eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KołoZakup ciągnika rolniczego



Ogłoszenie z dnia 2024-09-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup ciągnika rolniczego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Kole

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311022989

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Toruńska 200

1.5.2.) Miejscowość: Koło

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dt@pzdkolo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: pzdkolo.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d6354d34-5834-4007-b7ee-b256355f66d6

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup ciągnika rolniczego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d6354d34-5834-4007-b7ee-b256355f66d6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00514588

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051250/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup ciągnika rolniczego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00472746

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PZD.TPBN.22.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:

Zakup ciągnika rolniczego
Wymagania:
• nowy
• rok produkcji: od 2024,
• przebieg: do 10 mth,
• paliwo: olej napędowy,
• moc: powyżej 120 KM,
• ilość cylindrów: 4 i więcej,
• napęd: na 2 osie,
• ilość przełożeń w każdym kierunku ruchu: minimum 14 i półbiegi,
• synchronizacja przełożeń: tak,
• rewers: tak,
• synchronizacja rewersu: tak,
• kabina: tak,
• minimalna masa ciągnika: 4000 kg,
• wspomaganie kierownicy: tak,
• ilość tylnych wyjść hydraulicznych: 4 i więcej,
• wydajność pompy hydraulicznej: od 55 l/min,
• chłodnica oleju hydraulicznego: tak,
• oddzielne zbiorniki i obiegi oleju hydraulicznego i silnikowego: tak,
• udźwig tylnego podnośnika (TUZ): od 3500 kg,
• klimatyzacja: tak,
• podgrzewane elektrycznie lusterka wsteczne: tak,
• przedni podnośnik (TUZ): tak,
• udźwig przedniego podnośnika: od 1000 kg,
• obciążnik przedni: tak,
• obciążnik tylni: tak,
• tylni wałek odbioru mocy (WOM): tak,
• amortyzowany fotel kierowcy: tak,
• dodatkowy fotel dla pomocnika kierowcy: tak,
• homologacja do poruszania po drogach: tak,
• okres gwarancji: minimum 2 lata,
• serwis gwarancyjny z przyjazdem do siedziby PZD: tak,
• wymagany okres realizacji zamówienia: do 5 tygodni od daty podpisania umowy.
Kalkulacja ceny winna obejmować transport ciągnika do siedziby PZD w Kole oraz instruktaż obsługi , konserwacji i eksploatacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu wpłynęły 3 oferty, z których 2 oferty podlegają odrzuceniu na podstawie art. 226 ust.1 pkt 5, gdyż treść ich jest niezgodna z warunkami zamówienia. Cena oferty nr 3 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Uzasadnienie prawne na podstawie art. 255 pkt. 2 i 3 Pzp.
pkt.2 - 2 oferty podlegały odrzuceniu, gdyż ich treść jest niezgodna z warunkami zamówienia;
pkt.3 cena oferty nr 3 przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.