Ogłoszenie z dnia 2023-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00403213/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa dozowników do ręczników papierowych, ręczników papierowych, mydła w piance wraz z dozownikiem.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital im. dra Alfreda Sokołowskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890047446
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sokołowskiego 4
1.5.2.) Miejscowość: Wałbrzych
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-309
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: andrzej.nowinski@zdrowie.walbrzych.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdrowie.walbrzych.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zdrowie_walbrzych1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa dozowników do ręczników papierowych, ręczników papierowych, mydła w piance wraz z dozownikiem.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b710570f-56d8-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00514881
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00078160/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.10 Dozowniki do ręczników papierowych, ręczniki do centralnego dozowania i w roli, mydło w piance
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00403213
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Zp/69/TP/23
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 443500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dozownik do ręczników papierowychL.P. ASORTYMENTSZCZEGÓŁOWY JEDN. MIARY ILOŚĆ12 M-CY
CENA NETTO CENA BRUTTO WARTOŚĆ NETTO WARTOŚĆ BRUTTO
PRODUCENT INR KATALOGOWY
1. Dozownik do centralnego dozowania szt. 100
2. Dozownik do ręczników w roli szt. 5
RAZEM :
PARAMETRY:
Ad 1.
Dozownik o wymiarach:min.25,5cm x min 33,1cm x min 23,9 cm; wykonany z tworzywa wodoodpornego ABS i MABS. Dozownik posiada przeźroczystą pokrywę umożliwiającą kontrolę ilości wkładu montowaną za pomocą szpilek wykonanych z tworzywa sztucznego ( można zdjąć do czyszczenia dozownika) oraz ruchomą głowicę umożliwiającą dozowanie w każdym kierunku. Każdorazowo dozuje równy odcinek ręcznika o wymiarach min19,5cm (+/- 2%) x min.35cm (+/- 2%). Dozownik dwufunkcyjny, zamykany na metalowy kluczyk lub przycisk. Możliwość zamontowania dodatkowej stacji ułatwiającej zdjęcie dozownika ze ściany bez konieczności użycia narzędzi.
Ad 2.
Naścienny dozownik do ręczników papierowych w roli . Dozownik o wymiarach :
min 37,2(+/- 2%)cm x min.33,7 cm(+/- 2%) x min.20,3 cm (+/- 2%) wykonany z tworzywa ABS i MABS, który pozwala na pobranie ręcznika jaki ma być użyty). Dozownik posiada okienko umożliwiające kontrolę ilości wkładu oraz dozuje po jednym odcinku ręcznika, posiada okienko kontrolne zużycia wkładu zmieniające kolor z zielonego na czerwony. Dozownik zamykany na metalowy klucz lub plastikowy, posiadający metalowy zamek; posiadający dwie opcje otwierania : przez kluczyk lub przez przycisk wbudowany w metalowy zamek. Dozownik z instrukcją montażu ma posiadać poziomnicę umiejscowioną na tylnej ścianie i zestaw montażowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
4.5.5.) Wartość części: 1400,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
L.P. ASORTYMENTSZCZEGÓŁOWY JEDN. MIARY ILOŚĆ12 M-CYCENA NETTO CENA BRUTTO WARTOŚĆ NETTO WARTOŚĆ BRUTTO
PRODUCENT I NR KATALOGOWY
1. Ręcznik w roli do centralnego dozowania
szt. 60
2. Ręcznik papierowy w roli szt. 4800
3. Ręcznik w roli do centralnego dozowania
szt 13620
RAZEM :
PARAMETRY:
Ad 1
Ręcznik w roli centralnego dozowania do lekkich zabrudzeń posiadające wyjmowaną gilzę Smart Core o wewnętrznej średnicy min. 19,5 cm (+ /-0,5 cm). Jednowarstwowe, (nasycenie bieli min. 77%),chłonne, wykonane z makulatury o wymiarach odcinka
min 19,8cm x min 35 min (+/- 2%), długości rolki min 300 metrów ( +/-2%) o gramaturze min.23 - 24,5 g/m2, ilość odcinka min.857szt, dozowane po jednym odcinku. W ostatnich metrach odcinka (3-5m) czyściwo posiada pasek w kolorze niebieskim umożliwiający kontrolę zużycia wkładu.
Opakowanie ma zawierać 6 szt.rolek i opis: numer produktu, ,nazwę producenta, kod EAN umożliwiające identyfikację produktu oraz podmiotu odpowiadającego za produkt.
Czyściwo powinno posiadać certyfikat UE Ecolabel lub równoważny.
Ręcznik z poz.1 powinien być kompatybilny z dozownikiem firmy TORK posiadanym przez zamawiającego.
Opis dozownika:
Dozownik o wymiarach:min.25,5cm x min 33,1cm x min 23,9 cm; wykonany z tworzywa wodoodpornego ABS i MABS. Dozownik posiada przeźroczystą pokrywę umożliwiającą kontrolę ilości wkładu montowaną za pomocą szpilek wykonanych z tworzywa sztucznego ( można zdjąć do czyszczenia dozownika) oraz ruchomą głowicę umożliwiającą dozowanie w każdym kierunku. Każdorazowo dozuje równy odcinek ręcznika o wymiarach min19,5cm (+/- 2%) x min.35cm (+/- 2%). Dozownik dwufunkcyjny, zamykany na metalowy kluczyk lub przycisk. Możliwość zamontowania dodatkowej stacji ułatwiającej zdjęcie dozownika ze ściany bez konieczności użycia narzędzi.
Ad 2.
Ręcznik w roli o średnicy min.19 cm (-0,5 cm), 2 -warstwowy z wysokiej jakości celulozy (w technologii zwiększającej chłonność i wytrzymałość ręcznika), warstwy sklejone za pomocą wzoru w postaci listka. Rolka o długości min.120 metrów, szerokość rolki min.21 cm (+/-0,5cm), gramatura jednej warstwy min. 20,5 g/m2 (całkowita - 41 g/m2 ). nasycenie bieli min. 86%.Po jednej stronie rolki znajduje się plastikowy uchwyt będący integralną częścią każdej roli. Ręcznik przystosowany do dozownika Matic w systemie H1, który dozuje ręczniki o długości min.25cm.
Każda rolka ręcznika zapakowana w banderolę zabezpieczającą ręcznik wraz z instrukcją wkładu, w oryginalnym opakowaniu producenta, pakowane po 6szt. Ręcznik powinien posiadać ekologiczny certyfikat EU Ecolabel lub równoważny.
Ręcznik z poz.2 powinien być kompatybilny z dozownikiem firmy TORK posiadanym przez zamawiającego.
Opis dozownika:
Naścienny dozownik do ręczników papierowych w roli . Dozownik o wymiarach : min 37,2cm (+/- 2%) x min.33,7 cm(+/- 2%) x min.20,3 cm (+/- 2%) wykonany z tworzywa ABS i MABS, który pozwala na pobranie ręcznika jaki ma być użyty). Dozownik posiada okienko umożliwiające kontrolę ilości wkładu oraz dozuje po jednym odcinku ręcznika, posiada okienko kontrolne zużycia wkładu zmieniające kolor z zielonego na czerwony. Dozownik zamykany na metalowy klucz lub plastikowy, posiadający metalowy zamek; posiadający dwie opcje otwierania : przez kluczyk lub przez przycisk wbudowany w metalowy zamek. Dozownik z instrukcją montażu ma posiadać poziomnicę umiejscowioną na tylnej ścianie i zestaw montażowy.
Ad.3
Ręcznik w roli centralnego dozowania do lekkich zabrudzeń posiadające wyjmowaną gilzę Smart Core ,chłonne, wykonane, 1- warstwowe, wykonane z makulatury o wymiarach odcinka min 20,5 cm x min 35 cm (+/- 2%), długości rolki min 300 metrów ( +/-2%) o gramaturze min.25,5 g/m2, ilość odcinka min.857szt, dozowane po jednym odcinku. Średnica roli min.18,5 cm(+/-2%). Czyściwo dozowane przez dozownik po jednym odcinku. W ostatnich metrach odcinka (3-5m) czyściwo posiada pasek w kolorze niebieskim umożliwiający kontrolę zużycia wkładu.
Opakowanie ma zawierać 6 szt.rolek i opis: numer produktu, ,nazwę producenta, kod EAN umożliwiające identyfikację produktu oraz podmiotu odpowiadającego za produkt.
Czyściwo powinno posiadać certyfikat UE Ecolabel lub równoważny.
Ręcznik z poz.3 powinien być kompatybilny z dozownikiem firmy TORK posiadanym przez zamawiającego.
Opis dozownika:
Dozownik o wymiarach:min.25,5cm x min 33,1cm x min 23,9 cm; wykonany z tworzywa wodoodpornego ABS i MABS. Dozownik posiada przeźroczystą pokrywę umożliwiającą kontrolę ilości wkładu montowaną za pomocą szpilek wykonanych z tworzywa sztucznego ( można zdjąć do czyszczenia dozownika) oraz ruchomą głowicę umożliwiającą dozowanie w każdym kierunku. Każdorazowo dozuje równy odcinek ręcznika o wymiarach min19,5cm (+/- 2%) x min.35cm (+/- 2%). Dozownik dwufunkcyjny, zamykany na metalowy kluczyk lub przycisk. Możliwość zamontowania dodatkowej stacji ułatwiającej zdjęcie dozownika ze ściany bez konieczności użycia narzędzi.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
4.5.5.) Wartość części: 440400,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
L.P. ASORTYMENT SZCZEGÓŁOWY JEDN. MIARY ILOŚĆ12 M-CY CENA NETTO CENA BRUTTO WARTOŚĆ NETTO
WARTOŚĆ BRUTTO PRODUCENT INR KATALOGOWY
1. Mydło w piance szt 48
2 Dozownik do mydła w piance szt 5
RAZEM :
PARAMETRY:
Ad 1.
Mydło w piance o delikatnym zapachu, testowane dermatologicznie. Butelka ekologiczna, zasysająca się do środka w miarę zużycia mydła. Każda butelka zawiera pompkę dozującą. Wkład ma pojemność 1litra z którego jest min.2000- 2500 dawek mydła w piance, butelka samozasysająca, plastikowa o wymiarach: wysokość min.240mm, szerokość min.92mm,długość min.92mm,objętość 2.03dm3,waga netto 1034g.
Możliwość dozowania w dozowniku manualnym lub w dozowniku z sensorem. Mydło powinno posiadać ekologiczny certyfikat EU Ecolabel lub równoważny.
Mydło ma być zapakowane w oryginalnym opakowaniu producenta po 6szt. i opis: nazwa producenta, numer produktu, numer serii produkcyjnej oraz kod EAN umożliwiający identyfikację produktu oraz podmiotu odpowiadającego za produkt.
Ad.2.
Dozownik do mydła w piance lub w płynie wykonany z materiału ABS i MABS koloru białego o wymiarach: wysokość min.286 – min.292 mm, szerokość min.105 mm, głębokość min.113 mm.
Asortyment z pozycji 1 winien być kompatybilny z dozownikiem z poz.2 fimy TORK posiadanym przez zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33700000-7 - Produkty do pielęgnacji ciała
4.5.5.) Wartość części: 1700 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1614,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30273,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1614,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Henry Kruse Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-10-22-653
7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1614,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 471351,01 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 672216,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 471351,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Henry Kruse Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-10-22-653
7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 471351,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1755,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2765,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1755,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Henry Kruse Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 894-10-22-653
7.3.4) Miejscowość: Kobierzyce
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1755,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Zamówienie dotyczy przeprowadzenia badań w ramach projektu "Obserwatorium Rynku Pracy" w obszarach rynku pracy i edukacji. Numer referencyjny: Zam. pub. nr 03.2025 z podziałem na części
- Dostawa dwóch ciągników rolniczych wraz z osprzętem w podziale na części
- Wykonanie robót remontowo - utrzymaniowych w granicach administracyjnych miasta Wałbrzycha na drogach publicznych
- Wykonanie systemów przeciwzalaniowych w budynkach Inspektoratu ZUS w Jeleniej Górze i Świdnicy w trybie zaprojektuj i wybuduj.
- Dostawa pojemników na odpady
- "Świadczenie usług dotyczących sporządzania operatów szacunkowych, inwentaryzacji szkicowych budynków i dokumentacji niezbędnej do uzyskania zaświadczeń o samodzielności lokali"
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa środków czystości, higieny i artykułów chemicznych dla Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach"
- Dostawa spirali embolizacyjnych obwodowych, systemów do zamykania dostępów naczyniowych, akcesoriów do aparatu do znieczuleń Damece MRI 508 do użytku w pracowni (...) w podziale na 13 części
- Dostawa środków, preparatów i drobnego sprzętu do utrzymania czystości oraz żywe rośliny, sadzonki i rozsady; ziemia i preparaty do jej użyźniania.
- Dostawa dostawę płyt DVD i CD, papierów ksero, środków czyszcząco - dezynfekujących, artykułów gospodarstwa domowego oraz soli próżniowej tabletkowanej
- Dostawa materiałów opatrunkowych, opatrunków specjalistycznych oraz materiałów diagnostycznych
- Sukcesywny zakup i dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej Szpital w Iłży
więcej: Produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.