Ogłoszenie z dnia 2023-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00490664/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-11-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług cateringowych na rzecz osób uprawnionych, wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m. st. Warszawy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ DZIELNICY WOLA M.ST. WARSZAWY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 002010882
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Józefa Bema 91
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-233
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: +48 22 571 50 30
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@ops-wola.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-wola.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5cfd0b8f-7ff0-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług cateringowych na rzecz osób uprawnionych, wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m. st. Warszawy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5cfd0b8f-7ff0-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00515066
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00032018/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Świadczenie usług cateringowych na rzecz osób uprawnionych, wskazanych przez Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00490664
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKiA.26.2.4.2023.MBS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część I przedmiotu zamówienia - realizacja usługi polega na przygotowaniu i dostarczaniu gorących obiadów w zamkniętych naczyniach jednorazowych do mieszkań osób uprawnionych, wskazanych przez Zamawiającego, w granicach administracyjnych Dzielnicy Wola;Realizacja przedmiotu zamówienia może ulec zmianie w związku z obostrzeniami wynikającymi z sytuacji epidemicznej, a dotyczącymi działalności ośrodków wsparcia oraz gastronomii.
Z obiadów korzystać będą uprawnieni Klienci Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 4A do SWZ.
Zamówienie musi być realizowane zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.).
Ogólna liczba obiadów w skali całego zamówienia wyniesie w stosunku do Części I - 7.440 obiadów.
Liczba gorących posiłków będzie ulegać zmianie w zależności od bieżących potrzeb osób kwalifikujących się do tego rodzaju pomocy społecznej. Przewiduje się, iż zamówienie zostanie zrealizowane na poziomie nie mniejszym niż 80% całkowitej wartości zamówienia.
Przedmiotu Zamówienia zawarte w Wzorze Umowy, stanowiących Załącznik nr 5A do SWZ.
Szczegóły w Rozdziale IV SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 315166,67 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część II przedmiotu zamówienia - realizacja usługi polega na przygotowaniu i dostarczaniu gorących obiadów w zamkniętych naczyniach jednorazowych do siedzib ośrodków wsparcia: przy ul. Żytniej 75/77 dla uczestników Środowiskowego Domu Samopomocy oraz przy ul. Zawiszy 5 dla uczestników Ośrodka Wsparcia Seniorów.Realizacja przedmiotu zamówienia może ulec zmianie w związku z obostrzeniami wynikającymi z sytuacji epidemicznej, a dotyczącymi działalności ośrodków wsparcia oraz gastronomii.
Z obiadów korzystać będą uprawnieni Klienci Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Załączniku nr 4B do SWZ.
Zamówienie musi być realizowane zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (tekst jedn. Dz.U. z 2023 r. poz. 1448 z późn. zm.).
Ogólna liczba obiadów w skali całego zamówienia wyniesie w stosunku do Części II – 4.505 obiadów.
Liczba gorących posiłków będzie ulegać zmianie w zależności od bieżących potrzeb osób kwalifikujących się do tego rodzaju pomocy społecznej. Przewiduje się, iż zamówienie zostanie zrealizowane na poziomie nie mniejszym niż 80% całkowitej wartości zamówienia.
Uzupełnienie Opisu Przedmiotu Zamówienia stanowią warunki realizacji Przedmiotu Zamówienia zawarte w Wzorze Umowy, stanowiących Załącznik nr 5B do SWZ.
Szczegóły w Rozdziale IV do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55321000-6 - Usługi przygotowywania posiłków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
55520000-1 - Usługi dostarczania posiłków
4.5.5.) Wartość części: 125514,30 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferty nr 1 i 2 zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. b) ustawy Pzp, ponieważ zostały złożone przez Wykonawców niespełniających warunków udziału w postępowaniu (warunków ubiegania się o zamówienie, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp).
Treść oferty nr 3 nie została przez Zamawiającego odczytana. Z wyświetlanego komunikatu wynikało, że „Archiwum „ocds-148610-5cfd0b8f-7ff0-11ee-a60c-9ec5599dddc1:59245:01:01.zip” jest puste lub nie zawiera żadnych rzeczy do odczytania”. Wykonawca w swoim piśmie wyjaśnił Zamawiającemu, że miał problemy techniczne przy złożeniu oferty, ale ostatecznie udało się ją przesłać co potwierdza elektroniczne potwierdzenie przesłania oferty. Zamawiający zgłosił problem do obsługi platformy e-Zamówienia, ale do dnia podjęcia decyzji o unieważnieniu postępowania nie uzyskał w tym zakresie odpowiedzi. Tym samym, Zamawiający nie zapoznał się z treścią dokumentu przesłanego przez Spółdzielnię Socjalną "Kto rano wstaje".
Mając powyższe na uwadze podjął decyzję o unieważnieniu prowadzonego postępowania.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferty nr 1 i 2 zostały odrzucone na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2) lit. b) ustawy Pzp, ponieważ zostały złożone przez Wykonawców niespełniających warunków udziału w postępowaniu (warunków ubiegania się o zamówienie, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp).
Treść oferty nr 3 nie została przez Zamawiającego odczytana. Z wyświetlanego komunikatu wynikało, że „Archiwum „ocds-148610-5cfd0b8f-7ff0-11ee-a60c-9ec5599dddc1:59245:01:01.zip” jest puste lub nie zawiera żadnych rzeczy do odczytania”. Wykonawca w swoim piśmie wyjaśnił Zamawiającemu, że miał problemy techniczne przy złożeniu oferty, ale ostatecznie udało się ją przesłać co potwierdza elektroniczne potwierdzenie przesłania oferty. Zamawiający zgłosił problem do obsługi platformy e-Zamówienia, ale do dnia podjęcia decyzji o unieważnieniu postępowania nie uzyskał w tym zakresie odpowiedzi. Tym samym, Zamawiający nie zapoznał się z treścią dokumentu przesłanego przez Spółdzielnię Socjalną "Kto rano wstaje".
Mając powyższe na uwadze podjął decyzję o unieważnieniu prowadzonego postępowania.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usługi restauracyjnej"
- Usługa cateringu - przygotowania i dostawy wyżywienia dla 47 dzieci w wieku od 20 tygodnia do lat 3, które uczęszczają do Miejsko-Gminnego Żłobka w Łopusznie w roku 2025
- USŁUGA PRZYGOTOWYWANIA I DOSTARCZANIA POSIŁKÓW Z TYTUŁU ŻYWIENIA OSÓB ZATRZYMANYCH NA TERENIE DZIAŁANIA JEDNOSTEK POLICJI woj. PODLASKIEGO
- "Przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej Gminy i Miasta Czerwionka - Leszczyny w okresie od marca 2025r. do lutego 2026r."
- Świadczenie usług cateringowych dla Szkoły Podstawowej i Punktu Przedszkolnego w msc. Białobiel
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby organizacji spotkań, grup roboczych organizowanych przez komórki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubelskiego w Lublinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.