Ogłoszenie z dnia 2022-12-27
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00414447/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-28
- 2022/BZP 00437391/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty remontowe wykonywane w 2023 r. w trybie awaryjnym wraz z robotami naprawczymi
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrekcja Rozbudowy Miasta Gdańska działająca w imieniu i na rzecz Gminy Miasta Gdańska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000168372
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żaglowa 11
1.5.2.) Miejscowość: Gdańsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 80-560
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski
1.5.7.) Numer telefonu: 58 320 51 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: drmg@gdansk.gda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.drmg.gdansk.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/drmg_gdansk1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Jednostka organizacyjna administracji samorządowej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty remontowe wykonywane w 2023 r. w trybie awaryjnym wraz z robotami naprawczymi2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96876580-539d-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00515824
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-27
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021496/146/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.82 Roboty remontowe wykonywane w 2023 r. w trybie awaryjnym
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00414447/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 166/BZP-U.510.136/2022/MW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część nr 1 zamówienia: roboty remontowe wykonywane w 2023 roku w trybie awaryjnym wraz z robotami naprawczymi w placówkach: użyteczności publicznej, oświaty i wychowania, wychowania pozaszkolnego, opiekuńczo – wychowawczych, kultury i sztuki, kultury fizycznej i sportu oraz zdrowia na terenie miasta Gdańska – w branży budowlanej;2) Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę wyłącznie na jedną część zamówienia dowolnie wybraną spośród trzech części przedmiotu zamówienia. Tym samym zamawiający ogranicza liczbę części, na które wykonawca może złożyć ofertę. Jednemu wykonawcy może być udzielona jedna część zamówienia.
3)Terminy wykonania zamówienia.
- data rozpoczęcia: nie wcześniej niż 01.01.2023r.
- data zakończenia: 31.12.2023r.
przy czym data zakończenia ulegnie skróceniu w przypadku wcześniejszego osiągnięcia limitu wynagrodzenia określonego w § 3 Projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wskazanie dat wykonania umowy wynika z przyczyny obiektywnej – zamawiający posiada zabezpieczone środki finansowe na realizację zamówienia wyłącznie w roku 2023, a konieczne jest zapewnienie rozpoczęcia i zakończenia realizacji umowy odpowiednio od początku roku i do końca roku 2023.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45410000-4 - Tynkowanie
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.5.5.) Wartość części: 1377391,50 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część nr 2 zamówienia: roboty remontowe wykonywane w 2023 roku w trybie awaryjnym wraz z robotami naprawczymi w placówkach: użyteczności publicznej, oświaty i wychowania, wychowania pozaszkolnego, opiekuńczo – wychowawczych, kultury i sztuki, kultury fizycznej i sportu oraz zdrowia na terenie miasta Gdańska – w branży sanitarnej;2) Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę wyłącznie na jedną część zamówienia dowolnie wybraną spośród trzech części przedmiotu zamówienia. Tym samym zamawiający ogranicza liczbę części, na które wykonawca może złożyć ofertę. Jednemu wykonawcy może być udzielona jedna część zamówienia.
3) Terminy wykonania zamówienia.
- data rozpoczęcia: nie wcześniej niż 01.01.2023r.
- data zakończenia: 31.12.2023r.
przy czym data zakończenia ulegnie skróceniu w przypadku wcześniejszego osiągnięcia limitu wynagrodzenia określonego w § 3 Projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wskazanie dat wykonania umowy wynika z przyczyny obiektywnej – zamawiający posiada zabezpieczone środki finansowe na realizację zamówienia wyłącznie w roku 2023, a konieczne jest zapewnienie rozpoczęcia i zakończenia realizacji umowy odpowiednio od początku roku i do końca roku 2023.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne
4.5.5.) Wartość części: 1868388 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część nr 3 zamówienia: roboty remontowe wykonywane w 2023 roku w trybie awaryjnym wraz z robotami naprawczymi w placówkach: użyteczności publicznej, oświaty i wychowania, wychowania pozaszkolnego, opiekuńczo – wychowawczych, kultury i sztuki, kultury fizycznej i sportu oraz zdrowia na terenie miasta Gdańska – w branży elektrycznej.2) Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę wyłącznie na jedną część zamówienia dowolnie wybraną spośród trzech części przedmiotu zamówienia. Tym samym zamawiający ogranicza liczbę części, na które wykonawca może złożyć ofertę. Jednemu wykonawcy może być udzielona jedna część zamówienia.
3) Terminy wykonania zamówienia.
- data rozpoczęcia: nie wcześniej niż 01.01.2023r.
- data zakończenia: 31.12.2023r.
przy czym data zakończenia ulegnie skróceniu w przypadku wcześniejszego osiągnięcia limitu wynagrodzenia określonego w § 3 Projektowanych postanowień umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wskazanie dat wykonania umowy wynika z przyczyny obiektywnej – zamawiający posiada zabezpieczone środki finansowe na realizację zamówienia wyłącznie w roku 2023, a konieczne jest zapewnienie rozpoczęcia i zakończenia realizacji umowy odpowiednio od początku roku i do końca roku 2023.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45312311-0 - Montaż instalacji piorunochronnej
45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego
4.5.5.) Wartość części: 1210176,39 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1573207,37 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1648642,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1573207,37 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AKCES KLINIKA BUDOWLANA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5842774880
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AKCES KLINIKA BUDOWLANA SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
AKCES KLINIKA BUDOWLANA SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1700000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1984886,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3550899,30 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1984886,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Remontowo-Budowlany „NMM” Michalski Marek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832532164
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "N.M.M" MICHALSKI MAREK
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD REMONTOWO-BUDOWLANY "N.M.M" MICHALSKI MAREK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2300000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1385359,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1385359,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1385359,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ELEKTRO-DAN” Daniel Kawecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5921214282
7.3.4) Miejscowość: Kaczki
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1500000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- HOLOWANIE I PARKOWANIE POJAZDÓW I ICH CZĘŚCI ZABEZPIECZONYCH W CELACH PROCESOWYCH NA ZLECENIE KMP GDAŃSK ORAZ JEDNOSTEK POLICJI
- Dostawa wielomodułowego, wielodetekcyjnego czytnika mikropłytek do pomiaru absorbancji, fluorescencji, luminescencji dla Katedry Chemii, Technologii i Biotechnologii Żywności
- Dostawa akcesoriów komputerowych i urządzenia wielofunkcyjnego dla Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Świadczenie usługi transportu materiału biologicznego wymagającego kontrolowanych warunków przewozu z ośmiu ośrodków na terenie Polski do Gdańska.
- Dostawa flag drzewcowych i masztowych
- Dostawa energii elektrycznej dla Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa świetlicy wiejskiej - w ramach zadania pn.: Raj na ziemi / budowa świetlicy w sołectwie Skórzewa w miejscowości Raj"
- Wzmocnienie stropu nad pomieszczeniami czytelni i biblioteki w budynku Muzeum Archeologicznego w Poznaniu przy ul. Wodnej
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych wraz z niezbędną infrastrukturą w mieście i gminie Działoszyn
- Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Otrocz"
- "Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej oraz zastosowanie retencji na terenie Gminy Sulików" w formule "Zaprojektuj i wybuduj"
- "Przebudowa otwartego zbiornika retencyjnego służącego do gromadzenia wód opadowych oraz roztopowych w m. Chrzanów Pierwszy"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.