Ogłoszenie z dnia 2022-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00437195/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż urządzeń zintegrowanego systemu monitoringu wizyjnego.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Inspektorat Rybołówstwa Morskiego
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 382183585
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Jana Pawła II nr 1
1.5.2.) Miejscowość: Słupsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.7.) Numer telefonu: 598424457
1.5.8.) Numer faksu: 598424457
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.skwira@girm.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.girm.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/girm1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
rybołówstwo
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż urządzeń zintegrowanego systemu monitoringu wizyjnego.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dbcc2c10-60f8-11ed-aea3-5a7c432eaced
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00515042
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00029636/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa i montaż urządzeń zintegrowanego systemu monitoringu wizyjnego - II postępowanie.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie finansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 3.1 Kontrola i egzekwowanie, w zakresie Priorytetu 3. Wspieranie wdrożenia Wspólnej Polityki Rybołówstwa, zawartego w Programie Operacyjnym „Rybactwo i Morze”.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00437195/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GIRM.26.7.2022.ZP
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 338247,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest dostawa i montaż urządzeń zintegrowanego systemu monitoringu wizyjnego na potrzeby Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego.
2. Przedmiot umowy obejmuje zakup, dostawę i montaż urządzeń wizyjnych i serwerów (rejestratorów) oraz konfigurację oprogramowania i urządzeń monitoringu wizyjnego we wskazanych lokalizacjach:
1) Gdynia, ul. Śląska 53, Ośrodek Zamiejscowy Głównego Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego w Gdyni, (serwer)
2) Hel, ul. Kuracyjna 1, Budynek Centrum Pierwszej Sprzedaży Ryb,
3) Hel, ul. Kuracyjna 1, Słup monitoringu przy Bulwarze Nadmorskim,
4) Hel, ul. Kuracyjna 1, Budynek zaplecza socjalnego mariny,
5) Jastarnia, ul. Portowa 26, Bosmanat Portu,
6) Kuźnica, ul. Hallera, Budynek Bosmanatu,
7) Władysławowo, ul. Portowa 22, Budynek firmy „Szkuner”,
8) Władysławowo, ul. Portowa 22, Słup oświetleniowy koło Centrum Pierwszej Sprzedaży Ryb,
9) Kąty Rybackie, ul. Rybacka 66, Wieża Kratownicowa,
10) Kąty Rybackie, ul. Morska, Wieża Kratownicowa przy plaży,
11) Piaski, ul. Słoneczna, Basen portu w Krynicy Morskiej,
12) Frombork, ul. Portowa 2, Bosmanat Portu, (serwer)
13) Frombork, ul. Portowa 2, Bosmanat Portu,
14) Stara Pasłęka 9, budynek Straży Granicznej,
15) Świnoujście, przy ul. Dworcowej,
16) Świnoujście, ul. Duńska 17, Biuro Inspektoratu Rybołówstwa Morskiego, (serwer)
17) Darłowo, Port Morski, Nabrzeże postojowe nr 2.
3. W ramach przedmiotu umowy Wykonawca zobowiązany jest do realizacji między innymi niżej wskazanych czynności:
1) dostawa i montaż 14. kamer IP, uruchomienie, konfiguracja oraz transmisja obrazu z kamer do biur jednostek terenowych Zamawiającego poprzez sieć internetu,
2) dostawa i montaż 3 kompletnych serwerów (rejestratorów) wraz z oprogramowaniem niezbędnym do obsługi montowanego systemu wizyjnego,
3) montaż, a następnie konfiguracja i uruchomienie systemu monitoringu wizyjnego po montażu, w każdej lokalizacji, w tym wykonanie niezbędnych prób, pomiarów, testów,
4) wykonanie i dostarczenie do siedziby Zamawiającego dokumentacji powykonawczej (2 egzemplarze w wersji papierowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej na nośniku), która obejmuje rozliczenie wykonanych prac osobno dla każdej lokalizacji wskazanej w ust. 2 – zawierające m. in. cenę kamery, cenę serwera (rejestratora) wraz z kompletem innych materiałów i kosztów niezbędnych do montażu i utrzymania systemu monitoringu wizyjnego, Dokumentacja powykonawcza pełni rolę pomocniczą dla Zamawiającego m. in. w celu rozliczenia zadania inwestycyjnego,
5) bezpłatny serwis techniczny w okresie objętym gwarancją i rękojmią Wykonawcy. Szczegółowy opis lokalizacji oraz opis przedmiotu zamówienia dalej „OPZ” stanowiący dane techniczne (parametry) i wymogi dotyczące przedmiotu określa Załącznik nr 1 do SWZ – Projekt wykonawczy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 32323500-8 - Urządzenia do nadzoru wideo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32333200-8 - Kamery wideo
48200000-0 - Pakiety oprogramowania dla sieci, internetu i intranetu
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
32412110-8 - Sieć internetowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 319800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 319800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 319800,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Jantar Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Jantar 2 Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8391011755
7.3.3) Ulica: Zygmunta Augusta 71
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 319800,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- "Świadczenie usługi całodobowej ochrony oraz dozór obiektów Urzędu Miejskiego w Słupsku poprzez zapewnienie obsługi portierni w budynku Urzędu Miejskiego w Słupsku Plac Zwycięstwa 3".
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Świadczenie usługi ochrony mienia i monitoringu na rzecz Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej spółka z o.o. w Słupsku na 2025 rok.
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" przy ul. Wiatracznej i ul. B Krzywoustego w Słupsku
- Opracowanie strategii marki oraz kompleksowego systemu identyfikacji wizualnej wraz z wykonaniem strony internetowej dla Wodociągi Słupsk Sp. zoo jako Koordynatora Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Rozbiórki budynków mieszkalnych oraz zabudowy gospodarczej przy u. Gancarskiej 22 oraz ul. Ogrodowej 13of, 15a,16a,20 w Słupsku
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Podłączenie wykonanej instalacji fotowoltaicznej do budynku Szkoły Podstawowej w Stróży "budynek stary " ul. Akacjowa 2A, 23-206 Stróża Kolonia, Dz. 175/4 (.....)"
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- Wykonywanie usług elektrycznych na nieruchomościach zarządzanych przez ZGM - Pabianice
- Budowa oświetlenia drogowego na terenie gm. Wisznia Mała
- Remont toalety na I piętrze w budynku Powiatowego Zespołu Szkół nr 2 w Wejherowie
- Remont czterech rozdzielni prądowych w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Kórniku.
więcej: Urządzenia do nadzoru wideo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.