Ogłoszenie z dnia 2024-09-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Gdyni
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675557
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. Marszałka Piłsudskiego 52/54
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-382
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 585272860
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wydz.administracyjny@gdynia.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.um.gdynia.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e95bae69-f26b-4334-b900-78a3374735dd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00514999
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033431/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.15 Zakup materiałów eksploatacyjnych do urzadzeń biurowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://portal.smartpzp.pl/umgdynia3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://portal.smartpzp.pl/umgdynia
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 7.1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, odbywa się za pośrednictwem Platformy Portal Smart PZP, która jest dostępna pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/umgdynia
Szczegóły wymagań technicznych i organizacyjnych zostały zapisane w rozdziale VII SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://portal.smartpzp.pl/umgdynia
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z rozdziałem XXIII SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z rozdziałem XXIII SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i maszyn biurowych oraz papieru termicznego i kreślarskiego. Są to materiały szczegółowo opisane pod względem technicznym i jakościowym przez producentów sprzętu. Wszystkie te materiały precyzyjnie muszą odpowiadać opisanym wymogom by sprzęt do którego zostaną użyte pracował prawidłowo. Zamawiane materiały są powszechnie stosowane i ogólnie dostępne oraz posiadają określone standardy.
4.2.6.) Główny kod CPV: 22600000-6 - Tusz
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
30125100-2 - Wkłady barwiące
30125000-1 - Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących
30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
30125120-8 - Toner do fotokopiarek
30192113-6 - Wkłady drukujące
30192300-4 - Taśmy barwiące
30194320-4 - Papiery kreślarskie
30197641-1 - Papier termograficzny
30234000-8 - Nośniki do przechowywania
39822000-0 - Alkaliczne środki czyszczące
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert :
1. Cena oferty brutto (C)
2. Termin dostawy (T)
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Zdolność techniczna lub zawodowa w zakresie doświadczenia Wykonawcy. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał co najmniej 1 zamówienie polegające na dostawie materiałów eksploatacyjnych na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 zł brutto.5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1689 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej (wzór stanowi Załącznik nr 6 do SWZ);
2.Oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp , w zakresie braku podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego (wzór stanowi Załącznik nr 7 do SWZ).
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz dostaw wykonanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane należycie , a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy (wzór stanowi Załącznik nr 5 do SWZ);
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę przedmiotowych środków dowodowych dla materiałów równych lub równoważnych do wymienionych w formularzu cenowym tuszy i tonerów - zał 2a.1. Karty z testów produktów wykonanych zgodnie z poszczególnymi normami:
normą ISO/IEC 19752 dla kaset z tonerem do drukarek monochromatycznych drukarek laserowych,
ISO/IEC 19798 dla kaset z tonerem do kolorowych drukarek laserowych oraz
ISO/IEC 24711 dla wkładów atramentowych lub innymi normami równoważnymi, jest co najmniej taka jak materiału oryginalnego,
ISO/IEC 24712 dla pomiarów wydajności dla kolorowych kartridży lub tonerowych dla kolorowych drukarek atramentowych oraz komponentów drukujących w dowolnym urządzeniu wielofunkcyjnych, które posiada cyfrową ścieżkę wydruku (np. wielofunkcyjne urządzenia posiadające komponenty drukarkowe)
oraz karty charakterystyki produktu w języku polskim i dokumenty na potwierdzenie spełniania norm jakościowych i środowiskowych stosowanych przy ich produkcji.
2. W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych do tych jakie zostały określone w Formularzu cenowym, stanowiącym Załącznik nr 2a do SWZ, na potwierdzenie posiadania zdolności do prawidłowego przeprowadzonego testów przez Wykonawcę, załącza on certyfikat akredytacji w zakresie ISO/IEC 17025:2005 „Ogólne wymagania dotyczące kompetencji laboratoriów badawczych i wzorcujących”. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na badania przeprowadzone przez inne podmioty np. Producenta materiału eksploatacyjnego lub jednostkę ocieniającą zgodność lub niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, załącza on do ofert certyfikat akredytacji w zakresie ISO/IEC 17025:2005 wystawiony na te jednostki. Zamawiający nie dopuszcza by testy wydajnościowe były przeprowadzone przez inną jednostkę , niż ta na którą jest wystawiony certyfikat (np. poprzez udzielenie licencji na prowadzenia badań przez posiadacza certyfikatu) oraz karty charakterystyki produktu w języku polskim i dokumenty na potwierdzenie spełniania norm jakościowych i środowiskowych stosowanych przy ich produkcji.
3. Przedmiotowe środki dowodowe składane są wraz z ofertą.
Zamawiający nie przewiduje uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z rozdziałem XI SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-03 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę należy złożyć za pomocą Platformy Portal Smart PZP https://portal.smartpzp.pl/umgdynia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-03 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- PRZEGLĄD TECHNICZNY I KONSERWACJA URZĄDZEŃ KLIMATYZACYJNYCH I WENTYLACYJNYCH W BUDYNKACH URZĘDU MORSKIEGO W GDYNI
- Usługi sprzątania obiektów Gdyńskiego Centrum Sportu w 2025 roku
- Zaprojektowanie i budowa sieci światłowodowej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Gdyni
- Kompleksowa dostawa gazu ziemnego do jednostek organizacyjnych MSPiR
- Utrzymanie instalacji przeciwpożarowej na parkingu pod Parkiem Centralnym w Gdyni.
- Dostawa licencji do oprogramowania produkcyjnego wykorzystywanego przez Biuro Hydrograficzne Marynarki Wojennej
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa fabrycznie nowych, nieużywanych, nieregenerowanych i niepochodzących z odzysku tonerów i bębnów na potrzeby Sądu Rejonowego Poznań - Grunwald i Jeżyce w Poznaniu
- "Zakup sprzętu informatycznego w ramach przedsięwzięcia pn. "Branżowe Centrum Umiejętności w dziedzinie logistyki z siedzibą w Grodzisku Mazowieckim"
- Długoterminowy wynajem urządzeń wielofunkcyjnych dla Urzędu Miejskiego w Zabrzu
- Dostawa artykułów biurowych
- Dostawa tuszy i tonerów na potrzeby Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. Z o.o. (szpitale w Malborku i Nowym Dworze Gdańskim).
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących dla Wojskowego Instytutu Łączności - Państwowego Instytutu Badawczego
więcej: Tusz »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.