eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sucha BeskidzkaDostawa i montaż pompowni wody przy ul. Błądzonka w Suchej Beskidzkiej



Ogłoszenie z dnia 2023-11-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostawa i montaż pompowni wody przy ul. Błądzonka w Suchej Beskidzkiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUCHA BESKIDZKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181920

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Adama Mickiewicza 19

1.5.2.) Miejscowość: Sucha Beskidzka

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-200

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 338749500

1.5.8.) Numer faksu: +48 338749532

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sucha-beskidzka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sucha-beskidzka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-780e38dd-7ca5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż pompowni wody przy ul. Błądzonka w Suchej Beskidzkiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-780e38dd-7ca5-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00514887

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00035137/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Dostawa i montaż pompowni wody przy ul. Błądzonka w Suchej Beskidzkiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00478687

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.17.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowalne związane z dostawą i montażem pompowni wody przy ul. Błądzonka w Suchej Beskidzkiej. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
- dostawę i montaż kompletnego systemu podwyższania ciśnienia o parametrach: wydajność Qmax = 20 m3/godz., wysokość podnoszenia H = 30 m słupa wody (ciśnienie na króćcu tłocznym P = 3 bar);
- dostawę i montaż rozdzielnicy wyposażonej w sterownik i panel użytkownika;
- dostawę i montaż przetwornika ciśnienia do kontroli ciśnienia w instalacji;
- uruchomienie pompowni wody;
- zapewnienie kierownictwa budowy przez osoby posiadające wymagane kwalifikacje i uprawnienia;
- zapewnienie pełnej obsługi geodezyjnej;
- wykonanie wszelkich niezbędnych prób, badań i sprawdzeń.

Stacja podwyższania ciśnienia musi być wyposażona w cztery moduły pompowe pracujące w reżimie bytowo – pożarowym. Jedna para agregatów pompowych przewidziana jest dla zaspokajania potrzeb bytowych w sekwencji 100% + 100% (jeden moduł zapewnia projektową wydajność systemu w trybie bytowym). Druga para modułów pracująca również w sekwencji 100% + 100% zapewnia obsługę systemu w trybie pożarowym. System sam rozpoznaje zapotrzebowanie pożarowe i przełącza moduły. Dla zabezpieczenia odpowiedniego zapasu wody otwierany jest automatycznie drugi zawór napełniający.
Parametry zestawu:
- objętość całkowita zbiornika: 10,2 – 11 m3;
- objętość robocza (użytkowa): 9,5 – 10 m3;
- zasilanie: TN-c (TN-c-s) 3 x 400 V 50 Hz;
- znamionowa moc dla potrzeb bytowych: 10 – 11 kW (24 A);
- znamionowa moc dla potrzeb pożarowych: 25 – 30 kW (62A);
- nominalna, projektowana wysokość podnoszenia: 150 – 160 m słupa wody;
- praktycznie ustawiona wysokość podnoszenia: 110 – 120 m słupa wody;
- maksymalna wysokość podnoszenia: 170 – 180 m słupa wody;
- wydajność minimalna: 0,0 m3/godz.;
- wydajność maksymalna dla 12,0 bar: 52,0 – 55,0 m3/godz.;
- minimalne ciśnienie zadane: 8,0 bar;
- maksymalne ciśnienie zadane: 17,0 bar;
- króciec tłoczny: DN100 (kołnierzowy);
- króciec zasilający: DN100/DN50 (kołnierzowy);
- czas rezerwowy (brak wody zasilającej) przy maksymalnej wydajności: ok. 10 minut;
- ilość agregatów pompowych: 4.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia (SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45232151-5 - Roboty budowlane w zakresie węzłów do przepompowywania wody

45232152-2 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu wpłynęła jedna oferta. W trakcie analizy złożonej oferty stwierdzono, że pliki PDF zawierające formularz oferty oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania nie zostały opatrzone właściwym podpisem elektronicznym.
Zamawiający dokonał weryfikacji prawidłowości podpisu elektronicznego przy użyciu czterech niezależnych narzędzi (dwóch programów komputerowych oraz dwóch narzędzi on-line, w tym usługi udostępnianej na stronie www.gov.pl). W każdym przypadku weryfikacja podpisu dawała wynik negatywny, co oznacza, że ww. pliki PDF zawierające ofertę nie zostały podpisane.
Zgodnie z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp w postępowaniu o udzielenie zamówienia o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę oraz oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
Natomiast zgodnie z art. 781 § 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz. U. z 2023 r. poz. 1610 z późn. zm.) do zachowania elektronicznej formy czynności prawnej wystarcza złożenie oświadczenia woli w postaci elektronicznej i opatrzenie go kwalifikowanym podpisem elektronicznym.
Szczegółowe wymagania w tym zakresie zostały również określone przez Zamawiającego w pkt. 15 Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ).
Wada oferty polegająca na braku właściwego podpisu elektronicznego jest nieusuwalna i powoduje, że oferta jest niezgodna z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp. W tym stanie rzeczy Zmawiający, zgodnie z art. 226 ust. 1 pkt 3 w związku z art. 63 ust. 2 ustawy Pzp, jest zobowiązany do odrzucenia złożonej oferty .
W związku z powyższym należy uznać, że stan faktyczny (wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu) wypełnia przesłankę unieważnienia postępowania określoną w art. 255 pkt 2 ustawy Pzp.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168700,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 168700,00 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.