Ogłoszenie z dnia 2024-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00403898/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Baranowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Baranowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668380
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 7
1.5.2.) Miejscowość: Baranowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 06-320
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL924 - Ostrołęcki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@baranowo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.baranowo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5335a1eb-1e62-4ef8-9c71-ddae7a84e07f1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Baranowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5335a1eb-1e62-4ef8-9c71-ddae7a84e07f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00515301
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051611/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Baranowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403898
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FED.271.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 3320000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Realizacja zadania inwestycyjnego pn.:,,Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Baranowie”
Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców Gminy Baranowo. Lokalizacja obejmuje część działki nr 585, obręb 0003 Baranowo jednostka ewidencyjna 141501_2 Baranowo położonej na terenie miejscowości Baranowo. Właścicielem działki jest Gmina Baranowo.
Przedmiot zamówienia składa się z:
1. Uzyskania mapy do celów projektowych.
2. Opracowania kompletnej dokumentacji projektowej zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz projektów wielobranżowych wykonawczych, opracowania Szczegółowych Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych i Planu BIOZ, oraz uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na budowę.
3. Opracowania dokumentacji projektowej na wszelkie niezbędne przyłącza do sieci z uzyskaniem warunków technicznych.
4. Wykonania robót budowlanych i uzyskania w imieniu i na rzecz Zamawiającego od właściwego organu pozwolenia na użytkowanie lub potwierdzenia przyjęcia zgłoszenia o rozpoczęciu użytkowania obiektu bez sprzeciwu.
Zakres zamówienia obejmuje między innymi:
- wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowej PSZOK
- rozbiórkę istniejącego budynku portierni,
- rozbiórkę stacji paliw,
- uporządkowanie terenu, rozbiórka nawierzchni i przygotowanie terenu,
- roboty ziemne związane ze zdjęciem humus,
- utwardzenie nawierzchni z odwodnieniem kanalizacją deszczową do zbiornika retencyjno-odparowującego w tym: miejsca postojowe, parkingowe, rampa najazdowa, trasy przejazdowe, teren pod kontenery,
- budowę budynku socjalno-biurowego, przewidywane zatrudnienie: 4 pracowników biurowych i 8 pracowników fizycznych. W budynku powinien znaleźć się punkt napraw bieżących oraz pomieszczenie stołówki wykorzystywane również jako sala spotkań. Budynek powinien być wyposażony w instalacje wod.-kan., elektryczne, c.o. i c.w.u., teletechniczne i monitoringu wizyjnego.
- rozbiórkę i wykonanie nowego ogrodzenie obiektu (ogrodzenie panelowe na cokole),
- instalację przesuwnej bramy wjazdowej ze szlabanem wjazdowym,
- instalację wagi przejazdowej na samochody ciężarowe z przyczepami (nośność wagi 50 ton),
- dostawę wagi platformowej o wymiarach 150 x 200 cm o nośności 5 ton,
- instalację elektryczną oświetlenia terenu PSZOK,
- monitoring placu,
- wykonanie zadaszonej wiaty stalowej z boksami,
- instalację fotowoltaiki,
- instalację powietrznej pompy ciepła,
- wykonanie ścieżki edukacyjnej,
- dostarczenie niezbędnej ilości atestowanych kontenerów i pojemników na odpady.
Przedmiotowe zamówienie realizowane będzie w dwóch etapach.
Etap I – dokumentacja projektowa wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień i pozwoleń,
Etap II – roboty budowlane wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie (lub potwierdze-nia przyjęcia zgłoszenia zamiaru użytkowania bez sprzeciwu).
Uwaga!
Realizacja przedmiotowej inwestycji będzie możliwa po uchwaleniu przez Radę Gminy Baranowo nowego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla gminy Baranowo, którego procedura jest na końcowym etapie.
Materiały z rozbiórki stanowić będą własność Zamawiającego.
Sposób rozliczenia kontraktu - wynagrodzenie ryczałtowe.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262300-4 - Betonowanie
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
90500000-2 - Usługi związane z odpadami
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3856832,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3856832,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3856832,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A&K KONSTRUKCJE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5691897684
7.3.4) Miejscowość: Łomia 173A
7.3.5) Kod pocztowy: 06-500
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3856832,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa przyłącza kablowego SN15kV wraz z bramką pomiarową do zasilania farmy fotowoltaicznej na działce 428 w miejscowości Łózki gmina Drelów
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Odbiór i zagospodarowanie (niesegregowanych i segregowanych) odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości i domków letniskowych, położonych na terenie Gminy Perlejewo
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących z terenu gminy Sosnowica w 2025 roku.
- Realizacja usługi polegającej na prowadzeniu stacjonarnego Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych (PSZOK) dla mieszkańców z terenu Gminy Żabia Wola za rok 2025
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.