Ogłoszenie z dnia 2024-09-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej od 01.09.2024 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wierzchosławice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851660996
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: -
1.5.2.) Miejscowość: Wierzchosławice
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-122
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.7.) Numer telefonu: (14) 631-90-30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@wierzchoslawice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wierzchoslawice.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej od 01.09.2024 r.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9f21ce3e-90a8-4770-a767-5fc38bb4b2f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00514773
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062328/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa produktów spożywczych do stołówki szkolnej w II połowie 2024 r.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 2 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki: art. 305 pkt 2 ustawy Pzp
Podstawa faktyczna zastosowania trybu zamówienia z wolnej ręki: W postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie podstawowym nie złożono żadnej oferty, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: ZP.271.1.1.2024
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 399537,10 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 102003,4 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa wieprzowego i drobiowego do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach.Zakres:
1 Kark wp b/k kl.1 kg 150
2 Łopatka b/k kg 70
3 Polędwiczka wieprzowa kg 200
4 Schab wp b/k kg 200
5 Słonina bez skóry kg 40
6 Szynka surowa wp z/k bez skóry i biodrówki kl. 1 kg 450
7 Żeberka wp paski, trójkąty kg 150
8 Filet z indyka b/s i b/k kg 450
9 Filet z kurczaka b/s i b/k kg 450
10 Kurczak świeży kg 300
11 Udko z kurczaka kg 350
12 Skrzydło z indyka kg 300
13 Szyja z indyka kg 300
Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 6.00÷9.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.5.) Wartość części: 78411,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa mięsa wołowego do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im.100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach.Zakres:
1. Rostbef wołowy b/k kl.1 kg 40
2. Szponder wołowy b/k kg 40
Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 6.00÷9.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.5.) Wartość części: 3556,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa wędlin wieprzowych i drobiowych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. 100-lecia Ruchu Ludowego w Wierzchosławicach.Zakres:
1 Kiełbasa wiejska kg 60
2 Kiełbasa zwyczajna kg 60
3 Kiełbasa krakowska kg 40
4 Parówki z Bobrownik op.300-350g szt. 100
5 Parówki z szynki op. 5szt szt. 160
6 Podgardle wędzone kg 20
7 Boczek wędzony kg 30
8 Schab z Lubinki kg 50
9 Sopocka tradycyjna kg 50
10 Szynka wiejska kg 50
11 Indyk z Bobrownik kg 50
Gotowość realizacji dostaw: min 2 - max 5 razy w tygodniu (w dni robocze) w godz. 6.00÷9.00 na koszt wykonawcy po wcześniejszym zamówieniu w formie telefonicznej lub pisemnej (e mailem na adres Wykonawcy).
Adres dostawy: 33-122 Wierzchosławice 97. Koszt dostawy wliczony w cenę towaru. Zamówienia będą składane przez Zamawiającego najpóźniej do godz. 14:00 dnia poprzedzającego dostawę. Czas rozpatrzenia reklamacji nie dłużej niż 72 godziny.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15130000-8 - Produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 20036,40 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Produkcyjna MAK-I Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731985428
7.3.3) Ulica: Czysta 8
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA MAK-I SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA MAK-I SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 75106,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Produkcyjna MAK-I Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731985428
7.3.3) Ulica: Czysta 8
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA MAK-I SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA MAK-I SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3055,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo-Produkcyjna MAK-I Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731985428
7.3.3) Ulica: Czysta 8
7.3.4) Miejscowość: Tarnów
7.3.5) Kod pocztowy: 33-100
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA MAK-I SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA HANDLOWO-PRODUKCYJNA MAK-I SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18998,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI WIERZCHOSŁAWICE
- Budowa wewnętrznej instalacji klimatyzacji w Urzędzie Gminy Wierzchosławice
- Budowa Park&Ride w Bogumiłowicach na terenie gminy Wierzchosławice
- Termomodernizacja budynku Remizy Ochotniczej Straży Pożarnej w Wierzchosławicach
więcej: przetargi WIERZCHOSŁAWICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 21 w Chorzowie, ul. Wolności 133 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 29 w Chorzowie, ul. Siemianowicka 61 - I/2025
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 15 w Chorzowie, ul. 3-go Maja 78 - I/2025
- Dostawa mięsa drobiowego i podrobów drobiowych oraz mrożonych owoców, warzyw i flaków
- Dostawy mięsa i wędlin, w podziale na 4 części.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych w 2025 r. dla Zespołu Szkół Sportowych i Mistrzostwa Sportowego im. Janusza Kusocińskiego w Gdańsku -II
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.