eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SyryniaPełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją inwestycji powiatowych - Przebudowa drogi powiatowej 5037S ul. 1 Maja w Gołkowicach (od ul. Strażackiej do ul. Celnej)



Ogłoszenie z dnia 2022-12-27


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją inwestycji powiatowych – Przebudowa drogi powiatowej 5037S ul. 1 Maja w Gołkowicach (od ul. Strażackiej do ul. Celnej)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Wodzisławski - Powiatowy Zarząd Dróg w Wodzisławiu Śląskim z siedzibą w Syryni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276286413

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Raciborska 3

1.5.2.) Miejscowość: Syrynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-361

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324517607

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzd-wodzislaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd.bip.powiatwodzislawski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pzd-wodzislaw.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


zarządznaie drogami powiatowymi

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją inwestycji powiatowych – Przebudowa drogi powiatowej 5037S ul. 1 Maja w Gołkowicach (od ul. Strażackiej do ul. Celnej)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-774b4e3a-568b-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00515231

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-27

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022358/29/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.15 „Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami związanymi z realizacją inwestycji powiatowych – Przebudowa drogi powiatowej 5037S ul. 1 Maja w Gołkowicach (od ul. Strażackiej do ul. Celnej)”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00415258/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2521.32.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 22737,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w specjalności:
- inżynieryjnej drogowej,
- elektrycznej,
- telekomunikacyjnej,
nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją inwestycji powiatowej pn.: „Przebudowa drogi powiatowej 5037S ul. 1 Maja w Gołkowicach (od ul. Strażackiej do ul. Celnej)”.
Głównym koordynatorem nadzoru inwestorskiego będzie osoba posiadająca uprawnienia w specjalności inżynieryjnej drogowej.

Roboty budowlane będą polegać na przebudowie drogi powiatowej nr 5037S ul. 1 Maja w Gołkowicach (od ul. Strażackiej do ul. Celnej) na odcinku 303 mb.
Zakres robót:
- przebudowa jezdni,
- przebudowa/budowa chodników,
- budowa kanalizacji deszczowej,
- budowa kanału technologicznego,
- przebudowa linii teletechnicznej,
- budowa muru oporowego,
- budowa doświetlenia przejść dla pieszych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22140,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29889,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22140,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Traffic Project Mirosława Bogocz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6472307683

7.3.3) Ulica: Kąkolowa 9

7.3.4) Miejscowość: Wodzisław Śląski

7.3.5) Kod pocztowy: 44-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22140,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA
1. Wykonawca jest zobowiązany sprawować czynności inspektora nadzoru inwestorskiego przez czas oznaczony od dnia
zawarcia umowy do dnia zakończenia Inwestycji, usunięcia wszelkich wad i usterek stwierdzonych w trakcie odbioru
końcowego oraz przekazania Zamawiającemu wszystkich dokumentów potwierdzających wykonanie robót.
2. Termin wykonania robót budowlanych (Inwestycji): 9 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
Termin wykonania robót budowlanych będących przedmiotem nadzoru może ulec zmianie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.