Ogłoszenie z dnia 2024-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00396390/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-04
- 2024/BZP 00419512/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wesołówka gm. Puchaczów
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Puchaczów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000550143
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Lubelska 22
1.5.2.) Miejscowość: Puchaczów
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-013
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@puchaczow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.puchaczow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1977d46b-3938-11ef-880f-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wesołówka gm. Puchaczów2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1977d46b-3938-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00515369
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00058474/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wesołówka gm. Puchaczów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00396390
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/3/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w m. Wesołówka, gm. Puchaczów” – w systemie zaprojektuj i wybuduj"
Opis inwestycji ujęty w we wniosku w programie POLSKI ŁAD: System kanalizacji sanitarnej w miejscowości Wesołówka, ze względu na ukształtowanie terenu i występujące w tym rejonie szkody górnicze, przewidziano częściowo jako grawitacyjno-tłoczny, a częściowo jako ciśnieniowy. Budowa sieci kanalizacji sanitarnej rozszerzy gospodarkę ściekową Gminy Puchaczów. Poprawi również standard życia mieszkańców.
4.2. Zadanie obejmuje zaprojektowanie i budowę kanalizacji sanitarnej, włączenie do istniejącej kanalizacji sanitarnej (studni na sieci) wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Dodatkowo przewiduje się przebudowę sieciowych pompowni ścieków. Elementami uzupełniającymi kanalizację ciśnieniową będą pompownie indywidualne, tłocznie sieciowe, armatura odcinająca oraz płucząca. Elementami uzupełniającymi kanalizację grawitacyjną będą studnie rewizyjne. Wstępnie oszacowano łączną długość wszystkich sieci kanalizacyjnych do zaprojektowania wynosi 8570,00 m.
Zakres robót wymagany w celu wybudowania zbiorczego systemu kanalizacji sanitarnej przewiduje wykonanie:
4.2.1.Kanalizacja ciśnieniowa
- PE100 RC 50 SDR17 1100,0m
- PE100 RC 63 SDR17 3000,0m
- PE100 RC 110 SDR17 2950,0m
- kolumna płucząca/odpowietrzająca montowana na przewodzie DN50 10 kpl.
- kolumna płucząca/odpowietrzająca montowana na przewodzie DN100 5 kpl.
- pompownie indywidualne 63 kpl.
- tłocznia (tłocznia, ogrodzenie, oświetlenie, utwardzenie, monitoring, inst. antyodorowa) 2 kpl.
- pompownia (pompownia, ogrodzenie, oświetlenie, utwardzenie, monitoring, inst. antyodorowa) 2kpl.
- zasuwa DN40 63 szt.
- zasuwa DN50 12 szt.
- zasuwa nożowa DN100 12 kpl.
4.2.2. Kanalizacja grawitacyjna
- lita PVC200/5,9 WK 860,0m
- lita PVC160/4,7 WK 660,0m
- studnia rozprężna DN1000 6 szt.
- studnia betonowa DN1000/1200/2000 35 szt
- studnia DN400 68szt.
4.2.3. Rury ochronne
- DN 100 (rura przewodowa PE63) 110,0m
- DN 200 (rura przewodowa PE110) 180,0m
- DN 250 (rura przewodowa PVC200+przejście pod torami) 50,0m
4.3 Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie oraz wykonanie sieci kanalizacji sanitarnej oraz przebudowa sieciowych pompowni ścieków dla m. Wesołówka gm. Puchaczów w tym:
1) Opracowanie projektu koncepcyjnego zawierającego wizualizacje przedstawiające podstawowe rozwiązania.
2) Zamawiający w terminie do 14 dni roboczych od otrzymania projektu koncepcyjnego wniesie do niego uwagi lub go zaakceptuje.
3) W przypadku wniesienia uwag, o których mowa w pkt 2) wykonawca jest zobowiązany uwzględnić je w ostatecznej wersji projektu koncepcyjnego w terminie do 5 dni roboczych od dnia ich otrzymania.
4) Zaakceptowany przez zamawiającego projekt koncepcyjny jest podstawą do rozpoczęcia wykonywania Dokumentacji Projektowej
5) Na bazie opracowanej koncepcji opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:
a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane i obejmujący wszystkie opracowania wymagane przepisami tej ustawy, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania
i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (4 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej (1 egzemplarze);
b) projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2021 poz. 2454). - w formie papierowej (4 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarze);
c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze);
d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie
z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (2 egzemplarze).
e) Projekt tymczasowej organizacji ruchu (2 egzemplarze);
6) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, pozwolenia wodnoprawnego, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;
7) uzyskanie pozwolenia na budowę (wraz ze wszystkimi uzgodnieniami i opiniami niezbędnymi do wydania pozwolenia na budowę) lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),
8) uzyskanie zamiennego pozwolenia na budowę o ile zaistnieje taka konieczność
9) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ obejmujących także:
- sporządzenie opinii geotechnicznej pod realizację inwestycji;
- uzyskanie niezbędnych warunków i opinii do projektu, dysponowania terenem do celów budowlanych i późniejszej eksploatacji sieci z wszystkimi właścicielami (dysponentami) nieruchomości, opinii i uzgodnień wymaganych prawem, uzyskanie pozwolenia wodnoprawnego, decyzji wymaganych prawem;
- pełną obsługę geodezyjną;
- przeprowadzenie wymaganych w PFU, dokumentacji projektowej i STWIORB prób i badań;
- ponoszenie opłat za zajęcie pasa drogowego, opłat za nadzory obce i badania wymagane dla uzyskania nieprawomocnego pozwolenia na użytkowanie;
- sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej;
- zapewnienie nadzoru autorskiego w całym okresie realizacji robót;
- wykonanie robót budowlano – montażowych na podstawie projektów, w tym m.in. odwodnienia wykopów i wymiany gruntu, jeśli będzie konieczna;
- sporządzenie instrukcji ruchu, BHP, obsługi i konserwacji urządzeń;
- zorganizowanie i przeprowadzenie ruchu urządzeń;
- uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu budowy
- po wykonaniu robót ziemnych pas drogowy należy doprowadzić do stanu zastanego. Należy przewidzieć odtworzenie konstrukcji jezdni i poboczy na całej szerokości wykopu, w części zajętej pod wykop kanalizacji, zgodnie z projektem i wymaganiami zarządców dróg,
- świadczenie usług gwarancyjnych;
10) wykonanie obsługi geodezyjnej;
11) uzyskanie nieprawomocnego pozwolenia na użytkowanie w imieniu zamawiającego.
W trakcie sporządzania dokumentacji technicznej Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji w zakresie przyjętych rozwiązań projektowych i materiałowych na każdym etapie projektowania oraz zaakceptowania dokumentacji po jej wykonaniu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45231110-9 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów
45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków
45232423-3 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6119619,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6762520,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6119619,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gminny Zakład Obsługi” Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110198439
7.3.4) Miejscowość: Okopy Kolonia 49
7.3.5) Kod pocztowy: 22-175
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1) Budowa sieci kanalizacyjnej:
Kanalizacja ciśnieniowa
- PE100 RC 50 SDR17 1100,0m
- PE100 RC 63 SDR17 3000,0m
- PE100 RC 110 SDR17 2950,0m
- kolumna płucząca/odpowietrzająca montowana na przewodzie DN50 10 kpl.
- kolumna płucząca/odpowietrzająca montowana na przewodzie DN100 5 kpl.
- pompownie indywidualne 63 kpl.
- tłocznia (tłocznia, ogrodzenie, oświetlenie, utwardzenie, monitoring, inst. antyodorowa) 2 kpl.
- pompownia (pompownia, ogrodzenie, oświetlenie, utwardzenie, monitoring, inst. antyodorowa) 2kpl.
- zasuwa DN40 63 szt.
- zasuwa DN50 12 szt.
- zasuwa nożowa DN100 12 kpl. Kanalizacja grawitacyjna
- lita PVC200/5,9 WK 860,0m
- lita PVC160/4,7 WK 660,0m
- studnia rozprężna DN1000 6 szt. studnia betonowa DN1000/1200/2000 35 szt - studnia DN400 68szt. Rury ochronne
- DN 100 (rura przewodowa PE63) 110,0m
- DN 200 (rura przewodowa PE110) 180,0m
- DN 250 (rura przewodowa PVC200+przejście pod torami) 50,0m
które zostaną wykonane przy udziale podwykonawcy (podwykonawców)
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"GMINNY ZAKŁAD OBSŁUGI" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"GMINNY ZAKŁAD OBSŁUGI" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6119619,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i modernizacja systemów zaopatrzenia w wodę oraz wykonanie przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie gminy Bargłów Kościelny
- Budowa 2 budynków mieszkalno-usługowych wielorodzinnych przy ul. Św. Anny oraz Św. Jacka w Wejherowie.
- Opracowanie dokumentacji techniczno-kosztorysowej na zadania inwestycyjne przebudowy dróg na terenie Gminy Kołaczyce
- Modernizacja Targowiska przy ul. Namysłowskiej 8 w Warszawie
- Wykonanie systemu klimatyzacji pomieszczeń przedszkolnych Przedszkola nr 1 w Oleśnicy
- Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych- modernizacja (przebudowa) drogi w m. Kazimierek
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.