Ogłoszenie z dnia 2023-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00447574/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg powiatowych na terenie powiatu grajewskiego w sezonie 2023/2024”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W GRAJEWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 450672455
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Fabryczna 4
1.5.2.) Miejscowość: Grajewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 19-203
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 86 272 88 58
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdpgrajewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip-zdp-stgrajewo.wrotapodlasia.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip-zdp-stgrajewo.wrotapodlasia.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg powiatowych na terenie powiatu grajewskiego w sezonie 2023/2024”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7aac50e6-6cce-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00515384
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00047055/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 "Wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości dróg powiatowych na terenie powiatu grajewskiego w sezonie 2023/2024"
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00447574
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.272.13.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2023,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem jest „wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu dróg powiatowych na terenie powiatu grajewskiego w sezonie 2023/2024”, w zakres zadania wchodzi odśnieżanie dróg powiatowych przy użyciu ciągnika lub koparko-ładowarki o mocy 100-130KM z pługiem lemieszowym o szerokości min. 3,00m -szt.14.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 11840,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem jest „wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu dróg powiatowych na terenie powiatu grajewskiego w sezonie 2023/2024” wg wykazu dróg powiatowych – załącznik nr 8 i 9 do SWZ, w zakres zadania wchodzi odśnieżanie dróg powiatowych przy użyciu ciągnika lub koparko-ładowarki o mocy 100-130KM z pługiem lemieszowym o szerokości min. 3,00m -szt.14.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 11840,40 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem jest „wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu dróg powiatowych na terenie powiatu grajewskiego w sezonie 2023/2024” wg wykazu dróg powiatowych – załącznik nr 8 i 9 do SWZ, dla którego zamawiający ustala wynajem ciągnika lub koparko-ładowarki o mocy 130-150KM z pługiem lemieszowym o szerokości min. 3,00m -szt.14.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 24009,70 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem jest „wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu drógpowiatowych na terenie powiatu grajewskiego w sezonie 2023/2024” w zakresie zadania wchodzi odśnieżanie dróg powiatowych przy użyciu ciągnika lub koparko-ładowarki o mocy 130-150KM z pługiem lemieszowym o szerokości min. 3,00m -szt.1
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 24009,70 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem jest „wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu i drógpowiatowych na terenie powiatu grajewskiego w sezonie 2023/2024” w zakresie zadania wchodzi odśnieżanie dróg powiatowych przy użyciu ciągnika szybkobieżnego o mocy min. 160 KM (prędkość nie mniejsza niż 50km/h) z pługiem lemieszowym o szerokości min. 3,00m lub dziobowym o szer. min. 2,5m (kąt30o) -szt.1
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 23023,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem jest „wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu drógpowiatowych na terenie powiatu grajewskiego w sezonie 2023/2024” w zakresie zadania wchodzi odśnieżanie dróg powiatowych przy użyciu ciągnika szybkobieżnego o mocy min. 180 KM z pługiem dziobowym lub bocznym o szer. min. 2,5m (kąt 30o) -szt.1
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 23023,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem jest „wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu i drógpowiatowych na terenie powiatu grajewskiego w sezonie 2023/2024” w zakresie zadania wchodzi odśnieżanie dróg powiatowych przy użyciu ładowarki o poj. łyżki min. 1,5-2,0 m3 -szt.1
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 15787,20 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem jest „wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu idrógpowiatowych na terenie powiatu grajewskiego w sezonie 2023/2024” w zakresie zadania wchodzi odśnieżanie i zwalczanie śliskości dróg powiatowych przy użyciu ładowarki o poj. łyżki min. 2,0-3,0 m3 -szt.1
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 17760,60 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem jest „wykonanie usługi polegającej na odśnieżaniu drógpowiatowych na terenie powiatu grajewskiego w sezonie 2023/2024” w zakresie zadania wchodzi odśnieżanie dróg powiatowych przy użyciu ładowarki o poj. łyżki min. 4,0-5,0 m3 -szt.1
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.5.) Wartość części: 14471,60 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem jest „wykonanie usługi polegającej na zwalczaniu śliskości drógpowiatowych na terenie powiatu grajewskiego w sezonie 2023/2024” w zakresie zadania wchodzi zwalczanie śliskości dróg powiatowych przy użyciu ciągnika z piaskarko-solarką – szt. 1 do zwalczania śliskości zimowej
4.5.3.) Główny kod CPV: 90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 52003,03 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13227,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14904,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13227,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPECTARE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222845166
7.3.3) Ulica: ul. Obrońców Tobruku 25/144
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-494
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13227,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-12-01 do 2024-03-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 13227,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 13227,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 13227,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SPECTARE Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222845166
7.3.3) Ulica: ul. Obrońcow Tobruku 25/144
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-494
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 13227,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-12-01 do 2024-03-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta do Zamawiająca.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta do Zamawiającego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta do Zamawiająca.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 26703,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26703,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 26703,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Transportowe „KOP-TRANS” Waldemar Modzelewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7190007261
7.3.4) Miejscowość: Łosewo 16
7.3.5) Kod pocztowy: 19-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 26703,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-12-01 do 2024-03-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w wyznaczonym terminie nie wpłynęła żadna oferta do Zamawiającego
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18630,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18630,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18630,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Transportowe „KOP-TRANS” Waldemar Modzelewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7190007261
7.3.4) Miejscowość: Łosewo 16
7.3.5) Kod pocztowy: 19-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18630,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-12-01 do 2024-03-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14904,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14904,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14904,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo-Transportowe „KOP-TRANS” Waldemar Modzelewski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7190007261
7.3.4) Miejscowość: Łosewo 16
7.3.5) Kod pocztowy: 19-200
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14904,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-12-01 do 2024-03-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53798,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 53798,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53798,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spectare Sp. z o.o
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5222845166
7.3.3) Ulica: Obrońców Tobruku 25/144
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 01-494
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE WALDEMAR MODZELEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE WALDEMAR MODZELEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53798,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-12-01 do 2024-03-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z GRAJEWA
- "Przebudowa z rozbudową DP nr 1794B na odcinku Bełda - Stoczek w km 0+030 ÷ 2+630"
- Sporządzenie uproszczonych planów urządz. lasu dla lasów niestanowiących własności Skarbu Państwa należących do osób fiz. i wspólnot gruntowych w gminach Grajewo, Szczuczyn, Wąsosz na lata 2026-2035
więcej: przetargi w Grajewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania budynku , pomieszczeń Ośrodka Kuratorskiego, utrzymanie w czystości terenu zewnętrznego oraz wykonywanie prac konserwacyjnych i napraw
- LETNIE I ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG GMINNYCH, CHODNIKÓW I PARKINGÓW NA TERENIE DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Zimowe utrzymanie ulic powiatowych, ciągów pieszych i rowerowych na terenie m. Stalowej Woli w sezonie zimowym 2025/2026
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenach przyległych do budynków stanowiących własność Powiatu Mieleckiego
- Świadczenie usług odśnieżania i zwalczania śliskości oraz innych usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Kluczborskiego w sezonie zimowym 2025/2026 z podziałem na 5 zadań (części)
- Kompleksowa usługa utrzymania czystości w obiekcie oraz usługa utrzymania zieleni i odśnieżania dróg, parkingów, chodników, ciągów komunikacyjnych na terenach przyległych do obiektu.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.