Ogłoszenie z dnia 2023-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00452391/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i sukcesywna dostawa druków sądowych, zwrotnych potwierdzeń odbioru, repertorium, okładek akt, teczek i innych druków do Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz podległych Sądów Rejonowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000323855
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Hejmowskiego 2
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-736
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dyrekttor@poznan.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.poznan.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9d23a560-6e4d-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sądownictwo powszechne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i sukcesywna dostawa druków sądowych, zwrotnych potwierdzeń odbioru, repertorium, okładek akt, teczek i innych druków do Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz podległych Sądów Rejonowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9d23a560-6e4d-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00514976
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00151722/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Zakup i sukcesywna dostawa druków sądowych, zwrotnych potwierdzeń odbioru, repertorium, okładek akt, teczek i innych druków do Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz podległych Sądów Rejonowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00452391
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-226-35/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 319271,26 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa druków sądowych, zwrotnych potwierdzeń odbioru, repertorium,okładek akt, teczek i innych do niżej wymienionych lokalizacji:
Część I:
- Sąd Okręgowy w Poznaniu przy al. Marcinkowskiego 32, ul. Hejmowskiego 2, ul. Szyperskiej 14, Oddział Zamiejscowy w
Lesznie przy ul. Chrobrego 7, Oddział Zamiejscowy w Pile ul. Witaszka 2A, OZSS nr 1 w Poznaniu ul. Dąbrowskiego 79,
OZSS nr 2 w Poznaniu ul. Św. Marcin 66, OZSS nr 3 w Lesznie ul. Kasprowicza 3, OZSS nr 4 w Pile ul. Witaszka 2a.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22000000-0 - Druki i produkty podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22300000-3 - Pocztówki, karty okolicznościowe i inne druki
22313000-7 - Przedruki
22458000-5 - Pozostałe druki
22900000-9 - Różne druki
4.5.5.) Wartość części: 105196,75 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa druków sądowych, zwrotnych potwierdzeń odbioru, repertorium,okładek akt, teczek i innych do niżej wymienionych lokalizacji:
Część II:
- Sąd Rejonowy w Chodzieży, ul. Krasińskiego10, 64-800 Chodzież,
- Sąd Rejonowy w Gostyniu, ul. Sądowa 1, 63-800 Gostyń,
- Sąd Rejonowy w Grodzisku Wlkp., ul. Żwirki i Wigury 3, 62-065 Grodzisk Wlkp.,
- Sąd Rejonowy w Kościanie, Pl. Niezłomnych 2, 64-000 Kościan,
- Sąd Rejonowy w Nowym Tomyślu, Pl. Niepodległości 31, 64-300 Nowy Tomyśl,
- Sąd Rejonowy w Obornikach, ul. Piłsudskiego 47, 64-600 Oborniki,
- Sąd Rejonowy w Rawiczu, ul. Ignacego Buszy 1, 63-900 Rawicz,
- Sąd Rejonowy w Śremie, ul. Franciszkańska 4, 63-100 Śrem,
- Sąd Rejonowy w Środzie Wlkp., ul. Stary Rynek 6, 63-300 Środa Wlkp.,
- Sąd Rejonowy w Wolsztynie, ul. Mickiewicza 2, 64-200 Wolsztyn,
- Sąd Rejonowy we Września, ul. Jana Pawła II 10, 62-300 Września
- Sąd Rejonowy w Złotowie, ul. Konopnickiej 15, 77-400 Złotów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 22000000-0 - Druki i produkty podobne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22300000-3 - Pocztówki, karty okolicznościowe i inne druki
22313000-7 - Przedruki
22458000-5 - Pozostałe druki
22900000-9 - Różne druki
4.5.5.) Wartość części: 214074,51 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 127336,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 157248,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 127336,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtowa Sprzedaż Kopert Druki Art. Papiernicze Kujbida Leszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970518792
7.3.3) Ulica: Prandoty 41, Przyprostynia
7.3.4) Miejscowość: Zbąszyń
7.3.5) Kod pocztowy: 64-360
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Hurtowa Sprzedaż Kopert Druki Art. Papiernicze Leszek Kujbida
jakie przetargi wygrała firma
Hurtowa Sprzedaż Kopert Druki Art. Papiernicze Leszek Kujbida
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 127336,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 258694,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 258694,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 258694,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtowa Sprzedaż Kopert Druki Art. Papiernicze Kujbida Leszek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970518792
7.3.3) Ulica: Prandoty 41, Przyprostynia
7.3.4) Miejscowość: Zbąszyń
7.3.5) Kod pocztowy: 64-360
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Hurtowa Sprzedaż Kopert Druki Art. Papiernicze Leszek Kujbida
jakie przetargi wygrała firma
Hurtowa Sprzedaż Kopert Druki Art. Papiernicze Leszek Kujbida
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 258694,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- "Sukcesywna dostawa szybkich testów diagnostycznych"
- dostawa lasera jednomodowego do spektroskopii Brillouina
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku
- Dostawa oprogramowania dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
- Świadczenie usługi w drugiej warstwie modelu architektury sieciowej ISO/OSI, wraz z centralnym dostępem do sieci Internet oraz telefonii cyfrowej VOIP dla WZDW w Poznaniu w latach 2025-2027.
- roboty instalacyjne (klimatyzacja) w Terenowej Stacji Doświadczalnej IOR-PIB w Białymstoku
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonywanie oraz dostawa druków do Urzędu Miejskiego w Bielsku-Białej w 2025 roku"
- Dostawa materiałów biurowych i informatycznych oraz druków medycznych dla Wojewódzkiego Szpitala im. Zofii z Zamoyskich Tarnowskiej w Tarnobrzegu
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów archiwizacyjnych na potrzeby Opolskiego Oddziału Regionalnego ARiMR i 11 Biur Powiatowych ARiMR w województwie opolskim
- Dostawa materiałów biurowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Kielcach
- Obsługa informatyczna zawodów organizowanych w 2025 roku m.in. przyjmowanie zgłoszeń, nadawanie numerów startowych i ich dostawa, pomiar czasu.
- Utworzenie 3 miejsc opieki u jednego dziennego opiekuna w Gminie Poświętne pod adresem: Brudzewice-Kolonia 59, 26-315 Poświętne
więcej: Druki i produkty podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.