eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadziejówDostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku - uzupełnienie



Ogłoszenie z dnia 2024-09-25

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku - uzupełnienie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910333036

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szpitalna 3

1.5.2.) Miejscowość: Radziejów

1.5.3.) Kod pocztowy: 88-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: poczta@szpitalradziejow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalradziejow.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku - uzupełnienie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28e3b428-c1d3-4a5d-93b0-a410784630b5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00515391

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://platformazakupowa.pl/transakcja/987200

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/987200

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Postępowanie prowadzone jest w
języku polskim przy użyciu środków komunikacji elektronicznej za pośrednictwem Platformy zakupowej pod adresem:
https://www.platformazakupowa.pl /pn/szpitalradziejow . W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w
szczególności składanie ofert oraz wszelkich oświadczeń i dokumentów odbywa się przy użyciu Platformy. Za datę wpływu
oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania do Platformy.
2. Instrukcja korzystania z Platformy:
1) w przypadku posiadania konta na Platformie - zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Platformy;
2) jeżeli Użytkownik nie ma konta na platformazakupowa.pl - składa Ofertę bez zakładania .
3. Niezbędne wymagania sprzętowo-aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
1) dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis formatem PAdES,
2) minimalne wymagania techniczne umożliwiające korzystanie ze Strony platformazakupowa.pl to przeglądarka internetowa Internet
Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej dostępnej wersji, z włączoną obsługą języka Javascript, akceptująca pliki typu „cookies”
oraz łącze internetowe o przepustowości, co najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej
rozdzielczości ekranu 1024x768 pikseli.
3) Zamawiający dopuszcza przesyłanie danych w formatach dopuszczonych odpowiednimi przepisami prawa, tj. m.in.: .doc, .docx,
.txt, .xls, .xlsx, .ppt, .csv, .pdf, .jpg,.png, .tif, .dwg, .zip, .rar, 7zip, przy czym zaleca się wykorzystywanie plików w formacie .pdf.
4. Zalecenia Zamawiającego odnośnie kwalifikowanego podpisu elektronicznego:
1) dla dokumentów w formacie „pdf” zaleca się podpis formatem PAdES,
2) dokumenty w formacie innym niż „pdf” zaleca się podpisywać formatem XAdES.
5. Informacja na temat kodowania i czasu odbioru danych:
1) pliki Oferty załączone przez Wykonawcę na Platformie i zapisane, widoczne są w Platformie jako zaszyfrowane. Możliwość
otworzenia plików dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu otwarcia ofert;
2) oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas
(hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”.
6. Dokumentacja przedmiotowego postępowania dostępna jest na Platformie w zakładce „Załączniki”.
7. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
podpisem osobistym lub zaufanym.
8. Dokumenty, o których mowa w rozdziale XI SWZ należy złożyć w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem osobistym lub zaufanym.
9. Dokumenty elektroniczne, oświadczenia lub elektroniczne kopie dokumentów lub oświadczeń składane są przez Wykonawcę za
pośrednictwem Formularza do komunikacji jako załączniki. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów
elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email
poczta@szpitalradziejow.pl Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów
lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów 30 grudnia 2020 r. w
sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz
środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
10. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji
elektronicznej, wskazanych w SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający dopuszcza dołączenie katalogu elektronicznego do oferty

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016), dalej „RODO”, informuję, że:
1. Wykonawca dodatkowo oświadcza , iż został poinformowany o tym, że:
1) administratorem danych osobowych pozyskanych bezpośrednio od osób fizycznych jest Samo-dzielny Publiczny Zakład Opieki
Zdrowotnej w Radziejowie z siedzibą przy ulicy Szpitalnej 3.
2) inspektorem ochrony danych osobowych Sylwia Bojanowska-Dekert kontakt: tel.
515 291 178 ; e-mail: iod@szpitalradziejow.pl
3) ww. dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu związa-nym
z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego;
4) odbiorcami ww. danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U z 2023 r., poz. 1605,
ze zm.), dalej „ustawa Pzp”;
5) ww. dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeliczas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
6) obowiązek podania danych osobowych (pozyskanych przez Zamawiającego bezpośrednio od osób fizycznych w przedmiotowym
postępowaniu) dotyczących tych osób jest wymogiem usta-wowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w
postępowaniu o udzie-lenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7) w odniesieniu do ww. danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomaty-zowany, stosowanie do art. 22
RODO;
8) osoby fizyczne, których dane Zamawiający pozyskał bezpośrednio posiadają:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do własnych danych osobowych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania własnych danych osobowych *;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarza-nia własnych danych osobowych z
zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy osoba, której dane dotyczą uzna, że
przetwarzanie jej danych osobowych narusza przepisy RODO;
9) osobom fizycznym, których dane Zamawiający pozyskał bezpośrednio w przedmiotowym po-stępowaniu nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia
publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu
oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia
korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy
interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: TP-15/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 16

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"ANESTEZJOLOGIA: IGŁA DO BLOKAD NERWÓW OBWODOWYCH Z KABLEM ELEKTRYCZNYM
- sterylna, jednorazowego użytku
- szlif 30°
- doskonała widocznośćw USG
- wysokiej jakości powłoka igły zapewniająca małe tarcie podczas wprowadzania
- igła połączona na stałe z kablem elektrycznym i drenem do infuzji
- drenik infuzyjny bez DEHP o długości 50 cm
- Luer
" "22 G
0.70 x 35 mm

22 G
0.70 x 50 mm

22 G
0.70 x 80 mm

20 G
0.90 x 100 mm

20 G
0.90 x 150 mm
"
"ANESTEZJOLOGIA: IGŁA DO BLOKAD NERWÓW OBWODOWYCH
- sterylna, jednorazowego użytku
- szlif 30°
- doskonała widocznośćw USG
wysokiej jakości powłoka igły zapewniająca małe tarcie podczas wprowadzania
- drenik infuzyjny bez DEHP o długości 50 cm
- Luer
" "23 G
0.70 x 35 mm

22 G
0.70 x 50 mm

22 G
0.70 x 80 mm

20 G
0.90 x 100 mm

20 G
0.90 x 150 mm
"
"ANESTEZJOLOGIA: IGŁA DO REGIONALNEJ ANESTEZJI (QUINCKE)
- sterylna, jednorazowego użytku
- do nakłuć lędźwiowych i biopsji tkanek, znieczuleń podpajęczynówkowych
- końcówka Quincke
- łącznik NHD Luer
- przezroczysta nasadka na igłę oraz kolorowa nasadka na mandryn
- z uchwytem z wbudowanym pryzmatem, zmieniającym barwę pod wpływem płynu mózgowo – rdzeniowego
" "24 G
0.70 x 35 mm

22 G
0.70 x 50 mm

22 G
0.70 x 80 mm

20 G
0.90 x 100 mm

20 G
0.90 x 150 mm
"
"ANESTEZJOLOGIA: IGŁA DO REGIONALNEJ ANESTEZJI (QUINCKE)
- wymagania jak przy rozmiarze 29 G 0.35 x 88 mm
" "25 G
0.70 x 35 mm

22 G
0.70 x 50 mm

22 G
0.70 x 80 mm

20 G
0.90 x 100 mm

20 G
0.90 x 150 mm
"
"ANESTEZJOLOGIA: IGŁA DO REGIONALNEJ ANESTEZJI (QUINCKE)
- wymagania jak przy rozmiarze 29 G 0.35 x 88 mm
" "26 G
0.70 x 35 mm

22 G
0.70 x 50 mm

22 G
0.70 x 80 mm

20 G
0.90 x 100 mm

20 G
0.90 x 150 mm
"
"ANESTEZJOLOGIA: IGŁA DO REGIONALNEJ ANESTEZJI (QUINCKE)
- wymagania jak przy rozmiarze 29 G 0.35 x 88 mm
" "27 G
0.70 x 35 mm

22 G
0.70 x 50 mm

22 G
0.70 x 80 mm

20 G
0.90 x 100 mm

20 G
0.90 x 150 mm
"
"ANESTEZJOLOGIA: IGŁA DO REGIONALNEJ ANESTEZJI (QUINCKE)
- wymagania jak przy rozmiarze 29 G 0.35 x 88 mm
" "28 G
0.70 x 35 mm

22 G
0.70 x 50 mm

22 G
0.70 x 80 mm

20 G
0.90 x 100 mm

20 G
0.90 x 150 mm
"
"ANESTEZJOLOGIA: IGŁA DO REGIONALNEJ ANESTEZJI (QUINCKE)
- wymagania jak przy rozmiarze 29 G 0.35 x 88 mm
" "29 G
0.70 x 35 mm

22 G
0.70 x 50 mm

22 G
0.70 x 80 mm

20 G
0.90 x 100 mm

20 G
0.90 x 150 mm
"
"ANESTEZJOLOGIA: IGŁA DO REGIONALNEJ ANESTEZJI (QUINCKE)
- wymagania jak przy rozmiarze 29 G 0.35 x 88 mm
" "30 G
0.70 x 35 mm

22 G
0.70 x 50 mm

22 G
0.70 x 80 mm

20 G
0.90 x 100 mm

20 G
0.90 x 150 mm
"
"ANESTEZJOLOGIA: IGŁA DO REGIONALNEJ ANESTEZJI (QUINCKE)
- wymagania jak przy rozmiarze 29 G 0.35 x 88 mm
" "31 G
0.70 x 35 mm

22 G
0.70 x 50 mm

22 G
0.70 x 80 mm

20 G
0.90 x 100 mm

20 G
0.90 x 150 mm
"
"ANESTEZJOLOGIA: PROWADNICA
- sterylna, jednorazowego użytku
- łącznik NHD Luer
- dla igły 27 G i 29 G
" "32 G
0.70 x 35 mm

22 G
0.70 x 50 mm

22 G
0.70 x 80 mm

20 G
0.90 x 100 mm

20 G
0.90 x 150 mm
"
"ANESTEZJOLOGIA: PROWADNICA
- sterylna, jednorazowego użytku
- łącznik NHD Luer
- dla igły 26 G i 25 G
" "33 G
0.70 x 35 mm

22 G
0.70 x 50 mm

22 G
0.70 x 80 mm

20 G
0.90 x 100 mm

20 G
0.90 x 150 mm
"
"ANESTEZJOLOGIA: IGŁA DO REGIONALNEJ ANESTEZJI (PENCIL POINT)
- sterylna, jednorazowego użytku
- do znieczuleń podpajęczynówkowych
- końcówka Pencil Point
- dołączona prowadnica
- łącznik NHD Luer
- przezroczysta nasadka na igłę oraz kolorowa nasadka na mandryn
- wyraźnie odczuwalne przejście igły przez oponę twardą
- z uchwytem z wbudowanym pryzmatem, zmieniającym barwę pod wpływem płynu mózgowo – rdzeniowego
" "34 G
0.70 x 35 mm

22 G
0.70 x 50 mm

22 G
0.70 x 80 mm

20 G
0.90 x 100 mm

20 G
0.90 x 150 mm
"
"ANESTEZJOLOGIA: IGŁA DO REGIONALNEJ ANESTEZJI (PENCIL POINT)
- wymagania jak przy rozmiarze 27 G 0.40 x 88 mm dołączona prowadnica

" "35 G
0.70 x 35 mm

22 G
0.70 x 50 mm

22 G
0.70 x 80 mm

20 G
0.90 x 100 mm

20 G
0.90 x 150 mm
"
"ANESTEZJOLOGIA: IGŁA DO REGIONALNEJ ANESTEZJI (PENCIL POINT)
- wymagania jak przy rozmiarze 27 G 0.40 x 88 mm dołączona prowadnica

" "36 G
0.70 x 35 mm

22 G
0.70 x 50 mm

22 G
0.70 x 80 mm

20 G
0.90 x 100 mm

20 G
0.90 x 150 mm
"
"ANESTEZJOLOGIA: IGŁA DO REGIONALNEJ ANESTEZJI (PENCIL POINT)
- wymagania jak przy rozmiarze 27 G 0.40 x 88 mm dołączona prowadnica

" "37 G
0.70 x 35 mm

22 G
0.70 x 50 mm

22 G
0.70 x 80 mm

20 G
0.90 x 100 mm

20 G
0.90 x 150 mm
"
"ANESTEZJOLOGIA: IGŁA DO REGIONALNEJ ANESTEZJI (ATRAUMATYCZNA)
- sterylna, jednorazowego użytku
- atraumatyczne, dwustrefowe ostrze
- przezroczysta nasadka na igłę oraz kolorowa nasadka na mandryn
- posiada igłę wprowadzającą
" "38 G
0.70 x 35 mm

22 G
0.70 x 50 mm

22 G
0.70 x 80 mm

20 G
0.90 x 100 mm

20 G
0.90 x 150 mm
"
"ANESTEZJOLOGIA: IGŁA DO REGIONALNEJ ANESTEZJI (TUOHY)
- sterylna, jednorazowego użytku
- do znieczuleń zewnątrzoponowych
- szlif Tuohy
- łącznik Luer
- podziałka 1 cm
- przezroczysta nasadka na igłę oraz kolorowa nasadka na mandryn
" "39 G
0.70 x 35 mm

22 G
0.70 x 50 mm

22 G
0.70 x 80 mm

20 G
0.90 x 100 mm

20 G
0.90 x 150 mm
"
"ANESTEZJOLOGIA: IGŁA DO REGIONALNEJ ANESTEZJI (TUOHY)
- wymagania jak przy rozmiarze 18 G 1.30 x 80 mm
" "40 G
0.70 x 35 mm

22 G
0.70 x 50 mm

22 G
0.70 x 80 mm

20 G
0.90 x 100 mm

20 G
0.90 x 150 mm
"
"ANESTEZJOLOGIA: IGŁA DO REGIONALNEJ ANESTEZJI (TUOHY)
- wymagania jak przy rozmiarze 18 G 1.30 x 80 mm
" "41 G
0.70 x 35 mm

22 G
0.70 x 50 mm

22 G
0.70 x 80 mm

20 G
0.90 x 100 mm

20 G
0.90 x 150 mm
"
"ANESTEZJOLOGIA: STRZYKAWKA NISKOOPOROWA
- sterylna, jednorazowego użytku
- Luer
- przezroczysty zbiornik, kontrastujący tłok oraz paraboliczna czarna skala pomiarowa
- blokada tłoka przed wypadnięciem tłoka
- brak silikonów oraz lateksu
" "42 G
0.70 x 35 mm

22 G
0.70 x 50 mm

22 G
0.70 x 80 mm

20 G
0.90 x 100 mm

20 G
0.90 x 150 mm
"
"ANESTEZJOLOGIA: ZESTAW DO ZNIECZULENIA ZEWNĄTRZOPONOWEGO (Luer)
- sterylny, jednorazowego użytku
- igła zewnątrzoponowa: Tuohy, podziałka 1 cm
- cewnik zewnątrzoponowy standardowy: zamknięty koniec, trzy otwory boczne
- złącze cewnika
- filtr płaski nadoponowy 0,2 µm: pojemność napełniania 0,45 ml oraz odporność na ciśnienie do 7 bar
- urządzenie mocujące filtr: samoprzylepne
- strzykawka niskooporowa (LOR)
" "43 G
0.70 x 35 mm

22 G
0.70 x 50 mm

22 G
0.70 x 80 mm

20 G
0.90 x 100 mm

20 G
0.90 x 150 mm
"
"ANESTEZJOLOGIA: ZESTAW DO ZNIECZULENIA ZEWNĄTRZOPONOWEGO (Luer)
- wymagania jak przy rozmiarze z igłą 18 G
" "44 G
0.70 x 35 mm

22 G
0.70 x 50 mm

22 G
0.70 x 80 mm

20 G
0.90 x 100 mm

20 G
0.90 x 150 mm
"
"ANESTEZJOLOGIA: ZESTAW DO ZNIECZULENIA KOMBINOWANEGO (PODPAJĘCZYNÓWKOWO-ZEWNĄTRZOPONOWY
- sterylny, jednorazowego użytku
- igła podpajęczynówkowa ze szlifem Pencil Point
- igła zewnątrzoponowa: Tuohy, podziałka 1 cm, dodatkowe tylne wyjście na zakrzywieniu
- cewnik zewnątrzoponowy
- złącze cewnika
- filtr płaski nadoponowy 0,2 µm: pojemność napełniania 0,45 ml oraz odporność na ciśnienie do 7 bar
- urządzenie mocujące filtr: samoprzylepne
- systemem unieruchamiania igły podpajęczynówkowej w igle zewnątrzoponowej
- strzykawka niskooporowa (LOR)" "45 G
0.70 x 35 mm

22 G
0.70 x 50 mm

22 G
0.70 x 80 mm

20 G
0.90 x 100 mm

20 G
0.90 x 150 mm
"
"HEMODIALIZA: ZESTAW DO HEMODIALIZY Z CENTRALNYM, DWUŚWIATŁOWYM CEWNIKIEM DOŻYLNYM
- sterylny, jednorazowego użytku
- do zastosowania tymczasowego

minimalna zawartość zestawu:
- cewnik dwuświatłowy 12 CH (4 mm x 20 cm)
- kaniula z zaworem 18 G (1,3 mm x 73 mm)
- przewód prowadzący odporny na skręcanie z końcówką typu J-tip (0,89 mm x 50 cm)
- skalpel
- strzykawka
- koreczek IN-Stopper
" "46 G
0.70 x 35 mm

22 G
0.70 x 50 mm

22 G
0.70 x 80 mm

20 G
0.90 x 100 mm

20 G
0.90 x 150 mm
"
"INFUZJA: KORECZEK LUER-LOCK
- sterylny, jednorazowego użytku
- standardowy
" "47 G
0.70 x 35 mm

22 G
0.70 x 50 mm

22 G
0.70 x 80 mm

20 G
0.90 x 100 mm

20 G
0.90 x 150 mm

Szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do SWZ

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2.1 "CHIRURGIA: OPATRUNEK SIATKOWY ZE SREBREM
- sterylny
- zwalcza zarówno bakterie gram-ujemne jak i gram-dodatnie włącznie ze szczepami MRSA
- hydrofobowa siatka poliamidowa, stanowiąca materiał nośny opatrunku, pokryta jest srebrem metalicznym
oraz impregnowana nie zawierającą wazeliny maścią z triglicerydów
" 10 cm x 20 cm
2.2 "ORTOPEDIA: ZESTAW PIONOWY IZOLACYJNY
- sterylny
- serweta izolacyjna wykonana z mocnej przeźroczystej folii, zaopatrzone w taśmy lepne
- włóknina serwety będącej obłożeniem stolika pełnobarierowa , absorpcyjna, paroprzepuszczalna
- całość w jednym opakowaniu zaopatrzonym w etykietę umożliwiającą identyfikację zestawu, z numerem serii, składem, datą ważności, w tym odklejana etykieta umożliwiająca identyfikację zestawu z datą ważności

powinien zawierać minimum:
- 1 serweta na stolik narzędziowy (wzmocniona) 190 cm x 150 cm
- 1 serweta pionowa izolacyjna PE 320 cm x 234 cm, otwór 70 cm x 30 cm (wbudowane:worek na płyny z sitem i zaworem; 2 x uchwyt Velcro; 2 x kieszeń 2 sekcje)
- 2 ostrza do skalpela rozmiar 20
- 1 fartuch chiurgiczny rozmiar L (z hydrofobowej włókniny SMS gramatura min 35g/m2)
- 2 fartuchy chiurgiczne wzmocnione rozmiar XL (gramatura laminatu na wzmocnieniu min. 40g/m2)
- 3 ręczniki chłonne 33 cm x 30 cm
- 5 serweta z gazy z chipem RTG 45 cm x 45 cm
- 30 kompresów z gazy 10 cm x 10 cm (wiązanych po 5 szt)
- 1 miseczka przeroczysta 250 ml
- 1 elektroda czynna 320 cm, 16,5 cm
- 1 osłona na aparaturę, okrągła, ściągnięta gumką, 152 x 71 cm okrągła" -
2.3 "ORTOPEDIA: ZESTAW DO OPERACJI DŁONI / STOPY
- sterylny
- serwety minimum 2-warstwowe wykonane z pełnobarierowego laminatu (folia polietylenowa + hydrofilowa warstwa włókniny polipropylenowej)
- odporność na penetrację płynów (zgodnie z EN 20811) 158 cm H2O
- odporność na rozerwanie na sucho 145 kPa i na mokro 134 kPa (zgodnie z EN 13938-1)
- posiada certyfikat walidacji procesu sterylizacji wydany przez zewnętrzną jednostkę certyfikującą

powinien zawierać minimum:
- 1 serweta na stolik narzędziowy (wzmocniona) 190 cm x 150 cm
- 1 serweta do dłoni/stopy 320 cm x 225 cm, otwór o średnicy 3 cm
- 1 kieszeń przylepna 2 sekcje 43 x 38 cm PE
- 1 serweta 150 cm x 90 cm
- 1 uchwyt Velcro 2,5 cm x 14 cm
- 4 ręczniki chłonne 33 cm x 30 cm
- 1 serweta na stolik Mayo 80 cm x 145 cm
- 1 taśma przylepna 10 cm x 50 cm
- 1 pojemnik platikowy niebieski 500 ml
- 1 kleszczyki do mycia pola operacyjnego: proste, 24 cm, niebieski

opakowanie:
- asortyment zapakowany w wytrzymałą torbę typu VentBag
- zestaw zapakowany w worek foliowy oraz karton transportowy
- wewnątrz każdego zestawu karta informacyjna o składzie zestawu oraz 4 etykiety samoprzylepne repozycjonowane zawierające jego identyfikację w szczególności: nr katalogowy, LOT, datą ważności
- miejsce otwierania zestawu oznaczone graficznie na górnym brzegu opakowania
" -
2.4 "ORTOPEDIA: ZESTAW DO TERAPII PODCIŚNIENIOWEJ
- sterylny
- jednorazowy
- do stosowania przez 10 dni

skład zestawu:
- jednorazowa pompa do wytwarzania podciśnienia wraz ze źródłem zasilania wyposażonej w kontrolki LED na potrzeby monitorowania statusu terapii i emitowania alarmów oraz czujnika ciśnienia zaprogramowanego pod kątem ciągłego monitorowania i utrzymywania docelowej wartości ciśnienia w obrębie rany
- 2 jałowe zestawy opatrunkowe zawierające: 5-warstwowy opatrunek do terapii podciśnieniowej wraz z drenem przedłużającym oraz paskami mocującymi" 10 cm x 20 cm
2.5 "ORTOPEDIA: ZESTAW DO TERAPII PODCIŚNIENIOWEJ
- sterylny
- jednorazowy
- do stosowania przez 10 dni

skład zestawu:
- jednorazowa pompa do wytwarzania podciśnienia wraz ze źródłem zasilania wyposażonej w kontrolki LED na potrzeby monitorowania statusu terapii i emitowania alarmów oraz czujnika ciśnienia zaprogramowanego pod kątem ciągłego monitorowania i utrzymywania docelowej wartości ciśnienia w obrębie rany
- 2 jałowe zestawy opatrunkowe zawierające: 5-warstwowy opatrunek do terapii podciśnieniowej wraz z drenem przedłużającym oraz paskami mocującymi" 16 cm x 16 cm
2.6 "ORTOPEDIA: ZESTAW OPATRUNKÓW DO TERAPII PODCIŚNIENIOWEJ
- sterylny
- jednorazowy

skład zestawu:
- 5-warstwowy opatrunek do terapii podciśnieniowej wraz z drenem przedłużającym oraz paskami mocującymi" 10 cm x 20 cm
2.7 "ORTOPEDIA: ZESTAW OPATRUNKÓW DO TERAPII PODCIŚNIENIOWEJ
- sterylny
- jednorazowy

skład zestawu:
- 5-warstwowy opatrunek do terapii podciśnieniowej wraz z drenem przedłużającym oraz paskami mocującymi" 16 cm x 16 cm

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

"ORTOPEDIA: ZESTAW DO ARTROSKOPII KOLANA
- sterylny
- etykieta z pełną identyfikacją składu w postaci symboli graficznych elementów składowych
- na opakowaniu wskaźnik procesu sterylizacji, potwierdzający jego skuteczność

skład zestawu:
1 serweta z chłonnego, trójwarstwowego laminatu:
+ gramatura: conajmniej 73 g/m2
+ wymiary: 320 cm x 240 cm
+ samouszczelniający się centralny otwór o średnicy: 6 cm
+ wymiary elementu elastycznego: 30 cm x 30 cm
+ wykonana z grubego, wytrzymałego laminatu, szczególnie dedykowanego do operacji ortopedycznych, składającego się z warswy wiskozy, folii oraz polipropylenu, towrzącego zwartą strykturę
+ wytrzymałość na wypychanie na sucho / mokro: min. 100 kPa (PN EN ISO 13938 - 1)
+ chłonność: min. 800 %
+ laminat nie może powodować drażnienia, uczulenia, nie może być cytotoksyczny, musi w pełni odpowiadać wymaganiom normy PN EN 13 795 dla obłożeń chirurgicznych dla wymagań wysokich


" - "op.
(1 komplet)" 250
"1 serweta na stolik instrumentarium (wzmocniona na całej długości):
+ wymiary: 190 cm x 150 cm
+ szerokość wzmocnienia: 66 cm
+ chłonność wzmocnienia: min. 400%

2 foliowe osłony na przewody:
+ składane teleskopowo
+ na jednym końcu kartonowy pierścień z oznaczeniem kierunku rozkładania, na drugim tasiemka do wiązania +
+ rozmiar: 15 cm x 250 cm D3

2 taśmy medyczna samoprzylepna: 9 cm x 50 cm
1 igła specjalistyczna do wkłucia lędźwiowego: 1,2 mm x 90 mm
3 ręczniki z włókniny kompresowej: 20 cm x 40 cm"
"1 pojemnik plastikowy***: 10 cm x 20 cm, pojemność min. 1000 ml

2 kleszczyki okienkowe typu korcang***
+ długość: 19 cm
+ szerokie końcówki z nacięciami gwarantujące pewny uchwyt
+ zamek zaciskowy

1 nożyczki metalowe ostro-ostre
+ długość: 11 cm
+ bramsze: proste
+ stal matowiona
+ znakowane kolorem oraz znakiem jednorazowego użytku z obu stron

1 kleszczyki do trzymania igły typu imadło***
+ długość: 13 cm
+ bransza: gładka
+ stal matowiona
+ znaczone kolorem oraz znakiem jednorazowego użytku z obu stron
"
"3 kleszczyki plastikowe typu pean***
+ długość: 13 cm
+ wąskie końcówki z nacięciami - mocny uchwyt dla drobnych materiałów opatrunkowych
+ zamek zaciskowy

1 ostrze nr 11***
+ zaokrąglona końcówka typu „kosa”
+ z jednej strony na rączce miarka do odmierzania długości nacięcia
+ rękojeść z frezowaną częścią chwytną
+ długość całkowita 135 - 140 mm

1 metalowa pęseta chirurgiczna
+ układ ząbków 1 w 2
+ długość: 11,5 cm
+ nacięcia w części chwytnej
"
"2 fartuchy chirurgiczne
+ z włókniny typu SMS o gramaturze: 35 g/m2
+ z nieprzemakalnymi wzmocnieniami z przodu operatora oraz na rękawach min. do wysokości łokcia
+ gramatura wzmocnienia: 40 g/m2 (łącznie w strefie krytycznej 75 g/m2)
+ chłonne wzmocnienia naklejone na zewnątrz fartucha (od strony pola operacyjnego)
+ mankiet poliestrowy, niepylący
+ fartuch zaprojektowany w sposób umożliwiający wiązanie najpierw na „brudno”, a potem „na czysto”
+ rozmiar XL (długość 140 cm)

1 fartuchy chirurgiczny
+ z włókniny typu SMS o gramaturze: 35 g/m2
+ standardowego ryzyka
+ mankiet poliestrowy, niepylący
+ fartuch zaprojektowany w sposób umożliwiający wiązanie najpierw na „brudno”, a potem „na czysto”
+ rozmiar L (długość 125 cm)
"
"1 dren Redona z kontrastem RTG
+ CH10 x 50 cm
+ perforacja na długości 14 - 15 cm
+ wykonany z medycznego PVC o twardości ok. 76⁰ ShA

20 kompresów***
+ z gazy 17-nitkowej
+ 12 warstw
+ 7,5 x 7,5 cm, z nitką RTG

3 tupfery kula***
+ z gazy 17 - nitkowej
+ wykrój 50 x 50 cm

1 opaska elastyczna***
+ 15 cm x 4 m z zapinką

1 podkład podgipsowy***
+ syntetyczny
+ 3 m x 10 cm
"
"1 pokrowiec na nogę z wywiniętym mankietem
+ z laminatu dwuwarstwowego
+ o gramaturze 43 - 47 g/m2
+ wymiary 75 x 45 cm

1 butla Redona
+ 150 - 200 ml
+ sklada co 20 ml
+ końcówka w kształcie stożka, nasadka zakrywająca końcówkę

Uwaga! Elementy z oznaczeniem *** pakowane wewnątrz zestawu w dodatkowe w opakowanie porządkowe - torebka papierowo - foliowa 210 x 400 mm, ze zgrzewem w kształcie litery ""V"" i wycięciem na kciuk ułatwiającym otwieranie"
"Zestaw zapakowany sterylnie w wytrzymałe opakowanie Tyvec - folia (oprócz igły do wkłucia lędźwiowego - dopakowanie w worku foliowym razem z pozostałymi elementami w opakowaniu Tyvec - folia), oznakowany podwójną etykietą (na worku oraz na opakowaniu Tyvec - folia), z pełną indektyfikacją składu w formie symboli graficznych poszczególnych elementów (szybka, wizualna identyfikacja składu), znakiem CE potwierdzjącym przeprowadzenie procedury oceny zgodności zestawu zgodnie z aktualnymi przepisami o wyrobach medycznych (znak CE dotyczy częsci zestawu w opakowaniu Tyev - folia), posiadający samoprzylepnce odcinki służącego do wklejania do dokumnetacji zabiegu. Podwójne opakowanie: zewnętrzny karton transportowy + wewnętrzny czysty karton - dyspenser.Zestaw (elementy zapakowane w opakowaniu Tyvec - folia) musi być wysterylizowany tlenkiem etylenu, w procesie zwalidowanym, potwierdzonym stosownym raportem walidacji sterylizacji tlenkiem etylenu
"

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1 "DIAGNOSTYKA: KLESZCZE BIOPSYJNE JEDNORAZOWE GASTROSKOPOWE
- sterylne, jednorazowego użytku
- jednorazowego użytku
- szczęki kleszczy pozbawione nitowanego zawiasu
- pełne powleczenie materiałem hydrofilnym (PTFE lub PE)
- szczęki produkowane na zautomatyzowanej linii produkcyjnej
- montaż całości kleszczy zautomatyzowany lub dokonywany przez pracowników producenta
- szerokość: 6.7 mm - 8 mm; średnica: 2.3 mm; długość: 1800 mm
" "
szczęki gładkie
bez kolca

szczęki gładkie
z kolcem

szczęki uzębione
bez kolca

szczęki uzębione
z kolcem
" "op.
(1 szt.)" 1 300
4.2 "DIAGNOSTYKA: KLESZCZE BIOPSYJNE JEDNORAZOWE KOLONOSKOPOWE
- sterylne, jednorazowego użytku
- jednorazowego użytku
- szczęki kleszczy pozbawione nitowanego zawiasu
- pełne powleczenie materiałem hydrofilnym (PTFE lub PE)
- szczęki produkowane na zautomatyzowanej linii produkcyjnej
- montaż całości kleszczy zautomatyzowany lub dokonywany przez pracowników producenta
- szerokość: 6.7 mm - 8 mm; średnica: 2.3 mm; długość: 2300 mm
" "
szczęki gładkie
bez kolca

szczęki gładkie
z kolcem

szczęki uzębione
bez kolca

szczęki uzębione
z kolcem
" "op.
(1 szt.)" 1 300
4.3 "DIAGNOSTYKA: KLIPSOWNICA GASTROSKOPOWA
- sterylna, jednorazowego użytku
- obrotowa 135°
- długość: 2300 mm
- średnica: 2.6 mm
" "rozwarcie:
11 mm
16 mm" "op.
(1 szt.)" 60
4.4 "POLIPEKTOMIA: IGŁA INIEKCYJNA
- sterylna, jednorazowego użytku
- jednorazowego użytku
- ergonomiczy antypoślizgowy uchwyt
- kilkustopniowa “długopisowa” blokada
- automatyczny przepływ w kanale igły
- długość: 2300 mm
" "22 G / 0,7 mm
lub
23G / 0,6 mm" "op.
(1 szt.)" 20
4.5 "POLIPEKTOMIA: PĘTLE
- sterylne, jednorazowego użytku
- ze specjalnie splecionego drutu
- 3-pierścieniowy ergonomiczny uchwyt
- podłączenie zasilania zamontowane niezależnie z 2-pierścieniowym przewodem na dystalnym końcu rękojeści
- średnica: 2,3 mm - 2,4 mm ; długość: 2300 mm - 2400 mm; kształt pętli: owalna
" "średnica pętli
10 mm
24 mm - 25 mm
32 mm - 36 mm" "op.
(1 szt.)" 400
4.6 "POLIPEKTOMIA: SIATKA
- sterylna, jednorazowego użytku
- do usuwania polipów i ciał obcych przy użyciu endoskopu
- jednorazowego użytku
- długość: 2300 mm; kształt siatki: owalna
" "średnica siatki
30 mm" "op.
(1 szt.)" 20

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

5.1 "INFUZJA KONTRASTÓW: PRZYRZĄD DO POBIERANIA LEKÓW - SPIKE
- możliwość użycia do wstrzykiwacza kontrastu ACCUTRON CT-D
- sterylny, jednorazowego użytku
- zintegrowany kanał powietrzny
" --- "op.
(1 szt.)" 300
5.2 "INFUZJA KONTRASTÓW: SYSTEM DRENÓW Z KOMORĄ KROPLOWĄ
- możliwość użycia do wstrzykiwacza kontrastu ACCUTRON CT-D
- sterylny (do 8 godzin pracy), jednorazowego użytku
- strona ssąca: 100 cm długości (strona NaCl), 104 cm (strona kontrastu) oraz 2 komory kroplowe
- strona tłocząca: 36 cm długości (strona NaCl) oraz 12 cm (strona kontrastu)
" --- "op.
(1 szt.)" 300
5.3 "INFUZJA KONTRASTÓW: WĘŻYK PACJENTA
- możliwość użycia do wstrzykiwacza kontrastu ACCUTRON CT-D
- dedykowany do pracy z materiałami wielogodzinnymi
" 150 cm "op.
(1 szt.)" 1 800
5.4 "INFUZJA KONTRASTÓW: WKŁAD DO WSTRZYKIWACZA
- możliwość użycia do wstrzykiwacza kontrastu ACCUTRON CT-D
- sterylny (do 8 godzin pracy), jednorazowego użytku
" 200 ml "op.
(1 szt.)" 750
5.5 "INFUZJA KONTRASTÓW: ZESTAW OPRZYRZĄDOWANIA
- możliwość użycia do wstrzykiwacza kontrastu ACCUTRON CT-D
- sterylny
- 2 wkłady 200 ml
- 1 system drenów (MRS 222)
- 1 wężyk pacjenta 150 cm
" --- "op.
(1 komplet)" 240

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 6

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

6.1 "CHIRURGIA: ZESTAW DO LAPAROSKOPII Z TROKARAMI
- sterylny, jednorazowego użytku
- 1 szt. trokara 12 mm:
* z karbowaną kaniulą z kierunkowym metalowym ostrzem w ksztalcle litery V
* trójstopniowy, zawór bezpieczeństwa umożliwiający przeprowadzenle desuflacjl bez odłączania wężyka CO2
- 1 szt. kaniuli 12 mm
* karbowana z trójstopniowym zaworem insuflacyjnym i wbudowaną uszczelką 5-12 mm
* trójstopniowy, zawór bezpieczeństwa umożliwiający przeprowadzenle desuflacjl bez odłączania wężyka CO2
- 1 szt. trokara 5 mm:
* z karbowaną kaniulą z kierunkowym metalowym ostrzem w ksztalcle litery V
* dwustopniowy, zawór bezpieczeństwa
- 1 szt. kaniuli 5 mm:
* karbowana z dwustopniowym zaworem insuflacyjnym
- 1 sz. igły insuflacyjnej jednorazowego użytku o długości 120 mm

- każdy komponent zestawu osobno sterylnie zapakowany
- zestaw zawiera 4 naklejki do historii choroby pacjenta opatrzone kodem katalogowym oraz nr LOT;
- zewnętrzne opakowanie zawiera:
* foliową plombę zabezpieczającą przed incydentalnym otwarciem zestawu
* kod kreskowy, dane producenta
* datę produkcji, datę ważności oraz nr LOT
* etykietę z kodem katalogowym i opisem zestawu
* kody katalogowe, opisy oraz ilości poszczególnych komponentów zestawu
" --- "op.
(1 komplet)" 30
6.2 "CHIRURGIA: TROKAR LAPAROSKOPOWY
- sterylny, jednorazowego użytku
- z bezpiecznym ostrzem w kształcie liniowym naostrzonym obustronnie
- z kaniulą karbowaną
- z trójstopniowym zaworem insuflacja/stop/desuflacja (możliwość desulfacji bez odłączania wężyka CO2)
- samodopasowująca się uszczelka mieszcząca narzędzia od 5 do 12 mm (bez konieczności używania redukcji)
- ostrze w bezpiecznej osłonie
- wizualny wskaźnik położenia ostrza oraz dźwiękowy sygnał informujący o jego wysunięciu
" "średnica
12 mm" "op.
(6 szt.)" 2
6.3 "CHIRURGIA: TROKAR LAPAROSKOPOWY
- sterylny, jednorazowego użytku
- z bezpiecznym ostrzem w kształcie liniowym naostrzonym obustronnie
- z kaniulą karbowaną
- z dwutopniowym zaworem insuflacja/desuflacja
- ostrze w bezpiecznej osłonie
- wizualny wskaźnik położenia ostrza oraz dźwiękowy sygnał informujący o jego wysunięciu
" "średnica
5 mm" "op.
(6 szt.)" 2
6.4 "CHIRURGIA: KANIULA KARBOWANA
- sterylna, jednorazowego użytku
- przezroczysta
- z trójstopniowym zaworem insuflacja/stop/desuflacja (możliwość desulfacji bez odłączania wężyka CO2)
- samodopasowująca się uszczelka mieszcząca narzędzia od 5 do 12 mm (bez konieczności używania redukcji)
" "średnica
12 mm" "op.
(6 szt.)" 2
6.5 "CHIRURGIA: KANIULA KARBOWANA
- sterylna, jednorazowego użytku
- przezroczysta
- z trójstopniowym zaworem insuflacja/stop/desuflacja (możliwość desulfacji bez odłączania wężyka CO2)
- samodopasowująca się uszczelka mieszcząca narzędzia od 5 do 11 mm (bez konieczności używania redukcji)
" "średnica
5 mm" "op.
(6 szt.)" 2
6.6 "CHIRURGIA: IGŁA VERESSA
- sterylna, jednorazowego użytku
- z sygnałem dźwiękowym i wizualnym określąjącym wejście do jamy brzusznej
" 120 mm "op.
(12 szt.)" 2

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 7

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

7.1 "ANESTEZJOLOGIA: IGŁA DO REGIONALNEJ ANESTEZJI (PENCIL POINT)
- sterylna, jednorazowego użytku
- do znieczuleń podpajęczynówkowych
- końcówka Pencil Point
- krystalicznie przezroczysta nasadka
- komora zwiększająca widoczność płynu mózgowo-rdzeniowego
- barwne oznaczenie nasadek oraz mandrynu
- igła oraz mandryn wykonane z wysokiej jakości stali nierdzewnej
- nasadka igły wykonana z poliwęglanu
- uchwyt mandrynu wykonany z ABS
- przezroczysta końcówka Luer-Lock
" "27 G
151 mm
(dopuszczalne między
145 mm a 160 mm)

" "op.
(1 szt.)" 50
7.2 "ANESTEZJOLOGIA: IGŁA DO REGIONALNEJ ANESTEZJI (PENCIL POINT)
- wymagania jak przy rozmiarze 27 G" "25 G
151 mm
(dopuszczalne między
145 mm a 160 mm)

" "op.
(1 szt.)" 50
7.3 "ANESTEZJOLOGIA: ŁĄCZNIK MARTWA PRZESTRZEŃ
- sterylny, jednorazowego użytku
- podwójnie obrotowy, karbowany w środku
- z wysokiej jakości PE EVA pozbawionego PCV
- połączenie 22M/15F od strony pacjenta
" 22M/15F – 22F "op.
(1 szt.)" 200
7.4 "CHIRURGIA: OPATRUNEK FOLIOWY Z RAMKĄ
- sterylny
- z cienkiej i elastycznej folii poliuretanowej
- pokryty hipoalergicznym klejem akrylowym
- posiada system aplikacji typu ramka
- opatrunek bez wkładu chłonnego
" 10 cm x 12 cm "op.
(100 szt.)" 5
7.5 "CHIRURGIA: OPATRUNEK FOLIOWY Z RAMKĄ
- wymagania jak przy rozmiarze 10 cm x 12 cm
" 10 cm x 15 cm "op.
(100 szt.)" 5
7.6 "CHIRURGIA: STAPLER SKÓRNY
- sterylny, jednorazowego użytku
- conajmniej 30 zszywek zszywek w komplecie
" "średnica zszywki:
0,5 mm

po zszyciu:
5,9 mm × 3,9 mm
" "op.
(1 szt.)" 200
7.7 "INIEKCJA: IGŁA
- sterylna, jednorazowego użytku
- rurka igły wykonana z gładkiej i wytrzymałej stali nierdzewnej
- cienkościenna
- ostrze igły ścięte trójpłaszczyznowo
- typ szlifu igły: LB/BL standard długo ścięte
- igła pokryta silikonem
- osłonka i nasadka wykonana z polipropylenu
- elementy igły trwale połączone żywicą epoksydową
- nasadki barwione zgodnie z kodem ISO
" "
0,4 x 19 mm
0,45 x 16 mm

1,6 x 40 mm
1,8 x 40 mm
2,1 x 40 mm" "op.
(100 szt.)" 30
7.8 "INIEKCJA: IGŁA TĘPA Z FILTREM
- sterylna, jednorazowego użytku
- ostrze ścięte pod kątem 45°
- do pobierania leków
" "1,2 x 40 mm

filtr:
5 µm" "op.
(100 szt.)" 20
7.9 "INIEKCJA: KANIULA DOŻYLNA (FEP)
- sterylna, jednorazowego użytku
- igła (mandryn) wykonana ze stali nierdzewnej z ostrzem typu back-cut
- cewnik kaniuli wykonany z teflonu (FEP), wyposażony w 4 paski kontrastujące w RTG
- kaniula wyposażona w skrzydełka mocujące
- domykany ręcznie koreczek portu górnego, kodowany kolorystycznie zależnie od rozmiaru
- uchwyt umożliwiający wykonanie wkłucia jedną ręką
- zastawka zabezpieczająca przed wypływem krwi po wprowadzeniu kaniuli do naczynia
- komora wypływu zwrotnego zabezpieczona koreczkiem Luer-Lock
- brak ftalanów oraz lateksu
" "14 G
2,0 mm x 45 mm
" "op.
(100 szt.)" 10
7.10 "ORTOPEDIA: OSŁONA FOLIOWA NA RAMIĘ SPRZĘTU MEDYCZNEGO - TYP C
- sterylna
- do zabezpieczenia ramienia aparatu RTG
- przezroczysta folia PE 65 µm
" 100 cm x 160 cm "op.
(1 sztuka)" 300
7.11 "ORTOPEDIA: ZESTAW OSŁON FOLIOWYCH NA RAMIĘ SPRZĘTU MEDYCZNEGO - TYP C
- sterylna
- do zabezpieczenia ramienia aparatu RTG
- przezroczysta folia PE 65 µm
" "zestaw 3 osłon:
105 cm x 183 cm
80 cm x 150 cm
3 cm x 100 cm" "op.
(1 sztuka)" 300
7.12 "UROLOGIA: NAWILŻAJĄCY ŻEL DO CEWNIKOWANIA
- sterylny, jednorazowego użytku
- pozwalający uzyskać kompletne znieczulenie błony śluzowej
- w składzie: Lignocaine Hydrochloride 2%, Chlorhexidine Digluconate 0,05%
" 6 ml "op.
(50 szt.)" 5
7.13 "UROLOGIA: NAWILŻAJĄCY ŻEL DO CEWNIKOWANIA
- wymagania jak przy rozmiarze 6 ml
" 11 ml "op.
(25 szt.)" 70

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 8

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

8.1 "ORTOPEDIA (ARTROSKOPIA BARKU): OSŁONA NA KAMERĘ Z ŁĄCZNIKIEM W SYSTEMIE ZAMKNIĘTYM
- sterylna, jednorazowego użytku
- steri-stick
- paski samoprzylepne do mocowania
- niezawierający lateksu materiał IsoSilk
" 18 x 246 cm "op.
(1 szt.)" 80
8.2 "CHIRURGIA: OSŁONA NA SONDĘ USG Z WARSTWĄ LEPNĄ
- sterylna, jednorazowego użytku
- bezlateksowa

" 13 x 122 cm "op.
(1 szt.)" 240

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 9

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

9.1 "ORTOPEDIA (ARTROSKOPIA KOLANA): IGŁA NITINOLOWA DO SZYCIA ŁĄKOTKI
- sterylna, jednorazowego użytku
- z oczkiem
- do narzędzi Zone Specific® II
" --- "op.
(10 szt.)" 6

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 10

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

10.1 "ORTOPEDIA (CIEŚŃ NADGARSTKA): NÓŻ
- sterylny, jednorazowego użytku
- do narzędzi Acuflex firmy Smith & Nephew
" "Hook
Straight 3 mm" "op.
(5 szt.)" 12

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 11

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

11.1 "CHIRURGIA: ZESTAW DO PUNKCJI OPŁUCNEJ I OTRZEWNEJ
- sterylny, jednorazowego użytku
- bezpieczny
- z cewnikiem poliuretanowym długości 12,5 cm umieszczonym na igle, rozmiar 8 CH
- skład Zestawu:
* igła Veresa (wyposażona w zawór jednokierunkowy wentylowy zapobiegający powstawaniu odmy oraz
dwu kolorowy wskaźnik bezpieczeństwa)
* strzykawka Luer-Lock 50 ml
* kaniula z otworami bocznymi oraz znacznikiem głębokości co 1cm
* zawór trójdrożny zapewniający wygodny dostęp do zestawu drenującego bez otwierania systemu
* worek o pojemności minimum 2000 ml (worek, kaniula i strzykawka tworzą system zamknięty)
" --- "op.
(1 komplet)" 10

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 12

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

12.1 "ORTOPEDIA: KOŃCÓWKA DO SHAVERA (DO TKANKI MIĘKKIEJ)
- sterylna, jednorazowego użytku
- do posiadanego przez Zamawiającego shavera artroskopowego firmy Arthrex
- prosta
- tnąca w trzech wariantach: gładkie na gładkie, gładkie na zęby i zęby na zęby

" "średnica:
3,5 mm
3,8 mm
4 mm
5 mm
5,5 mm

długość:
13 cm
" "op.
(1 sztuka)" 100
12.2 "ORTOPEDIA: KOŃCÓWKA DO SHAVERA (DO TKANKI KOSTNEJ)
- sterylna, jednorazowego użytku
- do posiadanego przez Zamawiającego shavera artroskopowego firmy Arthrex
- prosta
- tnąca w dwóch wariantach: frez owalny oraz frez okrągły
" "średnica:
4 mm
5 mm
5,5 mm

długość:
13 cm
" "op.
(1 sztuka)" 100
12.3 "ORTOPEDIA: DRENY ARTROSKOPOWE W TORZE NAPŁYWU
- sterylne
- do posiadanej przez Zamawiającego pompy artroskopowej firmy Arthrex
- pakowane pojedynczo w opakowaniach zbiorczych po 10 sztuk
- możliwa do wykonania kontrola drenu przed jego właściwym użyciem za pomocą testu w systemie Clamp-Off Test
" "op.
(1 sztuka)" 200

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 13

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

13.1 "ORTOPEDIA: RĘKAWICE LATEKSOWE BEZPUDROWE BRĄZOWE
- sterylne
- chlorowane zewnętrznie i polimeryzowane wewętrznie
- mankiet rolowany
- teksturowane
- klasyfikowane jako wyrób medyczny kategorii IIa (Dyrektywa Rady 93/42/EWG) z oznakowaniem na opakowaniu
- klasyfikowane jako środek ochrony indywidualnej kategorii III (Rozporządzenie (UE) 2016/425) z oznakowaniem na opakowaniu

Parametry techniczne potwierdzone raportem z badań producenta nie starszym niż z 2023 roku:
- grubość na palcu (pojedyncza ścianka): minimum 0,18 mm
- długość: minimum 280 mm (dla wszystkich rozmiarów)
- siła zrywu przed starzeniem: minimum 11,0 N
- zawartość protein: ≤ 45 mcg/g
- poziom AQL (z informacją na opakowaniu): nie większy niż 0,65

W/w raport proszę dołączyć do oferty!
" "6,0
6,5
7,0
7,5
8,0
8,5
9,0" "op.
(1 para)" 6 000

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 14

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

12.1 "CHUSTA TRÓJKĄTNA
- bawełniana
" 96 cm x 96 cm x 130 cm "op.
(1 szt.)" 520
12.2 "CZEPEK MEDYCZNY Z TROKAMI MĘSKI
- w kształcie furażerki, wiązany na troki
- wstawka antypotna na całym obwodzie
- kolor zielony lub niebieski
" --- "op.
(100 szt.)" 90
12.3 "CZEPEK MEDYCZNY Z TROKAMI DAMSKI
- w kształcie furażerki, wiązany na troki
- po wywinięciu część przednia utworzy dodatkową warstwę stanowiącą zabezpieczenie przed potem
- kolor zielony lub niebieski
" --- "op.
(100 szt.)" 70
12.4 "CZEPEK MEDYCZNY TYPU BERET
- ściągany gumką
- średnica ok. 53 cm
- z włókniny polipropylenowej
- kolor zielony lub niebieski
" --- "op.
(100 szt.)" 30
12.5 "KACZKA TRADYCYJNA
- wykonana z pulpy celulozowej (miazgi papierowej)
- przystosowana do utylizacji w maceratorze
" 875 ml "op.
(100 szt.)" 55
12.6 "BASEN SANITARNY GŁĘBOKI
- wykonany z pulpy celulozowej (miazgi papierowej)
- przystosowany do utylizacji w maceratorze
" 2000 ml "op.
(120 szt.)" 60
12.7 "POKRYWA DO BASENU GŁĘBOKIEGO
- pasuje do opisanego wyżej basenu sanitarnego głębokiego 2000 ml
- wykonana z pulpy celulozowej (miazgi papierowej)
- przystosowana do utylizacji w maceratorze
" 2000 ml "op.
(100 szt.)" 70
12.8 "MISKA DO MYCIA PAJENTÓW
- wytrzymałość - min. 2 h z ciepłą wodą i detergentem (temperatura wody do 45 stopni C)
- wykonany z pulpy celulozowej (miazgi papierowej)
- przystosowany do utylizacji w maceratorze
" 4000 ml "op.
(100 szt.)" 110
12.9 "MISKA NERKOWATA
- wytrzymałość - min. 2 h z ciepłą wodą i detergentem (temperatura wody do 45 stopni C)
- wykonany z pulpy celulozowej (miazgi papierowej)
- przystosowany do utylizacji w maceratorze
" 900 ml "op.
(300 szt.)" 80
12.10 "MASKA ANESTETYCZNA Z NADMUCHIWANYM KOŁNIERZEM
- jednorazowego użytku
- ukształtowana zgodnie z budową anatomiczną twarzy pompowany mankiet
- szczelnie zakrywa usta i nos pacjenta bez uciskania oczu
- przezroczyste sklepienie
- różne kolory pierścieni mocujących w zależności od rozmiaru maski
- możliwość usunięcia pierścienia mocującego
- bez lateksu i ftalanów
" "2
pediatryczny" "op.
(1 szt.)" 200
12.11 "MASKA ANESTETYCZNA Z NADMUCHIWANYM KOŁNIERZEM
- wymagania jak przy rozmiarze 2 pediatryczny
" "3
mały" "op.
(1 szt.)" 200
12.12 "MASKA ANESTETYCZNA Z NADMUCHIWANYM KOŁNIERZEM
- wymagania jak przy rozmiarze 2 pediatryczny
" "4
'średni
" "op.
(1 szt.)" 200
12.13 "MASKA ANESTETYCZNA Z NADMUCHIWANYM KOŁNIERZEM
- wymagania jak przy rozmiarze 2 pediatryczny
" "5
duży" "op.
(1 szt.)" 200
12.14 "MASKA MEDYCZNA
- z gumkami
- z trzech warstw niepylącej i hipoalergicznej włókniny
- posiada wkładkę modelującą na nos
- jednorazowego użytku
- kolor niebieski
" --- "op.
(50 szt.)" 400
12.15 "MASKA MEDYCZNA
- wiązana na troki
- z trzech warstw niepylącej i hipoalergicznej włókniny
- posiada wkładkę modelującą na nos
- jednorazowego użytku
- kolor niebieski
" --- "op.
(50 szt.)" 40
12.16 "MASKA MEDYCZNA
- wiązana na troki
- z trzech warstw niepylącej i hipoalergicznej włókniny
- posiada wkładkę modelującą na nos
- jednorazowego użytku
- kolor zielony
" --- "op.
(50 szt.)" 40
12.17 "PAPIER DO EKG
- do aparatu ASCARD
- nadruk siatki milimetrowej
" "112 x 25

długość rolki 25 m" "op.
(1 szt.)" 1 400
12.18 "PAPIER DO CIŚNIENIOMIERZA STACJONARNEGO
- do aparatu typu TM 2655P

" "58 x 30
lub
57 x 30" "op.
(1 szt.)" 140
12.19 "PAPIER DO MONITORA/DEFIBRYLATORA
- do aparatu LIFEPAK 12
- nadruk siatki milimetrowej
" 005 x 30F "op.
(1 szt.)" 200
12.20 "PAPIER DO DEFIBRYLATORA
- do aparatu ZOLL M Series

" "90 x 90 mm
składanka" "op.
(1 szt.)" 270
12.21 "PAPIER DO KTG
" 150 x 100 x 150 mm "op.
(1 szt.)" 670
12.22 "PAPIER DO VIDEOPRINTERA USG
- do aparatu Sony UPP-110 HA
- type IV (High Sensitivity)
" 110 mm x 20 m "op.
(1 rolka)" 35
12.23 "PAPIER DO VIDEOPRINTERA USG
- do aparatu Sony UPP-110 S
- type IV (High Sensitivity)
" 110 mm x 20 m "op.
(1 rolka)" 200
12.24 "ŻEL DO EKG
" 250 ml "op.
(1 szt.)" 200
12.25 "ŻEL DO USG
" 500 ml "op.
(1 szt.)" 700
12.26 "POJEMNIK NA PRÓBKI HISTOPATOLOGICZNE
- z zakrętką
" 20 ml "op.
(1 szt.)" 1 400
12.27 "POJEMNIK NA PRÓBKI HISTOPATOLOGICZNE
- z zakrętką
" 30 ml "op.
(1 szt.)" 1 300
12.28 "PAS DO STABILIZACJI MIEDNICY
- z zapinką/ klamrą
" uniwersalny "op.
(1 szt.)" 50
12.29 "GOLARKA MEDYCZNA TYPU GALLANT
- do usuwania owłosienia na całym ciele
" --- "op.
(1 szt.)" 400
12.30 "FARTUCH FOLIOWY
- indywidualnie pakowany
- krój z wiązaniem w talii, zakładany przez głowę
- pakowany po 100 sztuk w opakowaniu zbiorczym
" 71 cm x 116 cm op. 50
12.31 "KOMPLET POŚCIELOWY
- z włókniny poliprepylenowej o gramaturze minimum 40 g/m2

zawiera minimum:
- prześcieradło: 150 cm x 210 cm
- poszwę na kołdrę: 160 cm x 210 cm
- poszewkę na poduszkę: 70 cm x 80 cm
" - komplet 1 500
12.32 "KOSZULA OPERACYJNA DLA PACJENTA
- z włókniny SMS o gramaturze minimum 35 g/m2
- niewiązana, zakładana przez głowę, z wycięciem V pod szyją
- kolor niebieski lub granatowy" "rozmiar XL
lub
95 cm x 120 cm
lub
uniwersalny" szt. 1 000
12.33 "OSŁONKA NA GŁOWICE USG
- pudrowana
- pakowane pojedynczo (144 sztuki w opakowaniu zbiorczym)
" - op. 50
12.34 "PODKŁAD PODGIPSOWY NATURANY
- wykonany z bawełny lub wiskozy
" 10 cm x 3 m szt. 250
12.35 "PODKŁAD PODGIPSOWY NATURANY
- wykonany z bawełny lub wiskozy
" 15 cm x 3 m szt. 250
12.36 "POKROWCE NA MATERAC
- jednorazowego użytku
" 210 cm x 90 cm x 20 cm szt. 500
12.37 "STAZA BEZLATEKSOWA DO UCISKANIA ŻYŁY PRZY POBIERANIU KRWI
- wykonana z szerokiego rozciągliwego paska gumy syntetycznej
- pakowana po 25 sztuk w 1 rolce (opakowaniu)
" - op. 200
12.38 "SPODNIE (KRÓTKIE) DO KOLONOSKOPII
- z włókniny poliprepylenowej (lub SMS) o gramaturze minimum 40 g/m2
- jednorazowego użytku
- kolor niebieski, granatowy lub zielony
" rozmiar L lub uniwersalny szt. 1 400
12.39 "KOMPLET CHIRURGICZNY (BLUZA I SPODNIE)
- indywidualnie pakowany
- wykonane z włókniny SMS lub SMMS o gramaturze co najmniej 35 g/m² i kolorze niebieskim lub granatowym
- bluza z krótkim rękawem, wycięciem „V” lub ""U""pod szyją i 2 lub 3 kieszeniami
- lamówka pod szyją
- spodnie z trokami w pasie
" rozmiar S szt. 200
12.40 "KOMPLET CHIRURGICZNY (BLUZA I SPODNIE)
- indywidualnie pakowany
- wykonane z włókniny SMS lub SMMS o gramaturze co najmniej 35 g/m² i kolorze niebieskim lub granatowym
- bluza z krótkim rękawem, wycięciem „V” lub ""U""pod szyją i 2 lub 3 kieszeniami
- lamówka pod szyją
- spodnie z trokami w pasie
" rozmiar M szt. 2 000
12.41 "KOMPLET CHIRURGICZNY (BLUZA I SPODNIE)
- indywidualnie pakowany
- wykonane z włókniny SMS lub SMMS o gramaturze co najmniej 35 g/m² i kolorze niebieskim lub granatowym
- bluza z krótkim rękawem, wycięciem „V” lub ""U""pod szyją i 2 lub 3 kieszeniami
- lamówka pod szyją
- spodnie z trokami w pasie
" rozmiar L szt. 1 000
12.42 "KOMPLET CHIRURGICZNY (BLUZA I SPODNIE)
- indywidualnie pakowany
- wykonane z włókniny SMS lub SMMS o gramaturze co najmniej 35 g/m² i kolorze niebieskim lub granatowym
- bluza z krótkim rękawem, wycięciem „V” lub ""U""pod szyją i 2 lub 3 kieszeniami
- lamówka pod szyją
- spodnie z trokami w pasie
" rozmiar XL szt. 1 000
12.43 "KOMPLET CHIRURGICZNY (BLUZA I SPODNIE)
- indywidualnie pakowany
- wykonane z włókniny SMS lub SMMS o gramaturze co najmniej 35 g/m² i kolorze niebieskim lub granatowym
- bluza z krótkim rękawem, wycięciem „V” lub ""U""pod szyją i 2 lub 3 kieszeniami
- lamówka pod szyją
- spodnie z trokami w pasie
" rozmiar XXL szt. 400
12.44 "prześcieradło:
- 210 cm x 80 cm
- gramatura 35 g/m2
- włóknina PP
- kolor niebieski" 210cm x 80 cm szt. 1 200
12.45 Papier EKG do defibrylatora LIFEPAK 11,12,15 107 cm x 23 cm, szt. 80
12.46 Papier EKG do aparatu EKG ELI230 210 cm x 20 cm szt. 30

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 15

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

13.1 "USTNIK PLASTIKOWY
- jednorazowego użytku" uniwersalny "op.
(1 szt.)"
13.2 "USTNIK DO PNEUMOTACHOGRAFU PLASTIKOWY
- jednorazowego użytku" standardowy "op.
(1 szt.)"
13.3 "PRZEWÓD DO PNEUMOTACHOGRAFU
- jednorazowego użytku" 220 cm "op.
(1 szt.)"
13.4 "FILTR PLASTIKOWY DO BADANIA SPIROMETRYCZNEGO
- jednorazowego użytku" "op.
(1 szt.)"
13.5 KLIPS NA NOS "op.
(1 szt.)"

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 16

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

14.1 "Komory do testów płatkowych
- pasek 10 komorowy (2x5)
- opakowanie 100 plastrów, na każdym 10 komór (8mm)" 8mm opakowanie (100x10) 20
14.2 "Bibułki papierowe
- kompatybilne z komorami z pkt. 1" x "op.
(200 szt.)" 20

4.2.6.) Główny kod CPV: 33141000-0 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie występowania w obrocie gospodarczym jeżeli potwierdzi stosownym dokumentem, że jest
wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 3 miesięcy przed jego złożeniem

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: c) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewi-dencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: c) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewi-dencji;

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

1. deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami (DOTYCZY WYROBÓW MEDYCZNYCH):
a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 211) albo
b) dyrektywy 93/42/EWG, albo
c) rozporządzenia (UE) 2017/745 w sprawie wyrobów medycznych
d) rozporządzenia (UE) 2017/746 w sprawie wyrobów medycznych in vitro
2. karta katalogowa zawierające wszystkie elementy wymagane przez Zamawiającego w specyfika-cji lub inny dokument je potwierdzający jeśli nie są zawarte na karcie katalogowej
3. wpis do rejestru wyrobu medycznego lub potwierdzone zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
4. Przedmiotowe środki dowodowe należy dołączyć do oferty. W przypadku niezłożenia przedmio-towych środków dowodowych wraz z ofertą, Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia powyższych dokumentów zgodnie z zapisami ustawy PZP (Dz.U. 2024 r. poz. 1320)

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:

1. deklaracja zgodności na zgodność z wymaganiami (DOTYCZY WYROBÓW MEDYCZNYCH):
a) rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 17 lutego 2016 r. w sprawie wymagań zasadniczych oraz procedur oceny zgodności wyrobów medycznych (Dz. U. z 2016 r. poz. 211) albo
b) dyrektywy 93/42/EWG, albo
c) rozporządzenia (UE) 2017/745 w sprawie wyrobów medycznych
d) rozporządzenia (UE) 2017/746 w sprawie wyrobów medycznych in vitro
2. karta katalogowa zawierające wszystkie elementy wymagane przez Zamawiającego w specyfika-cji lub inny dokument je potwierdzający jeśli nie są zawarte na karcie katalogowej
3. wpis do rejestru wyrobu medycznego lub potwierdzone zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych
4. Przedmiotowe środki dowodowe należy dołączyć do oferty. W przypadku niezłożenia przedmio-towych środków dowodowych wraz z ofertą, Zamawiający wezwie Wykonawcę do uzupełnienia powyższych dokumentów zgodnie z zapisami ustawy PZP (Dz.U. 2024 r. poz. 1320)

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu Stron wyrażonej na piśmie pod rygorem nieważności.
2. Zmiany są dopuszczalne w zakresie dozwolonym przez art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
3. Na podstawie art. 455 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, Strony dopuszczają możli-wość zmiany umowy, która nie prowadzi do modyfikacji ogólnego charakteru umowy, a także w przypadku wystąpienia następujących okoliczności:
a) zmiany kodów (numerów katalogowych) produktów, nazwy produktów bez możli-wości zmian cen jednostkowych podanych w ofercie, w przypadku aktualizacji roz-wiązań z uwagi na postęp technologiczny lub zmiany obowiązujących przepisów albo poprawienie sprawności, wydajności lub innego zwiększenia wartości dostawy dla Zamawiającego, poprzez zastąpienie dotychczasowych kodów (numerów katalogo-wych) lub nazwy produktów, kodem (numerem katalogowym) lub nazwą nowego produktu pod warunkiem, że parametry nowego towaru spełniają wymagania okre-ślone w SWZ,
b) zmiany producenta przedmiotu dostawy w związku z zaprzestaniem produkcji lub dystrybucji przedmiotu dostawy pod warunkiem zaoferowania wyrobu o parametrach równorzędnych lub wyższych niż parametry przedmiotu oferty. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą cen jednostkowych podanych w ofercie i nie mogą być nie-korzystne dla Zamawiającego,
c) dostawy produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową
w przypadku wystąpienia przejściowego braku produktu z przyczyn leżących po stronie producenta, w cenie jednostkowej nie wyższej niż w umowie,
d) obniżenia wynagrodzenia o którym mowa w § 7 ust. 1, w przypadku niezamówienia całości towaru określonego w załączniku nr 1, lub w przypadku obniżenia stawek podatku od towaru i usług,
e) obniżenia cen jednostkowych towaru, o których mowa w załączniku nr 1 do umowy, także w przypadku obniżenia stawki podatku od towaru i usług,
f) podwyższenia wynagrodzenia, o którym mowa w § 7 ust. 1 w przypadkach wskaza-nych w § 7 ust. 6 oraz § 9 ust 3
g) zmiany terminu, o którym mowa w § 2 ust. 1 umowy.
h) zmiany wielkości i liczby opakowań w ilościach równoważnych przy zachowaniu ce-ny zaproponowanej w ofercie.
i) zaistnieniu siły wyższej, która ma wpływ na prawidłową realizacje przedmiotu umo-wy, przez którą na potrzeby umowy rozumieć należy każde zdarzenie zewnętrzne o charakterze niezależnym od Stron, którego Strony nie mogły przewidzieć przez za-warciem umowy, oraz którego Strony nie mogły uniknąć ani któremu nie mogły za-pobiec przy zachowaniu należytej staranności. Za siłę wyższą uważać się będzie w szczególności: powódź, pożar i inne klęski żywiołowe, zamieszki, strajki, ataki terro-rystyczne, działania wojenne, nagłe załamania warunków atmosferycznych, nagłe przerwy w dostawie energii elektrycznej, promieniowanie lub skażenia, kataklizmy wywołane siłami przyrody, zarządzenia władz.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-10-08 08:45

8.2.) Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/987200

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-10-08 09:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.