Ogłoszenie z dnia 2022-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00425947/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Cz. I Projekt budowlany oświetlenia ulicznego drogi powiatowej w m. Olszanka w ramach zadania pn. „Zamontowanie lamp oświetleniowych (doświetlenie) wzdłuż drogi powiatowej do cmentarza”
Cz. II ..” II
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PODEGRODZIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892593
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 248
1.5.2.) Miejscowość: Podegrodzie
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-386
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@podegrodzie.pl, przetargi@podegrodzie.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.podegrodzie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://bip.malopolska.pl/ugpodegrodzie1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Cz. I Projekt budowlany oświetlenia ulicznego drogi powiatowej w m. Olszanka w ramach zadania pn. „Zamontowanie lamp oświetleniowych (doświetlenie) wzdłuż drogi powiatowej do cmentarza”Cz. II ..” II
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0ba7339e-5f2c-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00515650
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00025243/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.12 Projekt budowlany oświetlenia ulicznego drogi powiatowej w m. Olszanka w ramach zadania pn. „Zamontowanie lamp oświetleniowych (doświetlenie) wzdłuż drogi powiatowej do cmentarza”
1.1.22 Zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia ulicznego drogi gminnej w m. Podegrodzie w ramach zadania pn. „Zakup słupów i montaż lamp na ul. św. Anny
1.3.13 Nadzór inwestorski dla zadania: Zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia ulicznego drogi gminnej w m. Podegrodzie w ramach zadania pn. „Zakup słupów i montaż lamp na ul. św. Anny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00425947/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DIN-ZA.271.1.31.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ nr I: „Projekt budowlany oświetlenia ulicznego drogi powiatowej w m. Olszanka w ramach zadania pn. „Zamontowanie lamp oświetleniowych (doświetlenie) wzdłuż drogi powiatowej do cmentarza”Zamówienie obejmuje:
a) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej dla zadania pn.: Projekt budowy oświetlenia ulicznego drogi powiatowej w m. Olszanka w ramach zadania pn. „Zamontowanie lamp oświetleniowych (doświetlenie) wzdłuż drogi powiatowej do cmentarza”.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 a, b do SWZ.
Z uwagi na brak miejsca pełna informacja znajduje się w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.5.) Wartość części: 18292,68 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ nr II: „Zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia ulicznego drogi gminnejw m. Podegrodzie w ramach zadania pn. „Zakup słupów i montaż lamp na ul. św. Anny”
Zamówienie obejmuje:
a) Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z rozbudową oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej 293758K, dz. nr ew. 941/1 w miejscowości Podegrodzie – kontynuacja oświetlenia ulicy św. Anny, zgodnie z zał. graficznym „cz. II - mapa poglądowa z lokalizacją inwestycji - Podegrodzie”. Zakres zadania obejmuje zaprojektowanie i wybudowanie 4 lamp oświetlenia ulicznego od istniejącego oświetlenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 a, b do SWZ.
Z uwagi na brak miejsca pełna informacja znajduje się w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych
45000000-7 - Roboty budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
4.5.5.) Wartość części: 33036,35 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ nr III: „Nadzór inwestorski dla zadania: Zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia ulicznego drogi gminnej w m. Podegrodzie w ramach zadania pn. „Zakup słupów i montaż lamp na ul. św. Anny”Zamówienie obejmuje:
1) Przedmiotem Zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru inwestorskiego w branży elektrycznej nad inwestycją realizowaną przez Gminę Podegrodzie w zakresie w jakim mowa w dokumentacji zamówienia oraz w art. 25 – 27 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (Dz.U. z 2021 r. poz. 2351) nad realizacją zadania p.n.: Zaprojektowanie i wybudowanie oświetlenia ulicznego drogi gminnej w m. Podegrodzie w ramach zadania pn. „ Zakup słupów i montaż lamp na ul. św. Anny”
Inwestycja będzie polegała na rozbudowie oświetlenia ulicznego przy drodze gminnej 293758K, dz. nr ew. 941/1 w miejscowości Podegrodzie – kontynuacja oświetlenia ulicy św. Anny, zgodnie z zał. graficznym „cz. II - mapa poglądowa z lokalizacją inwestycji - Podegrodzie”. Zakres obowiązków obejmuje nadzór nad budową 4 lamp oświetlenia ulicznego od istniejącego oświetlenia.
Inspektor Nadzoru powinien posiadać uprawnienia: do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
Z uwagi na brak miejsca pełna informacja znajduje się w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71356100-9 - Usługi kontroli technicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.5.) Wartość części: 1097,57 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji p.n. „Cz. I Projekt budowlany oświetlenia ulicznego drogi powiatowej w m. Olszanka w ramach zadania pn. „Zamontowanie lamp oświetleniowych (doświetlenie) wzdłuż drogi powiatowej do cmentarza” zostało unieważnione:
1) część nr I na podstawie:
• art. 255 pkt. 3) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 z późn. zm.) – Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
U Z A S A D N I E N I E
W wyznaczonym terminie do składania ofert tj. 23.011.2022 r., do godz. 9.00 wpłynęła 1 zaszyfrowana oferta dla przedmiotowego postępowania dot. części nr I:
Numer oferty Nazwa (firma) i adres wykonawcy Cena
- w złotych* Termin
płatności –
w dniach* Termin usunięcia wad i usterek –
w dniach* Termin wykonywania*
1 F.H.U. ELCOM
Aleksandra Cabak
Kamionka Wielka 9
33-334 Kamionka Wielka
NIP: 7341472324 77.900,00 30 dni 5 dni 28.12.2022
2 Arkadis Sp. z o.o. S1 sp. k.
ul. Jasielska 11
38-120 Czudec
NIP: 8191670068 - - -
Kwota, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – zabezpieczona w budżecie to 15.000,00 zł.
Cena jedynej i najkorzystniejszej złożonej oferty nr 1 w przedmiotowym postępowaniu dla części nr I przekracza więc kwotę Zamawiającego o 62.900,00 zł.
Niestety Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia zabezpieczenia finansowego do kwoty w złożonej ofercie nr 1 o kwotę 62.900,00 zł w przedmiotowym zamówieniu.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77900,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77900,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2150,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 21500,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. ELCOM Aleksandra Cabak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7341472324
7.3.4) Miejscowość: Kamionka Wielka
7.3.5) Kod pocztowy: 33-334
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-28Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1777,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1777,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1777,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkadis Sp. z o.o. S1 sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8191670068
7.3.3) Ulica: ul. Jasielska 11
7.3.4) Miejscowość: Czudec
7.3.5) Kod pocztowy: 38-120
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ALEKSANDRA CABAK ELCOM Firma Handlowo Usługowa
jakie przetargi wygrała firma
ALEKSANDRA CABAK ELCOM Firma Handlowo Usługowa
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1777,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-28INNE PRZETARGI PODEGRODZIE
więcej: przetargi PODEGRODZIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Przebudowa drogi gminnej nr 041247C w km 0+000,00-0+335,97 w miejscowości Szembruczek
- Przebudowa sieci wodociągowej w Gminie Tarnowiec w miejscowościach Dobrucowa, Sądkowa, Tarnowiec oraz budowa nowego odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Tarnowiec
- "Budowa mieszkań komunalnych na terenie Gminy Staroźreby"
- Budowa pełnowymiarowego boiska piłkarskiego o nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z drenażem, oświetleniem i ogrodzeniem na działce 1240/2, obręb Sośnica.
- Dostosowanie wraz z aranżacją pomieszczeń magazynowych na potrzeby archiwum w Budynku A, Państwowego Instytutu Geologicznego, zlokalizowanego przy ul. Rakowieckiej 4 w Warszawie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.