Og³oszenie z dnia 2024-09-25
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00588989/01 - Wynik z dnia 2024-11-12
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego do kot³owni w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej po³o¿onych na terenie gminy Gzy
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Gzy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378114
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Gzy 9
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Gzy
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-126
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski
1.5.7.) Numer telefonu: 23 691 31 67
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gminagzy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://uggzy.bip.org.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa oleju opa³owego do kot³owni w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej po³o¿onych na terenie gminy Gzy
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-63c9ad89-6079-4436-9e8e-bfab97e2b6fa
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00514840
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00056800/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Dostawa oleju opa³owego do kot³owni w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej po³o¿onych na terenie gminy Gzy
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-63c9ad89-6079-4436-9e8e-bfab97e2b6fa3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami odbywa siê drog± elektroniczn± przy u¿yciu
a) e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/pl/
b) poczty elektronicznej: ug@gminagzy.pl
Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert, odbywa siê drog± elektroniczna za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia.
Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy”. Pozosta³e informacje dotycz±ce wymagañ zawarte w SWZ.
Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e -Zamówienia.
Sposób sporz±dzenia, przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowanie) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
W przypadku za³±czników, które s± zgodne z ustaw± PZP lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem typu zewnêtrznego lub wewnêtrznego. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Wszystkie wys³ane i odebrane w postepowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy: „Formularza do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): KLAUZULA INFORMACYJNA z art. 13 RODO do zastosowania przez zamawiaj±cych w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 -3 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Gminy Gzy, Gzy 9 06 - 126 Gzy, reprezentowany przez Wójta Gminy Gzy. Kontakt z Administratorem mo¿liwy jest w ka¿dy dzieñ pracy Urzêdu w godzinach 8.00-16.00, telefonicznie: 23 – 691 – 31 - 67 (22) lub drog± e-mail: ug@gminagzy.pl;
2) Administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych, z którym mo¿na siê kontaktowaæ drog± e-mail: iodo@gminagzy.pl lub telefonicznie: 602 - 523 - 360;
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z niniejszym postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18, art. 19 oraz art. 74 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. — Prawo zamówieñ publicznych dalej „ustawa PZP”;
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1, 4 ustawy PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y okres obowi±zywania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan prawo do:
a) dostêpu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, ¿±dania usuniêcia danych lub ograniczenia ich przetwarzania,
b) wniesienia skargi do Administratora, inspektora ochrony danych osobowych i Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych z siedzib± w Warszawie, bêd±cego organem nadzorczym, gdy przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
10) skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników. Prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IO¦.271.112.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. „Dostawa oleju opa³owego do kot³owni w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej po³o¿onych na terenie gminy Gzy” t. j.
1) do budynku u¿yteczno¶ci publicznej Gzy 59, 06 - 126 Gzy (Hala Sportowa, Biblioteka Gminna, budynek szko³y), w ilo¶ci ok. 30 000 litrów (w kot³owni znajduj± siê 4 zbiorniki o pojemno¶ci 2000 l ka¿dy);
2) do Publicznej Szko³y Podstawowej w Skaszewie W³o¶ciañskim 25, 06 - 126 Gzy, w ilo¶ci ok. 26 000 litrów (w kot³owni znajduj± siê 3 zbiorniki o pojemno¶ci po 2000 l. ka¿dy).
3) do budynku Urzêdu Gminy, Gzy 8 (¦wietlica), 06 - 126 Gzy, w ilo¶ci ok. 9000 l (w kot³owni znajduje siê 1 zbiornik o pojemno¶ci 900 l ) .
2. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku Nr 1 do niniejszej SWZ. Dostawy realizowane bêd± sukcesywnie, w oparciu o zapotrzebowania Zamawiaj±cego, okre¶laj±ce ilo¶æ oleju, miejsce dostawy, termin dostawy, oraz osobê upowa¿nion± do odbioru dostawy.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy w niniejszym postêpowania przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji. Zgodnie z art. 441 ustawy PZP. zamówienie gwarantowane obejmuje dostawê w ilo¶ci 35 000 l. W ramach umowy Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji, w zakresie nie wiêkszym ni¿ 30 000 l.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena ofert zostanie przeprowadzona na podstawie przedstawionych kryteriów oraz ich wag. Oferty bêd± oceniane punktowo. Maksymalna liczba punktów jak±, po uwzglêdnieniu wagi mo¿e osi±gn±æ Wykonawca, wynosi 100 pkt. Ocenie w oparciu o kryteria oceny ofert poddawane s± wy³±cznie oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca spe³ni warunek je¿eli wyka¿e, ¿e posiada:
-koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, wydan± na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r., poz. 266 z pó¼n. zm.).
2) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± ubezpieczenia 200 000,00 PLN.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. O¶wiadczenie Wykonawcy potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia z postêpowania na podstawie przes³anek okre¶lonych w art. 108 ust. 1 PZP oraz brak podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego - aktualne na dzieñ sk³adania ofert, - o¶wiadczenie zgodnie z Za³±cznikiem Nr 4 do SWZ;
1) W przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie powy¿sze o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
2) W przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, Wykonawca wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa powy¿ej, sk³ada tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu.
2. O¶wiadczenie Wykonawcy potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w Rozdziale VIII SWZ - o¶wiadczenie zgodnie z Za³±cznikiem Nr 5 do SWZ.
1) W przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców, w zakresie w jakim wykazuje spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu.
2) W przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, Wykonawca sk³ada tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce spe³nienie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie w jakim Wykonawca powo³uje siê na jego zasoby.
3. Informacje zawarte w o¶wiadczeniach, o którym mowa powy¿ej stanowi± wstêpne potwierdzenie, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu.
4. W przypadku gdy Wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów — wzór zobowi±zania stanowi Za³±cznik Nr 6 do SWZ. Szczegó³owe informacje w zakresie polegania na zasobach okre¶la Rozdzia³ XII SWZ.
5. Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, o którym mowa powy¿ej, musi potwierdzaæ, ¿e stosunek ³±cz±cy Wykonawcê z podmiotami udostêpniaj±cymi zasoby, gwarantuje rzeczywisty dostêp do tych zasobów zgodnie z wymaganiami art. 118 ust. 4 PZP.
6. Dotyczy Wykonawców wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty/us³ugi/dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy- sk³adane na podstawie art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. Prawo zamówieñ publicznych— wzór stanowi Za³±cznik Nr 7 do SWZ.
7. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub inny w³a¶ciwy rejestr - potwierdzaj±cy, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu Wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia w/w dokumentów, je¿eli Zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ, za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów w ofercie.
8. Pe³nomocnictwo/a o ile dotyczy.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1. Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zostanie oceniona najwy¿ej, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych wskazanych poni¿ej, aktualnych na dzieñ ich z³o¿enia.
2. Potwierdzenie aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ w zakresie braku podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego - wzór stanowi Za³±cznik Nr 8 do SWZ. W przypadku podmiotów wystêpuj±cych wspólnie dokument sk³ada ka¿dy Wykonawca.
3. O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej. Wzór o¶wiadczenia stanowi Za³±cznik Nr 9.
4. Koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, wydan± na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 Prawo energetyczne (Dz. U. z 2024 r., poz. 266 ).
5. Dokument (polisê lub inny dokument) potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± okre¶lon± przez Zamawiaj±cego.
6. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych, które Zamawiaj±cy posiada, je¿eli Wykonawca wska¿e te ¶rodki oraz potwierdzi ich prawid³owo¶æ i aktualno¶æ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Przystêpuj±c do niniejszego postêpowania ka¿dy Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium w wysoko¶ci 3 900,00 z³.2. Wykonawca mo¿e wnie¶æ wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 97 ust. 7 ustawy, tj.:
1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2020 r. poz.299),
3. Wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
4. Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na rachunek Zamawiaj±cego Nr 91 8232 0005 0200 0912 2002 0003 z dopiskiem „wadium IO¦.271.112.2024”.
5. W przypadku wadium wnoszonego w pieni±dzu, jako termin wniesienia wadium przyjêty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiaj±cego.
6. Wykonawca zobowi±zany jest zabezpieczyæ ofertê wadium na ca³y okres zwi±zania ofert±.
7. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia Wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej. Wadium wniesione w formie gwarancji/porêczenia powinno zawieraæ klauzulê o gwarantowaniu wyp³aty nale¿no¶ci w sposób nieodwo³alny, bezwarunkowy i na pierwsze pisemne ¿±danie Gminy Gzy. Tak wnoszone wadium powinno zabezpieczaæ z³o¿on± ofertê na ca³y okres zwi±zania ofert±, poczynaj±c od dnia sk³adania ofert.
8. Zamawiaj±cy zwraca wadium na zasadach okre¶lonych w art. 98 ust. 1 — 5 ustawy PZP.
9. Zamawiaj±cy zatrzymuje wadium zgodnie z art. 98 ust. 6 ustawy PZP.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.2. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Istotne postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy, zosta³y okre¶lone w Za³±czniku Nr 2 do SWZ.2. Z³o¿enie oferty jest równoznaczne z akceptacj± przez Wykonawcê projektowanych postanowieñ umowy.
3. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 455 PZP oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowi±cym Za³±cznik Nr 2 do SWZ.
4. Zmiana umowy podlega uniewa¿nieniu, je¿eli zosta³a dokonana z naruszeniem art. 454 i art. 455 PZP.
5. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-10-03 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-Zamówienia.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-03 11:00
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI GZY
- Dostawy oleju opa³owego lekkiego dla Domu Pomocy Spo³ecznej w O³dakach w I pó³roczu roku 2025
- Dostawy ró¿nych produktów spo¿ywczych dla Domu Pomocy Spo³ecznej w O³dakach w I pó³roczu roku 2025 z podzia³em na 5 zadañ
wiêcej: przetargi GZY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju napêdowego grzewczego do obiektów gminy Bielsk w roku 2025
- "Sukcesywne dostawy partiami w I pó³roczu 2025 r 24 000 l. oleju opa³owego lekkiego do SP 20 oraz do PM Nr 4 w Jaworznie z zastrze¿eniem zmniejszenia tej ilo¶ci maksymalnie o 30% "
- Zakup i dostawa oleju opa³owego grzewczego lekkiego w ilo¶ci 35 000 litrów o parametrach zgodnych z norm± PN-C-96024:2011
- Dostawa oleju opa³owego z przeznaczeniem na potrzeby kot³owni lokalnych w budynkach przy ul. Rolniczej 33 w Sieniawce oraz przy ul. Kolejowej 4 w Bogatyni
- Dostawa do Nadle¶nictwa Wipsowo paliw p³ynnych i oleju opa³owego na 2025 rok
- Sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do kot³owni olejowych stanowi±cych w³asno¶æ Gminy Soko³y
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.