Ogłoszenie z dnia 2023-11-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00401934/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-19
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont drogi gminnej ul. Ściegiennego w Starogardzie Gdańskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIEJSKA STAROGARD GDAŃSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675652
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Gdańska 6
1.5.2.) Miejscowość: Starogard Gdański
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-200
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL638 - Starogardzki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@um.starogard.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/starogard_gdanski1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont drogi gminnej ul. Ściegiennego w Starogardzie Gdańskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-66caf592-539a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00515603
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00005779/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.15 Remont drogi gminnej ul. Ściegiennego w Starogardzie Gdańskim
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00401934
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.23.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane oznaczone tytułem: „Remont drogi gminnej ul. Ściegiennego w Starogardzie Gdańskim”.
2. Wyżej wymienione roboty obejmują remont ulicy Ściegiennego w Starogardzie Gdańskim na odcinku o długości 538,0 m polegające na wykonaniu remontu jezdni bitumicznej oraz nawierzchni dwustronnych chodników.
3. Zakres prac obejmuje:
a) rozebranie nawierzchni jezdni bitumicznej- frezowanie gr. 2-4 cm z wywozem i utylizacją gruzu;
b) rozebranie krawężników na ławie betonowej z wywozem i utylizacją gruzu;
c) ustawienie krawężnika beton. 15x30x100 na ławie betonowej z oporem z betonu C12/15 na podsypce cementowo- piaskowej 5 cm;
d) ułożenie warstwy wiążącej AC4W grub. 2cm;
e) ułożenie siatki geosyntetycznej SMP 120x120;
f) skropienie nawierzchni emulsją przed ułożeniem warstwy ścieralnej;
g) ułożenie warstwy ścieralnej z ASC11 grubości 4 cm;
h) rozbiórka nawierzchni z prefabrykowanych elementów betonowych i z masy bitumicznej (chodniki i zjazdy) z wywozem i utylizacja gruzu;
i) rozebranie podbudowy z kruszywa z wywozem gruzu;
j) wykonanie koryta pod nawierzchnię chodnika na głębokość 10 cm z wywozem gruntu;
k) podbudowa pod chodnik i zjazdy z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr. 10 cm;
l) podbudowa pod chodnik i zjazdy z gruntu stabilizowanego cementem Rm=2,5Mpa grub. 10 cm;
m) nawierzchnia z kostki brukowej betonowej fazowanej koloru szarego gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 3 cm (chodniki);
n) nawierzchnia z kostki brukowej betonowej fazowanej koloru szarego gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 3 cm (zjazdy);
o) ustawienie obrzeży betonowych 30x8x100 cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 5 cm;
p) regulacja wysokościowa studni kanalizacji deszczowej i sanitarnej do rzędnych nawierzchni wraz z wymianą włazów na nowe;
q) regulacja wysokościowa wpustów studzienek ściekowych do rzędnych nawierzchni z wymianą wpustów na nowe;
r) regulacja wysokościowa do rzędnych nawierzchni zaworów oraz zasuw wodociągowych;
s) wymiana istniejących tarcz znaków wraz ze słupkami na nowe;
t) wykonanie oznakowania poziomego – przejścia dla pieszych : w tym przejście istniejące oraz przejście nowe wraz z wykonaniem projektu oznakowania i jego kompletnym oznakowaniem;
u) humusowanie poboczy i pasa zieleni wraz z obsianiem trawą
4. Szczegółowy zakres prac objęty niniejszym zamówieniem określa załączona dokumentacja techniczna.
5. Realizacja przedmiotu zamówienia odbywać się będzie zgodnie z zasadami wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami prawa, pozostałymi dokumentami umownymi, zasadami sztuki budowlanej, bezpieczeństwa budowy oraz przyszłej eksploatacji, przy zachowaniu wysokiej jakości zastosowanych materiałów i rozwiązań oraz w sposób zapewniający przyszłe bezawaryjne i ekonomiczne użytkowanie powstałej infrastruktury zgodnie z jej planowanym przeznaczeniem, a także usunięcie wszystkich wad i usterek, które wystąpią w okresie rękojmi i udzielonej przez Wykonawcę gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1497268,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1832700,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1497268,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921813172
7.3.3) Ulica: ul. Pomorska 26a
7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański
7.3.5) Kod pocztowy: 83-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG S.A.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWY DRÓG S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1497268,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi w ich miejscu zamieszkania objętych pomocą Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej" - nr OPS.252.2.SUO.2024
- Utrzymanie i administrowanie cmentarzami komunalnymi, zlokalizowanymi na terenie Starogardu Gdańskiego przy ul. Skarszewskiej 26 oraz przy ul. Jaskółczej
- Usługi dostarczania żywności dla pacjentów Regionalnego Ośrodka Psychiatrii Sądowej w Starogardzie Gd. i odbiór odpadów pokonsumpcyjnych
- UTRZYMANIE CZYSTOŚCI TERENÓW UTWARDZONYCH, NIEUTWARDZONYCH I ZIELONYCH W OKRESIE OD 01.01.2025 DO 31.12.2025
- Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek i innych materiałów do pielęgnacji pacjentów
- ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWEJ OCHRONY MIENIA KOCIEWSKIEGO CENTRUM ZDROWIA SP. Z O. O.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie i konserwacja nawierzchni drogi leśnej w leśnictwach: Podlesie nr 1001 i 1002, Panewnik nr 1130, Ochojec nr 601, 0621, 0638/2,0638/3, 0154 Giszowiec nr 0201/2
- Remont drogi wojewódzkiej nr 561 na odcinku od km 20+351 (20+375) do km 21+009 (21+035) - nr postępowania 260/24
- "Przebudowa odcinka drogi powiatowej Nr 1266R Biedaczów - Grodzisko Górne od km 0+092 do 1+419 w miejscowości Gwizdów"
- Przebudowa drogi gminnej Nr 110822L w miejscowości Żurawnica.
- "Przebudowa budynku służby celno-skarbowej w Lubieszynie ze zmianą sposobu użytkowania na budynek oświatowo-administracyjny" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa ul. Boh. Monte Cassino, ul. Wyszyńskiego i ul. Kołłątaja w Sokółce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.