Ogłoszenie z dnia 2023-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00437828/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa soli drogowej do Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiatowy Zarząd Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670230882
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Odrzywołek 8a
1.5.2.) Miejscowość: Belsk Duży
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-622
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzdgrojec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdgrojec.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pzdgrojec.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa soli drogowej do Powiatowego Zarządu Dróg w Grójcu z/s w Odrzywołku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-79b500fc-6803-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00515147
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00037303/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa mieszanki piaskowo-solnej do zimowego utrzymania dróg
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00437828
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PZD.2.272.12.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa (sprzedaż wraz z transportem i rozładunkiem) soli drogowej niezbrylającej (luzem) do zimowego utrzymania dróg do siedziby Zamawiającego w Odrzywołku w ilości 260 ton, (część podstawowa), przy ewentualnym prawie opcji możliwość rozszerzenia zamówienia do 400 Mg.
Przedmiotem zamówienia jest także wykonanie jednorodnej mieszanki piaskowo solnej 40% na placu w: Odrzywołek 8a, 05-622 Belsk Duży. Materiały po wykonaniu mieszania powinny stanowić jednorodną mieszankę piasku i soli. Przewidywany zakres usługi: 16 godzin.
Piasek do wykonania mieszanki zostanie zapewniony przez Zamawiającego.
Sól drogowa do wykonania mieszanki piaskowo-solnej o uziarnieniu:
• ziarna powyżej 6,00 mm powinny stanowić max. 10%
• ziarna poniżej 1,00 mm powinny stanowić max. 60%
Dostarczona sól drogowa powinna:
• spełniać wymagania normy PN-86/C-84081/02,
• posiadać aktualną opinię wydaną przez Instytut Badawczy Dróg i Mostów oraz Atest Higieniczny wydany przez Państwowy Zakład Higieniczny lub równoważne laboratorium.
Sposób realizacji zadania określa szczegółowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru prac (zał.nr 6 do SIWZ).
Wymagania zamawiającego dotyczące sposobu realizacji przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiot zamówienia będzie odbierany przez Zamawiającego na jego placu składowym zlokalizowanym w Odrzywołku (Odrzywołek 8a, 05-622 Belsk Duży).
2. Wykonawca poinformuje Zamawiającego o dacie i godzinie dostawy
3. Wykonawca będzie zobowiązany do rozładunku materiału we wskazanym miejscu.
4. Realizacja dostawy odbywać się będzie w dni robocze w godzinach od 7:30 do godz. 15:00.
5. W przypadku dostarczenia produktu o nieodpowiedniej jakości (zanieczyszczony, zbrylony) Wykonawca zobowiązany będzie do jego wymiany, na produkt o odpowiedniej jakości w terminie 2 dni roboczych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34927100-2 - Sól drogowa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 136333,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201228,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 136333,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KREX Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422424624
7.3.3) Ulica: Kleszczelowska
7.3.4) Miejscowość: Bielsk Podlaski
7.3.5) Kod pocztowy: 17-100
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 136333,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w zakresie zwalczania śliskości zimowej na terenie Powiatu Monieckiego w I kwartale 2025 r.
- Sukcesywna dostawa i rozładunek soli drogowej niezbrylającej się w siedzibie zamawiającego Ełk, ul. Suwalska 38
- Sukcesywna dostawa wraz z rozładunkiem soli drogowej niezbrylającej w stanie luźnym do zwalczania śliskości zimowej
- "Zakup wraz z dostawą materiału drogowego"
- Dostawa soli drogowej kamiennej na potrzeby zimowego utrzymania dróg gminnych
- Zakup i dostawa soli drogowej drobnej na bazę Zarządu Dróg Powiatowych w Krasnymstawie III
więcej: Sól drogowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.