Ogłoszenie z dnia 2024-09-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00462508/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-20
- 2024/BZP 00474063/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup defibrylatorów transportowych, pomp infuzyjnych oraz pulsoksymetrów na potrzeby Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Podkarpacka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Mielcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 831364262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Żeromskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Mielec
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-300
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 177736301
1.5.8.) Numer faksu: +48 177800552
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pogotowie-mielec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie-mielec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pogotowie-mielec.logintrade.net/zapytania_email,173700,44884d195745861ccb6412f0ecd8a9f2.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup defibrylatorów transportowych, pomp infuzyjnych oraz pulsoksymetrów na potrzeby Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2838b38a-48b7-4ff9-a026-553f7ab3e8ad
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00514540
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00236758/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.8 Zakup defibrylatorów transportowych, pomp infuzyjnych oraz pulsoksymetrów na potrzeby Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00462508
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PN.16.2024.PSPR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 391151,51 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 obejmuje:- zakup i dostawę 3 szt. defibrylatorów transportowych spełniających wymagania określone w załączniku nr 2 do SWZ – Formularzu parametrów wymagalnych;
- oddanie urządzeń w stanie pełnej sprawności technicznej i użytkowej;
- przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi oferowanych urządzeń.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załącznik nr 2 do SWZ oraz Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 349650,51 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 obejmuje:- zakup i dostawę 3 szt. pomp infuzyjnych wraz z uchwytami spełniających wymagania określone w załączniku nr 2 do SWZ – Formularzu parametrów wymagalnych;
- oddanie urządzeń w stanie pełnej sprawności technicznej i użytkowej;
- przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi oferowanych urządzeń.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załącznik nr 2 do SWZ oraz Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 16770,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 obejmuje:- zakup i dostawę 7 szt. pulsoksymetrów spełniających wymagania określone w załączniku nr 2 do SWZ – Formularzu parametrów wymagalnych;
- oddanie urządzeń w stanie pełnej sprawności technicznej i użytkowej;
- przeszkolenie personelu Zamawiającego w zakresie obsługi oferowanych urządzeń.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załącznik nr 2 do SWZ oraz Projekt umowy stanowiący Załącznik Nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne
4.5.5.) Wartość części: 24731,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 355094,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 355094,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 355094,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stryker Polska Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9520015337
7.3.3) Ulica: ul. Poleczki 35
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-822
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 355094,95 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20833,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 20833,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20833,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paramedica Polska Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1070017638
7.3.3) Ulica: ul. Farbiarska 47
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-862
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PARAMEDICA POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PARAMEDICA POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20833,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 27223,56 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27223,56 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 27223,56 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Paramedica Polska Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1070017638
7.3.3) Ulica: ul. Farbiarska 47
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-862
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PARAMEDICA POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
PARAMEDICA POLSKA SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 27223,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 dni
INNE PRZETARGI Z MIELCA
- Przebudowa budynku warsztatów Zespołu Szkół im. prof. Groszkowskiego w Mielcu w ramach projektu "Poprawa bazy dydaktycznej oraz infrastruktury szkół zawodowych prowadzonych przez Powiat Mielecki"
- Realizacja zadania polegającego na utworzeniu nowych miejsc opieki na dziećmi do lat 3 w ramach programu: "Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 Aktywny Maluch 2022-2029-ŻM 5"
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: Przebudowa drogi powiatowej Nr 1 184R relacji Przecław - Podole w km 1+460 - 3+874 w m. Podole
- Zakup i dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu
więcej: przetargi w Mielcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- BUDOWA BLOKU OPERACYJNEGO I PRZEBUDOWA FRAGMENTU BUDYNKU GŁÓWNEGO SZPITALA POWIATOWEGO W OŚWIĘCIMIU WRAZ ZE ZMIANĄ SPOSOBU UŻYTKOWANIA ORAZ NIEZBĘDNĄ INFRASTRUKTURĄ TECHNICZNĄ
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do prowadzenia ciągłej terapii nerko zastępczej oraz przyrządów i akcesoriów jednorazowego użytku do anestezji i resuscytacji - 8 pakietów
- Dostawa kolumn adsorpcyjnych do układów pozaustrojowych dla OIT wraz z użyczeniem.
- Zakup dwóch aparatów USG.
- Dostawa aparatu USG
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - technika bipolarna i ultradźwiękowa
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.