Ogłoszenie z dnia 2024-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00420708/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg i ulic powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025 na terenie Powiatu Kolskiego z podziałem na 11 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Kole
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311022989
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Toruńska 200
1.5.2.) Miejscowość: Koło
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dt@pzdkolo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzdkolo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5ba0b58f-1309-409c-8cfa-3221ff9f2c951.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług sprzętowo-transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg i ulic powiatowych w sezonie zimowym 2024/2025 na terenie Powiatu Kolskiego z podziałem na 11 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5ba0b58f-1309-409c-8cfa-3221ff9f2c95
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00514581
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051250/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Zakup usług przy zimowym utrzymaniu dróg w sezonie zimowym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00420708
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD.TPBN.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 522725,50 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg zamiejskich i miejskich na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Kole w okresie od 15 października 2024r. do 31 marca 2025 r.2. Zakres usług obejmuje :
• usuwanie (odśnieżanie) śniegu z jezdni dróg i lokalnie chodników,
• zwalczanie śliskości materiałem Zamawiającego (mieszanina piasku z solą),
• załadunek materiału Zamawiającego na piaskarki,
• dyżur sprzętu w dyspozycji Zamawiającego po jego wezwaniu.
• dojazd do miejsca dyspozycji i powrót
• wykonanie mieszaniny piasku i soli
• odśnieżanie ładowarką o poj. łyżki do 2 m3
część 1 – zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową lub ciągnikową – rejon 1
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 34395,53 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg zamiejskich i miejskich na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Kole w okresie od 15 października 2024r. do 31 marca 2025 r.2. Zakres usług obejmuje :
• usuwanie (odśnieżanie) śniegu z jezdni dróg i lokalnie chodników,
• zwalczanie śliskości materiałem Zamawiającego (mieszanina piasku z solą),
• załadunek materiału Zamawiającego na piaskarki,
• dyżur sprzętu w dyspozycji Zamawiającego po jego wezwaniu.
• dojazd do miejsca dyspozycji i powrót
• wykonanie mieszaniny piasku i soli
• odśnieżanie ładowarką o poj. łyżki do 2 m3
część 2 – zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką PZD (nośnik samochodowy lub ciągnik z przyczepą) – rejon 2
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 79676,23 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg zamiejskich i miejskich na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Kole w okresie od 15 października 2024r. do 31 marca 2025 r.2. Zakres usług obejmuje :
• usuwanie (odśnieżanie) śniegu z jezdni dróg i lokalnie chodników,
• zwalczanie śliskości materiałem Zamawiającego (mieszanina piasku z solą),
• załadunek materiału Zamawiającego na piaskarki,
• dyżur sprzętu w dyspozycji Zamawiającego po jego wezwaniu.
• dojazd do miejsca dyspozycji i powrót
• wykonanie mieszaniny piasku i soli
• odśnieżanie ładowarką o poj. łyżki do 2 m3
część 3 – zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową lub ciągnikową – rejon 3
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 36755,85 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg zamiejskich i miejskich na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Kole w okresie od 15 października 2024r. do 31 marca 2025 r.2. Zakres usług obejmuje :
• usuwanie (odśnieżanie) śniegu z jezdni dróg i lokalnie chodników,
• zwalczanie śliskości materiałem Zamawiającego (mieszanina piasku z solą),
• załadunek materiału Zamawiającego na piaskarki,
• dyżur sprzętu w dyspozycji Zamawiającego po jego wezwaniu.
• dojazd do miejsca dyspozycji i powrót
• wykonanie mieszaniny piasku i soli
• odśnieżanie ładowarką o poj. łyżki do 2 m3
część 4 – zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową lub ciągnikową – rejon 4
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 98939,98 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg zamiejskich i miejskich na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Kole w okresie od 15 października 2024r. do 31 marca 2025 r.2. Zakres usług obejmuje :
• usuwanie (odśnieżanie) śniegu z jezdni dróg i lokalnie chodników,
• zwalczanie śliskości materiałem Zamawiającego (mieszanina piasku z solą),
• załadunek materiału Zamawiającego na piaskarki,
• dyżur sprzętu w dyspozycji Zamawiającego po jego wezwaniu.
• dojazd do miejsca dyspozycji i powrót
• wykonanie mieszaniny piasku i soli
• odśnieżanie ładowarką o poj. łyżki do 2 m3
część 5 – zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową lub ciągnikową – rejon 5
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 57521,20 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg zamiejskich i miejskich na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Kole w okresie od 15 października 2024r. do 31 marca 2025 r.2. Zakres usług obejmuje :
• usuwanie (odśnieżanie) śniegu z jezdni dróg i lokalnie chodników,
• zwalczanie śliskości materiałem Zamawiającego (mieszanina piasku z solą),
• załadunek materiału Zamawiającego na piaskarki,
• dyżur sprzętu w dyspozycji Zamawiającego po jego wezwaniu.
• dojazd do miejsca dyspozycji i powrót
• wykonanie mieszaniny piasku i soli
• odśnieżanie ładowarką o poj. łyżki do 2 m3
część 6 – zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową lub ciągnikową – rejon 6
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 57436,80 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg zamiejskich i miejskich na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Kole w okresie od 15 października 2024r. do 31 marca 2025 r.2. Zakres usług obejmuje :
• usuwanie (odśnieżanie) śniegu z jezdni dróg i lokalnie chodników,
• zwalczanie śliskości materiałem Zamawiającego (mieszanina piasku z solą),
• załadunek materiału Zamawiającego na piaskarki,
• dyżur sprzętu w dyspozycji Zamawiającego po jego wezwaniu.
• dojazd do miejsca dyspozycji i powrót
• wykonanie mieszaniny piasku i soli
• odśnieżanie ładowarką o poj. łyżki do 2 m3
część 7 – zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową lub ciągnikową – rejon 7
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 48867,60 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg zamiejskich i miejskich na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Kole w okresie od 15 października 2024r. do 31 marca 2025 r.2. Zakres usług obejmuje :
• usuwanie (odśnieżanie) śniegu z jezdni dróg i lokalnie chodników,
• zwalczanie śliskości materiałem Zamawiającego (mieszanina piasku z solą),
• załadunek materiału Zamawiającego na piaskarki,
• dyżur sprzętu w dyspozycji Zamawiającego po jego wezwaniu.
• dojazd do miejsca dyspozycji i powrót
• wykonanie mieszaniny piasku i soli
• odśnieżanie ładowarką o poj. łyżki do 2 m3
część 8 – zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową lub ciągnikową – rejon 8
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 62025,30 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg zamiejskich i miejskich na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Kole w okresie od 15 października 2024r. do 31 marca 2025 r.2. Zakres usług obejmuje :
• usuwanie (odśnieżanie) śniegu z jezdni dróg i lokalnie chodników,
• zwalczanie śliskości materiałem Zamawiającego (mieszanina piasku z solą),
• załadunek materiału Zamawiającego na piaskarki,
• dyżur sprzętu w dyspozycji Zamawiającego po jego wezwaniu.
• dojazd do miejsca dyspozycji i powrót
• wykonanie mieszaniny piasku i soli
• odśnieżanie ładowarką o poj. łyżki do 2 m3
część 9 – zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową lub ciągnikową – rejon 9
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 7386,89 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg zamiejskich i miejskich na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Kole w okresie od 15 października 2024r. do 31 marca 2025 r.2. Zakres usług obejmuje :
• usuwanie (odśnieżanie) śniegu z jezdni dróg i lokalnie chodników,
• zwalczanie śliskości materiałem Zamawiającego (mieszanina piasku z solą),
• załadunek materiału Zamawiającego na piaskarki,
• dyżur sprzętu w dyspozycji Zamawiającego po jego wezwaniu.
• dojazd do miejsca dyspozycji i powrót
• wykonanie mieszaniny piasku i soli
• odśnieżanie ładowarką o poj. łyżki do 2 m3
część 10 – zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową lub ciągnikową – rejon 10
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 18580,81 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie zimowego utrzymania dróg zamiejskich i miejskich na terenie działania Powiatowego Zarządu Dróg w Kole w okresie od 15 października 2024r. do 31 marca 2025 r.2. Zakres usług obejmuje :
• usuwanie (odśnieżanie) śniegu z jezdni dróg i lokalnie chodników,
• zwalczanie śliskości materiałem Zamawiającego (mieszanina piasku z solą),
• załadunek materiału Zamawiającego na piaskarki,
• dyżur sprzętu w dyspozycji Zamawiającego po jego wezwaniu.
• dojazd do miejsca dyspozycji i powrót
• wykonanie mieszaniny piasku i soli
• odśnieżanie ładowarką o poj. łyżki do 2 m3
część 11 – zwalczanie śliskości i odśnieżanie pługopiaskarką samochodową lub ciągnikową – rejon 11
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 21139,31 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37855,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 37855,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37855,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej SAMRAD w Kościelcu Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6662058183
7.3.4) Miejscowość: Kościelec
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ "SAMRAD" W KOŚCIELCU SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37855,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-15 do 2025-03-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77142,15 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77142,15 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77142,15 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH Wojciech Czerwiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661754443
7.3.4) Miejscowość: Grzegorzew
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE CZERWIŃSKI WOJCIECH
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE CZERWIŃSKI WOJCIECH
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77142,15 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-15 do 2025-03-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34835,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34835,01 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34835,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Roman Skaliński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661862463
7.3.4) Miejscowość: Kłodawa
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE ROMAN SKALIŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE ROMAN SKALIŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34835,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-15 do 2025-03-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102449,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102449,58 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102449,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Wielobranżowy Leszek Kmieć
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6660007738
7.3.4) Miejscowość: Drzewce
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 102449,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-15 do 2025-03-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51744,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51744,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51744,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo- Usługowe Robert Węgielewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661331091
7.3.4) Miejscowość: Głębokie
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51744,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-15 do 2025-03-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 54018,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55213,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 54018,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe Robert Węgielewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661331091
7.3.4) Miejscowość: Głębokie
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54018,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-15 do 2025-03-31Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46026,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46026,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46026,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe Robert Węgielewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661331091
7.3.4) Miejscowość: Głębokie
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46026,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-15 do 2025-03-31Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 55194,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150579,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55194,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe Kupczyk Grażyna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6681084106
7.3.4) Miejscowość: Uniejów
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Grażyna Kupczyk Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe
jakie przetargi wygrała firma
Grażyna Kupczyk Przedsiębiorstwo Handlowo - Usługowe
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 55194,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-15 do 2025-03-31Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7330,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7330,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7330,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Przedczu
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6662122805
7.3.4) Miejscowość: Przedecz
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W PRZEDCZU
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ I MIESZKANIOWEJ W PRZEDCZU
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7330,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-15 do 2025-03-31Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie została złożona żadna oferta
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20250,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27251,93 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20250,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 11)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PUH Wojciech Czerwiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6661754443
7.3.4) Miejscowość: Grzegorzew
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 11)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20250,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-15 do 2025-03-31INNE PRZETARGI Z KOŁA
więcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa utrzymania czystości w budynkach oraz sprzątanie posesji w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie.
- ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG W SEZONIE 2024/2025 NA TERENIE GMINY DOBRA - REJON SKRZYDLNA
- Świadczenie usługi odśnieżania obiektów MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o.,
- Sprzątanie pomieszczeń w budynku oraz terenu zewnętrznego przynależnego do budynku Sądu Rejonowego w Iławie
- Zimowe utrzymanie dróg gminnych i powiatowych na terenie Gminy Polska Cerekiew w sezonie zimowym 2024/2025
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.