eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skarżysko-Kamienna"Wykonanie zagospodarowań w systemie zaprojektuj i wybuduj"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Wykonanie zagospodarowań w systemie zaprojektuj i wybuduj”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SKARŻYSKO-KAMIENNA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009870

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sikorskiego 18

1.5.2.) Miejscowość: Skarżysko-Kamienna

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-110

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@um.skarzysko.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.skarzysko.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9c7a29a4-eb72-4b92-a341-fd00c823fb2e

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Wykonanie zagospodarowań w systemie zaprojektuj i wybuduj”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9c7a29a4-eb72-4b92-a341-fd00c823fb2e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00514810

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049336/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Aktywna Kamienna Etap IV – modernizacja placu im. A. Biernackiego przy ul. Franciszkańskiej

1.1.7 Bór bezpiecznie, zdrowo i rozrywkowo – budowa mini amfiteatru

1.1.8 ActivePARK os. Piłsudskiego (III)

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00466645

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.36.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: „Aktywna Kamienna Etap IV – modernizacja placu im. A. Biernackiego przy ul. Franciszkańskiej”
Zakres prac budowlanych i dostaw i montażu:
a) Demontaż starych płyt chodnikowych na terenie inwestycji;
b) Przygotowanie podłoża pod montaż urządzeń zabawowych;
c) Demontaż starych ławek parkowych i koszy na śmieci;
d) Dostawa i montaż urządzenia zabawowego Poręcze gimnastyczne – 1 komplet;
e) Dostawa i montaż urządzenia zabawowego Zestaw Sprawnościowy – 1 komplet;
f) Dostawa i montaż urządzenia zabawowego Zjazd Linowy – 1 komplet;
g) Rekultywacja terenu (wycinka kolidujących krzewów);
h) Dostawa i montaż elementów małej architektury ławki parkowe – 5 szt.;
i) Dostawa i montaż elementu małej architektury kosze na śmieci – 5 szt.;
j) Nasadzenia drzew 3 szt.

Zamawiający dopuszcza urządzenia zabawowe równoważne przy zachowaniu minimalnych wymagań określonych w PFU również dot. to wymaganych prawem norm, atestów, certyfikatów – Zamawiający dopuszcza tu ich równoważność.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2: „Bór bezpiecznie, zdrowo i rozrywkowo – budowa mini amfiteatru”
Zakres prac budowlanych i dostaw i montażu:
a) Budowa mini amfiteatru wraz z pomieszczeniem gospodarczym i oświetleniem sufitowym;
b) Przygotowanie podłoża pod budowę, utwardzenie nawierzchni pod mini amfiteatr z płyt betonowych o pow. około 46 m2;
c) Dostawa i montaż ławek parkowych bez oparcia 12 szt.;
d) Wykonanie instalacji elektrycznej wraz ze skrzynką rozdzielczą.

Zamawiający dopuszcza elementy małej architektury równoważne przy zachowaniu minimalnych wymagań określonych w PFU również dot. to wymaganych prawem norm, atestów , certyfikatów – Zamawiający dopuszcza tu ich równoważność.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 81219,51 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: „ActivePARK os. Piłsudskiego (III)”
Zakres prac budowlanych i dostaw i montażu:
a) Przygotowanie terenu pod inwestycje;
b) Budowa chodnika z kostki brukowej bez fazowej o pow. 160 m2 ;
c) Przygotowanie podłoża pod montaż urządzeń zabawowych;
d) Dostawa i montaż urządzenia zabawowego Huśtawka podwójna z siedziskiem płaskim i bocianim gniazdem – 1 komplet;
e) Dostawa i montaż urządzenia zabawowego Karuzela tarczowa z siedziskiem w formie półki – 1 komplet;
f) Dostawa montaż urządzenia zabawowego Karuzela wisząca potrójna – 1 komplet;
g) Wykonanie ogrodzenia wraz z furtką z paneli – pow. 52 mb;
h) Przygotowanie ternu pod nasadzenia nasadzenia – pow. 24 m2;


Zamawiający dopuszcza urządzenia zabawowe równoważne przy zachowaniu minimalnych wymagań określonych w PFU również dot. to wymaganych prawem norm, atestów, certyfikatów – Zamawiający dopuszcza tu ich równoważność.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 45271,54 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99980,55 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 770644,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99980,55 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOCiN Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180316108

7.3.3) Ulica: Borki 10

7.3.4) Miejscowość: Leżajsk

7.3.5) Kod pocztowy: 37-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99980,55 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-15

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W tej części Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp gdyż złożona oferta przewyższa kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 99759,15 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 971847,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 99759,15 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GOCiN Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 180316108

7.3.3) Ulica: Borki 10

7.3.4) Miejscowość: Leżajsk

7.3.5) Kod pocztowy: 37-300

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 99759,15 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-12-15

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.