eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostawa sprzętu kwaterunkowego w postaci szaf metalowych, regałów metalowych i mebli metalowych dla Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości Zarząd we Wrocławiu



Ogłoszenie z dnia 2024-09-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu kwaterunkowego w postaci szaf metalowych, regałów metalowych i mebli metalowych dla Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości Zarząd we Wrocławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930156216

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Podwale 31-33

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 50-040

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 47 87 121 30

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dorota.zych@wr.policja.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dolnoslaska.policja.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/kwp_wroclaw

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu kwaterunkowego w postaci szaf metalowych, regałów metalowych i mebli metalowych dla Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości Zarząd we Wrocławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c521917d-de01-41bc-947a-cd01121fb331

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00515436

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017670/32/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.12 Zakup szaf metalowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00444684

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: PUZ-2380-084-014-084/2024/DZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 640000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 393721,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 1 – dostawa sprzętu kwaterunkowego w postaci szaf metalowych (charakterystyka, wymagania i liczba określonego rodzaju asortymentu opisane w załączniku nr 1A do SWZ – opis przedmiotu zamówienia w części 1)

4.5.3.) Główny kod CPV: 44421000-7 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi

4.5.5.) Wartość części: 369643,61 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 2 – dostawa sprzętu kwaterunkowego w postaci regałów metalowych (charakterystyka, wymagania i liczba określonego rodzaju asortymentu opisane w załączniku nr 1B do SWZ – opis przedmiotu zamówienia w części 2)

4.5.3.) Główny kod CPV: 44421000-7 - Zbrojone lub wzmocnione szafy, kasy i drzwi

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39151000-5 - Meble różne

4.5.5.) Wartość części: 22683,05 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 3 – dostawa sprzętu kwaterunkowego w postaci mebli metalowych (charakterystyka, wymagania i liczba określonego rodzaju asortymentu opisane w załączniku nr 1C do SWZ – opis przedmiotu zamówienia w części 3)

4.5.3.) Główny kod CPV: 39151000-5 - Meble różne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.5.) Wartość części: 1394,73 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 13

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 13

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 298668,60 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 417744,90 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 298668,60 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konsmetal-Sejf B. Gerek, M. Gerek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 510053496

7.3.3) Ulica: ul. Traugutta 21

7.3.4) Miejscowość: Nidzica

7.3.5) Kod pocztowy: 13-100

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 298668,60 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił część 2 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest Dostawa sprzętu kwaterunkowego w postaci szaf metalowych, regałów metalowych i mebli metalowych dla Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości Zarząd we Wrocławiu, nr sprawy PUZ-2380-084-014-084/2024/DZ, na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp – wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.


Uzasadnienie

W dniu 28.08.2024 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty w części 2 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest Dostawa sprzętu kwaterunkowego w postaci szaf metalowych, regałów metalowych i mebli metalowych dla Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości Zarząd we Wrocławiu, nr sprawy PUZ-2380-084-014-084/2024/DZ, wybierając:

oferta nr 11
ALDUO Sp. z o.o.
ul. Zygmunta Miłkowskiego 3/301, 30-349 Kraków (woj. małopolskie)
regon: 382816978
część 2 – cena oferty brutto: 46 494,00 zł
część 2 – okresu dzielonej gwarancji: 36 miesięcy

W dniu 17.09.2024 r. Wykonawca ALDUO Sp. z o.o., ul. Zygmunta Miłkowskiego 3/301, 30-349 Kraków (woj. małopolskie), regon: 382816978, przesłał Zamawiającemu oświadczenie, w którym odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego w części 2 ww. postępowania.
Termin związania ofertą w ww. postępowaniu upłynął w dniu 11.09.2024 r. Zamawiający, nie wezwał kolejnego Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do wyrażenia, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, pisemnej zgody na wybór jego oferty, ponieważ cena brutto oferty złożonej przez kolejnego Wykonawcę – 124 249,69 zł, przewyższa kwotę, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie części 2 postępowania – 27 900,15 zł brutto, a Zamawiający zgodnie z notatką Naczelnika wydziału zaopatrującego, nie może zwiększyć tej kwoty do ceny tej oferty.

Wobec powyższego, Zamawiający unieważnił część 2 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest Dostawa sprzętu kwaterunkowego w postaci szaf metalowych, regałów metalowych i mebli metalowych dla Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości Zarząd we Wrocławiu, nr sprawy PUZ-2380-084-014-084/2024/DZ, na podstawie art. 255 pkt 7 ustawy Pzp – wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46494,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124249,69 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający unieważnił część 3 postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem jest Dostawa sprzętu kwaterunkowego w postaci szaf metalowych, regałów metalowych i mebli metalowych dla Centralnego Biura Zwalczania Cyberprzestępczości Zarząd we Wrocławiu, nr sprawy PUZ-2380-084-014-084/2024/DZ, na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp – cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.


Uzasadnienie

Termin składania ofert wyznaczono do dnia 13.08.2024 r. do godz. 09.00. Otwarcie ofert nastąpiło dnia 13.08.2024 r. o godz. 09.20.
Zgodnie z art. 222 ust. 4 ustawy Pzp, Zamawiający udostępnił na stronie prowadzonego postępowania – platformazakupowa.pl, informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Na sfinansowanie części 3 zamówienia kwota ta wynosi 1 715,52 zł brutto, tj. 1 394,73 zł netto.
Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert, w części 3 ww. postępowania złożono ofertę nr 1 – TRONUS POLSKA Sp. z o.o., ul. J. K. Ordona 2A, 01-237 Warszawa, regon: 146196211, cena oferty brutto: 16 727,96 zł, okres udzielonej gwarancji: 36 miesięcy. Oferta nr 1 została prawidłowo podpisana, złożona w odpowiedniej formie, stwierdzono omyłki rachunkowe, Wykonawca złożył wraz z ofertą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp. Zamawiający, działając na podstawie art. 223 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, poprawił w załączniku nr 1 do SWZ – formularzu ofertowym, oczywiste omyłki rachunkowe Wykonawcy, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, w związku z czym, Zamawiający za cenę oferty brutto w części 3 ww. postępowania uznał wartość 16 727,92 zł. Oferta nie podlega odrzuceniu.
Ponadto, w ww. postępowaniu złożono ofertę nr 3 – POZMEBEL MATEUSZ GAWROŃSKI Sp. j., ul. Starołęcka 18, 61-361 Poznań, regon: 300987505, gdzie ww. Wykonawca nie załączył oferty (plik źródłowy), a jedynie plik podpisu elektronicznego, w związku z czym Zamawiający nie mógł stwierdzić, czy ww. oferta została złożona w jednej czy kilku (oraz których) częściach przedmiotowego postępowania. Oferta podlega odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp – jest niezgodna z przepisami ustawy.
O wyborze najkorzystniejszej oferty, w każdej części postępowania, decydują następujące kryteria: 1. Cena ofertowa – 60% (cena oferty brutto) - maksymalnie Wykonawca może otrzymać 60 punktów (sposób liczenia zgodnie ze wzorem podanym w rozdz. XVI, ust. I, pkt 1, ppkt 1.1. SWZ), 2. Okres udzielonej gwarancji na dostarczony sprzęt – waga 40% - maksymalnie Wykonawca może otrzymać 40 punktów (sposób liczenia zgodnie ze wzorem podanym w rozdz. XVI, ust. I, pkt 1, ppkt 1.2. SWZ). Liczba punktów uzyskanych w wyniku zsumowania punktów za ww. kryteria stanowić będzie podstawę wyboru oferty najkorzystniejszej spośród ofert niepodlegających odrzuceniu. Zamawiający wybierze wykonawcę, którego oferta uzyskała największą liczbę punktów. Oferta nr 1 uzyskała 100 punktów, jednak cena ww. oferty brutto to 16 727,92 zł, co stanowi kwotę wyższą niż kwota, którą Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie części 3 postępowania, tj. 1 715,52 zł brutto. Zamawiający, zgodnie z notatką Naczelnika wydziału zaopatrującego, nie może zwiększyć tej kwoty do ceny tej oferty, dlatego Zamawiający unieważnł część 3 ww. postępowania na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp – cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 16727,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 16727,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Część 1 postępowania - Wyjaśnienie w odniesieniu do oferty z najwyższą ceną:
Zamawiający, działając na podstawie art. 223 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, poprawił w załączniku nr 1 do SWZ – formularzu ofertowym, oczywiste omyłki rachunkowe Wykonawcy, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek:
- w II. Cena oferty, część 1 – dostawa sprzętu kwaterunkowego w postaci szaf metalowych, tabela A, w kol. ,,Wartość brutto zł’’ dla poz. 3 poprawił zapis ,,15 821,00 zł’’ na zapis ,,15 830,10 zł’’,
- w II. Cena oferty, część 1 – dostawa sprzętu kwaterunkowego w postaci szaf metalowych, tabela A, w miejscu ,,Cena brutto zł tabeli A’’ poprawił zapis ,,417 735,80 zł’’ na zapis ,,417 744,90 zł’’.
Ponadto, w załączniku nr 1 do SWZ – formularzu ofertowym, II. Cena oferty, część 1 – dostawa sprzętu kwaterunkowego w postaci szaf metalowych, w miejscu ,,Cena oferty brutto zamówienia’’ poprawił zapis ,,417 735,80 zł’’ na zapis ,,417 744,90 zł’’.
W związku z powyższym, Zamawiający za cenę oferty brutto w części 1 postępowania uznał wartość 417 744,90 zł.

Część 2 postępowania - Wyjaśnienie w odniesieniu do oferty z najwyższą ceną:
Zamawiający, działając na podstawie art. 223 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp, poprawił w załączniku nr 1 do SWZ – formularzu ofertowym, oczywiste omyłki rachunkowe Wykonawcy, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek:
- w II. Cena oferty, część 2 – dostawa sprzętu kwaterunkowego w postaci regałów metalowych, tabela B, w kol. ,,Wartość brutto zł’’ dla poz. 1 poprawił zapis ,,47 788,45 zł’’ na zapis ,,47 788,40 zł’’,
- w II. Cena oferty, część 2 – dostawa sprzętu kwaterunkowego w postaci regałów metalowych, tabela B, w kol. ,,Wartość brutto zł’’ dla poz. 2 poprawił zapis ,,14 137,37 zł’’ na zapis ,,14 137,35 zł’’,
- w II. Cena oferty, część 2 – dostawa sprzętu kwaterunkowego w postaci regałów metalowych, tabela B, w kol. ,,Wartość brutto zł’’ dla poz. 3 poprawił zapis ,,28 672,96 zł’’ na zapis ,,28 672,92 zł’’,
- w II. Cena oferty, część 2 – dostawa sprzętu kwaterunkowego w postaci regałów metalowych, tabela B, w kol. ,,Wartość brutto zł’’ dla poz. 4 poprawił zapis ,33 650,96 zł’’ na zapis ,,33 651,02 zł’’,
- w II. Cena oferty, część 2 – dostawa sprzętu kwaterunkowego w postaci regałów metalowych, tabela B, w miejscu ,,Cena brutto zł tabeli B’’ poprawił zapis ,,124 249,74 zł’’ na zapis ,,124 249,69 zł’’.
Ponadto, w załączniku nr 1 do SWZ – formularzu ofertowym, II. Cena oferty, część 2 – dostawa sprzętu kwaterunkowego w postaci regałów metalowych, w miejscu ,,Cena oferty brutto zamówienia’’ poprawił zapis ,,124 249,74 zł’’ na zapis ,,124 249,69 zł’’.
W związku z powyższym, Zamawiający za cenę oferty brutto w części 2 postępowania uznał wartość 124 249,69 zł.

Część 3 postępowania - Wyjaśnienie w odniesieniu do oferty z najniższą/najwyższą ceną:
Zamawiający, działając na podstawie art. 223 ust. 2 pkt 2) ustawy Pzp, poprawił w załączniku nr 1 do SWZ – formularzu ofertowym, oczywiste omyłki rachunkowe Wykonawcy, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek:
- w II. Cena oferty, część 3 – dostawa sprzętu kwaterunkowego w postaci mebli metalowych, tabela C, w kol. ,,Wartość brutto zł’’ dla poz. 1 poprawił zapis ,,11 580,88 zł’’ na zapis ,,11 580,84 zł’’,
- w II. Cena oferty, część 3 – dostawa sprzętu kwaterunkowego w postaci regałów metalowych, tabela C, w miejscu ,,Cena brutto zł tabeli C’’ poprawił zapis ,,16 727,96 zł’’ na zapis ,,16 727,92 zł’’.
Ponadto, w załączniku nr 1 do SWZ – formularzu ofertowym, II. Cena oferty, część 3 – dostawa sprzętu kwaterunkowego w postaci mebli metalowych, w miejscu ,,Cena oferty brutto zamówienia’’ poprawił zapis ,,16 727,96 zł’’ na zapis ,,16 727,92 zł’’.
W związku z powyższym, Zamawiający za cenę oferty brutto w części 3 postępowania uznał wartość 16 727,92 zł.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.