Ogłoszenie z dnia 2024-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00373819/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Opracowanie studium wykonalności oraz wniosku o dofinansowanie dla projektu Skarbu Państwa – MSPiR nr 5.7-1 pn. „Budowa i zakup nowych specjalistycznych ratowniczych jednostek pływających Służby SAR”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Morska Służba Poszukiwania i Ratownictwa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 192634129
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Hryniewickiego 10
1.5.2.) Miejscowość: Gdynia
1.5.3.) Kod pocztowy: 81-340
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zpub@sar.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sar.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://sar.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
poszukiwanie i ratownictwo na morzu, zwalczanie zanieczyszczeń na morzu
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Opracowanie studium wykonalności oraz wniosku o dofinansowanie dla projektu Skarbu Państwa – MSPiR nr 5.7-1 pn. „Budowa i zakup nowych specjalistycznych ratowniczych jednostek pływających Służby SAR”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b86660a9-129c-11ef-9381-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00515086
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00225013/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Studium wykonalności Budowa i zakup nowych specjalistycznych ratowniczych jednostek pływających dla Służby SAR
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Dot. Programu Fundusze Europejskie na Infrastrukturę, Klimat i Środowisko 2021-2027 (FEnIKS), w ramach Priorytetu V: Wsparcie sektora transportu z EFRR, Działania FENX. 05.07 Bezpieczeństwo morskie i śródlądowe drogi wodne poza TENT;2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00373819
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NZ-ER/I/TP/12/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
a. opracowanie studium wykonalności wraz z wymaganymi załącznikami do złożenia wniosku o dofinansowanie;
b. opracowanie wniosku o dofinansowanie, to znaczy przygotowanie kompletnego wniosku o dofinansowanie najbardziej
optymalnego wariantu przedsięwzięcia wraz ze wszystkimi niezbędnymi załącznikami, aktualnymi na dzień złożenia, wraz z
przygotowaniem stosownych wyjaśnień i aktualizacji podczas formalnej i merytorycznej oceny aplikacyjnej, w sposobie i
terminie umożliwiającym Zamawiającemu realizację wymogów nałożonych przez Instytucję Zarządzającą;
c. udzielanie stosownych wyjaśnień, dokonywanie aktualizacji, korekt opracowanej dokumentacji zgodnie z uwagami
składanymi przez Instytucję Zarządzającą Programem;
d. przygotowanie pozostałej dokumentacji niezbędnej do złożenia przez Zamawiającego wniosku o dofinansowanie projektu
4.5.3.) Główny kod CPV: 71241000-9 - Studia wykonalności, usługi doradcze, analizy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 190650,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 190650,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 190650,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Doradztwo Gospodarcze Mariusz Krawczak
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: PU Focus P Julita Pawłowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9580456938
7.3.3) Ulica: H. Sucharskiego 15d/3
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-157
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DORADZTWO GOSPODARCZE - MARIUSZ KRAWCZAK
jakie przetargi wygrała firma
DORADZTWO GOSPODARCZE - MARIUSZ KRAWCZAK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 190650,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 80 dni
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 16 10 02
- Usługa serwisowania oprogramowania EGC służącego do egzekwowania należności powstałych na parkingach usytuowanych poza drogami publicznymi na terenie miasta Gdyni.
- Promocja Gminy Miasta Gdynia oraz Gdyńskiego Centrum Sportu jednostki budżetowej podczas turnieju pływackiego
- Diagnozowanie i prowadzenie sesji psychoterapii dzieci i młodzieży z FASD od (0-18 lat) , prowadzenie grup wsparcia na 2025 rok
- "Wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Gminy Miasta Gdyni"
- MODERNIZACJA SYSTEMU TWORZENIA KOPII ZAPASOWYCH
więcej: przetargi w Gdyni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.