eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GizałkiBudowa i przebudowa dróg gminnych



Ogłoszenie z dnia 2024-09-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa i przebudowa dróg gminnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Gizałki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855110

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kaliska 28

1.5.2.) Miejscowość: Gizałki

1.5.3.) Kod pocztowy: 63-308

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@gizalki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gizalki.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-165094ca-39dd-11ef-b37c-4e696a6d8c25

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa i przebudowa dróg gminnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-165094ca-39dd-11ef-b37c-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00514849

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028728/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa i przebudowa dróg gminnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00397177

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 6200223,44 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Inwestycja pn. „Budowa i przebudowa dróg gminnych” będzie polegała na budowie i przebudowie czterech dróg w miejscowościach: Leszczyca, Dziewiń Duży, Ruda Wieczyńska oraz Szymanowice o łącznej długości szacunkowej 3,693 km.
W ramach zamówienia planuje się wykonać:
1.1. „Budowa drogi gminnej nr 632075P w Leszczycy ul. Wrzosowa”
Zakres robót dot. budowy drogi na odcinku 0,624 km obejmuje:
a) rozbiórkę istniejących elementów starej podbudowy,
b) wykonanie robót ziemnych – wykopów pod konstrukcję drogi,
c) wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni,
d) wykonanie poboczy,
e) wykonanie muld odparowujących.
Szczegółowy opis zawierają ‘Przedmiar’ (załącznik nr 4 do SWZ) oraz ‘Dokumentacja’ (załącznik nr 5 do SWZ)
1.2. „Przebudowa drogi gminnej nr 632046P w m. Dziewiń Duży”
Zakres robót dot. przebudowy drogi na odcinku 1,81 km obejmuje:
a) rozbiórkę istniejących elementów starej nawierzchni i podbudowy,
b) wykonanie robót ziemnych – wykopów pod konstrukcję drogi,
c) remont istniejących przepustów pod drogą,
d) wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni,
e) wykonanie poboczy,
f) wykonanie muld odparowujących i oczyszczenie istniejących rowów.
Szczegółowy opis zawierają ‘Przedmiar’ (załącznik nr 4 do SWZ) oraz ‘Dokumentacja’ (załącznik nr 5 do SWZ)
1.3. „Przebudowa drogi gminnej nr 632034P w m. Ruda Wieczyńska”
Zakres robót dot. przebudowy drogi na odcinku 0,659 km obejmuje:
a) przebudowę drogi,
b) przebudowę zjazdów,
c) skanalizowanie rowu,
d) wykonanie odwodnienia drogi,
e) przebudowę poboczy,
f) budowę chodnika.
Szczegółowy opis zawierają ‘Przedmiar’ (załącznik nr 4 do SWZ) oraz ‘Dokumentacja’ (załącznik nr 5 do SWZ)
1.4. „Przebudowa drogi gminnej nr 632031P w m. Szymanowice”
Zakres robót dot. przebudowy drogi na odcinku 0,60 km obejmuje:
a) rozbiórkę istniejącej konstrukcji jezdni,
b) remont przepustów pod drogą,
c) wykonanie konstrukcji nawierzchni jezdni,
d) przebudowa zjazdów,
e) odmulenie istniejących rowów.
Szczegółowy opis zawierają ‘Przedmiar’ (załącznik nr 4 do SWZ) oraz ‘Dokumentacja’ (załącznik nr 5 do SWZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5136033,98 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6676135,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5136033,98 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TRANSBRUK Marek Begier spółka komandytowo - akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 521629447

7.3.3) Ulica: Polna 1B

7.3.4) Miejscowość: Nekla

7.3.5) Kod pocztowy: 62-330

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5136033,98 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 280 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zadanie finansowane w części ze środków przyznanych Zamawiającemu w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład:
Program Inwestycji Strategicznych, ustanowiony uchwałą Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.