Ogłoszenie z dnia 2022-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00405107/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-21
- 2022/BZP 00422362/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont i rozbudowa Skateparku wraz z przyległą infrastrukturą
(górka zabaw dla dzieci) w Kępnie przy ul. Sportowej 9
z podziałem na : Skatepark, plac zabaw.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PROJEKT KĘPNO SP. Z O.O.
1.3.) Oddział zamawiającego: Projekt Kępno Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 251591021
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: SPORTOWA, 9
1.5.2.) Miejscowość: Kępno
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-600
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 668119787
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pk.kepno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pk.kepno.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/pk_kepno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont i rozbudowa Skateparku wraz z przyległą infrastrukturą(górka zabaw dla dzieci) w Kępnie przy ul. Sportowej 9
z podziałem na : Skatepark, plac zabaw.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7184c426-513b-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00515431
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: OB 3/10/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 369420,33 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont i rozbudowa Skateparku wraz z przyległą infrastrukturą (górka zabaw dla dzieci) w Kępnie przy ul. Sportowej 9: Skatepark - 9 elementów.4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
44114200-4 - Produkty betonowe
4.5.5.) Wartość części: 201413 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Remont i rozbudowa Skateparku wraz z przyległą infrastrukturą (górka zabaw dla dzieci) w Kępnie przy ul. Sportowej 9: plac zabaw (wyposażenie placu zabaw wraz z bezpieczną nawierzchnią pod placem zabaw, mała architektura: ławki, stojaki na rowery, kosze na śmieci)4.5.3.) Główny kod CPV: 45212140-9 - Obiekty rekreacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
37535240-1 - Zjeżdżalnie do placów zabaw
37535220-5 - Urządzenia do wspinania
4.5.5.) Wartość części: 139420,33 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247737,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 413218,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247737,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Muller Jelcz-Laskowice Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9120009178
7.3.3) Ulica: al. Młodych 40
7.3.4) Miejscowość: Jelcz-Laskowice
7.3.5) Kod pocztowy: 55-220
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MULLER JELCZ-LASKOWICE SP. Z O.O."
jakie przetargi wygrała firma
"MULLER JELCZ-LASKOWICE SP. Z O.O."
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247737,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 2
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 676500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 905538,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 676500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Archi-Ogrody Ostrzeszów Agnieszka Grzesiak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5140134111
7.3.3) Ulica: Kolejowa 39
7.3.4) Miejscowość: Ostrzeszów
7.3.5) Kod pocztowy: 63-500
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
1. Dostawa i montaż elementów placu zabaw- podwykonawca: Grupa Saternus SA
2. Warstwa wykończeniowa warstw bezpiecznych- podwykonawca nie znany
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARCHI - OGRODY OSTRZESZÓW AGNIESZKA GRZESIAK
jakie przetargi wygrała firma
ARCHI - OGRODY OSTRZESZÓW AGNIESZKA GRZESIAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 676500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 210 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KEPNA
więcej: przetargi w Kepnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostosowanie do potrzeb mieszkańców Gminy Stąporków oferty spędzania wolnego czasu z podziałem na części
- Rozwój turystyki nad Jeziorem Miejskim w Ostrowie Lubelskim
- Budowa placu zabaw przy klubie dziecięcym w Chotowie
- SVA/4620-208/2025: Termomodernizacja budynku nr 19 na terenie kompl. wojsk. w Komprachcicach
- Wykonanie kompletnej wielobranżowej dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz budowa zielonego patio na terenie Szkoły Podstawowej Nr 18 przy al. Jana Długosza 8 w Lublinie...
- Modernizacja placów zabaw w placówkach oświatowych
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.