eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrzepiceModernizacja drogi dojazdowej do pól w Zajączkach Pierwszych



Ogłoszenie z dnia 2024-09-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja drogi dojazdowej do pól w Zajączkach Pierwszych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Krzepice

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151398296

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Częstochowska 13

1.5.2.) Miejscowość: Krzepice

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-160

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 34 399 91 64

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@krzepice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzepice.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f35ba230-0518-4388-84d1-b6bfed1a4c87

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja drogi dojazdowej do pól w Zajączkach Pierwszych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f35ba230-0518-4388-84d1-b6bfed1a4c87

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00515797

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066044/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja drogi dojazdowej do pól w Zajączkach Pierwszych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406045

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ITR.271.007.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 294950,60 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest modernizacja drogi dojazdowej do pól w Zajączkach Pierwszych na długości 330 m. Zakres zamówienia obejmuje jezdnię o szerokości 3,5 m z 2% pochyleniem jednostronnym w kierunku lewego rowu i pobocza o szerokości 0,75 m wykonane z kruszywa
kamiennego o uziarnieniu 0/31,5 i grubości 10 cm. Konstrukcja nawierzchni drogowej:
• Warstwa ścieralna z betonu asfaltowego AC11S – 5 cm
• Warstwa wiążąca z betonu asfaltowego AC11W- 3 cm
• Emulsja asfaltowa do skropienia powierzchni EK 70 0,3 kg/m2
• Podbudowa zasadnicza z kruszywa kamiennego o uziarnieniu frakcji 0/31,5 – 20 cm.

Szczegóły zawiera załączona dokumentacja projektowa.

Opracowanie projektu organizacji ruchu na czas robót, dokonanie uzgodnień dotyczących wejścia z robotami w pas drogowy drogi powiatowej należy do Wykonawcy robót.

Kruszywo uzyskane z rozbiórki istniejącej nawierzchni należy przekazać Zamawiającemu – przewóz na wskazane miejsce – odległość ok. 7 km.

Zamówienie jest objęte dofinansowaniem ze środków budżetu Województwa Śląskiego (dofinansowanie budowy i modernizacji dróg dojazdowych do gruntów rolnych).

Wynagrodzenie ryczałtowe

UWAGA
Zamawiający podkreśla, że ze względu na wynagrodzenie ryczałtowe sporządzenie przedmiaru należy do Wykonawcy. Załączone przez Zamawiającego przedmiary robót należy traktować wyłącznie informacyjnie, nie mogą być one wyłączną podstawą do kalkulacji ceny ofertowej, ani służyć do uzasadniania ewentualnych błędów w wycenie robót.

Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu na co najmniej 5 dni roboczych przed podpisaniem umowy m. in. szczegółowe kosztorysy robót z zestawieniem robocizny, materiałów, sprzętu i tabelę elementów scalonych. W kosztorysach należy wskazać wartości czynników cenotwórczych: R, Ko, Kz, Z. Nakłady rzeczowe należy określić na podstawie powszechnie stosowanych katalogów np. KNR.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, zwana dalej: „STWiOR”. Jest ona załącznikiem do ogłoszenia o zamówieniu i jest dostępna na stronie internetowej prowadzonego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 289892,35 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 355333,32 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 289892,35 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jarosław Kałmuk Przedsiębiorstwo Usługowo­ Handlowe ,,BUD-­MET

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 150629664

7.3.3) Ulica: ul. Słowackiego

7.3.4) Miejscowość: Truskolasy

7.3.5) Kod pocztowy: 42-134

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 289892,35 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-10-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.