eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzęstochowaUsługę wykonywania ekspertyz pojazdów samochodowych w 2024r. dla Miejskiego Zarządu Dróg w Częstochowie pod kątem ustalenia i oceny uszkodzeń technicznych w tych pojazdach wraz z oględzinami...



Ogłoszenie z dnia 2024-09-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługę wykonywania ekspertyz pojazdów samochodowych w 2024r. dla Miejskiego Zarządu Dróg w Częstochowie pod kątem ustalenia i oceny uszkodzeń technicznych w tych pojazdach wraz z oględzinami...

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZARZĄD DRÓG w CZĘSTOCHOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 150309847

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Legionów 52

1.5.2.) Miejscowość: Częstochowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-202

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 366 43 05, 34 366 43 37, 34 366 40 95

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mzd.czest.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzd.czest.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://portal.smartpzp.pl/mzd/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługę wykonywania ekspertyz pojazdów samochodowych w 2024r. dla Miejskiego Zarządu Dróg w Częstochowie pod kątem ustalenia i oceny uszkodzeń technicznych w tych pojazdach wraz z oględzinami...

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e8b32ebe-363f-4323-9697-3ebfb88cd551

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00515097

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033528/17/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.14 Usługa wykonywania ekspertyz pojazdów samochodowych pod kątem ustalenia i oceny uszkodzeń technicznych w tych pojazdach wraz z oględzinami miejsca zdarzenia do szkód powstałych w granicach adm. ...

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00492825

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: MZD.ZP.26.1.59.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 50000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Usługa wykonywania ekspertyz pojazdów samochodowych w 2024r. dla Miejskiego Zarządu Dróg w Częstochowie pod kątem ustalenia i oceny uszkodzeń technicznych w tych pojazdach wraz z oględzinami miejsca zdarzenia do szkód powstałych w granicach administracyjnych miasta Częstochowa.
Zakres usług:
1. Wykonawca zobowiązany jest do przyjmowania zleceń od wyznaczonych pracowników MZD w Częstochowie. Każdemu zgłoszeniu Wykonawca powinien nadać numer, pod którym będzie prowadzona sprawa i zostanie sporządzona ekspertyza.
2. Sposób kontaktu z podmiotem wnoszącym roszczenia:
a) Wykonawca samodzielnie kontaktuje się z podmiotem zgłaszającym szkodę. Dane do kontaktu wskazane są w druku zgłoszenia szkody.
b) Wykonawca samodzielnie ustala z podmiotem zgłaszającym szkodę termin i miejsce oględzin uszkodzonego pojazdu lub uszkodzonych elementów.
3. Każda ekspertyza powinna zawierać:
a) protokół z oględzin uszkodzonego pojazdu;
b) dokumentację fotograficzną uszkodzonego pojazdu;
c) kosztorys poszkodowy (zawierający m.in.: wartość wolnorynkową brutto sprawnego pojazdu, przewidywane koszty naprawy w serwisie autoryzowanym brutto; przewidywane koszty naprawy po kosztach minimalnych brutto);
d) protokół opisowy (wskazujący również prawdopodobną przyczynę zgłoszonych uszkodzeń w pojeździe).
e) opracowanie protokołu z oględzin miejsca zdarzenia;
f) opracowanie dokumentacji fotograficznej z oględzin miejsca zdarzenia;
g) opracowanie szkicu sytuacyjnego.
4. Ekspertyza powinna zawierać ocenę ogólnego stanu technicznego pojazdu, ze szczególnym uwzględnieniem dotychczasowego zużycia części i podzespołów pojazdu, które uległy uszkodzeniu podczas zgłoszonego zdarzenia. Z ekspertyzy powinno wynikać, czy uszkodzone części w czasie powstania szkody znajdowały się w należytym stanie technicznym, ewentualnie czy do uszkodzenia pojazdu nie doprowadziło nadmierne wyeksploatowanie poszczególnych elementów pojazdu.
5. W każdej ekspertyzie należy dokładnie wyszczególnić i opisać te części pojazdu, które uległy uszkodzeniu podczas zgłoszonego zdarzenia. Dla materiałów eksploatacyjnych należy również ustalić stopień ich zużycia.
6. Każda ekspertyza powinna mieć nadany numer oraz datę jej sporządzenia.
7. Terminy wykonania poszczególnych czynności są wskazane we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 8 do Specyfikacji Warunków Zamówienia.
8. W przypadku złożenia faktur, rachunków lub innych dokumentów przez poszkodowanych, Wykonawca zobowiązuje się do ich weryfikacji pod względem zasadności zgłaszanych roszczeń.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71631200-2 - Usługi kontroli technicznej samochodów

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału
w postępowaniu albo oferty podlegały odrzuceniu.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.