: 02081183000000 jako Administrator Danych Osobowych U¿ytkowników elektronicznej platformy zakupowej Logintrade S.A., na której Gmina Komprachcice prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c pod adresem https://komprachcice.logintrade.net/, ponadto odbiorcami danych zawartych w dokumentach postêpowania mog± byæ podmioty, z którymi administrator zawar³ umowy lub porozumienie na korzystanie z udostêpnianych przez nie systemów informatycznych, przy czym zakres przekazanych danych tym odbiorcom ograniczony jest do mo¿liwo¶ci zapoznania siê z tymi danymi w zwi±zku ze ¶wiadczeniem us³ug wsparcia technicznego i usuwaniem awarii. Odbiorców tych obowi±zuje klauzula zachowania poufno¶ci pozyskanych w takich okoliczno¶ciach wszelkich danych, w tym danych osobowych.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 5 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia. Dla umów zawarych w wyniku zamówienia publicznego okres przechowywanie wynosi 10 lat. Okres przechowywania liczony jest od 1 stycznia roku nastêpnego od daty zakoñczenia sprawy. Po up³ywie okresu przechowywania dokumentacja niearchiwalna podlega, po uzyskaniu zgody dyrektora w³a¶ciwego archiwum pañstwowego, brakowaniu.
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z Pzp;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
 na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
 w przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (przy czym korzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);

Pozosta³e zapisy w tre¶ci SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja o ograniczeniach w realizacji praw okre¶lonych w art. 15, 16 i 18 rozporz±dzenia 2016/679 (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych)Zamawiaj±cy informuje, i¿ w zwi±zku z:1) art. 75 ustawy z dnia
11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych nie przys³uguje Pani/Panu:
 w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Wykonawcy obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym
z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku
z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od Wykonawcy bior±cego udzia³
w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia,
o którym mowa w art. 16 RODO, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z Pzp.
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa
w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
W przypadku korzystania przez osobê, której dane osobowe s± przetwarzane przez Zamawiaj±cego,
z uprawnienia, o którym mowa w art. 15 ust. 1–3 rozporz±dzenia 2016/679, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby wystêpuj±cej z ¿±daniem wskazania dodatkowych informacji, maj±cych na celu sprecyzowanie nazwy lub daty zakoñczonego postêpowania o udzielenie zamówienia.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.272.5.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego (oleju do celów grzewczych) do obiektów Gminy Komprachcice”.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia:
1.) Szacunkowa ilo¶æ dostarczanego oleju napêdowego do celów grzewczych: 116 600 litrów.
2.) Miejsca i szacunkowe ilo¶ci dostaw:
a.) Samorz±dowy O¶rodek Kultury w Komprachcice - 20.000 litrów,
b.) O¶rodka Zdrowia w Komprachcicach - 30.000 litrów,
c.) Publiczna Szko³a Podstawowa w Komprachcicach - 50.000 litrów,
d.) Publiczna Szko³a Podstawowa w Polskiej Nowej Wsi - 16.000 litrów,
e.) Ochotnicza Stra¿ Po¿arna w Wawelnie - 600 litrów.
3.) Ilo¶æ 116 600 litrów oleju opa³owego stanowi maksymalne zapotrzebowanie Zamawiaj±cego i mo¿e ulec zmianie w czasie obowi±zywania Umowy. Zamawiaj±cy zastrzega sobie mo¿liwo¶æ niewykorzystania ca³ego zakresu zamówienia z uwagi na faktyczne zu¿ycie. W stosunku do niewykorzystanej ilo¶ci oleju opa³owego w czasie obowi±zywania Umowy Wykonawca nie mo¿e wnosiæ jakichkolwiek roszczeñ odszkodowawczych, finansowych
...

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Tak

4.2.12.) Opis wznowienia

Tak. W 2025 na kolejny okres grzewczy.

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami SWZ.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy czê¶ciowej w godzinach (po otrzymaniu zg³oszenia o zapotrzebowaniu)

4.3.6.) Waga: 10

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysoko¶æ upustu dla paliw

4.3.6.) Waga: 30

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

2) Uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Warunek ten Zamawiaj±cy uzna za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej je¿eli posiada koncesje wydan± przez Urz±d Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciek³ymi objêtymi niniejszym zamówieniem zgodnie
z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2017 r., poz. 220).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Do oferty wykonawca do³±cza o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie wskazanym przez zamawiaj±cego. Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 2 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1.) Koncesji wydanej przez Urz±d Regulacji Energetyki na obrót paliwami ciek³ymi objêtymi niniejszym zamówieniem, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2017 r., poz. 220)
2.) O¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp w zakresie podstaw wykluczenia i spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu . Wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik nr 4 do SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

9.1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia ustanawiaj± Pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia Umowy. Umocowanie musi wynikaæ z tre¶ci pe³nomocnictwa przed³o¿onego wraz z ofert±.
9.2. Pe³nomocnictwo powinno jednoznacznie okre¶laæ postêpowanie, do którego siê odnosi i precyzowaæ zakres umocowania, musi te¿ wyliczaæ wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o zamówienie. Ka¿dy z tych Wykonawców musi podpisaæ siê na dokumencie pe³nomocnictwa. Zaleca siê, aby Pe³nomocnikiem by³ jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
9.3. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem.
9.4. O¶wiadczenie stanowi±ce wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu (art. 125 Pzp) sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê
o zamówienie. Dokument ten potwierdza spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nienie warunków udzia³u
w postêpowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia.
9.5. Ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê udzielenie zamówienia musi wykazaæ, ¿e nie podlega wykluczeniu z postêpowania, dlatego dokumenty i o¶wiadczenia sk³adane na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia sk³adaj± samodzielnie wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia.
9.6. Dokumenty potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowania, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp Wykonawcy sk³adaj± tak, aby wykazaæ, ¿e wspólnie spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu.
9.7. Spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu oceniane bêdzie ³±cznie.
9.8. Podwykonawstwo:
1.) Zamawiaj±cy nie zastrzega kluczowych zadañ, które musz± byæ wykonane osobi¶cie przez Wykonawcê.
2.) Zamawiaj±cy ¿±da wskazania przez Wykonawcê, w druku oferty – za³±cznik nr 1 do SWZ, czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ Wykonawcom i podania przez Wykonawcê firm podwykonawców, o ile s± mu znane. Je¿eli wykonawca nie wska¿e w ofercie, która czê¶æ zamówienia zostanie powierzona podwykonawcy/-om Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca nie powierza wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom.
3.) Zamawiaj±cy nie weryfikuje podstaw wykluczenia w odniesieniu do podwykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci Umowy mog± byæ dokonywane wy³±cznie w formie pisemnie sporz±dzonego aneksu lub umowy podpisanej przez obie strony. Zmiany przewidziane w Umowie mogê byæ inicjowane przez Zamawiaj±cego lub przez Wykonawcê. Zmiany Umowy nie mogê wykraczaæ poza zakres ¶wiadczenia okre¶lonego niniejsz± umowê.
2. Zamawiaj±cy, poza mo¿liwo¶ci± zmiany zawartej umowy na podstawie art. 455 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ dokonywania zmian postanowieñ zawartej Umowy, tak¿e w stosunku do tre¶ci oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w nastêpuj±cych okoliczno¶ciach:
1.) w zakresie wysoko¶ci wynagrodzenia umownego w przypadku:
a) w przypadku istotnego wzrostu cen oleju na rynkach hurtowych Zamawiaj±cy zastrzega mo¿liwo¶æ zwiêkszenia maksymalnego wynagrodzenia przeznaczonego na realizacjê zamówienia,
b) zmiany dokonanych na podstawie § 8 Umowy;
2.) zmiany terminu zakoñczenia wykonania zamówienia w przypadku:
a) wstrzymania realizacji dostaw ze wzglêdu na okoliczno¶ci niemo¿liwe do przewidzenia w momencie zawierania Umowy;
b) nastêpstwa si³y wy¿szej rozumianej jako zjawisko o charakterze zewnêtrznym, nadzwyczajnym, któremu nie mo¿na zapobiec normalnymi ¶rodkami oraz za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialno¶ci, niemo¿liwym do przewidzenia
i nieuchronnym, w tym w szczególno¶ci zwi±zanych z obowi±zuj±cym w dacie zawarcia Umowy stanem epidemii lub zagro¿enia epidemicznego – termin realizacji Umowy mo¿e zostaæ wyd³u¿ony wy³±cznie o czas uniemo¿liwiaj±cy wykonanie Przedmiotu Umowy, z zastrze¿eniem, ¿e wyst±pienie si³y wy¿szej musi byæ potwierdzone przez uprawnione do tego instytucje, s³u¿by, organy pañstwowe lub przedstawicieli Zamawiaj±cego;
c) nie wyczerpania maksymalnego wynagrodzenia brutto (je¿eli maksymalne wynagrodzenie nie zostanie wyczerpane w pierwotnym terminie, na jaki umowa ta zosta³a zawarta), dopuszcza siê wyd³u¿enie umowy o kolejne 3 miesi±ce;
3.) zmiany producenta opa³u wskazanego w ofercie, w przypadku gdy:
a) dojdzie do zaprzestania prowadzenia dzia³alno¶ci przez tego producenta;
b) dojdzie do po³±czenia tego producenta z innym producentem dzia³aj±cym na rynku paliw;
c) Wykonawcy zg³osi taki wniosek;
przy czym zmieniony producent powinien spe³niaæ wymagania okre¶lone przez Zamawiaj±cego dla realizacji Przedmiotu Umowy;
4.) gdy istnieje obiektywna konieczno¶æ wprowadzenia zmian, np. gdy spe³nienie ¶wiadczenia by³oby po³±czone z nadmiernymi trudno¶ciami albo grozi³oby jednej ze stron ra¿±c± strat± w rozumieniu art. 3571 Kodeksu cywilnego i zmiana wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w momencie zawarcia umowy;
5.) dostaw oleju opa³owego do innych obiektów (nie wymienionych w dokumentach Zamówienia) w przypadku oddania do u¿ytku takich obiektów w trakcie obowi±zywania umowy b±d¼ wykonania wymiany kot³owni na olejow± w trakcie obowi±zywania Umowy;
6.) wyst±pienia sytuacji nadzwyczajnej która uniemo¿liwi realizacjê us³ugi w wymaganym zakresie/terminie za któr± Wykonawca nie ponosi winy;
3. Warunkiem dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w formie aneksu do umowy jest zgoda obu stron wyra¿ona na pi¶mie, pod rygorem niewa¿no¶ci zmiany.
4. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w stosunku do tre¶ci oferty
w przypadku, gdy nast±pi zmiana powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym wp³yw na realizacjê Przedmiotu Umowy.
Pozosta³e zapisy w tre¶ci SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-04 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://komprachcice.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-04 09:05

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.