eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńDigitalizacja zbiorów muzealnych w ramach projektu wewnętrznego - Digitalizacja zbiorów Muzeum Pamięć i Tożsamość im. św. Jana Pawła II (w organizacji), ul. Droga Starotoruńska 1A, 87-100 Toruń.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Digitalizacja zbiorów muzealnych w ramach projektu wewnętrznego - Digitalizacja zbiorów Muzeum Pamięć i Tożsamość im.
św. Jana Pawła II (w organizacji), ul. Droga Starotoruńska 1A, 87-100 Toruń.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Pamięć i Tożsamość im. Św. Jana Pawła II (w organizacji) w Toruniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380713458

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Droga Starotoruńska 3

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@muzeumpamiecitozsamosc.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeumpamiecitozsamosc.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Digitalizacja zbiorów muzealnych w ramach projektu wewnętrznego - Digitalizacja zbiorów Muzeum Pamięć i Tożsamość im.
św. Jana Pawła II (w organizacji), ul. Droga Starotoruńska 1A, 87-100 Toruń.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9a8ff6a7-b93c-474e-9120-d557d7f7c4b4

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00514476

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00032688/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.4 Digitalizacja zbiorów muzealnych w ramach projektu wewnętrznego „Digitalizacja zbiorów Muzeum Pamięć i Tożsamość w Toruniu”.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9a8ff6a7-b93c-474e-9120-d557d7f7c4b4

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Wykonawca składa ofertę za
pośrednictwem Formularza Oferty/wnioski” dostępnego na Platformie e-Zamówienia.
2. Oferta musi zostać złożona w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem
3. Po upływie terminu składania i otwarcia wniosków, ofert, prac konkursowych Zamawiający za pośrednictwem Platformy e Zamówienia dokonuje czynności automatycznej deszyfracji wniosków, ofert, prac konkursowych.
4. Wykonawca ma możliwość złożenia i wycofania oferty, wniosku, pracy konkursowej do upływu terminu składania ofert, wniosków,
prac konkursowych.
5. W celu zapewnienia poprawności działania funkcjonalności udostępnianych na Platformie Zamawiający i Wykonawcy zobligowani
są do korzystania jedynie z udostępnianiach na Platformie e-Zamówienia formularzy do komunikacji oraz formularza ofertowego,
wniosku, pracy konkursowej oraz wykonywania poszczególnych czynności zgodnie z komunikatami i poleceniami systemowymi.
6. Oferta, która nie dotarła do Zamawiającego w wymaganym terminie do miejsca składania ofert (bez względu na przyczynę) będzie
traktowana jako złożona po terminie składania ofert i odrzucona zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 1) ustawy Pzp.
7. W przypadku awarii systemu teleinformatycznego (platformy) przy użyciu którego Zamawiający otwiera oferty, która powoduje
brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert następuje niezwłocznie po usunięciu
awarii.
8. Opóźnienie otwarcia ofert, wynikające z awarii systemu teleinformatycznego (platformy) przy użyciu którego Zamawiający otwiera
oferty, nie stanowi podstawy do unieważnienia niniejszego postępowania.
9. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
10. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
11. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem telefonu (32) 77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
12. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
zamowienia@muzeumpamiecitozsamosc.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu).

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu
takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 4.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informuję że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Muzeum „Pamięć i Tożsamość” im. św. Jana Pawła II
(w organizacji), ul. Droga Starotoruńska 3, 87-100 Toruń, NIP: 9562337347, REGON: 380713458,
2) wpisane do Rejestru Instytucji Kultury prowadzonego przez Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pod
numerem RIK 110/2018,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO w celu związanym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego objętego niniejszym postępowaniem,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu o art. 18 i 74 ustawy Prawo zamówień publicznych,
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Prawo zamówień publicznych, przez okres
4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata,
okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy,
6) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem
ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu
o udzielenie zamówienia publicznego,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany,
stosownie do art. 22 RODO,
8) posiada Pani/Pan:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
• na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczania przetwarzania danych osobowych
z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO2,
• prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że
przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO,
9) nie przysługuje Pani/Panu:
• w związku z art. 17 ust. 3 lit. b), d) lub e) RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną
przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c) RODO.
10) skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz nie
może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
11) prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej, lub z uwagi na ważne względu interesu publicznego Unii Europejskiej lub
państwa członkowskiego.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Dodatkowo stosownie do art. 19 ust. 4 ustawy pzp, Zamawiający informuje o
ograniczeniach, o których mowa w art. 4 ust. 2 i 3 oraz art. 75 ustawy pzp:
Zamawiający udostępnia dane osobowe, o których mowa w art.10, w celu umożliwienia korzystania ze środków ochrony prawnej, o
których mowa dziale IX ustawy pzp, do upływu terminu na ich wniesienie;
skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o których mowa w art. 16, nie może
skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
niezgodnym z ustawą pzp.
w postępowaniu o udzielenie zamówienia zgłaszanie żądania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust.1, nie
ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia tego postępowania.
Przetwarzane dane osobowe mogą być pozyskiwane od Wykonawców, których dane dotyczą lub innych podmiotów, na których
zasoby powołują się Wykonawcy. Wykonawca jest zobowiązany w związku z udziałem w przedmiotowym postępowaniu, do
wypełnienia wszystkich obowiązków formalno-prawnych wymaganych przez RODO związanych z udziałem w przedmiotowym
postępowaniu o udzielenie zamówienia. Do obowiązków tych należą:
obowiązek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe dotyczą i od których dane
te Wykonawca bezpośrednio pozyskał i przekazał Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie
Zamawiającego;
obowiązek informacyjny wynikający z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane Wykonawca pozyskał w sposób
pośredni, a które to dane Wykonawca przekazuje Zamawiającemu w treści oferty lub dokumentów składanych na żądanie
Zamawiającego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: MPiTJPII/ZP-02/09/2024/PK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Digitalizacja zbiorów muzealnych w ramach projektu wewnętrznego - Digitalizacja zbiorów Muzeum Pamięć i Tożsamość im.
św. Jana Pawła II (w organizacji), ul. Droga Starotoruńska 1A, 87-100 Toruń. Zgodnie z Załącznikiem nr 1 do SWZ - Opisem przedmiotu zamówienia.

4.2.6.) Główny kod CPV: 79961000-8 - Usługi fotograficzne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-15

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert:
1) „Cena oferty brutto” – 60 % (60 pkt) – będzie rozpatrywana na podstawie ceny oferty brutto za wykonanie
całego przedmiotu zamówienia w okresie do 15.12.2024 r., podanej przez Wykonawcę w Formularzu oferty.
Oferty będą badane według poniższego wzoru:
Liczba punktów zdobytych w kryterium
„Cena oferty brutto”
60pkt
2) „Jakość“ - waga kryterium 40 %. W zakresie kryterium „jakość” ocena nastąpi w skali punktowej od 0 do
40 punktów, na następujących zasadach:
40 punktów zostanie przyznanych na podstawie oceny próbek wykonanych zdjęć, które powinny zostać
dołączone do oferty. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu pliki cyfrowe zdigitalizowanych 35 obiektów
muzealnych, w tym: fotografie 5 obrazów olejnych – po dwie na każdy obiekt (lico z wzorcem kolorów i
odwrocie), fotografie 5 militariów – przynajmniej po 3 ujęcia każdego, w tym po jednym z wzorcem kolorów,
fotografie 10 obiektów rzemiosła artystycznego – przynajmniej po 3 ujęcia każdy, w tym po jednym z wzorcem
kolorów; zdjęcia powinny przedstawiać np. następujące rodzaje obiektów: meble, szkło, ceramika, tkaniny lub
ubiory, złotnictwo, rzeźba, przedmioty codziennego użytku, fotografie 10 obiektów na podłożu papierowym –
po dwie na obiekt, awers z wzorcem kolorów i odwrocie; zdjęcia przedstawiające np. następujące rodzaje
obiektów: grafika, rysunek, akwarela, fotografie, dokumenty archiwalne, rękopisy, maszynopisy, gazety,
fotografie 5 numizmatów – po dwie na obiekt, awers i rewers, w tym przynajmniej jedno z wzorcem kolorów;
zdjęcia przedstawiające np. monety, brakteaty, medale okolicznościowe. Każdy z plików musi zostać
dostarczony zarówno w formatach RAW oraz TIFF po obróbce graficznej. Zamawiający oceni ww. próbki z
uwzględnieniem następujących podkryteriów;
a) OŚWIETLENIE
Wykonawca otrzyma 10 pkt, jeżeli zastosował prawidłowy dobór oświetlenia w zależności od rodzaju obiektu i
będzie ono równomierne, neutralne przy braku dominant barwnych oraz odbić efektów otoczenia. Wykonawca
otrzyma 0 pkt, jeżeli oświetlenie będzie dobrane niezgodnie z rodzajem obiektu, nierównomierne,
nieneutralne z widocznymi dominantami barwnymi oraz widocznym odbiciem elementów otoczenia.
b) BRAK BLIKOWANIA
Wykonawca otrzyma 10 pkt, jeżeli na zdjęciu nie ma widocznego blikowania uniemożliwiającego prawidłowy
ogląd dzieła. W przypadku gdy nie da się uniknąć blikowania w 100%, oczekiwany efekt to takie oświetlenie
aby blikowanie było jak najbardziej naturalne. Wykonawca otrzyma 0 pkt, jeżeli na zdjęciu widoczne jest
blikowanie, bądź nie wkomponowano blikowania w taki sposób aby było jak najbardziej naturalne.
c) OSTROŚĆ
Wykonawca otrzyma 10 pkt, jeżeli wizerunek obiektu wraz ze szczegółamibędzie miał prawidłową ostrość
(oceniana na monitorze referencyjnym przy powiększeniu 100 %) lub jeżeli wykonawca dysponuje próbkami
zawierającymi wzorniki umożliwiające odczyt parametrów określających ostrość (MTF-10, MTF-50, SFR).
Wykonawca otrzyma 0 pkt, jeżeli wizerunek obiektu wraz ze wszystkimi szczegółami nie będzie miał
prawidłowej ostrości (oceniana na monitorze referencyjnym przy powiększeniu 66%). oraz za pomocą
próbników (MTF-10, MTF-50, SFR).
d) ODWZOROWANIE BARW
Wykonawca otrzyma 10 pkt, jeżeli wizerunek obiektu będzie spełniał jakość określoną w metodologii FADGI na
4 gwiazdki w zakresie odwzorowania barw. Wykonawca otrzyma 0 pkt, jeżeli wizerunek obiektu nie będzie
spełniał powyższych wymagań. Ocena próbek odbędzie się w oparciu o metodologię FADGI.
Zdjęcia muszą być wykonane zgodnie z zaleceniami NIMOZ określonymi w zalecaniach „Cyfrowa fotografia
w dokumentacji muzealnej” NIMOZ, 2013. Wszystkie ujęcia muszą spełniać wymienione wyżej wymagania
z każdej kategorii by uzyskać odpowiednią ilość punktów. W przeciwnym razie oferta otrzyma 0 punktów w
danym podkryterium.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość - próbek wykonanych zdjęć

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać
w sposób szczególny.
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych
przepisów:
- Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób
szczególny.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Zamawiający nie precyzuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w
sposób szczególny.
d) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiający wymaga wykazania przez Wykonawcę, że w ostatnich 3 latach przed upływem terminu
składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał w sposób
należyty co najmniej jedno zlecenie obejmujące digitalizację nie mniej niż 1200 obiektów o charakterze
muzealnym, wśród których były m.in. obiekty na podłożu papierowym, rzemiosło artystyczne, obrazy olejne,
o wartości nie mniejszej niż 250.000,00 zł netto,
b) Zamawiający wymaga dysponowania przez Wykonawcę następującymi osobami, które skieruje do realizacji
zamówienia tj.:
- co najmniej dwoma fotografami, z których każdy posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w digitalizacji
obiektów muzealnych, z których co najmniej jeden posiada imienny certyfikat z ukończenia szkolenia z
zarządzania barwą w digitalizacji na poziomie FADGI 4 star Image Science Associates lub równoważne np.
Adobe Training Center,
- co najmniej jednym grafikiem, który posiada co najmniej 3-letnie doświadczenie w postprodukcji zdjęć
obiektów muzealnych.
c) Zamawiający wymaga, aby wykonawca dysponował co najmniej dwoma zestawami narzędzi, zgodnymi z
normami:
- FADGI w zakresie reprodukcji,
- zasady fotografowania określone w „Cyfrowa fotografia w dokumentacji muzealnej” NIMOZ, 2013.:
https://nimoz.pl/files/publications/50/Cyfrowa_fotografia_w_dokumentacji_muzealnej_NIMOZ_2013.p
df
na które składają się co najmniej:
a. cyfrowy aparat o matrycy min. 100Mpx, i drugi o matrycy min. 60Mpx,
b. obiektywy stałoogniskowe kompatybilne z aparatami,
c. studyjny sprzęt oświetleniowy,
d. modyfikatory światła, blendy,
e. statyw, kolumna reprodukcyjna,stół do reprodukcji,
f. wzorce kolorów min. dwa zestawy o 24 polach barwnych (oraz wzorzec kolorów do kalibracji),
g. tła kartonowe i PVC, dopuszczalne: białe, czarne,szare i gradientowe,
h. oprogramowanie do digitalizacji i postprodukcji,sprzęt komputerowy,

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający żąda na
wezwanie, o którym mowa w ust. 4 powyżej następujących dokumentów:
- oświadczenia wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy
kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020
r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej
wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o
dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy
kapitałowej (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ);
- oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust.
1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa
w:
• art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
• art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne
tytułem środka zapobiegawczego,
• art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na
celu zakłóceni konkurencji,
• art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy (według wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ).

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu dotyczących zdolności
technicznej lub zawodowej:
- wykazu usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych,
w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których
usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy ta usługa została
wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń
powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niegonie jest w
stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzającychsię lub
ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte
wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy (zalecany wzór stanowi Załącznik nr 7 do
SWZ),
- wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności
odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z
informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do
wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o
podstawie do dysponowania tymi osobami (zalecany wzór stanowi Załącznik nr 8 do SWZ),
- wykazu narzędzi/urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy w celu wykonania zamówienia publicznego
wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (zalecany wzór stanowi Załącznik nr 9 do SWZ);

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający w celu umożliwienia dokonania oceny ofert w kryterium „Jakość” wymaga złożenia wraz z ofertą próbek
zdjęć w formacie cyfrowym. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu fotografie cyfrowe (wykonane przez Wykonawcę w
ciągu ostatnich 3 lat), 35 obiektów muzealnych, w tym:
a) fotografie 5 obrazów olejnych – po dwie na każdy obiekt (lico z wzorcem kolorów i odwrocie),
b) fotografie 5 militariów – przynajmniej po 3 ujęcia każdego, w tym po jednym z wzorcem kolorów,
c) fotografie 10 obiektów rzemiosła artystycznego – przynajmniej po 3 ujęcia każdy, w tym po jednym z wzorcem
kolorów; zdjęcia powinny przedstawiać np. następujące rodzaje obiektów: meble, szkło, ceramika, tkaniny lub ubiory,
złotnictwo, rzeźba, przedmioty codziennego użytku,
d) fotografie 10 obiektów na podłożu papierowym – po dwie na obiekt, awers z wzorcem kolorów i odwrocie; zdjęcia
przedstawiające np. następujące rodzaje obiektów: grafika, rysunek, akwarela, fotografie, dokumenty archiwalne,
rękopisy, maszynopisy, gazety,
e) fotografie 5 numizmatów – po dwie na obiekt, awers i rewers, w tym przynajmniej jedno z wzorcem kolorów; zdjęcia
przedstawiające np. monety, brakteaty, medale okolicznościowe.
Każdy z plików musizostać dostarczony zarówno w formatach RAW oraz TIFF po obróbce graficznej.
2. W przypadku braku załączenia do oferty przez Wykonawcę ww. próbek lub w przypadku ich niekompletności nie będzie
mieć zastosowania art. 107 ust. 2 ustawy. W przypadku braku dołączenia próbek do oferty lub ich przesłania na adres
Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert, bądź też braku dołączenia pełnego kompletu próbek, oferta
otrzyma 0 punktów w kryterium „Jakość”.
3. Sposób dostarczenia próbek został opisany w Rozdziale XIII. SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Formularz oferty;
2. Formularz cenowy;

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 58 ustawy. W takim przypadku,
wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo
reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta wykonawców, o której mowa w zdaniu poprzedzającym, została wybrana, zamawiający może żądać przed
zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, kopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z Art 455 Ustawy PZP.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-02 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-02 09:15

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.