eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard GdańskiDostawa, montaż i uruchomienie aparatury medycznej dla SPZOZ Przychodnia Lekarska w Starogardzie Gdańskim wraz z przeszkoleniem personelu w zakresie prawidłowej obsługi



Ogłoszenie z dnia 2022-12-23


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa, montaż i uruchomienie aparatury medycznej dla SPZOZ Przychodnia Lekarska w Starogardzie Gdańskim wraz z przeszkoleniem personelu w zakresie prawidłowej obsługi

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Przychodnia Lekarska im. Marii Orlikowskiej-Płaczek w Starogardzie Gdańskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 190036499

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Hallera 21

1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański

1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@spzoz-przychodnia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-przychodnia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.spzoz-przychodnia.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa, montaż i uruchomienie aparatury medycznej dla SPZOZ Przychodnia Lekarska w Starogardzie Gdańskim wraz z przeszkoleniem personelu w zakresie prawidłowej obsługi

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4eef15d7-698d-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00514592

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00096794/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Dostawa, montaż i uruchomienie aparatury medycznej dla SPZOZ Przychodnia Lekarska w Starogardzie Gdańskim wraz z przeszkoleniem personelu w zakresie prawidłowej obsługi

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00451187/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/04/22/TP

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 132515,06 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie aparatury opisanej w Załączniku nr 1 i Załączniku nr 2 do SWZ dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Przychodnia Lekarska im. Marii Orlikowskiej Płaczek w Starogardzie Gdańskim przy ul. Hallera 21 wraz z przeszkoleniem personelu w zakresie prawidłowej obsługi.
Szczegółowe parametry aparatury określone zostały w załączniku nr 1 do SWZ - Specyfikacja techniczna perymetru
Wykonawca ma obowiązek wypełnić i załączyć do oferty Specyfikację techniczną aparatu/sprzętu medycznego, na którego składa ofertę, pod rygorem odrzucenia oferty bez dalszej oceny.
Aparatura medyczna dostarczona będzie wraz z niezbędnym oprogramowaniem, instrukcją obsługi w języku polskim, kartą gwarancyjną, paszportem technicznym.
Zamawiający wymaga, aby oferowana aparatura medyczna objęta przedmiotem zamówienia:
a) była fabrycznie nowa, niepowystawowa, niepodemonstracyjna, wolna od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie była przedmiotem praw osób trzecich;
b) była wyprodukowana nie wcześniej niż w 2022 roku oraz zawierała oznaczenie roku produkcji oraz typu i numeru seryjnego;
c) spełniała wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie;
d) była oznakowana znakiem CE.
Oferowany sprzęt w dniu składania ofert nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
Wykonawca ma obowiązek dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego, bądź jego filii. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć rozładunek oraz zabezpieczyć przed uszkodzeniem istniejące elementy aparatury medycznej i jej wyposażenia.
Wykonawca zobowiązany będzie w dniu dostawy aparatury medycznej do siedziby Zamawiającego lub wskazanej przez niego filii do dostarczenia:
a) kopii dokumentów potwierdzający dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu na terytorium RP, w tym deklarację zgodności ze znakiem CE lub Certyfikat CE (wymagane jest przetłumaczenie dokumentu na język polski),
b) instrukcję obsługi przedmiotu zamówienia (wymagane jest przetłumaczenie dokumentu na język polski),
c) szczegółowe zestawienie warunków gwarancji,
d) wykaz autoryzowanych punktów serwisowych oraz warunki świadczenia usług przez punkty serwisowe, w okresie pogwarancyjnym,
e) książkę pracy i kontroli jakości oferowanego przedmiotu zamówienia (paszport techniczny),
f) kartę gwarancyjną,
g) wykaz dostawców części zamiennych, zużywalnych i materiałów eksploatacyjnych (jeżeli dotyczy przedmiotu zamówienia)
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 462 ustawy powierzenie zamówienia podwykonawcom.
Zamawiający żąda wskazania w ofercie przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani zgodnie z art. 462 ust. 2 ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33122000-1 - Sprzęt oftalmologiczny

4.5.5.) Wartość części: 38399,31 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i uruchomienie aparatury opisanej w Załączniku nr 1 i Załączniku nr 2 do SWZ dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Przychodnia Lekarska im. Marii Orlikowskiej Płaczek w Starogardzie Gdańskim przy ul. Hallera 21 wraz z przeszkoleniem personelu w zakresie prawidłowej obsługi.
Szczegółowe parametry aparatury określone zostały w załączniku nr 2 do SWZ - Specyfikacja techniczna videoendoskopu laryngologicznego
Wykonawca ma obowiązek wypełnić i załączyć do oferty Specyfikację techniczną aparatu/sprzętu medycznego, na którego składa ofertę, pod rygorem odrzucenia oferty bez dalszej oceny.
Aparatura medyczna dostarczona będzie wraz z niezbędnym oprogramowaniem, instrukcją obsługi w języku polskim, kartą gwarancyjną, paszportem technicznym.
Zamawiający wymaga, aby oferowana aparatura medyczna objęta przedmiotem zamówienia:
a) była fabrycznie nowa, niepowystawowa, niepodemonstracyjna, wolna od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie była przedmiotem praw osób trzecich;
b) była wyprodukowana nie wcześniej niż w 2022 roku oraz zawierała oznaczenie roku produkcji oraz typu i numeru seryjnego;
c) spełniała wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie;
d) była oznakowana znakiem CE.
Oferowany sprzęt w dniu składania ofert nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży.
Wykonawca ma obowiązek dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego, bądź jego filii. Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć rozładunek oraz zabezpieczyć przed uszkodzeniem istniejące elementy aparatury medycznej i jej wyposażenia.
Wykonawca zobowiązany będzie w dniu dostawy aparatury medycznej do siedziby Zamawiającego lub wskazanej przez niego filii do dostarczenia:
a) kopii dokumentów potwierdzający dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu na terytorium RP, w tym deklarację zgodności ze znakiem CE lub Certyfikat CE (wymagane jest przetłumaczenie dokumentu na język polski),
b) instrukcję obsługi przedmiotu zamówienia (wymagane jest przetłumaczenie dokumentu na język polski),
c) szczegółowe zestawienie warunków gwarancji,
d) wykaz autoryzowanych punktów serwisowych oraz warunki świadczenia usług przez punkty serwisowe, w okresie pogwarancyjnym,
e) książkę pracy i kontroli jakości oferowanego przedmiotu zamówienia (paszport techniczny),
f) kartę gwarancyjną,
g) wykaz dostawców części zamiennych, zużywalnych i materiałów eksploatacyjnych (jeżeli dotyczy przedmiotu zamówienia)
Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty wariantowej.
Zamawiający dopuszcza zgodnie z art. 462 ustawy powierzenie zamówienia podwykonawcom.
Zamawiający żąda wskazania w ofercie przez Wykonawcę części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani zgodnie z art. 462 ust. 2 ustawy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

4.5.5.) Wartość części: 94115,75 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 255 pkt 1) ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych unieważniono postępowanie w Zadaniu nr 1. W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109557,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 109557,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109557,84 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Labo Clinic Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7393640710

7.3.3) Ulica: Barcza 15 lok U18

7.3.4) Miejscowość: Olsztym

7.3.5) Kod pocztowy: 10-685

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109557,84 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.