eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PszówBudowa drogi wewnętrznej bocznej ul. Kolberga w Pszowie wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz kanalizacją sanitarną i oczyszczalnią ścieków



Ogłoszenie z dnia 2024-09-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa drogi wewnętrznej bocznej ul. Kolberga w Pszowie wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz kanalizacją sanitarną i oczyszczalnią ścieków

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO PSZÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258670

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Pszowska 534

1.5.2.) Miejscowość: Pszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-370

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@pszow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pszow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a0236e54-20af-4b2f-8f97-d325688901a0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa drogi wewnętrznej bocznej ul. Kolberga w Pszowie wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz kanalizacją sanitarną i oczyszczalnią ścieków

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a0236e54-20af-4b2f-8f97-d325688901a0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00515515

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00052457/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Budowa drogi wewnętrznej bocznej ul. Kolberga w Pszowie wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz kanalizacją sanitarną i oczyszczalnią ścieków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00404252

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AIR.271.7.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Budowa drogi wewnętrznej bocznej ul. Kolberga w Pszowie wraz z infrastrukturą towarzyszącą oraz kanalizacją sanitarną i oczyszczalnią ścieków.
2. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) W zakresie budowy drogi wewnętrznej, pętli autobusowej, kanalizacji deszczowej zlokalizowanej w ciągu pasa drogowego i oświetlenia:
Zakres realizowany na podstawie decyzji o pozwoleniu na budowę nr 1065/16 z dnia 23.12.2016 r.
Parametry przyjętych rozwiązań projektowych:
Droga wewnętrzna, niepubliczna:
- kategoria ruchu KR2
- szerokość jezdni: 5,00 m
- długość drogi: 422,50 mb
- powierzchnia jezdni: ~ 2112,50 m2
Pętla autobusowa (charakter drogi wewnętrznej, niepublicznej)
- prognozowana wielkość potoku ruchu 10 autobusów na dobę
- zjazd z DW933, wyjazd na drogę wewnętrzną
- szerokość jezdni 5,00 m, poza krawężnikiem
Kanalizacja deszczowa:
Zaprojektowano odwodnienie pasa drogowego za pomocą kanalizacji deszczowej o dług. 459,00 mb i średnicy ø250x7,3mm biegnącym w nowo budowanej drodze włączonej do studni K7 (projektowany ciąg kanalizacji deszczowej, na którym zlokalizowana jest studnia K7 objęty jest osobnym opracowaniem).
Oświetlenie:
- linia kablowa oświetlenia ulicznego typu YAKXSażo 4x35mm2
- słupy oświetleniowe ocynkowane okrągłe wraz z wysięgnikiem wys. 9,00 m
- zasilanie oświetlenia z istniejącego słupa
- przejście przez DW933 - przewiert
2) W zakresie budowy kanalizacji sanitarnej zlokalizowanej poza pasem drogowym:
Zakres realizowany na podstawie zgłoszenia nr WAB.G743.1.0012.2016 z dnia 7.03.2016 r.
Budowa kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe z powierzchni planowanej do budowy drogi wewnętrznej ma się odbywać poprzez studnię K7 i dalej poprzez wylot dokowy do rowu zlokalizowanego na dz.205/3. Planowany w ramach inwestycji zakres robót obejmuje budowę odcinka od K7 do wylotu.
3) W zakresie budowy zjazdów i docelowej organizacji ruchu:
Planowana jest budowa dwóch zjazdów z DW933, tj. zjazd na pętlę autobusową, który realizowany będzie w relacji prawoskrętnej od strony m. Wodzisław Śl. oraz zjazd na drogę wewnętrzną.
4) W zakresie budowy kanalizacji sanitarnej:
Zakres realizowany na podstawie zgłoszenia nr WAB.6743.1.0147.2024 z dnia 23.05.2024 r.
Budowa kanalizacji sanitarnej ma objąć swym zasięgiem budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej z odprowadzeniem do planowanej do budowy oczyszczalni ścieków zlokalizowanej na działce nr 263/3, której realizacja odbywać się będzie zgodnie z PFU w systemie „zaprojektuj i wybuduj”. W ramach projektu przewidziano budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej na odcinku 518,00 mb z rur kielichowych PVC-USDR34 SN8 Ø 200 mm klasy S łączonych na uszczelki gumowe.
Trasa projektowanej kanalizacji biegnie wzdłuż projektowanej drogi wewnętrznej oraz po terenie działek budowlanych.
5) W zakresie budowy oczyszczalni ścieków 200 RLM
Należy zaprojektować mechaniczno-biologiczną oczyszczalnię ścieków w oparciu o PFU, uzyskać pozwolenie wodnoprawne, pozwolenie na budowę i wybudować oczyszczalnię ścieków w technologii obrotowych złóż biologicznych dla 200 RLM.
Na etapie projektowym należy zdecydować o konieczności zaprojektowania przepompowni ścieków.
6) W zakresie rozbiórki budynku:
Należy dokonać skutecznego zgłoszenia rozbiórki istniejącego budynku niemieszkalnego zlokalizowanego na dz. nr 262/3, następnie wykonać roboty budowlane ujęte w zgłoszeniu.
7) Ponadto w ramach zadania Wykonawca robót zobowiązany będzie zapewnić oraz ponieść koszty związane z:
- zapewnieniem nadzorów branżowych,
- zapewnieniem obsługi geodezyjnej,
- zorganizowaniem we własnym zakresie, utrzymaniem i zlikwidowaniem placu budowy,
- usunięciem drzew kolidujących z inwestycją – drewno będzie stanowiło własność Wykonawcy,
- usytuowaniem tablicy informacyjnej z programu Polski Ład o wymiarach 120 × 180 cm w momencie rozpoczęcia prac budowlanych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Dokumentacja Projektowa, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót i (dla budowy oczyszczalni ścieków) - Program Funkcjonalno-Użytkowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45252200-0 - Wyposażenie oczyszczalni ścieków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 1

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5707003,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5863283,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5707003,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): MELKAD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ (Melkad sp. z o.o.)

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: SMARTKOP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 243499244

7.3.3) Ulica: ul. Wolności 128 A

7.3.4) Miejscowość: Łańce

7.3.5) Kod pocztowy: 44-285

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom następujące części zamówienia:
1) Roman Browarski, prowadzący działalność gospodarcza pn. „HYDROTECH” ZAKŁAD OCHRONY ŚRODOWISKA ROMAN BROWARSKI, z siedzibą w: Dąbrowa Górnicza (41-303), Aleja Józefa Piłsudskiego 60A, NIP: 629-100-41-34, Regon: 271251373, w zakresie:
a) wykonanie oczyszczalni ścieków wraz z projektem,
2) K + D Budownictwo Sp. z o.o., z siedzibą w: Kędzierzyn-Koźle (47-200), ul. Głubczycka 21, wpisaną Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000233916, NIP: 199-003-12-69, Regon: 160019290, w zakresie:
a) wykonanie drogi bocznej – ułożenie krawężników, podbudowy i nawierzchni,
b) pętla autobusowa – ułożenie krawężników.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5707003,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.