Ogłoszenie z dnia 2022-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00383603/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi hotelowo-gastronomicznej oraz szkoleniowo-organizacyjnej na potrzeby przeprowadzenia szkolenia (ćwiczeń) dla kandydatów na inspektorów Inspekcji Ochrony Środowiska III edycja kursu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Główny Inspektorat Ochrony Środowiska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000861593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Bitwy Warszawskiej 1920 roku nr 3
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 02-362
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gios.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gios.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia-gios.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi hotelowo-gastronomicznej oraz szkoleniowo-organizacyjnej na potrzeby przeprowadzenia szkolenia (ćwiczeń) dla kandydatów na inspektorów Inspekcji Ochrony Środowiska III edycja kursu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e806798a-4680-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00515555
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00090422/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Sukcesywna usługa hotelowo-gastronomiczna na potrzeby przeprowadzenia: egzaminu poprawkowego i 3 dwudniowych szkoleń dla kandydatów na inspektorów IOŚ w ramach trzeciej edycji kursu org. przez GIOŚ
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00383603/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BDG-WZP.26.1.40.2022.JBS
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 592782,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 112461,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Świadczenie usługi hotelowo – gastronomicznej oraz szkoleniowo - organizacyjnej na potrzeby przeprowadzenia szkolenia (ćwiczeń) dla kandydatów na inspektorów Inspekcji Ochrony Środowiska w ramach trzeciej edycji kursu organizowanego przez Główny Inspektorat Ochrony Środowiska.
W ramach świadczenia usługi hotelowo – gastronomicznej Wykonawca zapewni obiekt, w którym odbędą się ćwiczenia wraz z noclegami, posiłkami, serwisem kawowym w terminach oraz zgodnie z wymaganiami opisanymi w OPZ.
W ramach świadczenia usługi szkoleniowo - organizacyjnej Wykonawca zapewni prelegentów, którzy poprowadzą ćwiczenia oraz sprzęt (laptopy, wyposażenie sal konferencyjnych) i obsługę techniczną zgodnie z wymaganiami opisanymi w OPZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu, Zamawiający stwierdził wadę postępowania – Opis przedmiotu zamówienia zawierający termin wykonania zamówienia który nie mógł zostać dotrzymany z uwagi na przepisy Pzp dotyczące przebiegu postępowania i wynikające z tego terminy ustawowe których Zamawiający jest zobowiązany dotrzymywać w trakcie prowadzenia procedury przetargowej.Termin realizacji zamówienia wynikał z decyzji Głównego Inspektora Ochrony Środowiska a więc Zamawiający nie miał możliwości jego zmiany, ponadto jego przesunięcie skutkowałoby zmianą kręgu wykonawców powodującą nierówne traktowanie podmiotów obecnych na rynku - tak więc stanowi wadę niemożliwą do usunięcia na obecnym etapie – po złożeniu ofert.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106075,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 124800,00 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont mostu nad rzeką Okrzejką w km 74+422 drogi wojewódzkiej nr 801 w miejscowości Maciejowice wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 031/25
- Wykonanie materiałów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym : Część 1, Część 2, Część 3.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z: 1) przebudową ul. Środkowej na odcinku ul. Kowieńska - ul. Stalowa (budowa SZRM), 2) przebudową sieci gazowych (budowa PSG).
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do nieruchomości przy al. Prymasa Tysiąclecia 58 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Krucza 19 m. 68 część nr 2: Górnośląska 7 m. 21 (w podziale na 2 części)
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty-Wola m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne na potrzeby organizacji szkoleń i seminariów przez Krajowe Centrum Edukacji Rolniczej w Brwinowie.
- Usługi noclegowe i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienia sali konferencyjnej na potrzeby Krajowego Centrum Edukacji Rolniczej w Brwinowie
- Usługi hotelarskie obejmujące usługi hotelarskie noclegowe, restauracyjne i dotyczące podawania posiłków oraz zapewnienie sali konferencyjnych
- Kompleksowa usługa hotelowo-noclegowa wraz z wyżywieniem, wynajmem sali i organizacją transportu dla 60 osób w ramach szkolenia z projektu INTERREG PL SK.01.02-IP.01-0002/23
- Zorganizowanie grupowej mobilności edukacyjnej uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Golądkowie - wyjazd nr 2
- DZP.261.7.2025 Obsługa pobytu uczestników szkoleń organizowanych przez NCK w domach pracy twórczej w roku 2025
więcej: Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.