eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzewózModernizacja sieci wodociągowych zlokalizowanych na terenie gminy Przewóz oraz Stacji Uzdatniania Wody w Przewozie i Dąbrowie Łużyckiej



Ogłoszenie z dnia 2024-09-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sieci wodociągowych zlokalizowanych na terenie gminy Przewóz oraz Stacji Uzdatniania Wody w Przewozie i Dąbrowie Łużyckiej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Przewóz

1.3.) Oddział zamawiającego: Referat Gospodarki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770652

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Partyzantów 1

1.5.2.) Miejscowość: Przewóz

1.5.3.) Kod pocztowy: 68-132

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 683623279

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@przewoz.com.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przewoz.com.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-746a8dee-85bc-4f4b-ad29-a7e0ff329042

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja sieci wodociągowych zlokalizowanych na terenie gminy Przewóz oraz Stacji Uzdatniania Wody w Przewozie i Dąbrowie Łużyckiej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-746a8dee-85bc-4f4b-ad29-a7e0ff329042

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00515743

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047748/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja sieci wodociągowej oraz SUW w Dąbrowie Łużyckiej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00473895

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RG.272.2.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3812000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

W zakresie zadania nr 1 przewiduje się:
1) modernizację (przebudowę) istniejącego obiektu Stacji Uzdatniania Wody w Dąbrowie Łużyckiej wraz z dostawą i montażem nowoczesnej technologii, budową nowego budynku SUW w Dąbrowie Łużyckiej wraz z instalacjami towarzyszącymi oraz zagospodarowaniem terenu.
W zakresie projektowania:
 sporządzenie projektu architektoniczno - budowlanego w zakresie zgodnym z wymaganiami obowiązującej w Polsce ustawy Prawo budowlane z 7 lipca 1994 r. z późniejszymi zmianami oraz aktami niższego rzędu i ustawami powiązanymi,
 opracowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
 uzyskanie niezbędnych warunków, opinii, pozwoleń i uzgodnień wymaganych przepisami szczegółowymi ustawy Prawo budowlane, wystąpienie w imieniu i z upoważnienia Zamawiającego o wydanie decyzji pozwolenia na budowę i jej uzyskanie,
Wszelkie opłaty administracyjne ponoszone w wyniku prowadzonych działań związanych z uzyskiwaniem uzgodnień, opinii i decyzji Wykonawca winien wliczyć do ceny opracowania dokumentacji projektowej,
 sporządzenie dokumentacji wykonawczej (projektów technicznych) dla celów realizacji inwestycji, która stanowić będzie uszczegółowienie projektu budowlanego dla potrzeb realizacji Inwestycji. Dokumentacja powinna być opracowana z uwzględnieniem warunków zatwierdzenia Projektu Budowlanego oraz warunków zawartych w uzyskanych opiniach i uzgodnieniach, jak również szczegółowych wytycznych Zamawiającego niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę,
 uzyskanie decyzji – pozwolenia na wykonanie rozbiórki obiektów budowlanych.

Projekt wykonawczy (techniczny) powinien składać się z:
 Projektu części technologiczno – sanitarnej,
 Projektu konstrukcyjnego w zakresie budowy obiektu SUW oraz pozostałych obiektów
konstrukcyjnych wraz z uwzględnieniem branży drogowej,
 Projektu elektrycznego z systemem sterowania (AKPiA),
Rozpoczęcie jakiejkolwiek części robót będzie dozwolone jedynie po zatwierdzeniu przez Zamawiającego dokumentacji
W zakresie robót budowlanych:

a)Dostawa i montaż nowej technologii SUW.
b)Nowy budynek SUW:

 Budynek z płyty warstwowej z wydzielonymi pomieszczeniami:
o hala filtrów,
o chlorownia,
o toaleta,
o pomieszczenie techniczne,
o pomieszczenie agregatu prądotwórczego (należy zamontować istniejący agregat prądotwórczy).

Powierzchnia zabudowy budynku około 175 m2, wysokość dostosowana do wysokości filtrów wraz z armaturą.
Dach jednospadowy przystosowany do montażu paneli fotowoltaicznych, kąt nachylenia około 30 o.

Konstrukcja budynku SUW:
 ściany zewnętrzne: płyta warstwowa PIR o grubości 160 mm,
 dach: płyta warstwowa PIR o grubości 200 mm,
 spawana konstrukcja stalowa (nośna), wewnątrz widoczna; konstrukcję należy zabezpieczyć
antykorozyjnie,
 fundamenty,
 stolarka okienna z szybami podwójnymi,
 drzwi zewnętrzne stalowe ocieplone pianką PIR (chlorownia),
 drzwi zewnętrzne (brama) stalowe ocieplone pianką PIR (wejście na halę filtrów),
 drzwi wewnętrzne stalowe (techniczne) – 4 szt.
 attyka wokół obiektu,
 orynnowanie,
 obiekt należy wyposażyć w wentylację dostosowaną do charakteru pomieszczeń, Kolorystykę obiektu należy uzgodnić z Zamawiającym na etapie wykonywania dokumentacji projektowej.
Sieci międzyobiektowe wraz z nową armaturą:

rurociąg tłoczny wody uzdatnionej PE-HD 100 RC PN 10 DN 160x9,5 mm Długość ok.: 17,6 m
rurociąg tłoczny wody surowej PE-HD 100 RC PN 10 DN 110x6,6 mm Długość ok.: 22,2 m
rurociąg tłoczny wody surowej PE-HD 100 RC PN 10 DN 125x7,4 mm Długość ok: 55,6 m
przyłącze kanalizacji sanitarnej PVC-U DN 160x4,7mm SN8 Długość ok.: 5,3 m
przyłącze kanalizacyjne do neutralizatora PVC-U DN 160x4,7mm SN8 Długość ok.: 13,5 m
rurociąg zasilający zbiornik retencyjny PE-HD 100 RC PN 10 DN 125x7,4 mm Długość ok.: 60,7 m


rurociąg ssawny ze zbiornika retencyjnego PE-HD 100 RC PN 10 DN 160x9,5
mm Długość ok.: 30,0 m
kanalizacja wód popłucznych rurociągi wymienić w niezbędnym
zakresie przy kolizji / uszkodzeniu


c)Pozostałe obiekty:
 Neutralizator ścieków z chlorowni,
 Zbiornik bezodpływowy 5 m3 – ścieki sanitarne z WC,
 Budowa chodnika i drogi dojazdowej do nowej hali SUW,
 Uszkodzoną nawierzchnię utwardzoną na działce nr 6/8 odtworzyć do stanu pierwotnego.
d) Prace rozbiórkowe i utylizacja materiału z rozbiórki:
 Stary budynek SUW ok. 60 m2,
 Stary budynek techniczny ok. 40 m2 (w budynku znajduje się agregat prądotwórczy do
przeniesienia),
 Sieci międzyobiektowe z armaturą w niezbędnym zakresie.
e) Demontaż urządzeń starej technologii SUW i pozostałego wyposażenia.
Zdemontowane urządzenia stanowią własność Zamawiającego, urządzenia należy przetransportować we wskazane przez Zamawiającego miejsce na terenie powiatu żarskiego.
f) Budowa tymczasowej stacji uzdatniania wody. Prace będą prowadzone czynnej Stacji Uzdatniania Wody, Wykonawca będzie zobowiązany do prowadzenia prac w taki sposób aby zapewnić ciągłość dostaw wody do mieszkańców.
g) Istniejący agregat prądotwórczy należy zdemontować i zamontować w nowym budynku SUW. Należy zaprojektować i wykonać czerpnie i wyrzutnię. Do agregatu prądotwórczego należy zaprojektować i wykonać szafkę z AZR – automatyczne załączanie rezerwy.
h) Budowa instalacji energetycznej – zasilanie budynku SUW oraz instalacji kabli sterowniczych.
i) Zagospodarowanie terenu: chodniki i dojazd do nowego budynku SUW, uporządkowanie zieleni.

Założenia i koncepcja rozwiązań technologicznych -zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym stanowiącym załącznik do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania wody pitnej

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45232400-6 - Roboty budowlane w zakresie kanałów ściekowych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 3058545,86 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

2) Modernizacja sieci wodociągowej w m. Sanice i Sobolice oraz SUW w Przewozie poprzez:


- sieć wodociągowa PE-HD RC 100 DN 160*9,5 mm PN10 łącznej długości
L = 1 848,2 m,
- odcinki przepinanych przyłączy wodociągowych PE-HD 100 RC DN32 x 3,0 mm PN 16, o łącznej długości L = 200,0 m, (25 szt. przyłączy wodociągowych do przepięcia);
- Hydrant nadziemny 1 szt. DN 80,
- Zasuwa odcinająca DN 150 5 szt.,
- przepięcie 5 szt. istniejących hydrantów nadziemnych DN 80 na trasie wodociągu.
- Zakup i dostawa osuszacza powietrza klasy MASTER DH 92 lub urządzenia o równoważnych parametrach tj. sterowanie mechaniczne, max wydajność 80 l/dobę, do kubatury max 1200m3
- Zakup i dostawa wodomierzy kołnierzowych ultradźwiękowych do SUW w Przewozie: studnia głębinowa nr 5 -DN 80, rurociąg „Przewóz”-DN 100, rurociąg „Bucze”- DN 80, rurociąg „popłuczyny” -DN 100

W zakresie modernizacji sieci wodociągowych -zgodnie z pozycjami przedmiaru stanowiącym załącznik do postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45232100-3 - Roboty pomocnicze w zakresie wodociągów

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.5.) Wartość części: 753454,14 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3762011,41 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3762011,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3762011,41 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALCOMPACT SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770001571

7.3.3) Ulica: Wierzbowa 23

7.3.4) Miejscowość: Tarnowo Podgórne

7.3.5) Kod pocztowy: 62-080

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3762011,41 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-03-30

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 926748,59 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1168500 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 926748,59 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALCOMPACT SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7770001571

7.3.3) Ulica: Wierzbowa 23

7.3.4) Miejscowość: Tarnowo Podgórne

7.3.5) Kod pocztowy: 62-080

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-04

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 926748,59 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2026-03-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.