Ogłoszenie z dnia 2022-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00394174/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-14
- 2022/BZP 00404271/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbiórka dwóch budynków gospodarczych w miejscowości Ostrowąsy
gmina Milicz działka nr 200/22
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mińska 60
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-610
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarowanie nieruchomościami Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbiórka dwóch budynków gospodarczych w miejscowości Ostrowąsygmina Milicz działka nr 200/22
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ee22c479-4bab-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00514478
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00045456/26/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.25 Rozbiórka dwóch budynków gospodarczych w miejscowości Ostrowąsy gmina Milicz działka nr 200/22
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00394174/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRO.WOP.260.44.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 349939,13 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest rozbiórka dwóch budynków gospodarczych w miejscowości Ostrowąsy, gmina Milicz zgodnie z Decyzjami Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Miliczu tj. spichlerza nr inw. 209/136 - działka nr 200/20, stodoła o nr inw. 211/180 - działka nr 200/22
Stan istniejący
Budynek gospodarczy – SPICHLERZ
Budynek częściowo zawalony, w stanie agonalnym. Obiekt pierwotnie posiadał 2 kondygnacje – przyziemie oraz poddasze. Konstrukcja budynku tradycyjna, murowana z cegły ceramicznej na zaprawie. Grubość murów przyziemia – 52 cm, poddasza 38 cm i 25 cm.
Budynek gospodarczy – STODOŁA
Budynek o konstrukcji tradycyjnej, murowany z cegły na zaprawie, wzmacniany wtórnie
elementami betonowymi. W elewacjach frontowych wykonane wrota o wymiarach 503x413cm. Dach o konstrukcji drewnianej, wieszarowy, kryty dachówką betonową. Dach bez deskowania.
Przybudówka wykonana z elementów murowych – bloczki na zaprawie. Dach stanowi
konstrukcja drewniana. Dach pokryty płytami azbestowo-cementowymi.
Budynek przybudówki jest konstrukcyjnie połączony ze stodołą – konstrukcja dachu opiera
się na ścianie szczytowej.
DANE LICZBOWE
Powierzchnia zabudowy spichlerza: 204,74 m2
Kubatura spichlerza: 583,00 m3
Powierzchnia zabudowy stodoły: 1084,62 m2
Kubatura stodoły: 9755,00 m3
Powierzchnia zabudowy przybudówki: 22,81 m2
Kubatura przybudówki: 56,00 m3
Zakres i sposób prowadzenia robót rozbiórkowych
Prace należy wykonywać zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 30 sierpnia 2004 r. w sprawie warunków i trybu postępowania w sprawach rozbiórek nieużytkowanych lub niewykończonych obiektów budowlanych (Dz.U. 2004 nr 198 poz. 2043 wraz z późniejszymi zmianami).
Działka o nawierzchni betonowej i gruntowej, porośniętej samosiewem zaroślami gatunku ekspansywnego. Teren wymaga rozpoznania i oznakowania stref i miejsc niebezpiecznych. Upewnienia się, czy w terenie nie występują studzienki i kanały, podziemne o niższej nośności lub lokalne zagłębienia. Dojazd na teren działki możliwy drogą dojazdową, utwardzoną poprzez bramę wjazdową. Powierzchnia działki zapewnia dostateczną ilość miejsca do realizacji robót, tymczasowego składowania materiałów pochodzących z rozbiórki, materiałów przeznaczonych do utylizacji oraz materiałów do odzysku.
Przed przystąpieniem do robót rozbiórkowych teren rozbiórki należy zamknąć dla osób nieupoważnionych. Ogrodzić teren w sposób, który jednoznacznie i trwale oddzieli rejon prac rozbiórkowych wraz ze strefą niebezpieczną. Teren wokół obiektów ogrodzić ogrodzeniem przestawnym i oznakować znakami pionowymi informacyjnymi i ostrzegawczymi o treści:
■ TEREN ROZBIÓRKI - WSTĘP WZBRONIONY
■ UWAGA - PRZEJŚCIE NIEBEZPIECZNE
■ STREFA ROZBIÓRKI - ZACHOWAJ OSTROŻNOŚĆ
■ UWAGA - ROBOTY ROZBIÓRKOWE NA WYSOKOŚCI
■ UWAGA! ZAGROŻENIE AZBESTEM!
■ ZAGROŻENIE AZBESTEM KROKIDOLITEM!
Wykonać ogrodzenie szczelne z arkuszy blachy fałdowej, zawieszanych na stalowych słupkach z podstawami betonowymi. Ogrodzenie terenu zaopatrzyć w bramę przejazdową szerokości 4,0 m.
Należy wykonać odpowiednie zabezpieczenia obiektu, będącego przedmiotem prac i miejsc ich wykonywania, a także terenu wokół – przed emisją pyłu azbestu, która może mieć miejsce w wyniku prowadzenia prac.
Wygospodarować na terenie działki, plac przeznaczony na składowanie sprzętu, na tymczasowe składowanie gruzu i stali złomowej, plac manewrowy dla maszyny załadunkowej i postoju samochodów. Zapewnić niezbędne minimum powierzchni do manewrowania samochodami do wywozu gruzu. Konieczne jest również usunięcie krzewów i samosiewów z bezpośredniego sąsiedztwa.
Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody powstałe w środowisku naturalnym spowodowane swoimi działaniami.
W celu zachowania maksymalnego bezpieczeństwa, sprawdzić obecną aktywację napowietrznych przyłączy energetycznych. Czynności wykonać poprzez wyspecjalizowane służby Zakładu Energetycznego. Fakt sprawdzenia potwierdzić wpisem do Dziennika rozbiórki.
Przed przystąpieniem do robót, bezwzględnie sprawdzić przebieg instalacji kanalizacyjnej. Powiadomić gestorów czynnych sieci znajdujących się w obszarze działki oraz działek sąsiednich. Wymagany stały monitoring uzbrojenia terenu.
Przed demontażem leżaków instalacji kanalizacji sanitarnej – sprawdzić czy instalacja nie jest wspólna (w kierunku przepływu) z sąsiednimi budynkami. Podejścia przyłączy instalacji kanalizacyjnej trwale zakorkować i pozostawić bez ingerencji. Punkty odłączenia przyłączy powinny znajdować się poza obszarem robót budowlanych. Fakt odłączenia potwierdzić wpisem do Dziennika rozbiórki.
Wyburzenie budynku wykonać ręcznie oraz przy użyciu specjalistycznych maszyn samojezdnych, wyposażonych w osprzęt burzący, przystosowany do kruszenia kamienia, cegły, betonu i cięcia stali. Budynek wyburzać sukcesywnie obalając konstrukcję murów do wnętrza obiektu. Prace powinny postępować sukcesywnie, w kolejności odwrotnej do wznoszenia rozbieranego obiektu:
• Budynek gospodarczy – SPICHLERZ:
ogrodzenie terenu oraz jego oznakowanie,
wyznaczenie miejsca do składowania materiałów porozbiórkowych,
przygotowanie terenu budowy poprzez jego uporządkowanie, możliwie minimalne
wycięcie zalegających samosiewek i krzaków,
opróżnienie wnętrza przeznaczonego obiektu z odpadów po zawaleniu się obiektu,
uporządkowanie terenu z gruzu,
uporządkowanie terenu z połamanych płyt azbestowo-cementowych stanowiących
zadaszenie nad wejściem do budynku wraz z utylizacją (wykonawca winien przekazać
Inwestorowi stosowny protokół przekazania odpadu niebezpiecznego - azbestu),
przewracanie ścian do wnętrza budynku wraz z ich załadunkiem na środki transportu
oraz wywiezieniem i utylizacją,
rozkucie posadzek betonowych wraz z ich załadunkiem na środki transportu oraz
wywiezieniem i utylizacją wg. założeń umowy z Wykonawcą,
odkopanie fundamentów na szerokość ok. 1,00m i głębokość do spodu fundamentów,
rozkucie fundamentów, wydobycie ich na powierzchnię, załadunek, wywiezienie i
utylizacja,
zasypanie wykopów oraz zasypanie objętości po fundamentach gruntem – ziemia,
piasek – nie gruzem – wraz z zagęszczeniem warstwami co 20-30cm,
uporządkowanie terenu po wykonaniu robót rozbiórkowych, niwelacja terenu,
rozbiórka ogrodzenia,
wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej oraz zgłoszenie przez Wykonawcę zmian w
ewidencji we właściwym terenowo Starostwie Powiatowym.
• Budynek gospodarczy – STODOŁA:
ogrodzenie terenu oraz jego oznakowanie,
wyznaczenie miejsca do składowania materiałów porozbiórkowych,
przygotowanie terenu budowy poprzez jego uporządkowanie, możliwie minimalne wycięcie zalegających samosiewek i krzaków,
rozbiórka pokrycia dachowego – bryła główna – dachówka; przybudówka – płyty
azbestowo-cementowe wraz z utylizacją (wykonawca winien przekazać Inwestorowi stosowny protokół przekazania odpadu niebezpiecznego - azbestu),
demontaż konstrukcji dachowych,
przewracanie ścian do wnętrza budynku wraz z ich załadunkiem na środki transportu oraz wywiezieniem i utylizacją,
rozkucie posadzek betonowych wraz z ich załadunkiem na środki transportu oraz
wywiezieniem i utylizacją wg. założeń umowy z Wykonawcą,
odkopanie fundamentów na szerokość ok. 1,00m i głębokość do spodu fundamentów, rozkucie fundamentów, wydobycie ich na powierzchnię, załadunek, wywiezienie i utylizacja,
zasypanie wykopów oraz zasypanie objętości po fundamentach gruntem – ziemia, piasek – nie gruzem – wraz z zagęszczeniem warstwami co 20-30cm,
uporządkowanie terenu po wykonaniu robót rozbiórkowych, niwelacja terenu,
rozbiórka ogrodzenia,
wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej oraz zgłoszenie przez Wykonawcę zmian w ewidencji we właściwym terenowo Starostwie Powiatowym.
Prace należy prowadzić ostrożnie ze względu na przebiegającą linię eNN.
Demontaż elementów konstrukcji po usunięciu obciążeń działających na element poza ciężarem własnym. Wyburzenie wykonywać od góry, zgodnie z zasadą stopniowego zmniejszania obciążeń elementów konstrukcyjnych. W trakcie realizacji robót nie dopuszczać do naruszenia stateczność obiektu lub niekontrolowanego przemieszczania się demontowanych elementów. Demontaż jednego elementu nie może powodować niekontrolowanego przemieszczenia się innego fragmentu konstrukcji. Niedopuszczalne wykonywanie rozbiórki poprzez podcinanie lub podkopywanie konstrukcji od dołu.
Szczegółowy zakres prac określony został w projekcie umowy, dokumentacji projektowej, przedmiarze robót, STWiOR,. Wymieniona dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej specyfikacji warunków zamówienia i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego https://kowr.eb2b.com.pl/ w zakładce przedmiotowego postępowania
4.5.3.) Główny kod CPV: 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45262660-5 - Usuwanie azbestu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 115884,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 405900,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 115884,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo Usługowe „ARWO” Artur Wodecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 250904481
7.3.3) Ulica: Czermin 67A
7.3.4) Miejscowość: Czermin
7.3.5) Kod pocztowy: 63-304
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 115884,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja systemu wodociągowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki leśnej - wieża dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obręb Jasionka
- Usunięcie nieodpowiedniego stanu technicznego wiaduktu drogowego na DW 766 w m. Pińczów w km 28+416 (km 3+906 obwodnicy Pińczowa)
- Rozbudowa i przebudowa sieci drogowej w Gminie Tuszyn - etap IV. Remont nawierzchni ul. Wodzińskiej w Wodzinie Majorackim - gmina Tuszyn.
- Modernizacja amfiteatru i aranżacja terenu sąsiadującego na cele kultury otwartej
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
więcej: Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.