Og³oszenie z dnia 2024-09-25
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00445565/01 - Og³oszenie z dnia 2024-08-05
- 2024/BZP 00454106/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-12
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa materia³ów szewnych
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ W KOLE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000308554
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Poniatowskiego 25
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Ko³o
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski
1.5.7.) Numer telefonu: 63 26 26 140
1.5.8.) Numer faksu: 63 27 20 85
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretaria@spzozkolo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://spzozkolo.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c2cd195c-8b14-4320-946a-fa90b1b962561.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materia³ów szewnych2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c2cd195c-8b14-4320-946a-fa90b1b96256
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00514697
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00191096/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Dostawa materia³ów szewnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00445565
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SPZOZ.D¦M-ZP.240.13.2024
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.3.) Warto¶æ zamówienia: 372137,89 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
szwy niewch³anialne4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 25847,20 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
szwy wch³anialne4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33140000-3 - Materia³y medyczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 92558,40 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
siatki chirurgiczne , szwy chirurgiczne4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 200322,20 PLN
Czê¶æ 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
G±bka hemostatyczna4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141127-6 - Hemostatyki wch³anialne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 2229,60 PLN
Czê¶æ 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
System do wysi³kowego leczenia nietrzymania moczu4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 48768,25 PLN
Czê¶æ 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
szwy niewch³anialne4.5.3.) G³ówny kod CPV: 33141121-4 - Szwy chirurgiczne
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 2412,24 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 26708,18 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 26708,18 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26708,18 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COMPLIMED Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8952266028
7.3.3) Ulica: Jana D³ugosza 59-75
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
7.3.5) Kod pocztowy: 51-162
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 26708,18 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-05 do 2025-09-04Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 92149,47 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 92149,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92149,47 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Complimed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8952266028
7.3.3) Ulica: ul. Jana D³ugosza 59-75
7.3.4) Miejscowo¶æ: Wroc³aw
7.3.5) Kod pocztowy: 51-162
7.3.6.) Województwo: dolno¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 92149,47 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-05 do 2025-09-05Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 216661,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 216661,61 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 216661,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medtronic Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 95210000289
7.3.3) Ulica: u. Polna 11
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-633
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 216661,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-05 do 2025-09-04Czê¶æ 4
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 4)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 2300,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 2300,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2300,4 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 4)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Ma³y przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Medicus Sp. z o.o. Ska.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462875090
7.3.3) Ulica: ul. Browarowa 21
7.3.4) Miejscowo¶æ: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MEDICUS SP. Z O.O." SPÓ£KA KOMANDYTOWO AKCYJNA
jakie przetargi wygra³a firma
"MEDICUS SP. Z O.O." SPÓ£KA KOMANDYTOWO AKCYJNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 2300,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-05 do 2025-09-04Czê¶æ 5
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 5)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 55620,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 55620,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 55620,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 5)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: ¦redni przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Anmar Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6462538085
7.3.3) Ulica: Strefowa 22
7.3.4) Miejscowo¶æ: Tychy
7.3.5) Kod pocztowy: 43-100
7.3.6.) Województwo: ¶l±skie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 55620,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-05 do 2025-09-04Czê¶æ 6
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 6)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê uniewa¿nieniem
5.2.) Podstawa prawna uniewa¿nienia postêpowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna uniewa¿nienia postêpowania:
W zakresie pakietu nr 6 nie zosta³a z³o¿ona ¿adna oferta
INNE PRZETARGI Z KO£A
- Kompleksowe utrzymanie czysto¶ci i higieny w obiekcie Krytej P³ywalni w Kole
- Remont pomieszczeñ biurowych i sanitariatów na I piêtrze w budynku A Starostwa Powiatowego w Kole
- Remont ulicy Ko¶ciuszki w m. D±bie
wiêcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materia³ów zu¿ywalnych dla potrzeb Centralnej Sterylizatornii w Grupach 1 - 7 dla Pa³uckiego Centrum Zdrowia Sp. z o. o. w ¯ninie
- Zakup materia³ów medycznych i ¶rodków opatrunkowych na potrzeby SPZOZ "MEDITRANS OSTRO£ÊKA" SPRiTS w Ostro³êce
- Sukcesywne dostawy rêkawic niesterylnych oraz foliowych
- Dostawê jednorazowej odzie¿y medycznej, ob³o¿eñ operacyjnych i materia³ów higienicznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Dostawa zestawów do trudnych angioplastyk dla pracowni hemodynamiki
- Dostawa odczynników laboratoryjnych wraz z dzier¿aw± analizatorów dla Powiatowego Zak³adu Opieki Zdrowotnej z siedzib± w Starachowicach
wiêcej: Materia³y medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.