Ogłoszenie z dnia 2023-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00422390/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa monitorów i komputerów jednopłytkowych w ramach projektu „Krajowe laboratorium sieci i usług 5G wraz z otoczeniem.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: mateusz.synowka@pwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-ac2b412e-5c57-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa monitorów i komputerów jednopłytkowych w ramach projektu „Krajowe laboratorium sieci i usług 5G wraz z otoczeniem.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ac2b412e-5c57-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00515582
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00004898/62/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.313 KOMPUTER JEDNOPŁYTKOWY
1.2.314 MONITOR
1.2.330 komputer jednopłytkowy z wyposażeniem
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamawiający oświadcza, że niniejsze zamówienie prowadzone jest w ramach projektu nr POIR.04.02.00-00-D008/20 „Krajowe laboratorium sieci i usług 5G wraz z otoczeniem.” Umowa o dofinansowanie nr POIR.04.02.00-00-D008/20-00 z dnia 29 grudnia 2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00422390
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP/242-288/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 104812,36 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów i komputerów jednopłytkowych w ramach projektu „Krajowe laboratorium sieci i usług 5G wraz z otoczeniem.”:1.1. Zadanie nr 1 – dostawa Komputerów jednopłytkowych do uruchamiania usług brzegowych dla mobilnych systemów wbudowanych typ A - 2 szt., typ B - 7 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.1 do SWZ;
1.2. Zadanie nr 2 dostawa Komputerów jednopłytkowy wraz wyposażeniem dodatkowym: B.1 - 10 szt., B.2 - 10 szt., B.3 - 10 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.2 do SWZ;
1.3. Zadanie nr 3 – Dostawa monitorów o konfiguracji T.1 - 4 szt., T.2 - 1 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.3 do SWZ;
Zamawiający oświadcza, że niniejsze zamówienie prowadzone jest w ramach projektu nr POIR.04.02.00-00-D008/20 „Krajowe laboratorium sieci i usług 5G wraz z otoczeniem.”
Umowa o dofinansowanie nr POIR.04.02.00-00-D008/20-00 z dnia 29 grudnia 2020.
2. Kod CPV:
30230000-0 Sprzęt związany z komputerami
33195100-4 Monitory
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3.1-3.3 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załączniki nr 2 do SWZ.
5. Zamawiający wskazuje miejsca dostaw przedmiotu zamówienia C-6 BUDYNEK, UL.NORWIDA4/6 121, 50-374 Wrocław C.K. Norwida 4-6
6. Termin realizacja wynosi: 20 dni od dnia zawarcia umowy (nie później niż do dnia 31.10.2023 r.).
7. Termin graniczny 31 października 2023 jest terminem ostatecznym i nienegocjowalnym, ze względu na finansowanie zakupu z projektu realizowanego przez Politechnikę Wrocławską, który kończy się wraz z końcem 2023 r. W przypadku dostawy po wskazanym terminie zakup nie będzie mógł zostać odebrany i opłacony ze względu na brak możliwości rozliczenia go przed zakończeniem projektu jako koszt kwalifikowany.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.5.) Wartość części: 34091,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów i komputerów jednopłytkowych w ramach projektu „Krajowe laboratorium sieci i usług 5G wraz z otoczeniem.”:1.1. Zadanie nr 1 – dostawa Komputerów jednopłytkowych do uruchamiania usług brzegowych dla mobilnych systemów wbudowanych typ A - 2 szt., typ B - 7 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.1 do SWZ;
1.2. Zadanie nr 2 dostawa Komputerów jednopłytkowy wraz wyposażeniem dodatkowym: B.1 - 10 szt., B.2 - 10 szt., B.3 - 10 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.2 do SWZ;
1.3. Zadanie nr 3 – Dostawa monitorów o konfiguracji T.1 - 4 szt., T.2 - 1 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.3 do SWZ;
Zamawiający oświadcza, że niniejsze zamówienie prowadzone jest w ramach projektu nr POIR.04.02.00-00-D008/20 „Krajowe laboratorium sieci i usług 5G wraz z otoczeniem.”
Umowa o dofinansowanie nr POIR.04.02.00-00-D008/20-00 z dnia 29 grudnia 2020.
2. Kod CPV:
30230000-0 Sprzęt związany z komputerami
33195100-4 Monitory
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3.1-3.3 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załączniki nr 2 do SWZ.
5. Zamawiający wskazuje miejsca dostaw przedmiotu zamówienia C-6 BUDYNEK, UL.NORWIDA4/6 121, 50-374 Wrocław C.K. Norwida 4-6
6. Termin realizacja wynosi: 20 dni od dnia zawarcia umowy (nie później niż do dnia 31.10.2023 r.).
7. Termin graniczny 31 października 2023 jest terminem ostatecznym i nienegocjowalnym, ze względu na finansowanie zakupu z projektu realizowanego przez Politechnikę Wrocławską, który kończy się wraz z końcem 2023 r. W przypadku dostawy po wskazanym terminie zakup nie będzie mógł zostać odebrany i opłacony ze względu na brak możliwości rozliczenia go przed zakończeniem projektu jako koszt kwalifikowany.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30230000-0 - Sprzęt związany z komputerami
4.5.5.) Wartość części: 10869,90 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa monitorów i komputerów jednopłytkowych w ramach projektu „Krajowe laboratorium sieci i usług 5G wraz z otoczeniem.”:1.1. Zadanie nr 1 – dostawa Komputerów jednopłytkowych do uruchamiania usług brzegowych dla mobilnych systemów wbudowanych typ A - 2 szt., typ B - 7 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.1 do SWZ;
1.2. Zadanie nr 2 dostawa Komputerów jednopłytkowy wraz wyposażeniem dodatkowym: B.1 - 10 szt., B.2 - 10 szt., B.3 - 10 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.2 do SWZ;
1.3. Zadanie nr 3 – Dostawa monitorów o konfiguracji T.1 - 4 szt., T.2 - 1 szt. - zgodnych z opisem zawartym w Załączniku nr 3.3 do SWZ;
Zamawiający oświadcza, że niniejsze zamówienie prowadzone jest w ramach projektu nr POIR.04.02.00-00-D008/20 „Krajowe laboratorium sieci i usług 5G wraz z otoczeniem.”
Umowa o dofinansowanie nr POIR.04.02.00-00-D008/20-00 z dnia 29 grudnia 2020.
2. Kod CPV:
30230000-0 Sprzęt związany z komputerami
33195100-4 Monitory
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3.1-3.3 do SWZ – OPZ.
4. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załączniki nr 2 do SWZ.
5. Zamawiający wskazuje miejsca dostaw przedmiotu zamówienia C-6 BUDYNEK, UL.NORWIDA4/6 121, 50-374 Wrocław C.K. Norwida 4-6
6. Termin realizacja wynosi: 20 dni od dnia zawarcia umowy (nie później niż do dnia 31.10.2023 r.).
7. Termin graniczny 31 października 2023 jest terminem ostatecznym i nienegocjowalnym, ze względu na finansowanie zakupu z projektu realizowanego przez Politechnikę Wrocławską, który kończy się wraz z końcem 2023 r. W przypadku dostawy po wskazanym terminie zakup nie będzie mógł zostać odebrany i opłacony ze względu na brak możliwości rozliczenia go przed zakończeniem projektu jako koszt kwalifikowany.
4.5.3.) Główny kod CPV: 33195100-4 - Monitory
4.5.5.) Wartość części: 59851,46 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53861,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56826,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53861,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Spinel Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930288722
7.3.3) Ulica: Podwale 75
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-449
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-09
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53861,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14686,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15830,10 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14686,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141723924
7.3.3) Ulica: Wolność 8 lok. 4
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14686,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-15Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67527,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 72187,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67527,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: CEZAR Cezary Machnio i Piotr Gębka Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141723924
7.3.3) Ulica: Wolność 8 lok. 4
7.3.4) Miejscowość: Radom
7.3.5) Kod pocztowy: 26-600
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
CEZAR CEZARY MACHNIO I PIOTR GĘBKA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67527,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-11-15INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- SZP/242-246/2024_Dostawa Inkubatora do hodowli bakteryjnej z wytrząsaniem i chłodzeniem wraz z wyposażeniem dla Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego PWr.
- TP 77/24-dzierżawa urządzeń drukujących oraz wdrożenie i udzielenie licencji na system wydruku podążającego i system raport. i zarządzania urządzeń. druk. wraz z serwisem oraz dostawą mat. eksploat.
- SZP/242-247/2024 Dostawa zestawu czujników akcelerometrycznych z okablowaniem i akcesoriami do montażu czujników.
- Wymiana instalacji wody zimnej i kanalizacji w budynku wielorodzinnym
- Realizacja usługi przeglądów urządzeń PCR różnych producentów w 4 pakietach w okresie 36 miesięcy
- TP 93/24 Dostawa: wkładów do dozowników na papier toaletowy, ręczników w roli, ręczników ZZ; wkładów do dozowników wraz z bezpłatnym użyczeniem dozowników oraz czyściwa med. w podziale na 3 zadania
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- DZP.261.60.2024 - dostawa monitorów, laptopów, klawiatur, myszek komputerowych i kamer internetowych.
- Usprzętowienie i komputeryzacja w ramach zadania pn.: "Zakup monitorów i akcesoriów komputerowych dla Starostwa Powiatowego w Oświęcimiu"
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy oraz instalacji wysokiej klasy komputera wraz z monitorem na potrzeby Instytutu Zoologii i Badań Biomedycznych UJ.
- Cyberbezpieczny samorząd - dostawa i wdrożenie infrastruktury sprzętowej oraz oprogramowania dla Gminy Raczki
- Dostawa różnego sprzętu komputerowego
więcej: Sprzęt związany z komputerami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.