eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PuławyModernizacja i przebudowa przepompowni ścieków na terenie Gminy Puławy - etap III



Ogłoszenie z dnia 2024-09-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i przebudowa przepompowni ścieków na terenie Gminy Puławy
– etap III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PUŁAWY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019922

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Dęblińska 4

1.5.2.) Miejscowość: Puławy

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 81 887-41-21

1.5.8.) Numer faksu: 81 887-41-22

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pulawy.gmina.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.ugpulawy.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4ea8fd21-e6d4-4e7c-8ac6-04ed955ec821

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i przebudowa przepompowni ścieków na terenie Gminy Puławy
– etap III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4ea8fd21-e6d4-4e7c-8ac6-04ed955ec821

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00514826

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026896/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Modernizacja i przebudowa przepompowni ścieków na terenie gm. Puławy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467745

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IF.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie przepompowni ścieków sanitarnych w miejscowości Góra Puławska ul. Podwale – działka nr ewid. 95/1 .
Zakres przedmiotu zamówienia m.in. obejmuje:
a) Wykonanie odcinków sieci kanalizacji sanitarnej:
• rurociąg PE-RC 100 PN10 SDR17 dn 315 długości ok. 13,1 m;
• rurociąg tłoczny PE-RC 100 PN10 SDR17 dn110 o długości ok. 22,0 m;
b) montaż nowej przepompowni DN1500 wraz z kompletnym osprzętem, filtrem antyodorowym;
c) montaż szafy sterującej wraz z wykonaniem zasilenia;
d) wyłączenie z użytkowania istniejącej przepompowni i zaadoptowanie jej na studnię kanalizacyjną;
e) wygrodzenie i utwardzenie terenu pompowni;
f) podłączenie przepompowni do systemu zarządzania układem kanalizacji sanitarnej funkcjonującym w gminie;
Zakres prac oraz odpowiedzialność obejmuje także m.in.:
a) organizację i zagospodarowanie placu budowy,
b) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy,
c) koszt zabezpieczenia dopływu ścieków do pompowni z korkowaniem
i pompowaniem ścieków by-passem lub wywóz wozem asenizacyjnym;
d) koszt zajęcia pasa drogowego na czas prowadzenia robót
e) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie w terenie oraz inwentaryzację powykonawczą;
f) przeprowadzenie szkolenia wyznaczonych przez Zamawiającego osób z obsługi zainstalowanych urządzeń,
g) w okresie gwarancji i rękojmi - dokonywania bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych zamontowanych urządzeń (terminy przeglądów wynikające z wytycznych producenta),
h) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia,
i) wykonawca zobowiązany jest wywozić śmieci i odpady materiałowe we własnym zakresie na składowisko. Koszty związane z opłatami za wysypisko ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania wszystkich obowiązków wytwórcy i posiadacza odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. (Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 z późn. zm.) i ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji niniejszego zamówienia oraz pokrywania kosztów utylizacji odpadów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
j) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1.1 do SWZ, na które składają się następujące dokumenty:
1) Dokumentacja projektowa, w tym: projekt budowlany, projekt techniczny
i wykonawczy;
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB)
3) Przedmiar robót.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 309038,79 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie głównej przepompowni ścieków w miejscowości Wólka Gołębska - działka nr ewid. 1101/2.
Zakres przedmiotu zamówienia m.in. obejmuje:
a) wykonanie obejścia remontowego;
b) roboty demontażowe m.in.: demontaż kontenera, fundamentów, rurociągów, zasuw, pomp, ogrodzenia wraz z wywozem i utylizacją odpadów;
c) roboty montażowe m.in.: dostawa, montaż i posadowienie kompletnej pompowni DN 2000 wraz z osprzętem, filtra antyodorowego, kontenera, agregatu prądotwórczego, ogrodzenia i oświetlenia;
d) podłączenie przepompowni do systemu zarządzania układem kanalizacji sanitarnej funkcjonującym w gminie;
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy obejmuje także m.in.:
a) organizację i zagospodarowanie placu budowy,
b) oznakowanie i zabezpieczenie wykonywanych robót oraz zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy,
c) koszt zabezpieczenia dopływu ścieków do pompowni z korkowaniem
i pompowaniem ścieków by-passem lub wywóz wozem asenizacyjnym;
d) zapewnienie obsługi geodezyjnej przez uprawnione służby geodezyjne, obejmującej wytyczenie w terenie oraz inwentaryzację powykonawczą;
e) przeprowadzenie szkolenia wyznaczonych przez Zamawiającego osób z obsługi zainstalowanych urządzeń,
f) w okresie gwarancji i rękojmi - dokonywania bezpłatnych przeglądów gwarancyjnych zamontowanych urządzeń (terminy przeglądów wynikające z wytycznych producenta),
g) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia,
h) wykonawca zobowiązany jest wywozić śmieci i odpady materiałowe we własnym zakresie na składowisko. Koszty związane z opłatami za wysypisko ponosi Wykonawca. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania wszystkich obowiązków wytwórcy i posiadacza odpadów w rozumieniu ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach. (Dz. U. z 2023 r., poz. 1587 z późn. zm.) i ma obowiązek zagospodarowania odpadów powstałych podczas realizacji niniejszego zamówienia oraz pokrywania kosztów utylizacji odpadów, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami,
i) po zakończeniu robót uporządkowanie terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1.2 do SWZ, na który składają się następujące dokumenty:
1) Dokumentacja projektowa, w tym: projekt budowlany, projekt techniczny
i wykonawczy;
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB)
3) Przedmiar robót

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

4.5.5.) Wartość części: 463748,73 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie części 1. złożono oferty następujących Wykonawców:
1. AS-PRO Grażyna Sagan, Marysin, ul. Karminowa 3, 21-002 Jastków, cena: 607 620,00 zł, okres gwarancji: 60 miesięcy,
2. Lubelskie Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Sp. z o.o., ul. Zemborzycka 53, 20-445 Lublin, cena: 612 005,25 zł, okres gwarancji: 60 miesięcy.
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia 301 000,00 zł. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania w dniu 11.09.2024 r.
Ze względu na okoliczność, iż oferty z najniższymi cenami przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tych kwot do cen z powyższych ofert, postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu w zakresie części 2. złożono oferty następujących Wykonawców:
1. AS-PRO Grażyna Sagan, Marysin, ul. Karminowa 3, 21-002 Jastków, cena: 1 070 100,00 zł, okres gwarancji: 60 miesięcy,
2. Lubelskie Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych Sp. z o.o., ul. Zemborzycka 53, 20-445 Lublin, cena: 963 365,58 zł, okres gwarancji: 60 miesięcy.
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia 448000,00 zł. Informacja o kwocie, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia została zamieszczona na stronie internetowej prowadzonego postępowania w dniu 11.09.2024 r.
Ze względu na okoliczność, iż oferty z najniższymi cenami przewyższają kwoty, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tych kwot do cen z powyższych ofert, postępowanie podlega unieważnieniu na podstawie art. 255 pkt 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.