Ogłoszenie z dnia 2022-12-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00478984/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-12-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej „Słoneczne Wzgórze” w Ryjewie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ "SŁONECZNE WZGÓRZE"
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000295900
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Słoneczna 14
1.5.2.) Miejscowość: Ryjewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 82-420
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.7.) Numer telefonu: 55 277 42 36
1.5.8.) Numer faksu: 55 277 42 36 wew.220
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dom@dpsryjewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://dpsryjewo.nowybip.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://dpsryjewo.nowybip.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej „Słoneczne Wzgórze” w Ryjewie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0279d5e3-74cd-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00514958
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00478984
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DPS.AG.2610.13.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne• Mięso, świeże, niemrożone, nierozmrażane, o barwie i zapachu charakterystycznych dla danego rodzaju, jędrne,
elastyczne, pochodzące z produkcji krajowej.
• Wędliny, świeże, osłony ściśle przylegające do farszu, o czystej, suchej powierzchni i charakterystycznym dla danego
asortymentu zapachu i wyglądzie.
• Wędliny powinny być pakowane w atmosferze chronionej.
• Barwa mięsa wieprzowego świeżego powinna być bladoróżowa do czerwonej, mięso powinno być soczyste, barwa,
zapach, konsystencja, powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu, dopuszczana niewielka naturalna ilość
okrywy tłuszczowej
• W przypadku mięs tłustych np. karczek oraz błon np. schab b/k. Wędliny, szynki i kiełbasy – zawartość mięsa min. 70%,
wytwarzane bez MOM, smak i zapach charakterystyczny
• Dla mięsa peklowanego, parzonego i użytych przypraw, konsystencja ścisła, barwa na przekroju jasno różowa.
• Termin przydatności produktów do spożycia ma być nie krótszy niż 14 dni od daty dostawy do Zamawiającego dla wędlin i
kiełbas oraz 5 dni dla mięsa świeżego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 141236,30 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Drób i produkty drobiowe• Mięso, świeże, niemrożone, nierozmrażane, o barwie i zapachu charakterystycznych dla danego rodzaju, jędrne,
elastyczne, pochodzące z produkcji krajowej.
• Mięso nie może być pakowane próżniowo.
• Barwa mięsa drobiowego świeżego powinna być bladoróżowa, mięso powinno być soczyste, barwa, zapach, konsystencja,
powierzchnia i przekrój mają świadczyć o świeżości produktu.
• Termin przydatności produktów do spożycia ma być nie krótszy niż 5 dni od dnia dostawy do Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15112000-6 - Drób
4.5.5.) Wartość części: 74569,60 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
NABIAŁ• Produkty mleczarskie cechować ma świeżość, dobry smak po otwarciu produktów, niezbrylone sery naturalne, gęste
jogurty.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 120487,30 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
WARZYWA I OWOCE• Owoce i warzywa wszystkie klasy pierwszej – powinny być świeże, nie zwiędnięte, bez uszkodzeń zewnętrznych.
• Owoce i warzywa cechować się będą regularnym kształtem właściwym dla danego gatunku, będą wolne od szkodników,
zanieczyszczeń, oznak wyrastania korzenia w pęd nasienny, wolne od oznak więdnięcia, wyschnięcia, gnicia.
• Warzywa nie powinny być zaparzone, zamarznięte, zapleśniałe.
• Warzywa korzenne – korzenie powinny być jędrne, nie popękane, nie sparciałe, bez uszkodzeń przez szkodniki, bez plam.
• Ziemniaki – powinny być zdrowe, kształtne, suche, czyste bez ziemi, piasku, nieuszkodzone, jednolitej odmiany, kształt
owalny.
• Warzywa liściaste – bez plam, uszkodzeń.
• Owoce – skóra gładka, miąższ soczysty, bez jakichkolwiek oznak nieświeżości i zepsucia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03221000-6 - Warzywa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03212100-1 - Ziemniaki
4.5.5.) Wartość części: 143250,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
MROŻONKI• Owoce i warzywa mrożone najwyższej jakości, pierwszego gatunku, o kształcie i barwie charakterystycznej dla produktu
wyjściowego, sypkie, nie zbrylone.
• Mrożone warzywa i owoce będą w odpowiedni sposób zamrożone, nie będą nosić oznak rozmrożenia i ponownego
zamrożenia (poszczególne warzywa i owoce są w worku luźne, nie stanowią jednej zmrożonej bryły
– za wyjątkiem szpinaku rozdrobnionego, który jest mrożony w formie bryły lub jako małe zmielone kulki-bryły).
• Mrożonki będą posiadać termin przydatności do spożycia nie krótszy niż 4 miesiące od daty dostawy towaru do
Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331100-8 - Warzywa świeże lub mrożone
4.5.5.) Wartość części: 22232,30 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ART. SPOŻ. RÓŻNE• Każdy oferowany artykuł powinien być oznakowany etykietą zawierającą następujące dane: nazwa środka spożywczego,
nazwa producenta, wykaz składników występujących w środku spożywczym, termin przydatności do spożycia.
• Produkty z długoterminowym okresem przydatności do spożycia muszą posiadać co najmniej 6 miesięczną datę
przydatności do spożycia licząc od daty ich dostarczenia do Zamawiającego.
• Makarony mają być sporządzone z najwyższej jakości mąki durum, po ugotowaniu makaron nie skleja się, jest twardy i
sprężysty, zachowuje naturalny zapach i kolor.
• Przyprawy – zapach świeży po otwarciu produktów, bez oznak spleśnienia, grudek.
• Fasola, groch – nasiona nie powinny być zbutwiałe, spleśniałe.
• Produkty sypkie, takie jak ryż, kasze – mają być najwyższej jakości, po ugotowaniu nie sklejać się.
• Produkty z puszek bez pleśni, mętnej konsystencji.
Produkty w puszkach winny być wyposażone w elementy do otwierania ręcznego (bez konieczności używania otwieracza
mechanicznego).
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 129253,79 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
JAJA• Jaja świeże, czyste, które nie mają uszkodzonej skorupki.
• Jaja konsumpcyjne muszą być oznakowane weterynaryjnym numerem zakładu produkcyjnego. Jaja w dniu dostawy do
Zamawiającego nie będą starsze niż 7 dni od daty pakowania
• Chów ściółkowy (3)
• Poddane działaniu promieni UV, które eliminuje występowanie bakterii Colli i Salmonelli na skorupie jaj
• Wielkości „L”
4.5.3.) Główny kod CPV: 03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 14210 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PIECZYWO• Dostarczane pieczywo nie może być mrożone ani rozmrażane.
• Pieczywo nie może być wypiekane z ciasta mrożonego.
• Pieczywo świeże, wyprodukowane w nie wcześniej niż 6 godzin od planowanej dostawy do Zamawiającego, nie gumiaste,
miękkie, chrupiące, wyprodukowane z najwyższej jakości składników, bez śladów wody i wilgoci
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 110272,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
RYBYRyby świeże – mięso ryb powinno mieć świeży zapach, być pozbawione ości, jędrne i sprężyste, po lekkim naciśnięciu
natychmiast wracać do stanu wyjściowego.
• Łuski – bez uszkodzeń, przylegające do skóry.
• Ryby mrożone – bez glazury, zapach smak świeży, po odmrożeniu nie rozpadają się.
• Mrożone filety i inne produkty rybne mrożone mają być mrożone metodą SHP lub IQF.
• Termin przydatności do spożycia świeżych oraz wędzonych ryb ma być nie krótszy niż 5 dni od daty dostawy do
Zamawiającego, a w przypadku produktów mrożonych – nie krótszy niż 4 miesiące od daty dostawy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.5.) Wartość części: 23841,50 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ww. ustawy, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację, o kwocie brutto jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokościach dla poszczególnych części zamówienia. W niniejszym postępowaniu na wszystkie części zamówienia wypłynęły oferty zgodnie z informacją z otwarcia ofert z dnia 19.12.2022r. udostępnioną na podstawie art. 222 ust.5 pkt.1) i 2) na stronie internetowej prowadzonego postepowania. Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzył przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty dla poszczególnych części zamówienia.
Mając na uwadze powyższe, zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postepowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ww. ustawy Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa w art. 260 ust. 1, na stronie internetowej prowadzonego postepowania.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ww. ustawy, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację, o kwocie brutto jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokościach dla poszczególnych części zamówienia. W niniejszym postępowaniu na wszystkie części zamówienia wypłynęły oferty zgodnie z informacją z otwarcia ofert z dnia 19.12.2022r. udostępnioną na podstawie art. 222 ust.5 pkt.1) i 2) na stronie internetowej prowadzonego postepowania. Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzył przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty dla poszczególnych części zamówienia.
Mając na uwadze powyższe, zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postepowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ww. ustawy Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa w art. 260 ust. 1, na stronie internetowej prowadzonego postepowania.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ww. ustawy, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację, o kwocie brutto jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokościach dla poszczególnych części zamówienia. W niniejszym postępowaniu na wszystkie części zamówienia wypłynęły oferty zgodnie z informacją z otwarcia ofert z dnia 19.12.2022r. udostępnioną na podstawie art. 222 ust.5 pkt.1) i 2) na stronie internetowej prowadzonego postepowania. Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzył przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty dla poszczególnych części zamówienia.
Mając na uwadze powyższe, zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postepowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ww. ustawy Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa w art. 260 ust. 1, na stronie internetowej prowadzonego postepowania.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ww. ustawy, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację, o kwocie brutto jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokościach dla poszczególnych części zamówienia. W niniejszym postępowaniu na wszystkie części zamówienia wypłynęły oferty zgodnie z informacją z otwarcia ofert z dnia 19.12.2022r. udostępnioną na podstawie art. 222 ust.5 pkt.1) i 2) na stronie internetowej prowadzonego postepowania. Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzył przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty dla poszczególnych części zamówienia.
Mając na uwadze powyższe, zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postepowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ww. ustawy Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa w art. 260 ust. 1, na stronie internetowej prowadzonego postepowania.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ww. ustawy, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację, o kwocie brutto jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokościach dla poszczególnych części zamówienia. W niniejszym postępowaniu na wszystkie części zamówienia wypłynęły oferty zgodnie z informacją z otwarcia ofert z dnia 19.12.2022r. udostępnioną na podstawie art. 222 ust.5 pkt.1) i 2) na stronie internetowej prowadzonego postepowania. Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzył przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty dla poszczególnych części zamówienia.
Mając na uwadze powyższe, zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postepowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ww. ustawy Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa w art. 260 ust. 1, na stronie internetowej prowadzonego postepowania.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ww. ustawy, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację, o kwocie brutto jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokościach dla poszczególnych części zamówienia. W niniejszym postępowaniu na wszystkie części zamówienia wypłynęły oferty zgodnie z informacją z otwarcia ofert z dnia 19.12.2022r. udostępnioną na podstawie art. 222 ust.5 pkt.1) i 2) na stronie internetowej prowadzonego postepowania. Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzył przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty dla poszczególnych części zamówienia.
Mając na uwadze powyższe, zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postepowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ww. ustawy Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa w art. 260 ust. 1, na stronie internetowej prowadzonego postepowania.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ww. ustawy, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację, o kwocie brutto jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokościach dla poszczególnych części zamówienia. W niniejszym postępowaniu na wszystkie części zamówienia wypłynęły oferty zgodnie z informacją z otwarcia ofert z dnia 19.12.2022r. udostępnioną na podstawie art. 222 ust.5 pkt.1) i 2) na stronie internetowej prowadzonego postepowania. Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzył przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty dla poszczególnych części zamówienia.
Mając na uwadze powyższe, zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postepowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ww. ustawy Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa w art. 260 ust. 1, na stronie internetowej prowadzonego postepowania.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ww. ustawy, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację, o kwocie brutto jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokościach dla poszczególnych części zamówienia. W niniejszym postępowaniu na wszystkie części zamówienia wypłynęły oferty zgodnie z informacją z otwarcia ofert z dnia 19.12.2022r. udostępnioną na podstawie art. 222 ust.5 pkt.1) i 2) na stronie internetowej prowadzonego postepowania. Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzył przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty dla poszczególnych części zamówienia.
Mając na uwadze powyższe, zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postepowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ww. ustawy Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa w art. 260 ust. 1, na stronie internetowej prowadzonego postepowania.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 222 ust. 4 ww. ustawy, Zamawiający udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację, o kwocie brutto jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia w wysokościach dla poszczególnych części zamówienia. W niniejszym postępowaniu na wszystkie części zamówienia wypłynęły oferty zgodnie z informacją z otwarcia ofert z dnia 19.12.2022r. udostępnioną na podstawie art. 222 ust.5 pkt.1) i 2) na stronie internetowej prowadzonego postepowania. Cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzył przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty dla poszczególnych części zamówienia.
Mając na uwadze powyższe, zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postepowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp.
Działając na podstawie art. 260 ust. 2 ww. ustawy Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa w art. 260 ust. 1, na stronie internetowej prowadzonego postepowania.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy produktów mleczarskich
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 2 w Głownie - 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej Nr 3 w Głownie na 2025 rok
- Dostawa żywności na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 9 w Bytomiu
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DO PUBLICZNEJ SZKOŁY PODSTAWOWEJ W WARLUBIU W 2025 ROKU
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.