eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WiązówZakup używanego wozu asenizacyjnego



Ogłoszenie z dnia 2024-09-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Zakup używanego wozu asenizacyjnego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Wiązów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931934970

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 37

1.5.2.) Miejscowość: Wiązów

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-120

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski

1.5.7.) Numer telefonu: 713931136 w.17

1.5.8.) Numer faksu: 713931136 w.13

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wiazow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wiazow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup używanego wozu asenizacyjnego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e9c1c556-a271-4911-a5bb-b963e105fd59

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00515355

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013483/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup używanego wozu asenizacyjnego

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://wiazow.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wiazow.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między zamawiającym, a wykonawcą, z uwzględnieniem wyjątków określonych w ustawie, odbywa się przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej. Przez środki komunikacji elektronicznej rozumie się środki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz. U. z 2019 r. poz. 123 i 730). W postępowaniu o udzielenie zamówienia ofertę, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, podmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwa, zobowiązanie
podmiotu udostępniającego zasoby składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym bądź kwalifikowanym podpisem elektronicznym. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający dopuszcza możliwość przekazywania sobie przez strony postępowania oświadczeń, wniosków,
zawiadomień oraz informacji: 1) elektronicznie na adres e-mail: magdalena.bartosz@wiazow.pl lub za pośrednictwem Platformy znajdującej się pod adresem: https://wiazow.ezamawiajacy.pl/ w zakładce „Korespondencja”. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wpłyną do Zamawiającego, uważa się za dokumenty złożone w terminie, jeśli ich czytelna treść dotrze do
Zamawiającego przed upływem tego terminu. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiającego przyjmuje się datę dostarczenia wiadomości na adres e-mail Zamawiającego. W przypadku skorzystania z Platformy za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wpływu na
Platformę. Ogólne zasady korzystania z Platformy, z zastrzeżeniem pkt 12: 1)zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie: https://wiazow.ezamawiajacy.pl/ lub https://oneplace.marketplanet.pl. 2) Wykonawca po
wybraniu opcji „Przystąp do postępowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o możliwości zalogowania lub do założenia bezpłatnego konta. Wykonawca zakłada konto wykonując kroki procesu rejestracyjnego: podaje adres e-mail, ustanawia hasło, następnie powtarza hasło, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika
polecenie „zarejestruj się”. 3) rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem złożenia wniosku rejestracyjnego otrzyma informację, o możliwości przyspieszenia procedury założenia
konta, wówczas należy skontaktować się pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu. 4) po założeniu konta Wykonawca ma możliwość złożenia Oferty w postępowaniu. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w szczególności zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy Zakupowej. Za datę przekazania zaświadczeń oraz informacji przyjmuje się datę ich wysłania za pośrednictwem zakładki
„Korespondencja”. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści SWZ. Wniosek należy przesłać za pośrednictwem Platformy Zakupowej przez opcję „Zadaj pytanie” lub przy użyciu zakładki„Korespondencja”. W celu zadania pytania Zamawiającemu, Wykonawca klika lewym przyciskiem myszy klawisz ZADAJ PYTANIE. Powoduje to otwarcie okna, w którym należy uzupełnić dane Wykonawcy, temat i treść/przedmiot pytania, po wypełnieniu wskazanych pól wraz z wymaganym kodem weryfikującym z obrazka Wykonawca klika klawisz POTWIERDŹ, wykonawca uzyskuje potwierdzenie wysłania pytania poprzez komunikat systemowy "Pytanie wysłane".

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego RODO informuję, że: 1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Wiązów z siedzibą przy Placu Wolności 37, 57-120 Wiązów. Dane kontaktowe: tel. 71-3931136, e-mail urząd@wiazow.pl 2. W przypadku jakichkolwiek pytań
dotyczących przetwarzania danych osobowych możecie Państwo kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych: Urząd Miasta i Gminy Wiązów, Plac Wolności 37, 57- 120 Wiązów e-mail iod@wiazow.pl 3. Będziemy przetwarzać Państwa dane osobowe w celu załatwienia indywidualnej sprawy na drodze administracyjnej w związku z realizacją obowiązku prawnego ciążącego na
administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO) oraz w związku z wykonywaniem przez administratora zadań realizowanych w interesie publicznym lub sprawowania władzy publicznej powierzonej administratorowi (art. 6 ust. 1 lit. e RODO). Natomiast w przypadku przetwarzania danych osobowych, których przetwarzanie nie znajduje oparcia w przepisach powszechnie obowiązującego prawa, a
przekazanych przez Państwa dobrowolnie w celu ułatwienia kontaktu ( nr. telefonu lub adres poczty elektronicznej) - podstawą przetwarzania jest Państwa zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO). 4. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą strony i uczestnicy postępowań lub właściwe organy publiczne, które mogą otrzymywać dane osobowe w ramach konkretnego postępowania zgodnie z
podmioty uprawnione do obsługi doręczeń oraz podmioty, którym Administrator danych zleci czynności wymagające przetwarzania danych (np. kancelarie prawne lub dostawcy usług serwisujących sprzęt informatyczny). 5. Będziemy przechowywać Państwa dane osobowe do chwili załatwienia sprawy, w której zostały one zebrane a następnie – w przypadkach, w których wymagają tego przepisy ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. z 2018 r. poz. 217 ze zm.) – przez czas określony w tych przepisach. 6. Zgodnie z RODO przysługuje Państwu: 1) prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, 2) prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych, jeśli są błędne lub nieaktualne, 3) w przypadku gdy przetwarzanie
danych osobowych odbywa się na podstawie zgody osoby na przetwarzanie danych osobowych (art. 6 ust. 1 lit a RODO) - prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych osobowych w dowolnym momencie oraz żądanie ich usunięcia, 4 ) prawo do ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych, 5) prawo do wniesienia skargi do Prezes UODO. 7. Podanie przez Państwa
danych osobowych jest obowiązkiem ustawowym bądź warunkiem załatwienia indywidualnej sprawy. W przypadku danych osobowych kontaktowych (nr. telefonu lub adres poczty elektronicznej) przekazywanych dobrowolnie ich nieprzekazanie Administratorowi pozostaje bez wpływu na treść rozstrzygnięć w rozpatrywanych sprawach. Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BS.271.17.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakup wraz z dostawą używanego, bezwypadkowego wozu asenizacyjnego.
Wymagania:
1. rodzaj pojazdu: pojazd specjalny do czyszczenia kanalizacji i przewozu nieczystości ciekłych na podwoziu dwuosiowym;
2. rok produkcji: podwozie pojazdu używane, rok produkcji min. 2015. Zabudowa asenizacyjna nowa, rok produkcji 2024;
3. pojazd przeznaczony do pracy ciągłej w zakresie odsysania i transportu nieczystości, gdzie wymagany jest podciśnieniowy załadunek do zbiornika gromadzącego nieczystości ciekłe.
4. rozstaw osi 3500-3700 mm.
5. przebieg max 600 000 km;
6. układ zawieszenia:
1) zawieszenie osi przedniej pneumatyczne, ze stabilizatorem;
2) zawieszenie osi tylnej pneumatyczne ze stabilizatorem;
3) most tylny wyposażony w blokadę mechanizmu różnicowego kół.
7. dopuszczalna masa całkowita pojazdu wraz z zabudową DMC max. 18000kg;
8. maksymalna wysokość pojazdu gotowego do jazdy z zabudową 3500mm - 3750mm (w największym wystającym elemencie zabudowy pojazdu);
9. układ hamulcowy:
1) hamulec główny pneumatyczny;
2) hamulec postojowy pneumatyczny;
3) hamulec silnikowy;
4) hamulce tarczowe, osi przedniej, tylnej, zużycie nie powinno przekroczyć 30%;
10.Silnik:
1) wysokoprężny zasilany paliwem, olej napędowy, pojemność min. 9000cm3;
2) moc minimum 213 kW;
3) elektroniczna blokada zapłonu – Immobilaizer.
11.Skrzynia biegów:
1) automatyczna;
2) przystawka odbioru mocy od skrzyni biegów dostosowana do wymogów zabudowy asenizacyjnej. Załączanie przystawki bez załączenia skrzyni biegów;
12.Koła i ogumienie:
1) typ felgi: stalowa w rozmiarze 22,5”;
2) opona w rozmiarze 315/70R22,5, zużycie nie większe niż 30%;
3) błotniki osi przedniej, tylnej.
13.Belka przeciwwjazdowa z przodu, osłony przeciwwjazdowe po bokach pojazdu, tylna belka przeciwwjazdowa.
14.Zbiornik paliwa o pojemności min. 300 litrów, zamykany na klucz.
15.Zbiornik ADBlue o pojemności min. 40 litrów, zamykany na klucz.
16.Kabina pojazdu dla ruchu lokalnego 2 osobowa krótka w wyposażeniu standardowym w tym:
1) układ kierowniczy przystosowany do ruchu prawostronnego;
2) centralny zamek sterowany z kluczyka, ilość kluczyków min. 2 szt.;
3) panel sterowania funkcjami podstawowymi pojazdu przy otwartych drzwiach kierowcy, obsługa z zewnątrz;
4) szyba przednia: szkło bezpieczne laminowane;
5) kabina bez szyby tylnej;
6) osłona przeciwsłoneczna przedniej szyby, wewnętrzna, składana;
7) układ ogrzewania i klimatyzacji, sterowanie manualne;
8) reflektory przeciwmgielne;
9) światło ostrzegawcze (belka) pulsacyjne zamocowane na dachu kabiny, koloru pomarańczowego w technologii LED, sterowanie z wnętrza kabiny;
10) zewnętrzne lusterka wsteczne regulowane elektrycznie i ogrzewane;
11) lusterko krawężnikowe z prawej strony regulowane elektrycznie i ogrzewane;
12) lusterko przednie tzw. dojazdowe;
13) fotel kierowcy pneumatyczny;
14) dywaniki gumowe;
15) fotel pasażera z regulacją, pochylenie oparcia;
16) tapicerka foteli zabezpieczona pokrowcem (ala skóra).
17.Akcesoria:
1) zestaw narzędzi standardowych + klucz do podnoszenia kabiny;
2) trójkąt ostrzegawczy;
3) apteczka samochodowa;
4) gaśnica samochodowa;
5) zbiornik na wodę czystą min. 10l do mycia rąk z kranikiem;
18.Dane zabudowy asenizacyjnej:
1) objętość całkowita zbiornika min. 11 000 dm3 - 12 000dm3;
2) zbiornik cylindryczny zakończony dennicami:
a) tylna dennica:
- otwierana/zamykana, ryglowana ręcznie;
- wbudowany króciec z zaworem ssąco-zlewowy, zasuwowy 4” sterowany ręcznie;
- dodatkowy zawór ssący, ułatwiający zasysanie na tylnej dennicy;
b) zbiornik asenizacyjny:
- wykonany z blachy stalowej (węglowej), grubość ścianki 6 mm, wzmocniony pierścieniami zewnętrznymi;
- zbiornik nachylony pod kątem 4 - 7 stopni ku tyłowi,
- zawór ssący zasuwowy 4” wbudowany z lewej strony zbiornika w części przedniej, sterowny ręcznie,
- zbiornik mocowany do ramy podwozia poprzez ramę pośrednią.
19.Zbiornik oraz armatura zabezpieczona antykorozyjnie poprzez:
1) czyszczenie strumieniowo cierne powierzchni zewnętrznej zbiornika;
2) zabezpieczenie powierzchni zewnętrznej zbiornika oraz armatury zestawem farb samochodowych odpornych na działanie czynników zewnętrznych, takich jak deszcz, śnieg, ujemne lub wysokie temperatury oraz na promieniowanie UV, powłoka 3 warstwowa o grubości minimum 100µm, kolor dopasowany do koloru kabiny pojazdu;
20.Płynowskaz rurowy w osłonie z możliwością czyszczenia z zewnątrz (bez konieczności demontażu), zabudowany z lewej strony pojazdu, pozwalający na obserwację ilości zassanych nieczystości z miejsca pracy operatora, z podziałką wyskalowaną co 1000dm3. Płynowskaz w górnej części zakończony złączem ppoż. W52 z zaślepką.
21.Rynna zlewowa tylna zabezpieczająca podwozie przed zabrudzeniem wykonana ze stali nierdzewnej.
22.Koryto do przewożenia węży ssawnych tzw. stelaż do węży, wykonany z blachy aluminiowej o grubości dostosowanej do wagi 3 szt. węży ssących DN 110 o długości min. 10mb. Koryto zabudowane z dwóch stron pojazdu.
23.Układ ssąco-tłoczący:
1) układ przystosowany do pracy ciągłej umożliwiający zasysanie z głębokości co najmniej 8 metrów od poziomu gruntu poprzez dolny zawór ssąco/zlewowy;
2) kompresor:
a) łopatkowy, chłodzony powietrzem poprzez wysokowydajne wentylatory typ RV 360 lub równoważny;
b) wydatek min. 10 000 l/min;
c) łopatki kompresora wykonane z materiałów odpornych na podwyższoną temperaturę;
d) automatyczne smarowanie pompy;
e) wbudowany zawór czterodrogowy manualny;
f) napęd kompresora poprzez zestaw pasków klinowych z przystawki podwozia pojazdu przystosowany doi pracy ciągłej;
g) położenie kompresora z prawej strony pojazdu w miejscu ułatwiającym codzienną obsługę;
3) układ zabezpieczający kompresor przed zalaniem:
a) zawór odcinający pływakowy dwukulowy umieszczony w zbiorniku na nieczystości ciekłe;
b) separator z systemem tłumiącym pianę;
c) tłumik hałasu, odolejacz kompresora ssącego, filtr powodujący oczyszczanie powietrza z bioaerozoli;
d) dodatkowy filtr przed pompą;
4) armatura i sterowanie:
a) zawór bezpieczeństwa zabezpieczający zbiornik przed nadmiernym ciśnieniem;
b) manowakuometr,
5) układ wysokociśnieniowy:
a) zbiornik na wodę czystą usytuowany z prawej strony zbiornika nieczystości ciekłych o pojemności min. 80 - 100 litrów. Woda ze zbiornika doprowadzona przewodem elastycznym do układu ssącego pompy wysokociśnieniowej;
b) pompa wysokociśnieniowa spalinowa jednocylindryczna zasilana paliwem ET 95;
c) zbiornik na paliwo o pojemności 6 litrów;
d) ciśnienie nominalne pompy wodnej 220bar, ciśnienie max. 260bar;
e) rozruch silnika pompy spalinowej ręczny;
f) kołowrót z przewodem wysokociśnieniowym o długości min. 15 mb zakończonym lancą myjącą;
g) zestaw dysz wymiennych w ilości 5 szt. (czerwona, żółta, biała, zielona, czarna) do lancy myjącej.
24.Akcesoria:
1) pojedynczy, pulsacyjny, ostrzegawczy sygnał świetlny koloru pomarańczowego wykonany w technologii LED umocowany w tylnej części zbiornika, włącznik lamp ostrzegawczych umieszczony w kabinie pojazdu;
2) wąż asenizacyjny ssawny DN 110 o długości 10 mb każdy - 3 szt.
Ponadto:
1) pojazd kompletny wolny od wad konstrukcyjnych, materiałowych i wykonawczych, jak również od jakichkolwiek wad prawnych i roszczeń osób trzecich;
2) pojazd posiadający wszystkie wymagane przepisami prawa zezwolenia na użytkowanie oraz dopuszczenie do obrotu;
3) pojazd dopuszczony do ruchu zgodnie z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2022 r., poz. 988, ze zm.) oraz rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r., poz.2022, ze zm.);
4) dostawa do Zamawiającego w cenie zakupu;
5) w dniu dostawy należy dostarczyć instrukcje obsługi i konserwacji w języku polskim, książki gwarancyjne oraz wyposażenia, itp;
6) przeszkolenie operatorów w miejscu siedziby Zamawiającego;
7) dostawca zobowiązany jest do przeprowadzenia obsługi serwisowej pojazdu tzn. wymiana oleju silnikowego, filtru oleju, filtru paliwa, filtru kabinowego, obsługa klimatyzacji.

4.2.6.) Główny kod CPV: 34144500-3 - Pojazdy do transportu odpadów i ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

34144520-9 - Cysterny do gromadzenia ścieków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został opisany w rozdziale 17 SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji na zabudowe asenizacyjną

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca przedstawi wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Dla celów niniejszego zamówienia wykaz ten musi obejmować dostarczenie co najmniej 2 wozów asenizacyjnych porównywalnych z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 złotych netto każde wg załącznika nr 6 do SWZ.
Wykonawca nie może sumować wartości kilku dostaw o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganych wartości porównywalnych.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy, którego oferta ostanie najwyżej oceniona, zamawiający żąda następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – zgodnie z załącznikiem nr 7 do SWZ;
2) odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Pzp, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
3) oświadczenie wykonawcy o braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835) – załącznik nr 4 do SWZ;
4) oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego, o których mowa w:
a) art. 108 ust. 1 pkt 3 Pzp,
b) art. 108 ust. 1 pkt 4 Pzp, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
c) art. 108 ust. 1 pkt 6 Pzp,
d) art. 109 ust. 1 pkt 1 Pzp, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170),
e) art. 109 ust. 1 pkt 5-8 i 10 Pzp.
Wzór oświadczenia wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp stanowi Załącznik nr 10 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy. Dla celów niniejszego zamówienia wykaz ten musi obejmować dostarczenie co najmniej 2 wozów asenizacyjnych porównywalnych z przedmiotem zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 złotych netto każde wg załącznika nr 6 do SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Dokumenty składane przez wszystkich wykonawców:
a) formularz ofertowy przygotowany zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ;
b) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania - zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ;
c) oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 3 do SWZ;
d) oświadczenie wykonawcy o braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835);
e) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik
f) pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dotyczy ofert składanych przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy);
g) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby Wykonawcy zgodnie z załącznikiem nr 5 do SWZ (jeżeli dotyczy);
h) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu – zgodnie z załącznikiem nr 8 i 9 do SWZ (jeżeli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Wykonawcy składający ofertę wspólną ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Do oferty wspólnej Wykonawcy dołączają pełnomocnictwo. Pełnomocnik pozostaje w kontakcie z Zamawiającym w toku postępowania i do niego Zamawiający kieruje informacje, korespondencję, itp.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi załącznik nr 11 do SWZ

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-04 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Platformy Przetargowej Gminy Wiązów https://wiazow.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-04 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.