Og³oszenie z dnia 2023-11-27
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00560885/01 - Wynik z dnia 2023-12-19
Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ug profilaktycznej opieki zdrowotnej dla UMCS w Lublinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Uniwersytet Marii Curie-Sk³odowskiej
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001353
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Plac Marii Curie-Sk³odowskiej 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-031
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 81 537 59 65
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampubl@mail.umcs.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.umcs.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
¦wiadczenie us³ug profilaktycznej opieki zdrowotnej dla UMCS w Lublinie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ceb03293-8d14-11ee-b55a-a22b2d7f700e
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00515777
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00330710/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.3.19 ¦wiadczenie us³ug profilaktycznej opieki zdrowotnej dla UMCS w Lublinie.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://pzp.umcs.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: ¦rodki komunikacji elektronicznej, zgodnie z pkt 7 Specyfikacji Warunków Zamówienia dostêpnej pod adresem internetowym: https://pzp.umcs.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej, zgodnie z pkt 7 Specyfikacji Warunków Zamówienia dostêpnej pod adresem
internetowym: https://pzp.umcs.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z za³±cznikiem nr 9 do Specyfikacji Warunków Zamówienia - Klauzula
informacyjna z art. 13 RODO.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z za³±cznikiem nr 9 do Specyfikacji Warunków Zamówienia - Klauzula
informacyjna z art. 13 RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: TP/91-2023/DZP-p
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug profilaktycznej opieki zdrowotnej dla UMCS w Lublinie. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w za³±czniku do SWZ.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 85121000-3 - Us³ugi medyczne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
85121200-5 - Specjalistyczne us³ugi medyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Opis kryteriów oceny ofert, którymi Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ przy wyborze oferty wraz z podaniem wag tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert, okre¶lony zosta³ w pkt 13 Specyfikacji Warunków Zamówienia.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Zamawiaj±cy okre¶la minimalne warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie posiadania uprawnieñ, tj.:Warunek spe³ni Wykonawca, który wyka¿e, ¿e:
a) posiada uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶æ lecznicz± zgodnie z ustaw± z 15 kwietnia 2011 roku o dzia³alno¶ci leczniczej (Dz. U. z 2023 r., poz. 991 t.j.).
b) posiada uprawnienia do wykonywania badañ lekarskich przewidzianych w Kodeksie pracy na podstawie zg³oszenia do Wojewódzkiego O¶rodka Medycyny Pracy, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 czerwca 1997 o s³u¿bie medycyny pracy (Dz.U. z 2022 r., poz. 437 t.j.)
2. Zamawiaj±cy okre¶la minimalne warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie do¶wiadczenia:
Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie nale¿ycie wykona³ lub wykonuje co najmniej jedn± us³ugê polegaj±c± na ¶wiadczeniu us³ug w zakresie medycyny pracy o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 70 000,00 z³ brutto dla wymaganego zakresu, dla jednej us³ugi*.
Przez warto¶æ jednej us³ugi Zamawiaj±cy rozumie ³±czn± warto¶æ wykonanych lub wykonywanych us³ug w ramach jednej umowy.
W przypadku us³ug wykonywanych Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¶li czê¶æ zamówienia ju¿ faktycznie wykonana spe³ni wymogi okre¶lone przez Zamawiaj±cego w zakresie warto¶ci przedstawionej us³ugi.
* W przypadku podania kwot w walutach obcych Zamawiaj±cy dokona ich przeliczenia wed³ug ¶redniego kursu Narodowego Banku Polskiego (NBP) z dnia opublikowania og³oszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Je¿eli w dniu opublikowania og³oszenia o zamówieniu, NBP nie opublikuje informacji o ¶rednim kursie walut, Zamawiaj±cy dokona odpowiednich przeliczeñ wed³ug ¶redniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje wy¿ej wymienione informacje.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie Wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, aktualnych na dzieñ z³o¿enia nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych.
1) W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej opisanego w pkt 5.2 ppkt 2) SWZ, Zamawiaj±cy ¿±da:
a) wpisu (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) do rejestru podmiotów wykonuj±cych dzia³alno¶æ lecznicz± zgodnie z ustaw± z 15 kwietnia 2011 roku o dzia³alno¶ci leczniczej (Dz. U. z 2023 r., poz. 991 t.j.).
b) uprawnieñ (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym) do wykonywania badañ lekarskich przewidzianych w Kodeksie pracy na podstawie zg³oszenia do Wojewódzkiego O¶rodka Medycyny Pracy, zgodnie z wymogami ustawy z dnia 27 czerwca 1997 o s³u¿bie medycyny pracy (Dz.U. z 2022 r., poz. 437 t.j.)
W przypadku Wykonawcy maj±cego siedzibê poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, dopuszczenie do dzia³alno¶ci w zakresie dzia³alno¶ci leczniczej przez odpowiedni, uprawniony organ z kraju Wykonawcy, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej opisanego w pkt 5.2 ppkt 2) SWZ.
2) W celu potwierdzenia spe³niania przez Wykonawcê warunku udzia³u w postêpowaniu dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (do¶wiadczenia), Zamawiaj±cy ¿±da:
- wykazu us³ug (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do SWZ, w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (do¶wiadczenia) opisanego w pkt 5.2 ppkt 4) lit. A) SWZ, wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane oraz za³±czeniem dowodów (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), okre¶laj±cych czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie.
Dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy.
Uwaga:
W przypadku us³ug nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich trzech miesiêcy, od dnia w którym up³ywa termin sk³adania ofert.
Je¿eli Wykonawca powo³uje siê na do¶wiadczenie w realizacji us³ug, wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz dotyczy us³ug, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpo¶rednio uczestniczy³.
W przypadku przedstawienia przez Wykonawcê us³ug obejmuj±cych szerszy zakres ni¿ wskazany w warunku zdolno¶ci technicznej lub zawodowej (do¶wiadczenia), Wykonawca powinien podaæ ca³kowit± warto¶æ us³ug oraz podaæ warto¶æ us³ug w zakresie wymaganym warunkiem.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania przedmiotowych ¶rodków dowodowych.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1. Na ofertê sk³ada siê:1) Wype³niony formularz oferty (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), zgodny ze wzorem formularza oferty, stanowi±cym za³±cznik do SWZ. W przypadku z³o¿enia oferty bez u¿ycia za³±czonego formularza oferty, z³o¿ona oferta musi zawieraæ wszelkie informacje wymagane w SWZ i wynikaj±ce z zawarto¶ci wzoru formularza oferty.
2. Do oferty winny byæ do³±czone:
1) Wype³nione o¶wiadczenia wskazane w pkt 6.1 SWZ (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), zgodne ze wzorami o¶wiadczeñ, wed³ug wzorów stanowi±cych za³±czniki do SWZ.
2) Pe³nomocnictwo do podpisania oferty, o ile umocowanie do dokonania przedmiotowej czynno¶ci nie wynika z dokumentów rejestrowych (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym). Dopuszczalna jest elektroniczna kopia notarialnie potwierdzona przez notariusza.
3) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej – pe³nomocnictwo udzielone liderowi, zgodnie z pkt 6.3 ppkt 5) SWZ.
4) Wype³nione o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 6.3 ppkt 3) SWZ (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), zgodne ze wzorem o¶wiadczenia, wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do SWZ– je¿eli Wykonawcy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia.
5) Zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do dyspozycji Wykonawcy na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), zgodne ze wzorem o¶wiadczenia, stanowi±cym za³±cznik do SWZ – je¿eli Wykonawca bêdzie korzysta³ z takich zasobów.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Dokumenty wymagane w przypadku sk³adania oferty wspólnej, przez kilku przedsiêbiorców (konsorcjum) lub przez spó³kê cywiln±:1) O¶wiadczenie potwierdzaj±ce, ¿e Wykonawca nie podlega wykluczeniu z udzia³u w postêpowaniu, wymienione w pkt 6.1 ppkt 1) SWZ, o¶wiadczenie potwierdzaj±ce spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu wymienione w pkt 6.1 ppkt 2) SWZ oraz o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 6.3 ppkt 3) SWZ, sk³ada oddzielnie ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.
2) O¶wiadczenia i dokumenty wymienione w pkt 6.2 SWZ, formularz oferty, s± sk³adane przez pe³nomocnika Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
3) W odniesieniu do warunku dotycz±cego do¶wiadczenia Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych z Wykonawców, którzy wykonaj± us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane. W takim przypadku, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym), wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik do SWZ z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy (art. 117 ust. 4 ustawy).
4) Poza o¶wiadczeniami i dokumentami wymienionymi w ppkt 1) - 3) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia winni za³±czyæ do oferty pe³nomocnictwo, o którym mowa w pkt 6.3 ppkt 5) SWZ (w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym).
5) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia, zobowi±zani s± do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Tre¶æ pe³nomocnictwa powinna dok³adnie okre¶laæ zakres umocowania. Dokument pe³nomocnictwa powinien zostaæ podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcê pe³nomocnika. Podpisy musz± byæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane bêd± wy³±cznie z pe³nomocnikiem. Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wystêpuj±cych wspólnie.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy zawrze umowê, wed³ug projektowanych postanowieñ umowy zawartych w SWZ z Wykonawc±, którego oferta zosta³a wybrana jako najkorzystniejsza, zgodnie z art. 308 ust. 2 ustawy, z zastrze¿eniem art. 308 ust. 3 pkt 1) lit. A) ustawy oraz zgodnie z postanowieniami Dzia³u VII ustawy.2. Zmiana umowy w sprawie zamówienia publicznego mo¿e nast±piæ w formie pisemnego aneksu pod rygorem niewa¿no¶ci. Zmiana umowy mo¿e nast±piæ w przypadkach okre¶lonych w projektowanych postanowieniach umowy, stanowi±cych za³±cznik do SWZ.
3. Strona wystêpuj±ca o zmianê postanowieñ umowy zobowi±zana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczno¶ci zmiany. Wniosek o zmianê postanowieñ umowy musi byæ wyra¿ony na pi¶mie.
4. Zmiany umowy nie mog± naruszaæ postanowieñ zawartych w art. 454 – 455 ustawy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-12-06 11:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma SmartPzp: https://pzp.umcs.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-12-06 11:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-01-04
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu Wykonawców na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2023r. poz. 1497 ze zmianami).INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa preparatów do higienicznego i chirurgicznego mycia
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych w obrocie krajowym na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony ¦rodowiska i Gospodarki Wodnej w Lublinie
- Us³uga w zakresie ochrony obiektu Szpitala, obs³ugê centrali p.po¿ i radiatora, obs³ugê szatni g³ównej i szatni studenckiej, nadzorowanie monitoringu wizyjnego oraz obs³ugê stanowiska dyspozytora
- Wykonanie i dostawa druków na potrzeby Urzêdu Miasta Lublin w 2025 roku
- ¦WIADCZENIE US£UG W ZAKRESIE TELEFONII KOMÓRKOWEJ WRAZ Z DOSTAW¡ FABRYCZNIE NOWYCH TELEFONÓW KOMÓRKOWYCH
- Dostawa warzyw, owoców i produktów podobnych do Domu Pomocy Spo³ecznej "Kalina" w Lublinie
wiêcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³ugi medyczne obejmuj±ce profilaktyczne badania lekarskie ¿o³nierzy zawodowych oraz pracowników 45 WOG oraz jednostek bêd±cych na zaopatrzeniu 45WOG w podziale na dwie czê¶ci
- "¦wiadczenie us³ug z zakresu medycyny pracy dla pracowników RON i ¿o³nierzy zawodowych 22. WOG w Olsztynie, ¿o³nierzy Dobrowolnej Zasadniczej S³u¿by Wojskowej (DZSW) oraz JW z miejscowo¶ci Ciechanów"
- Zapewnienie kompleksowej opieki medycznej dla pracowników Urzêdu Miejskiego w O¿arowie Mazowieckim
- Zakup us³ugi stwierdzania zgonu i wystawiania karty zgonu
- ¦wiadczenie us³ug z zakresu opieki zdrowotnej abonamentowej oraz us³ug z zakresu medycyny pracy dla Agencji Rozwoju Miasta Krakowa sp. z o.o. z siedzib± w Krakowie
- ¦wiadczenie us³ug medycznych dla pracowników Ekosystem Sp. z o.o. i cz³onków ich rodzin
wiêcej: Us³ugi medyczne »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.