eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SólIII. Budowa dróg gminnych na osiedlu Grafitowym w m. Lubieszów - etap II



Ogłoszenie z dnia 2024-09-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
III. Budowa dróg gminnych na osiedlu Grafitowym w m. Lubieszów – etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Sól

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 971237799

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Moniuszki 3A

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 68 387 20 16

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminanowasol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanowasol.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gminanowasol.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

III. Budowa dróg gminnych na osiedlu Grafitowym w m. Lubieszów – etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3a52b796-a4c6-4d1a-9ae1-dea0629b59f0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00515470

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013024/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa dróg gminnych na osiedlu Grafitowym w m. Lubieszów - etap II

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00437205

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1804093,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania w systemie zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji pn. „Budowa dróg gminnych na osiedlu Grafitowym w m. Lubieszów – etap II”.
Przedmiot inwestycji administracyjnie znajduje się na terenie gminy Nowa Sól, powiatu nowosolskiego, województwa lubuskiego.
2. W ramach realizacji zamówienia należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe wraz z koniecznymi opiniami i warunkami technicznymi, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania zadania zgodnie z wymaganiami Zamawiającego i warunkami umowy oraz wybudować przedmiot zamówienia i uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzję o pozwoleniu na użytkowanie bądź zaświadczenie o potwierdzeniu przyjęcia zawiadomienia o zakończeniu budowy wydanych przez PINB.
3. Zakres inwestycji obejmuje budowę drogi gminnej na odcinku od skrzyżowania z projektowaną w I-etapie inwestycji drogą gminną nr 1 w dz. nr 489/74 do końca zabudowań osiedla Grafitowego na kierunku zachodnim. Długość odcinka przewidywanego do budowy wynosi około 322 m. Zgodnie ze wszystkimi wymaganiami określonymi w Programie Funkcjonalno – Użytkowym oraz wynikającymi z obowiązującego prawa należy zaprojektować i wykonać m.in. następujące roboty:
- budowę nowoprojektowanej jezdni,
- budowę zjazdów w pasy drogowe dróg wewnętrznych, a w przypadku konieczności – odcinków dróg wewnętrznych podrzędnych w obrębie tych zjazdów,
- budowę pozostałych zjazdów,
- budowę chodników,
- budowę poboczy,
- budowę placu do zawracania,
- budowę kanalizacji deszczowej,
- budowę oświetlenia ulic,
- budowę przepustu na rowie melioracyjnym,
- przebudowę istniejącej infrastruktury technicznej kolidującej z przebudowywanymi ulicami, w tym sieci i przyłączy kanalizacji sanitarnej, gazowych, wodociągowych, elektroenergetycznych i telekomunikacyjnych,
- budowę sieci i przyłączy wodociągowych,
- budowę kanału technologicznego,
- przebudowę ogrodzeń posesji sąsiadujących z pasem drogowym,
- wycinkę drzew i krzewów.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa Program Funkcjonalno-Użytkowy stanowiący załącznik nr 9 do SWZ.
5. Zadanie należy wykonać zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz Programem Funkcjonalno - Użytkowym. Jednym z elementów PFU jest szacunkowy wykaz robót, który został sporządzony w celach poglądowych i pomocniczych. Obowiązkiem Wykonawcy przystępującego do postępowania jest dokładne zapoznanie się z całą załączoną dokumentacją a także z terenem objętym opracowaniem, a następnie oszacowanie wartości robót według zestawienia zawartego w formularzu ofertowym:
a) Zamawiający informuje, iż podział szacunkowego wykazu robót na roboty kwalifikowane i niekwalifikowane wynika z wniosku o dofinansowanie i założeń programu, a zawarta umowa wymusza na Zamawiającym uzyskanie od Wykonawcy na etapie składania ofert, informacji o kosztach kwalifikowanych i niekwalifikowanych. W związku z powyższym, Zamawiający opierając się na posiadanych na tym etapie danych, sporządził szacunkowe zestawienie robót z podziałem, tak aby potencjalny Wykonawca wiedział jakiego rodzaju roboty i w jakiej szacunkowej wielkości są kosztem kwalifikowanym i niekwalifikowanym.
b) W dokumentacji postępowania załączono rysunek poglądowy z zaznaczonym obszarem robót kwalifikowanych oraz niekwalifikowanych. W obszarze robót kwalifikowanych są wrysowane np. sieci wodociągowe, sieci kanalizacyjne, przyłącza, których koszt budowy stanowi wartość niekwalifikowaną – Zamawiający zwraca uwagę, że załączony rysunek należy odczytywać łącznie z szacunkowym wykazem robót.
c) Zamawiający wyjaśnia, iż szacunkowy wykaz robót zawiera zestawienie robót przewidzianych do wykonania i znanych na obecnym etapie. Program Funkcjonalno – Użytkowy jest swego rodzaju koncepcją a nie dokumentacją projektową. Zakres i rozmiar robót może ulec zmianie w zależności od rozwiązań jakie przyjmie wykonawca na etapie projektowym. W momencie składania oferty należy posiłkować się przedstawionym szacunkowym wykazem robót i adekwatnie podzielić koszty na kwalifikowane i niekwalifikowane z zastrzeżeniem, że jeśli Wykonawca przyjmie inne rozwiązania projektowe niż określone w PFU to musi to samodzielnie skalkulować w ofercie.
d) Zamawiający dodatkowo wyjaśnia, iż:
- koszt tablicy informacyjnej nie został ujęty w wykazie robót, widnieje natomiast w formularzu ofertowym – stanowi on koszt w całości kwalifikowany,
- koszt dokumentacji projektowej nie został ujęty w wykazie robót, widnieje natomiast w formularzu ofertowym – Wykonawca ma obowiązek skalkulować koszt z podziałem na koszt kwalifikowany i niekwalifikowany,
UWAGA:
1) wartość dokumentacji projektowej – wskazana w formularzu ofertowym, powinna stanowić nie więcej niż 6% ogólnej zaoferowanej ceny (określonej w formularzu ofertowym pkt 1 „Wartość ogółem brutto”). Zaoferowanie ceny niezgodnej z ww. zapisem skutkować będzie odrzuceniem oferty z uwagi na niezgodność jej treści z warunkami zamówienia,
2) koszt dokumentacji projektowej należy podzielić na koszty kwalifikowane i niekwalifikowane w następujący sposób:
- koszt dokumentacji projektowej dla robót kwalifikowanych – 97% wartości dokumentacji projektowej,
- koszt dokumentacji projektowej dla robót niekwalifikowanych – 3% wartości dokumentacji projektowej.

Brak podziału kosztu dokumentacji projektowej na koszt kwalifikowany i niekwalifikowany bądź wpisanie wartości 0,00 zł będzie skutkował odrzuceniem oferty, z uwagi na jej niezgodność z warunkami zamówienia.

6. Przedmiot zamówienia obejmuje również ustawienie przez Wykonawcę tablicy informującej o przyznanym dofinansowaniu, o treści uzgodnionej z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

71350000-6 - Usługi inżynieryjne naukowe i techniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1851381,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2825696,07 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1851381,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa Jakub Chałupka

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521203151

7.3.3) Ulica: ul. Moniuszki

7.3.4) Miejscowość: Wschowa

7.3.5) Kod pocztowy: 67-400

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1851381,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.