Ogłoszenie z dnia 2022-12-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00021871/01 - Wynik z dnia 2023-01-11
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Odbiór nieczystości ciekłych z terenu Gminy Kluki w 2023 r.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KLUKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648043
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 88
1.5.2.) Miejscowość: Kluki
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-415
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kluki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kluki.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór nieczystości ciekłych z terenu Gminy Kluki w 2023 r.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c462ada1-82c6-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00514872
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037454/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Odbiór nieczystości ciekłych z terenu Gminy Kluki
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
www.kluki.biuletyn.net3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W niniejszym postępowaniu komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami
odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem:
- miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/,
- ePUAPu https://epuap.gov.pl/wps/portal,
- poczty elektronicznej na adres e-mail: sekretariat@kluki.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: :Wymagania techniczne i organizacyjne
wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji
przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Instrukcji użytkownika miniPortalu
https://miniportal.uzp.gov.pl/Instrukcja_uzytkownika_miniPortal-ePUAP.pdf oraz Instrukcjach ePUAP dostępnych na stronie
https://epuap.gov.pl/wps/portal. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do złożenia,
zmiany, wycofania oferty lub wniosku oraz do komunikacji wynosi 150 MB (przesyłane pliki należy skompresować do jednego pliku
archiwum – ZIP). Za datę przekazania oferty lub innych dokumentów za pośrednictwem miniPortalu, przyjmuje się datę ich
przekazania na ePUAP. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej
podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RIR.271.16.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na opróżnianiu zbiorników bezodpływowych i transporcie nieczystości
ciekłych do stacji zlewnej oraz z innych urządzeń zlokalizowanych na terenie nieruchomości stanowiących własność Gminy
Kluki w okresie od dnia zawarcia umowy do 31.12.2023 r. lub do dnia wykorzystania środków finansowych przeznaczonych na
ten cel.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) opróżnianie zbiorników bezodpływowych z nieczystości ciekłych i transporcie nieczystości ciekłych do stacji zlewnej,
stanowiących ścieki bytowe pochodzące z:
a) budynku Urzędu Gminy, adres: Kluki 88
b) budynku, w którym znajduje się Przychodnia Lekarska oraz lokale mieszkalne, adres: Kluki 51
c) budynku świetlicy wiejskiej w Nowym Janowie, adres: Nowy Janów 36
d) budynku świetlicy wiejskiej w Zarzeczu, adres: Zarzecze 4
e) budynku Domu Ludowego w Ścichawie, adres: Ścichawa 32
2) opróżnianie ze ścieków ( w miarę potrzeb):
a) zbiornika rozsączająco-odparowywalnego znajdującego się przy oczyszczalni ścieków, przy Zespole Szkół w Klukach, ul.
Szkolna 4
b) przepompowni znajdującej się przy oczyszczalni ścieków, przy Wspólnocie Mieszkaniowej w Klukach oraz przy drodze krajowej nr 74 w Klukach,
c) reaktorów znajdujących się przy oczyszczalni ścieków, ul. Szkolna 4, 97-415 Kluki
2. Przewidywana ilość nieczystości do odbioru z:
a) budynku Urzędu Gminy, adres: Kluki 88 – ok. 150 m3/rok,
b) budynku, w którym znajduje się Przychodnia Lekarska oraz lokale mieszkalne, adres: Kluki 51 – ok. 180 m3/rok,
c) budynku świetlicy wiejskiej w Nowym Janowie, adres: Nowy Janów 36 – ok. 30 m3/rok,
d) budynku świetlicy wiejskiej w Zarzeczu, adres: Zarzecze 4, - ok. 30 m3/rok,
e) budynku Domu Ludowego w Ścichawie, adres: Ścichawa 32 – ok. 30 m3/rok,
f) zbiornika rozsączająco-odparowywalnego znajdującego się przy oczyszczalni ścieków, przy Zespole Szkół w Klukach, ul.
Szkolna 4, przepompowni znajdującej się przy oczyszczalni ścieków, przy Wspólnocie Mieszkaniowej w Klukach oraz przy
drodze krajowej nr 74 w Klukach, reaktorów znajdujących się przy oczyszczalni ścieków, ul. Szkolna 4, 97-415 Kluki – ok.
12 000,00 m3/rok.
3. Podane ilości ścieków do odbioru nie są zależne od Zamawiającego. Ustalona ilość jest szacunkowa i może ulec zmianie
stosownie do rzeczywistych potrzeb Zamawiającego wynikających z ilości powstałych ścieków oraz z realizacji zadania
inwestycyjnego pn. „ Budowa rurociągu tłocznego dla odprowadzenia oczyszczonych ścieków z oczyszczalni ścieków przy
Zespole Szkół w Klukach oraz modernizacja i przebudowa oczyszczalni przy ZS w Klukach wraz z niezbędną infrastrukturą
techniczną”.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Opisem przedmiotu zamówienia oraz Projektowanymi Postanowieniami
Umowy, stanowiącymi Załączniki do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 90410000-4 - Usługi usuwania ścieków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych wRozdziale VIII SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu. O udzielenie
zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1. Zdolność do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie.
2. Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie.
3. Sytuacja ekonomiczna lub finansowa
Zamawiający nie formułuje wymagań w tym zakresie.
4. Zdolność techniczna lub zawodowa
Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie aktualnego zezwolenia wydanego przez Wójta Gminy Kluki na
prowadzenie działalności w zakresie opróżniania zbiorników bezodpływowych i transportu nieczystości ciekłych wydanego
na podstawie ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadanie przez wykonawcę pojazdów (przynajmniej jeden pojazd) spełniających
wymagania techniczne, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie
szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości ( Dz.U. 2013, poz.
122).
Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków w
postępowaniu według załącznika do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonychw Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik nr 3 do SWZ. Zakres świadczenia Wykonawcy
wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany
zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie wskazanym we Projektowanych postanowieniach umowy,
stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania
formy pisemnej.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2023-01-02 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://miniportal.uzp.gov.pl/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-01-02 10:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Łabowa - odbiór, transport i zagospodarowanie nieczystości z oczyszczalni ścieków w miejscowości Maciejowa i Kamianna w Gminie Łabowa
- Odbiór i wywóz nieczystości płynnych - Autostrada A-1 oraz Zakład Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Toruniu.
- Samochodowe usługi asenizacyjne dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Sośnie
- Wywóz nieczystości płynnych ze zbiorników bezodpływowych zlokalizowanych w siedzibie OUDE Skomielna Biała w miejscowości Naprawa oraz na MOP Zbójecka Góra w miejscowości Skawa.
- Wywóz odpadów komunalnych płynnych ze zbiorników budynków mieszkalnych i targowisk znajdujących się na terenie administrowanym przez ZGN Targówek m. st. Warszawy, ul. Gościeradowska 5.
- Wywóz nieczystości płynnych z posesji administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Czerwionce-Leszczynach
więcej: Usługi usuwania ścieków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.