Ogłoszenie z dnia 2024-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00474230/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Konserwacja eksponatów ze zbiorów Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MUZEUM WSI MAZOWIECKIEJ W SIERPCU
1.3.) Oddział zamawiającego: Muzeum w Sierpcu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 007010881
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gabriela Narutowicza 64
1.5.2.) Miejscowość: Sierpc
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-200
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - Płocki
1.5.7.) Numer telefonu: 242752883
1.5.8.) Numer faksu: 242755820
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: skansen@mwmskansen.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mwmskansen.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/mwmskansen1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Konserwacja eksponatów ze zbiorów Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ddcf9b11-b602-4f9f-93a1-8979231d3ef8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00514698
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00057996/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Konserwacja eksponatów ze zbiorów Muzeum
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00474230
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DzAI 281.08.24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 260031,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie pełnej konserwacji muzealiów - mebli, uwzględniającą ich indywidualny charakter, walory artystyczne i znaczenie historyczne. Działania konserwatorskie podjęte przez Wykonawcę powinny zahamować dalszą deteriorację muzealiów, a także przywrócić im właściwe walory estetyczne, przy zachowaniu oryginalności przedmiotu konserwacji i pozwolić na bezpieczne eksponowanie przez Zamawiającego.W ramach zamówienia Wykonawca wykona w szczególności następujące prace:
1) odbiór muzealiów z Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu, ul. Narutowicza 64, 09-200 Sierpc i przewóz do pracowni konserwatorskiej oraz dostarczenie do Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu po wykonaniu prac konserwatorskich
2) opracowanie programu prac konserwatorskich;
3) przeprowadzenie właściwej naprawy i konserwacji eksponatów;
4) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu na własność dokumentacji konserwatorskiej z przeprowadzonych prac konserwatorskich zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa;
5) zapewnienie bezpieczeństwa eksponatów podczas transportu oraz w pracowni konserwatorskiej na własny koszt i ryzyko.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5.1 do SWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ I MEBLE
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50850000-8 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji mebli
92521220-7 - Usługi ochrony eksponatów
4.5.5.) Wartość części: 84700,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie pełnej konserwacji muzealiów – wózki dziecięce, uwzględniającą ich indywidualny charakter, walory artystyczne i znaczenie historyczne. Działania konserwatorskie podjęte przez Wykonawcę powinny zahamować dalszą deteriorację muzealiów, a także przywrócić im właściwe walory estetyczne, przy zachowaniu oryginalności przedmiotu konserwacji i pozwolić na bezpieczne eksponowanie przez Zamawiającego.W ramach zamówienia Wykonawca wykona w szczególności następujące prace:
1) odbiór muzealiów z Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu, ul. Narutowicza 64, 09-200 Sierpc i przewóz do pracowni konserwatorskiej oraz dostarczenie do Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu po wykonaniu prac konserwatorskich
2) opracowanie programu prac konserwatorskich;
3) przeprowadzenie właściwej naprawy i konserwacji eksponatów;
4) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu na własność dokumentacji konserwatorskiej z przeprowadzonych prac konserwatorskich zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa;
5) zapewnienie bezpieczeństwa eksponatów podczas transportu oraz w pracowni konserwatorskiej na własny koszt i ryzyko.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5.2 do SWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ II WÓZKI DZIECIĘCE
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92521220-7 - Usługi ochrony eksponatów
4.5.5.) Wartość części: 40600,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie pełnej konserwacji muzealiów – tkaniny, uwzględniającą ich indywidualny charakter, walory artystyczne i znaczenie historyczne. Działania konserwatorskie podjęte przez Wykonawcę powinny zahamować dalszą deteriorację muzealiów, a także przywrócić im właściwe walory estetyczne, przy zachowaniu oryginalności przedmiotu konserwacji i pozwolić na bezpieczne eksponowanie przez Zamawiającego.W ramach zamówienia Wykonawca wykona w szczególności następujące prace:
1) odbiór muzealiów z Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu, ul. Narutowicza 64, 09-200 Sierpc i przewóz do pracowni konserwatorskiej oraz dostarczenie do Muzeum Wsi Mazowieckiej w Sierpcu po wykonaniu prac konserwatorskich
2) opracowanie programu prac konserwatorskich;
3) przeprowadzenie właściwej naprawy i konserwacji eksponatów;
4) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu na własność dokumentacji konserwatorskiej z przeprowadzonych prac konserwatorskich zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa;
5) zapewnienie bezpieczeństwa eksponatów podczas transportu oraz w pracowni konserwatorskiej na własny koszt i ryzyko.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5.3 do SWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ III TKANINY
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50830000-2 - Usługi w zakresie naprawy odzieży i wyrobów włókienniczych
92521220-7 - Usługi ochrony eksponatów
4.5.5.) Wartość części: 86731,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie pełnej konserwacji muzealiów – przedmioty papierowe, uwzględniającą ich indywidualny charakter, walory artystyczne i znaczenie historyczne. Działania konserwatorskie podjęte przez Wykonawcę powinny zahamować dalszą deteriorację muzealiów, a także przywrócić im właściwe walory estetyczne, przy zachowaniu oryginalności przedmiotu konserwacji i pozwolić na bezpieczne eksponowanie przez Zamawiającego.W ramach zamówienia Wykonawca wykona w szczególności następujące prace:
1) odbiór muzealiów z Muzeum Małego Miasta w Bieżuniu, 09-320 Bieżuń, ul. Zamkowa 2 i przewóz do pracowni konserwatorskiej oraz dostarczenie do Muzeum Małego Miasta w Bieżuniu po wykonaniu prac konserwatorskich;
2) opracowanie programu prac konserwatorskich;
3) przeprowadzenie właściwej naprawy i konserwacji eksponatów;
4) wykonanie i przekazanie Zamawiającemu na własność dokumentacji konserwatorskiej z przeprowadzonych prac konserwatorskich zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa;
5) zapewnienie bezpieczeństwa eksponatów podczas transportu oraz w pracowni konserwatorskiej na własny koszt i ryzyko.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5.4 do SWZ - OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ IV PRZEDMIOTY PAPIEROWE
4.5.3.) Główny kod CPV: 50800000-3 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
92521220-7 - Usługi ochrony eksponatów
4.5.5.) Wartość części: 48000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59040 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 156825 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59040 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Jacek Dyżewski działający wspólnie w ramach Spólki cywilnej pod nazwą DART Pracownie Konserwatorskie SC Jacek Dyżewski Bartłomiej Wieloszewski
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Bartłomiej Wieloszewski działający wspólnie w ramach Spólki cywilnej pod nazwą DART Pracownie Konserwatorskie SC Jacek Dyżewski Bartłomiej Wieloszewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5830212811
7.3.3) Ulica: Ul. Goplańska 16A
7.3.4) Miejscowość: Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 80-178
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59040 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 95 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46740 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49938 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49938 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rewars Bartosz Iwaszkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7182086091
7.3.3) Ulica: Nowy Służewiec 16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-699
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49938 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 95 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 85900 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 143664 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 85900 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konserwacja Tkanin Zabytkowych Emilia Nowak Przybyszewska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6793043710
7.3.3) Ulica: Mazurska 5
7.3.4) Miejscowość: Kraków
7.3.5) Kod pocztowy: 30-802
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Konserwacja Tkanin Zabytkowych Emilia Nowak Przybyszewska
jakie przetargi wygrała firma
Konserwacja Tkanin Zabytkowych Emilia Nowak Przybyszewska
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 85900 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 95 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 44895 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 107019 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 44895 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rewars Bartosz Iwaszkiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7182086091
7.3.3) Ulica: Nowy Służewiec 16
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-699
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 44895 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 95 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIERPCA
- Zakup sprzętu informatycznego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Sierpcu
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej odprowadzającej oczyszczone ścieki z oczyszczalni ścieków w m. Miłobędzyn
- Mazowsze bez smogu - zakup i dostawa pojazdu, zakup i dostawa drona antysmogowego, zakup i dostawa narzędzi do kontroli
- DOSTAWA ODCZYNNIKÓW ORAZ MATERIAŁÓW ZUŻYWALNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW DLA POTRZEB ZAKŁADU DIAGNOSTYKI LABORATORYJNEJ SAMODZIELNEGO PUBLICZNEGO ZESPOŁU ZAKŁADÓW OPIEKI ZDROWOTNEJ W SIERPCU.
- Wykonanie usługi w zakresie oczyszczania dróg powiatowych ze śniegu i lodu w sezonach zimowych: 2024/2025, 2025/2026, 2026/2027
- "Budowa oczyszczalni ścieków na potrzeby ZSCKR w Studzieńcu" - zakup zbiornika oraz pomp.
więcej: przetargi w Sierpcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa szaletów miejskich
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich żyrandoli w Sali Maksymiliana Zamku Książ
- Sporządzenie programu prac konserwatorskich i wykonanie prac konserwatorskich i restauratorskich stropu drewnianego w salonie włoskim w Zamku Książ w Wałbrzychu
- ,,Świadczenie usług pralniczych dla SP ZOZ w Parczewie wraz z wynajmem pomieszczenia''
- Wykonanie okresowych przeglądów, konserwacji i serwisowania urządzeń instalacji gazowych w budynkach UR
- "Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.