eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczytnikiPełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa i przebudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków w Popowie etap I, etap II, etap III"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa i przebudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków w Popowie etap I, etap II, etap III"

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Szczytniki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855021

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szczytniki 139

1.5.2.) Miejscowość: Szczytniki

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-865

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski

1.5.7.) Numer telefonu: 627625001

1.5.8.) Numer faksu: 627625274

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@szczytniki.ug.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szczytniki.ug.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl, www.szczytniki.ug.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa i przebudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków w Popowie etap I, etap II, etap III"

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fc0d5cc2-d6d5-4680-a438-67fc78e1bb5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00515641

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066194/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. "Rozbudowa i przebudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków w Popowie etap I, etap II, etap III"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454158

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IOŚ.271.13.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 190333,33 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. “Rozbudowa i przebudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków w Popowie etap I, etap II, etap III”, realizowanego w formule “zaprojektuj i wybuduj”.
Rozbudowa i przebudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków w Popowie etap I realizowana jest w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Nr Edycja8/2023/5877/PolskiLad.
Rozbudowa i przebudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków w Popowie etap II realizowana jest w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych Nr Edycja8/2023/5893/PolskiLad
Rozbudowa i przebudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków w Popowie etap III realizowana jest ze środków własnych Zamawiającego.
Wspólny Słownik Zamówień: 71520000-9 – Usługi nadzoru budowlanego, 71631300-3 – Usługi technicznego nadzoru budowlanego, 71700000-5 – Usługi nadzoru i kontroli, 71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane, 71247000 – 1 – Nadzór nad robotami budowlanymi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest usługa sprawowania wielobranżowego nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania pn. “Rozbudowa i przebudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków w Popowie etap I, etap II, etap III”, obejmującego: wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z przedmiarem robót i kosztorysem inwestorskim, na podstawie której możliwa będzie realizacja inwestycji zarówno pod względem formalno-prawnym jak i technicznym oraz wykonanie robot zgodnie z tym projektem wraz z przeprowadzeniem rozruchu technologicznego, uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie oraz innych niezbędnych decyzji dopuszczających do eksploatacji dla przedmiotowej inwestycji (jeżeli dotyczy), w tym:

Rozbudowa i przebudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków w Popowie etap I:
a) dokumentacja projektowa,
b) stacja zlewcza ścieków i osadów dowożonych,
c) ogniwa fotowoltaiczne 50 kWp,
d) budynek techniczno-socjalny z wyposażeniem.

Rozbudowa i przebudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków w Popowie etap II:
a) ZOM – Zblokowana oczyszczalnia mechaniczna,
b) zbiornik retencyjno – uśredniający,
c) komora rozdziału,
d) reaktor biologiczny SBR 6.1,
e) reaktor biologiczny SBR 6.2,
f) stacja dmuchaw,
g) komora zbiorcza,
h) staw retencyjny ścieków oczyszczonych z projektowanym węzłem mikrofiltracji,
i) komora pomiarowa,
j) wylot ścieków oczyszczonych,
k) komora tlenowej stabilizacji osadu KTSO,
l) zbiornik osadu nadmiernego,
m) silos wapna,
n) likwidacja obiektów istniejących.

Rozbudowa i przebudowa (modernizacja) oczyszczalni ścieków w Popowie etap III:
a) przepompownia ścieków surowych z kratą koszową,
b) stacja zagęszczania, odwadniania i higienizacji osadów,
c) plac tymczasowego gromadzenia osadów z wagą,
d) instalacje elektryczne i AKPiA,
e) sieci technologiczne międzyobiektowe,
f) ogrodzenie,
g) drogi, place, chodniki,
h) uzyskanie efektu ekologicznego,
i) opracowanie dokumentacji powykonawczej,
j) pozwolenie na użytkowanie obiektu.
Do podstawowych obowiązków Wykonawcy należy zakres czynność, określony w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz.U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) oraz pełny nadzór nad całościowym procesem inwestycyjnym, projektowym i wykonawczym.
Jeżeli w SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub norm, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 101 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a w odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważne". Cechy techniczne i jakościowe przedmiotu zamówienia winny odpowiadać Polskim Normom przenoszącym europejskie normy lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego.
Zamawiający wymaga od Wykonawcy ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną nie mniejszą nie niższą niż 100 % wynagrodzenia umownego Wykonawcy
Zamawiający nie dokonuje podziału zamówienia na części i tym samym nie dopuszcza składania ofert częściowych. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia zostaną odrzucone.
Powody niedokonania podziału zamówienia na części:
Przedmiot zamówienia tworzy nierozerwalną całość, co oznacza, że nie może zostać podzielony na części, ze względów technicznych, organizacyjnych i ekonomicznych. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową usługę nadzoru inwestorskiego nad zadaniem o złożonym i rozbudowanym zakresie, w ramach którego nadzór inwestorski musi być wzajemnie skoordynowany ze względu na uzależnienie wykonania jednych robót od innych. Podział zamówienia nie jest uzasadniony ekonomicznie i organizacyjnie, gdyż spowodowałby zwiększenie kosztów nadzoru oraz trudności przy skoordynowaniu działań różnych Wykonawców i wyegzekwowanie wspólnej odpowiedzialności za realizację zadania inwestycyjnego w trakcie jego wykonywania oraz w okresie gwarancji i rękojmi.
Informacje dotyczące oferty wariantowej, o której mowa w art. 92 ustawy Pzp.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje wymagań związanych z zatrudnieniem osób w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71631300-3 - Usługi technicznego nadzoru budowlanego

71700000-5 - Usługi nadzoru i kontroli

71310000-4 - Doradcze usługi inżynieryjne i budowlane

71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 172200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 598149,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 172200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Grzelak Zakład Projektowo-Usługowy Inżynierii Środowiska PRIMEKO

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250604827

7.3.3) Ulica: ul. Łódzka 210

7.3.4) Miejscowość: Kalisz

7.3.5) Kod pocztowy: 62-800

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Nadzór branży konstrukcyjno-budolwanej: Andromet Grzegorz Klonowski.
Nadzór branży elektrycznej: Zakład Projektowo-Usługowy Paweł Buchelt.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 172200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 28 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.